Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 6448 ggr
Otroulig
2014-10-20 21:46

Tacksamhetstråden 12

När vi uttrycker vår tacksamhet så skapar vi mer av det goda som är.  Tacksamhet är en av de bästa känslorna, som får oss höja vår energi och vårt mående.

Dela med er här. Det finns alltid något att vara tacksam över ❤️

Den förra tråden hittar ni här

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-10-20 22:05
#1

Jag är tacksam över två härliga möten med två av mina kolleger. Mmmmm vilka samtal vi har haft. Som stjärnor på en annars för dagen mörk natthimmel. ✨

szirius
2014-10-20 22:13
#2

En klarseende person som jag länkade till härinne i nån tråd, sa att tacksamhet ger en urhäftig energi- som  en virvel runt oss som är bredare upptill, som öppnar upp för att ta emot mer att vara tacksam för 🙂🤗😍🎁

Jag är verkligen HÖG på tacksamhet just nu! Av rena egoskäl, har blivit så boostad med komplimanger😇, men allt som funkar är ju bra! TACKTACKTACK för att jag får känna att det jag gör, gör skillnad i andras liv. ✨

SuzanneV
2014-10-21 22:25
#3

Kathja, låter verkligen underbart, som stjärnor….

Wow Szirius, vad häääärligt! 🙂Häftigt med virveln ❤️

I dag är jag otroligt tacksam för att jag haft min inre ro, glädje- och kärlekskänsla i mig hela dagen utan att dippa. Underbart! Behövde det så väl eftersom jag har en del negativ stress och press på mig just nu. Är såååå tacksam för att jag kan styra mig hit snabbare nu och stanna kvar längre. Allt bara funkar och ÄR. Ingen oro, bara ro och tillit. TACK! Love ❤️✨

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Theleonora
2014-10-24 16:31
#4

Jag vill passa på att tacka för väldigt intressanta, händelserika dagar trots all trötthet och diverse symtom. Jag vill även tacka för att jag klarar av allt galant!!!


Älvan
2014-10-24 20:06
#5

Ont i kroppen, trött, ont i halsen, dåligt med energi. Tänkte stoppa i papperskorgen, men bestämde mig för att tacka mi kropp istället. Tack för att du reagerar på starka utrensningar. Var inte rädd kroppen för att släppa gamla känslospöken. Jag vet att du kropp sparat dessa för att skydda mig. Det behövs i te nu. Jag lever ett helt annat liv nu. Tack kroppen för hjälpen, men nu släpper vi detta. Finns ingen anledning till oro. Allt ordnar sig. Jag och Gud kan ta hand om mig. Tack även för att jag fick syn på både arga 15 åriga jag och osynliga jag. Ni är båda välkomna att sammansmälta i mig. Nu är ni sedda och lyssnade på. Ni hade fastnat i tiden, men nu komni ikapp. Tack för jag samlat in ytterligare fragment av migsjälv. Jag är en trygg plats för alla fragment som av olika själ varit tvungna att separera från mig. :) Tack

SuzanneV
2014-10-25 00:27
#6

Härligt att höra Älvan! Glad för din skull! Har också gjort sådana utrensningar och möten, och är nu så himla tacksam för det. Tack för att min oro dämpats och att jag nu känner tillit till mig själv och andra mer och mer. Jobbar på tålamodet. Har fortfarande svårt ibland för uteblivna svar eller om de dröjer. Tror det beror på att jag så ofta känt mig osynlig, värdelös och inte omtyckt. Vet att jag ska tänka att det inte handlar om mig men tankarna på att jag gjort något fel tar över. Blir osäker. Tränar på att ignorera Egots tjatter. Har bestämt mig för att lyckas. Tack universum , alla ni som hjälper mig och du fina som är hos mig hela tiden. Känner trygghet, kärlek och inre ro. Tack för nya insikter och att jag mår bättre och bättre. Tack för varje dag i kärlekens känsla och att jag lyssnar med mitt hjärta. Tack för sinnesro! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
[::Vera::]
2014-10-26 01:16
#7

Har lite svårt att känna tacksamhet just nu. Men försöker se det som en lärorik urspårning som leder till mer erfarenhet och visshet. Lär mig vem jag är. Lär mig se i mörker, lär mig att ledas av mitt inre ljus och följa det till ljusets källa. Lär mig att kapitulera och sluta kämpa för det som inte är mitt livs mening. Lär mig att sluta försöka kontrollera riktningen och istället följa urspårningen dit den vill. Tack för lärdom och för att jag litar på att allt ordnar sig. Jag är tacksam för att du ringde och all vänlighet, värme och skratt som det gav en stund. Saknar att träffa dig så väldigt mycket ibland. Tack för den tiden som jag fick.

[::Vera::]
2014-10-28 12:48
#8

Är tacksam för att knopp och kropp klarar denna balastning. Förlåt mig, jag ska bli bättre på gränssättning när det här är förbi.
Tack änglar för drömmarna i natt! Tack för att ni är nära trots att jag inte alltid känner det.

Älvan
2014-10-28 13:22
#9

Tack för denna underbara dag! All akupunktur och gospel och nu sol gör mig på bra humör. Kropp o själ är så starka! Jag är tacksam för att jag kan känna compassion till de fragmenterade delarna av migsjälv som nu när jag kan möta dem återvänder till mig. Jag stoppar dem i mitt hjärta och sänder kärlek till alla dessa stunder jag får syn på migsjälv. Där jag gått sönder. Gång efter annan. Nu återvänder bitarna och jag helar alla situationerna i kärlek. Tack för kärlek!

Theleonora
2014-10-28 13:52
#10

Tack för att jag inte fick jobbet jag jättegärna ville ha. Det finns säkert nåt gott i detta! Det är jag helt övertygad om.


Otroulig
2014-10-28 18:42
#11

Oj Thea, om du verkligen kan se det så så är det ju 🥳 på dig. 

Det jag menar är att det brukar ju ta lite tid innan man inser att det faktiskt inte var det rätta. Du har fullständig tillit, underbart!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2014-10-28 23:44
#12

Tack för en helt fantastisk dag i total inre ro i nuet, i glädjens, lyckans och kärlekens känsla. I dag var första gången som detta funkade hela dagen utan att Egot tog över. Wow, vad skönt! Tack vare det hade jag total fokus på jobbet och allt bara flöt på i en våg av effektivitet. Är så tacksam!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-10-29 11:11
#13

Kollar runt en sväng här inne på forumet för att känna lite av er generositet, medmänsklighet och tacksamhet. Får en skön känsla och ☀️i sinne…och kan lättare fortsätta befinna mig i min pengastyrda situation. Manifestationen har tornat upp sig som en ogenomtränglig barrikad framför mig. Det är så tydligt…

Men resultatet kommer att bli bäst, för jag läser det bakomliggande budskapet. Lär. Tack till mig för att jag löser detta, dag för dag.

Känner så mycket kärlek..❤️❤️… Tack för att jag får känna så för er! Tack för allt ni ger. Tack Gud.

Annons:
[Kathja]1
2014-10-29 11:13
#14

Vera 🤗😍❤️

[::Vera::]
2014-10-29 11:20
#15

Kathja 🤗😍❤️

Otroulig
2014-10-29 11:36
#16

Finaste Vera, kram på dig❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-10-29 21:12
#17

Är så tacksam för kärlek! Och för njutning! Är tacksam för livet! 🤗❤️☀️

Och stor kram på er alla här inne! 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2014-10-29 21:18
#18

#11 yes Otroulig, jag kände det direkt och jag är så stolt över mig själv och min reaktion. Jag är så tacksam för att jag är där jag är. Och jag är tacksam för alla insikter. Märkte att bara jag accepterar nåt så kommer insikterna direkt istället för om jag hade gått runt och känt mig ledsen över det som hände. Tacksam att jag har haft förmånen att tacka nej till två jobb och fick ett avslag. Har lärt mig otroligt mycket!!! Är även tacksam för att jag gick på den kurs jag fick på i mån-tis, som gav otroligt mycket. Varje sekund av mitt liv är så värdefullt numera och jag är oerhört tacksam för det!!! ❤️❤️❤️


Otroulig
2014-10-29 21:27
#19

🥳🏆🌺🎂 Thea!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2014-10-29 23:58
#20

Tack för att ni bidrar med så mycket härlig kärlek här inne alla fina! Massor med kärlek till er från mig. Tack för detta forum! Är så tacksam för fina vänner som stöttar och hjälper mig. Tack för all kärlek, glädje och lycka jag haft i mig den senaste tiden. Tack för inre ro och alla nya insikter som jag lär mig av hela tiden. Tack för livet! Go with the flow!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
SHIAWASE
2014-10-30 00:00
#21

Tack för alla härliga och inspirerande tacksamhetsinlägg!!!! Bara att läsa här inne gör att tacksamheten flödar!!!! Tack för er härliga enerig!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

sweetgum
2014-10-30 14:28
#22

Väldigt tacksam för min kära mamma som varit väldigt stöttande under den senaste tunga tiden. Tack mamma ❤️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2014-10-30 19:47
#23

Ni som hängt här ett tag - vet att jag har haft lite trubbel med min dator. Den har nu varit väldigt snäll efter att jag börjat pussa på den 😍. Men trackpaden har varit knäpp - så jag har fått köra med mus. Lite drygt, jag har en Mac. MEN nu helt plötsligt så tänkte jag att jag provar väl. Det funkar helt klockrent nu, bara sådär - efter att ha tjurat lite i ett halvår. YES!! säger jag

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-10-30 20:07
#24

👍🥳

SuzanneV
2014-10-31 00:57
#25

Tack för en härlig dag i flow och kärlekens känsla. Allt är bra och som det ska! Tack för insikten om att jag vet det nu och känner det på riktigt också. Fri!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

satsuke
2014-10-31 15:04
#26

Så tacksam för mina vänner 🌈

Tacksam för allt som går bättre nu än förut.

Tacksam för min känsla av lycka!

Ville bara skriva det ☝️

gardit
2014-11-01 09:45
#27

Hej Idag är jag tacksam över att jag har tak över huvudet, mat på bordet och vänner omkring mig. Jag är tacksam över att livet går vidare och att min självkänsla stärks för varje dag som går. Tack för alla ni som delar med er här, det tröstar och ger inspiration.

Annons:
Älvan
2014-11-02 23:35
#28

Tack Gud för expansion, ömhet, kärlek!

Otroulig
2014-11-03 06:44
#29

Tack för känslan jag vaknade i imorse. En känsla av vishet, att ha kontakt med alltet. Att allt är lugnt, allt är som det ska 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-11-03 07:31
#30

Kolla jag behövde inte skriva något inlägg. Bara - jag instämmer i ovan! ♡

Älvan
2014-11-03 07:37
#31

Tack för en kropp som kan njuta fullständigt och bli ett med alltet.

SHIAWASE
2014-11-03 10:23
#32

TACK!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-11-04 10:42
#33

Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tacksam över att vara tillbaka igen.  Så här eller bättre ska det alltid kännas att vara jag! 🥳🥳🥳🏆😃☀️🌊❤️

Älvan
2014-11-04 11:04
#34

Tack för att jag snabbt insåg att jag klagade på de som klagade..:) jag förlåter mig ändå och skrattar åt denna fälla jag ständigt går i. :) Jag reflekterar liksom min omgivning reflekterar mig. Dvs jag befinner mig i gnällig miljö för jag är gnällig helt enkelt. Nu kom jag på det och det som är tur är att jag befinner mig i många omgivningar som INTE är gnälliga. Dvs det är ju mitt val nu. Jag känner dock att gnällig värld kan få krympa ytterligare. Så vips. Byta fokus. Dvs från FB och hit. In i acceptans och tacksamhet! Tack för allt!

Annons:
Theleonora
2014-11-04 12:30
#35

Tusen tack för allt och alla, hela tiden! TACK för snabba svar, snabba manifesteringar, tack för underbar tillvaro! Tack ALLT för ALLT!


SuzanneV
2014-11-04 23:08
#36

Tack för en ny helt fantastisk dag i kärlekens känsla! Tack för lyckorus igår i ett samtal med någon som betyder mycket för mig!Tack för att jag känner tillit till allt. Tack för mitt nya liv!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
2014-11-05 19:42
#37

Tack för att jag är vägledd och beskyddad!

Tack för att katten tvärvände igår precis framför min bil, tack för alla gånger jag missat fartkamerorna och de "råkar" inte vara på. Tack för allt jag ser och för allt jag inte ser. Tack för allt som kommer till mig så lätt. TACK!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-11-06 09:27
#38

Nu så… Det var som sjutton.! Oh så cool känsla som hade fyllt mig inatt och nu hela morgonen. POWER! PASSION! PESETAS! POESI! POSSIBILITY! PANORAMAVY! Alltså… Nu rullar jag igen…Går ju bra det här 😃😃  ❤️💋..Tack!

… Otroulig. Åh lilla katten! För mig gick det inte lika bra med farten, men har snart sonat klart. I dec får jag tillbaka förtroendet…och kommer Aldrig mer vara för snabb eller trött när jag kör… Även om jag kan tycka att 50 sträcka inte borde få finnas på E4 🤐.

[::Vera::]
2014-11-07 10:44
#39

Det är mycket som sker på mina tågresor. Verkligen! Blir förundrad varje gång.

Idag hamnade jag mitt emot en kille från Utah USA…och fick ta emot Mormons bok. Vi hade ett varmt samtal om Gud och om våra uppväxter. Jag ställde nog svåra frågor, kanske annorlunda frågor, men fick svar som bara sjönk in som bomull i hjärtat… Medan personerna runt omkring oss tittade storögt, och det såg ut som att de låtsades inte lyssna :)

Dessa ord ville han läsa upp för mig. 10:8 :

Och vidare uppmanar jag er, att inte förneka Guds gåvor, ty de är många och de kommer från samme Gud. Och det finns olika sätt varpå  dessa gåvor ges, men det är samme Gud som verkar i allt och alla. Och de ges genom Guds Andes uppenbarelser till människorna, till deras nytta.

..Sedan bekräftade han även mina tvivel vidare genom (10:5-6:) … Och genom den Helige Andes kraft kan ni få veta sanningen om allting… Och allt som är gott och rätt är sant…

Stor tacksamhet för mötet med honom idag! ❤️ Kanske inte så intressant för er :). Men ville bara uttrycka mitt tack till honom i skrift. 

(Är inte fullt lika tacksam för att jag har så mycket andra saker än jobb i huvudet. Så önskar mig bättre fokus och mer energi !..🙂 )

MissInAction
2014-11-07 10:53
#40

Spännande med såna möten, Vera!! 🤗
Önskar mig fler såna, jag med. Tack!

Rätt häftig manifestation där ju!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[rore]
2014-11-07 11:29
#41

Omfamnar villigheten att se verkligheten som den är🤗

Annons:
szirius
2014-11-07 11:40
#42

#39 ååå, så kul! Alltid trevligt med spännande möten o samtal som fördjupar🤗

[Kathja]1
2014-11-07 13:54
#43

#39 Åh vad underbart. ♡ Mer såna möten åt folket!

Otroulig
2014-11-09 17:57
#44

Tack för att jag fått förlängt på jobbet ytterligare tre månader - precis vad jag önskat mig.

Tack för att jag lyckats manifestera detta boende med trädgård och öppen spis och en underbar granne.

Tack för att min hund kom till mig och som skänker mig så mycket glädje och är ett underbart sällskap.

Tack för att jag har en bra ekonomi och att pengar flödar in.

Tack för att jag har fina underbara vänner som gör det möjligt för mig att arbeta. 

Tack för alla fina arbetskamrater som lärt mig så mycket de senaste året. 

Tack för att jag är frisk och kan röra mig obehindrat.

Tack för att jag är FRIIII som fågeln!!!!

Tack för att jag fått känna och kommit i kontakt med källan - med allt som är.

Tack för denna fina site och alla underbar härinne som skänker mig sååå mycket glädje.

Tack för att jag bor i Sverige och har tillgång till allt jag behöver och den trygghet som det innebär att bo här. 

Tack för att jag lärt mig att bli vän med förändringar. 

Tack för att jag vet hur jag ska må och oftast gör det. 

Tack för att jag får uppleva dippar -  så jag vet när jag är ur spår.

Tack för kärleken som alltid, alltid finns med mig - jag tar den dit jag går. Den finns I mig ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

satsuke
2014-11-10 10:21
#45

#44

jag kopierar 😃 allt utom hunden

Du fick med allt!

MissInAction
2014-11-10 14:39
#46

Åh Otroulig! Kram!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-11-10 16:02
#47

Jag tackar för denna vecka som kommer bli underbar! Ser fram emot mycket bra dejt på fredag. Det kommer funka. Dans och allt! Han vet inte det riktigt än, men så blir det. Allt löser sig så denna underbara dejt blir av! :) Jag tackar för att jag accepterar mina föräldrar som de är. Jag tar emot det de kan ge och struntar i resten. Jag tackar mig för jag är en livsnjutare och det är härligt! Tack kropp för du är snygg, frisk, smal o vältränad utan ansträngning!

[::Vera::]
2014-11-10 19:28
#48

Tack för att jag blir påmind om viktiga grejer!!

Tack för att jag börjar förstå mig och oftare ger mig det jag behöver.

Tack för att jag är mer positiv.

Tack för att mitt humör är lite mer balanserat.

Tack för min  uthålliga kropp som tål hur mycket som helst. Jag är så stark! Tack för att forskning visar på att jag redan om några år eller tidigare, troligtvis kan bli HELT botad !! Det är fantastiskt att jag snart får bli frisk igen och slippa alla tester och nålar. 🍸🍸Jag kan äta hur mycket choklad, godis, glass, pasta i stora portioner (!) och dricka god öl o vin o champagne! Jag kan då njuta av allt det som jag gjorde för några år sedan, fast UTAN att må kass! Fatta att jag kan få tillbaka den friheten igen!!!!!!  🍸🍸🍸

Tack för forskning och tack alla som gör forskning möjligt.

Tack för mitt händelserika liv.

Tack för frihet och för att jag kan älska och njuta igen!

Annons:
SuzanneV
2014-11-10 23:40
#49

Låter helt fantastiskt Vera! Härligt! Tack för alla möjligheter som kommer till mig nu. Tack för stöd och hjälp från en fin vän. Tack för att allt är bra och som det ska. Tack för inre ro, kraft och mod. Tack för att jag mår så här bra. Tack för att jag äntligen känner mig levande! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-11-10 23:44
#50

Suzanne 🤗👍

MissInAction
2014-11-11 23:27
#51

Yes, här skulle jag titta in innan jag somnar! :) Jag är så otroligt tacksam för att jag tagit mig till Tallinn! Dels i somras och dels nu igen! Åhh! Och jag är obeskrivligt tacksam för mina föräldrar som ställer upp för mig och hjälper mig att flytta! Och så oändligt tacksam också för alla vänner som jag kan chatta med, som bryr sig om mig och finns där när jag vill prata! Hjärta! Och massa hjärtan till er! :D


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
2014-11-13 02:01
#52

Jag är tacksam för den fina jobbmöjligheten som dykt upp! Tacksam för att resan imorgon går enligt plan. Trots is. En lång natt på tåget nu. Men har fått mycket jobb gjort :). Det här kommer att bli perfekt!! :)

Älvan
2014-11-15 20:22
#53

Tack Gode Gud och jag själv!!! (Eller tack Gud jagsjälv… ;) ingen separation finns…) Jippiiii jag kan ändra vibb så att mycket fantastiska saker händer trots jag hamnar ur flow hela tiden. Migrän idag, men ändå underbara kärleksfulla möten. Nu även manifesterat möte med fantastisk man! Tack ac hela mitt hjärta! :)

MissInAction
2014-11-15 22:38
#54

Kraaaaam Älvan!!! Åh jag tänkte tidigare ikväll att jag skulle in i den här tråden! Jag är så obeskrivligt tacksam att jag kommit till Tallinn! Ifall någon hade missat det, haha! :D Såååå himla härlig känsla att vara här, varje gång jag går ut. Alla vackra hus, nedgångna som moderna och ståtliga. Modet. Restaurangerna och pubarna. Människorna. Prylarna. Etc etc. Känner sådan enorm tacksamhet, känner mig riktigt välsignad och lycklig. Hjärta!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
2014-11-16 00:40
#55

Tack för mötet som äntligen blev av! Känslan blev precis så underbar som jag hade sett och fokuserat på. Tack för att jag fortfarande är i kärlekens känsla! Lyckan och glädjen är starkare än Egots tjatter. Tack för allt stöd jag får och för inre ro. Tack för att jag klarade av att hålla mitt första föredrag någonsin, och att jag fick så bra respons. Tack för mitt nya liv där allt är möjligt! Tack för att jag äntligen orkar skapa allt i mitt liv. Kärlek!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
[Kathja]1
2014-11-16 09:07
#56

Tack för att jag tillåter mig själv att vara där jag är. 🤗

MissInAction
2014-11-16 12:47
#57

Suzanne!
Vad var det för föredrag, om jag får fråga?  🙂

TACK för att det är SOL idag!!! ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

sweetgum
2014-11-16 13:51
#58

Tacksam för att jag äntligen har börjat känna lugn inuti mig själv, för att jag äntligen börjat protestera mot de nedlåtande tankarna och för att jag har fina vänner som tänker på mig

Medarbetare på Sydkorea iFokus

sweetgum
2014-11-16 13:52
#59

Vad kul MissInAction! Så glad för din skull!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Älvan
2014-11-16 22:20
#60

Tack för Jag är den jag är. I am what I am

SuzanneV
2014-11-17 00:03
#61

#57 Tack för att du frågar MissI och grattis till dig förresten! Vad kul att du äntligen är där du vill vara! Det var ett föredrag om hur det är att ha personlighetsdraget högkänslighet i arbetslivet. Om vad man själv, kollegor och chefer kan göra för att skapa en bra arbetsmiljö för alla. Pratade inför 70 pers på ett frukostmöte med tema Ett godare arbetsliv. Det var en rejäl utmaning för mig som jag klarade med glans! Känner mig tacksam, stolt och glad. Tack till alla som stöttar och hjälper mig! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2014-11-17 06:54
#62

Men åh, vad bra att du pratar om det! Det behövs nog medvetenhet om just det :) Visst är det en härlig känsla när man klarat av ett föredrag sådär!! Och ja, tack, äntligen! :D


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
sweetgum
2014-11-17 13:52
#63

Tacksam att jag vågade ringa till de jag söker jobb hos! Jag har alltid varit livrädd att ringa samtal men nu gick det hur lätt som helst!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

[::Vera::]
2014-11-17 16:52
#64

Tack, trots att mitt hjärta gråter för de barn som aldrig kände sig älskade. De sedan vuxna barn som bara fortsätter skrika högt efter kärleken de inte ens kan föreställa sig finns. Det finns inga gränser för vad de gör för att fånga kärlek, och hålla den fast. Trots det räcker den aldrig till. För den finns inom dem, ofunnen.

I still am what I am.

Älvan
2014-11-17 16:55
#65

Tack för I am. Jag är den jag är, den jag är, den jag är I am what I

Älvan
2014-11-17 16:55
#66

I am what I am…..

SuzanneV
2014-11-18 00:36
#67

#62 Tack för positiva ord MissI! Ja, verkligen en helt fantastisk känsla. Yes, I did it! Är så tacksam för att jag kan styra in mig i Nuet snabbare och snabbare och att jag får vara kvar längre stunder. Underbart med inre ro och total tillit till allt! Rädsla och oro upphör att existera. Jag däremot är lycklig, glad och levande. Kärlek!!!!!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

gardit
2014-11-18 09:13
#68

Tack för att jag mår bra idag♡☆ Jag är det jag är!

Otroulig
2014-11-18 11:50
#69

YES!! DN har dedikerat en sida på deras webb med "Goda Nyheter" Tack och tummen upp!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Älvan
2014-11-18 13:48
#70

Tack för inspirerande tankar! Tack kreativitet och välkommen att stanna välmående! :) Skickar en länk till en fantastisk sång med mantrat I am http://open.spotify.com/track/0gaPzgFwsr0ZAeQKajUMHR

[Kathja]1
2014-11-19 22:03
#71

Tack, tack, tack för ännu en härlig dag med samvaro, shopping, skratt och inspirerande samtal. Just som jag vill att livet ska vara.  🥳

edit -  Åh jag glömde ju tack tack tack för de fem spännande böckerna jag köpte för 10 kr styck. Jag gillar att fynda!

SuzanneV
2014-11-20 00:15
#72

Tack för att allt är bra och som det ska nu!❤️ Tack för nya insikter! Tack för tryggheten att veta att allt jag går igenom nu är för att jag ska må bra 🙂Tack alla som hjälper och stöttar mig! Tack för all kärlek!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-11-20 00:26
#73

Tack för att min kärlek når fram till människor även när jag tror att jag är helt avstängd. Tack för att jag får känna mig attraktiv, trots att jag är allt annat än utvilad eller orkar bry mig om smink, kläder eller hår nu. Tack för att jag får känna mig uppskattad som sällskap även när jag tror att jag är värdelös och usel. Tack för att jag skapat ett troligtvis perfekt och billigt boende trots fel timing. Jag kan skapa fler när jag är mer redo. Nu vet jag att jag kan. Tack för att jag vågar be om stöd. Tack för stöd som finns för mig. Tack för ökad trygghetskänsla inom mig ikväll. Tack änglar som beskyddar mig och aldrig ger upp trots att jag är omöjlig att nå ibland. Tack Gud. Jag finns, alltså finns du. Allt är du. Tack för att jag är fast besluten att förändra allt till det bättre för mig själv och aldrig någonsin ge upp. Tack för att balans, fokus, lugn kommer i rätt tid. Det brukade vara så. Jag litar på att jag är mer jag. Tack för att jag får sova och vakna påfylld av klarhet och tillit. Att med kärlek som högsta intention gå utanför dörren och känna mig stolt över mig och tacksam för det som korsar min väg. Tack för att jag får vakna och känna lite hopp igen. Tack för tacksamhetstråd/ni här!

Älvan
2014-11-20 07:45
#74

Tack för att Vera känner tacksamhet. Tack Gud för min kreativitet nu kan manifesteras utanför mina tankar och känslor. Nu är jag på gång. Tack allt!

gardit
2014-11-20 08:20
#75

Tack Vera för en härlig tacksamhetslista Tack för nattens sömn Tack för känslan av att nu kommer en ny dag med nya möjligheter ♡☆

szirius
2014-11-20 12:09
#76

Tack för sol. Tack för god mat. Tack för mig. Tack för min familj. Tack för kurrande kattunge. Tack för liv. Tack för luft i mina lungor. Tack för ben som bär. Tack för energi. Tack för idérikedom. Tack för kreativitet. Tack för kärlek. Tack för rosor som fortfarande blommar o sprider väldoft på mitt bord. Tack för evigheten. Tack för rymden och mirakel. Tack för skratt och delad glädje. Tack för hjälpsamma vänner. Tack för grundbulten. Tack.

Annons:
SuzanneV
2014-11-21 00:07
#77

Är så tacksam för att jag var "hemma" hela dagen i dag. Det räddade mig från att gå upp i stressvarv och min arbetsdag var i flow. Tack! Tack för att jag åter känner inre ro och tillit. Tack för att jag åter är i kärlekens känsla! Tack för denna tråd och för er alla fina här inne. Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2014-11-21 06:44
#78

Godmorgon! 💋

Är så tacksam över att vara i Tallinn!! ❤️🤗🥳
SÅ oerhört glad. Och jag upptäcker nya saker hela tiden och TRIVS och förundras och blir förälskad (i saker jag ser, haha 😃 typ gamla fina hus!) och jag får inte nog! Känner mig som ett barn på julafton 😊

Tacksamhet för ännu en skön natts sömn i min underbara säng 🤗 och för ännu en vacker dag! Det ser ut att vara lite mulet idag, och kanske kommer det snö… lagom till den årliga julmarknaden öppnar 🤗❤️

Tacksam för er alla här inne!! 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-11-21 10:25
#79

Tack, tack, tack för att jag idag är tillbaka i känslan av ease och att allt är som det ska vara, allt är löst och livet är kärlek. Firar det med att njuta av choklad innan frukost. Allt som är gott är nyttigt. 😉

SuzanneV
2014-11-22 01:04
#80

Tack för ännu en glädjefylld dag med inre ro! Tack för att jag tog mig till skogen i dag. Tack för en dag med flow och energi. Tack för att jag lyssnar till mitt hjärta! Tack för att jag mår så bra. Tack för att jag ÄR kärlek!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Kathja]1
2014-11-22 07:51
#81

Tack för att det är sol idag! 🌞🌞🌞På väg till jobbet igår utbrast jag just "tänk var härligt med sol". Be och du ska få. 👍💞😆

Otroulig
2014-11-22 13:39
#82

Åh tack för min fina hund. Tack för att det är så roligt att träna och att han förvånar mig att göra saker jag trodde var omöjliga ❤️🐶❤️Vi har så kul både han och jag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-11-22 13:58
#83

Låter härligt Otroulig! Djur är underbara :)Hoppas dina lår känns bättre nu efter överansträngningen eller vad som då hände :) Jag säger tack för ett intressant samtal med min far om lagen om attraktion, kontrasternas betydelse och andlighet. Han tänker en hel del som mig fast uttrycker det på ett annat sätt. Känner att jag äntligen kunde börja närma mig det som jag har saknat i den relationen. Tack! :)

Annons:
MissInAction
2014-11-22 14:00
#84

Åh vad härligt att kunna komma familj närmare på det sättet också 🙂 så häftigt att det kan hända precis när som helst i livet, det behöver inte ha funnits där "från början"! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
2014-11-22 23:58
#85

#83 Härligt att höra Vera! Tack alla ni som stöttar och hjälper mig! Tack för att jag äntligen har börjat löpträna igen, mår bra och är i mitt starkaste jag! Tack för alla nya insikter och att jag är i kärlekens känsla. Tack för kärleken och att jag är i ett sådant kärleks- och lyckorus. Jag ÄR kärlek och jag är kär! Wohooooo!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

gardit
2014-11-24 09:14
#86

Tack för att solen lyser även idag (bakom molnen) Tack för vovven som får mig ut på promenad, även om det regnar Tack för vänner som hör av sig och kollar läget. Tack för dvd spelaren och bra filmer som ger hjärnan lite paus i tankeverksamheten.

[::Vera::]
2014-11-24 16:04
#87

Känner mig älskad, varm och mycket lätt. Känner mig värdig att känna glädje i mitt liv. Känner att jag får lysa och kan sprida glädje till andra. Känner meningsfullhet. Tack.

sweetgum
2014-11-24 16:22
#88

Känner mig glad och tacksam för min familj. Är väldigt tacksam att jag känner mig friskare och starkare än på länge

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Älvan
2014-11-24 22:16
#89

Tack Gud för att mitt liv är fyllt av mystik och magi. Helt fantastiska upplevelser och möten. Livet är så rikt på många många plan. Tack för min inre röst och ledning som jag hör så bra numera. Tack för oändliga gåvor jag hela tiden får!

MissInAction
2014-11-25 19:54
#90

Ooh jag är så otroligt tacksam över allt just nu!!  ♥
Tallinn, denna underbart vackra stad! Att få vara här och känna staden, mmm…. så lycklig 😍
Och jag är så tacksam över att träffa trevliga människor här! Har verkligen längtat efter det och det känns så bra att få vara social också, även om det är trevligt att vandra runt på egen hand och upptäcka staden 😃

Ikväll har jag t.ex. träffat en tjej som kom hit för tre månader sedan, hon är svenskspråkig från Ukraina! Så vi pratade språk, kultur, jobb/skola och lite allt möjligt, mycket trevligt!! 🤗

Är även otroligt tacksam att jag fått börja jobba och att jag kunnat lära mig så mycket!! Det är klart att jag känner ibland att HUR ska jag lära mig allt? Och det känns så läskigt att ansvara för så stora beslut ibland 😮men jag tror att jag gör som jag brukar, växer med uppgiften!! ♥

Tacksam även för min fina lägenhet! Och skulle välkomna om det ville kännas några grader varmare framöver ❤️🤗☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
gardit
2014-11-26 08:15
#91

Tack för lösningar som är rätt för alla inblandade parter.

satsuke
2014-11-26 13:09
#92

#90 vad härligt det låter! Kul! Menar du att det skulle vara varmare ute eller inne i lägenheten…? Det förstnämnda kommer nog att dröja…. 🥶

MissInAction
2014-11-26 18:12
#93

Haha! Menar att det gärna får vara mer värme i lägenheten 🤗😃så man kan känna sig varm… särskilt här, bredvid fönstret 😛


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-11-27 06:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#94

Tack tack tack för min fina tatuering! Den blev just som jag ville ha den och med tanke på att jag inte hade en tydlig bild utan bara en tydlig känsla blev den över förväntan . Vilket är ganska knäppt att skriva! SJÄLVKLART blev den just som jag ville, det har ju absolut inget med min förmåga att förmedla hur jag vill ha det att göra. ♡☆♡☆♡☆

Otroulig
2014-11-27 06:47
#95

Så fin!! ✨Och så  fiffigt av dig, bara att kika på armen när det svajar lite 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-11-27 07:21
#96

Eller hur! Och nu påminner den mig även om att bara känslans är rätt så blir det bra. :D

MissInAction
2014-11-27 07:30
#97

🥳🤗❤️🎈🌊 Kathja!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
2014-11-27 17:00
#98

Tack! 😃

Otroulig
2014-11-27 21:29
#99

Tjolahopp! Här var det lugnt. Jag fick besök så jag bryggde kaffe som blev starkt så nu sitter jag här med lite koffein frossa tror jag, fryser och skakar. Vi får se lite hur det går att sova nu. 

Jag har fixat en stor grej idag…för mig alltså - äntligen fått tummen ur och skaffat nytt mobil band ID samt Swish. Vilket underbart lätt sätt att betala på. Love it! Tanten blev modern 😃. 

Nyfriserad och fin är jag också. Det var mys på salongen, årets Blossa glögg och godis. Jag och en vän hade planerade tider som gick i varandra så vi hade två stolar bredvid varandra och byttes av mellan blekning och klippning. Perfekt. Vi kunde umgås under tiden. Har jag sagt att jag har världens bästa frisör??? 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-11-27 21:52
#100

Men ååh vad underbart! Lyx och avslappning och umgänge och bli friserad samtidigt! 🤗🥳

Så många som klipper sig nu!! Och jag letar ju också efter någonstans att klippa mig. Än har jag inte hittat stället!! Men känner att det närmar sig 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-11-27 21:57
#101

Tror visst att vi har hört det förut… Tror visst även att du skulle boka in så att vi alla kunde komma dit och hänga, bli snygga(re) och dricka champagne. 😎

Jag är så galet tacksam över att jag har haft en kanon dag på jobbet. Shit vad jag har jobbat och på något underligt sätt har vi hunnit med mycket tedrickande och galna samtal. Vi har slängt oss mellan att skjuta folk i foten och virka snippor. 😇

För tillfället går jag runt med känslan av att det är dags att dricka champagne, livet ska firas. Det är jag också tacksam över. Jag verkligen ÄLSKAR att vara hög på livet!!! ❤️❤️❤️ 🥳🍸🌺✨😎❤️❤️❤️

Otroulig
2014-11-27 22:18
#102

Haha, jag trodde jag var i klotter planket, men men är tacksam naturligtvis. 

#101 Naturligtvis har jag inte glömt! Du skulle ju sitta och underhålla 😎 AAH det har jag inte berättat - det finns t.om en scen!! 😃

😂virka snippor!! 

Missi, ja - du hittar snart den perfekta frisören!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-11-27 22:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#103

Nu "måste" jag ju lägga upp en bild med. 😎 (Bilden är lånad härifrån. )

MissInAction
2014-11-27 22:30
#104

Hahaha virkaholic! 😂
Är det… nyckelringar?? 

Åh jag är återigen tacksam för en underbar dag i Tallinn! Merparten av dagen har jag iofs spenderat inomhus men… jag upptäcker nya saker varje gång jag är ute och jag älskar det ❤️
Så underbart det är här!! Hemma 🤗

Alltså, jag är fortfarande öppen för möjligheten att flytta tillbaka till Sverige. Eller någon annanstans. Man ska ju göra det som känns bra, naturligtvis!! Och rätt vad det är så kanske det känns bäst att åka någon annanstans. Och man inser mer och mer hur bra det är i Sverige ♥

Men för nu så är Tallinn underbart 😍

Och det känns som att jag kommer in mer i jobbet också! Även om jag fortfarande inte är säker när det gäller vissa processer, eller att fatta beslut. Men det är påväg! Jag hoppas att de har tålamod med mig 😊

Nu ska jag ringa Johan och säga godnatt 😍 Jisses.. jag borstade tänderna för två timmar sen… tänkte jag skulle göra mig iordning för sängen tidigt… meeen så fastnade jag igen, som vanligt..! Haha! Men.. jag känner att jag LEVER och jag är så lycklig för det… får tårar i ögonen nu när jag iakttar känslan 😍

Nattis på er 🤗❤️✨😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[::Vera::]
2014-11-27 22:44
#105

Otroulig Du är ju helt klart en modern kvinna med snygg friss! Och du ordnar alla grejer som känns stora. Kanon! :) Hade jag kunnat så hade jag kommit över med en varm filt åt dig… Gott om filtar här! Trots bra värme. De skulle göra mer nytta någon annanstans :(… Ge bort någon i smyg?…dum tanke. Någon här känner uppenbart brist helt i onödan.

Otroulig
2014-11-27 22:53
#106

Hihi vilka nyckelringar!! Dreams come through Missi❤️ Tack snälla Vera❤️ nu har jag krupit ned under dubbla duntäcken och mår fint. Nu ska det sovas och drömmas. Natti!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-11-27 23:52
#107

Tack för läsning här! Tack för mitt lugn. Tack för harmoni, fokus och ro i tankar. Tack för att jag är fokuserad, utvilad, lugn och trygg när jag som bäst behöver det. Tack på förhand för att resultatet av det här leder till något gott för alla. Tack på förhand för frid. Tack för kärlek. Tack för mitt mod. Tack för allt jag får. Tack för allt jag får ge. Tack generositet. Tack för min älskade katt. Tack för mat. Tack för kläder. Tack för syskonbarn. Tack för stora lillasyster. Tack för mitt tålamod. Tack för vinter. Tack för min frisörska. Tack för stöd och kärleksfulla människor. Tack värme i mitt hjärta. Tack för insikter och uppmärksamhet. Tack för många hem. Tack för ett eget hem. Tack för mitt bästa hem inom mig. Tack för frihet. Tack för flyt på jobbet trots allt. Tack min kropp, hjärna och själ. Tack ni här. Tack änglar. Tack Gud.

SuzanneV
2014-11-30 00:09
#108

Tack för nya insikter om att jag haft fel fokus. Nu är det fokus på mig själv som gäller. Att ge kärlek till mig själv och må bra. Annars kan jag inte möta kärleken. Allt börjar hos mig. Har nog vetat detta i tanken men inte gjort det i handling. Tack för kärlekens känsla och att allt är bra och som det ska! Tack du som är hos mig och ger mig kärlek och inre ro! Tack Universum! Tack alla som stöttar och hjälper mig framåt. Tack alla ni fina här inne. Massor med kärlek till er!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Älvan
2014-11-30 01:33
#109

Tack goda generösa Gud för denne man som är helt perfekt för mig. Han är bättre än jag kunnat tänka ut honom. Vi förstår varann på så många plan och livstider! Jag ser honom. Han ser mig. I see you I am Jag älskar dig Gud och livet. Tackar dig av hela mitt hjärta.

[::Vera::]
2014-11-30 12:51
#110

Älvan, det är underbart att läsa! Blir lycklig inombords :) Tack för den här dagen, full av möjligheter att uppleva o utforska! :)

Älvan
2014-11-30 23:18
#111

Tack för all magi! Livet är som en saga på sätt och vis. Tänk att kärlek kan få den inverkan. Genom min älskades hjärta såg jag oändligheten. Jag menar bokstavligen. Och det var vackert!

Annons:
szirius
2014-12-01 12:17
#112

Åh, vad det var mkt skrivet i denna tråd sedan jag tittade in sist! LOVELY! Blir tacksam av att läsa om allas tacksamhet!❤️

Superfin tatuering Kathja, förstår att du är nöjd✨ Den är liksom så DU😃🤗

Jag är tacksam för känslan att allt löser sig, allt hinns med, såå skönt och på tiden att den kom tillbaks, tack tack tack!!!🎁

sweetgum
2014-12-01 15:24
#113

Tacksam för min lillebror som gav mig en kram när jag var ledsen!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2014-12-01 20:31
#114

Älvan - det låter verkligen helt fantastiskt magiskt 🥳❤️✨

Jag är väldigt tacksam för de fantastiska LOA männen på mitt jobb. Jag ler i hela kroppen när de guidar andra till rätta. Så lyhörda, nyfikna och inkännande. Tack, Tack Tack!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
2014-12-02 07:45
#115

Tack för en ny dag med nya möjligheter att göra rätt…. Tack för att jag fortfarande lever…. Tack för tak över huvudet och mat på bordet. Tack för varje minut av sömn. ♡♡♡♡

szirius
2014-12-02 12:13
#116

#111 ( oooh, vilket tal dessutom😍)

När jag läste ditt inlägg smittades jag, jag känner magi och djup tacksamhet att jag fortfarande efter snart 16 år tillsammans kan uppleva oändligheten i min makes ögon, närhet o hjärta. Stort. ❤️

Älvan
2014-12-02 12:23
#117

Szirius Tack för ditt inlägg. Nu smittades jag åter av min egen känsla genom ditt inlägg! Det är ju fantastiskt att du fått känna det i 16 år! Det är första gången för mig. I detta stadiet är kärleken så vacker och skör. Det är en härlig känsla och den trängde undan en obehaglig ångest i bröstet jag haft sedan i natt. :) Tack!

szirius
2014-12-02 12:37
#118

#117 😍 du tillåter dig att uppleva det nu, så enkelt är det. Fint❤️ Tack själv!

Annons:
[Kathja]1
2014-12-02 18:29
#119

Tack för att jag nu känner att jag landat igen efter en snurr dag. Kära vänner vad det kan hända på en dag! Och tack för att jag så tydligt kunde se vad som händer när jag för en stund tappar bort mig (det blev lite mycket adhd-energier ett tag). Tack för att allt är som det ska vara. Tack för morgondagen och allt den för med sig.

Otroulig
2014-12-02 19:56
#120

Tack för att allt verkligen flyter på hos mig, tydligen skickade jag iväg en önskan om mer social samvaro i helgen - för nu är jag bjuden på middag både fredag och lördag. Lediga parkeringsplatser, bilar som flyttar sig så att jag lätt kan komma ut, gröna ljus.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-12-03 00:23
#121

Tack för att jag har så bra kontakt med MIG!!!!  Och för att jag har blivit så bra på att se saker som de verkligen är, och TACK för alla erfarenheter i livet som har lett mig till den plats, fas jag befinner mig idag, och som kommer att leda mig vidare till högre dimensioner!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2014-12-03 00:32
#122

Nu provar jag istället lägga ångesten här istället för papperskorgen. Tack för att jag kan känna olika känslor på känsloskalan. Jag brukar säga att jag vill måla med livets alla färger, men idag blev det liksom en grå dimma över alla andra färgerna av ångesten som ville hänga med hela dagen. Det tyckte jag var lite synd för då blir de andra färgerna så livlösa. Jag vill ändå tacka dig ångest för du vill att jag ska uppmärksamma någonting. Jag fattar inte vad utan mår dåligt hela tiden av olika saker jag kommer att tänka på. Därför är det nog något annat du vill mig. Det jobbiga blir ju att jag blir orolig för allting istället för det du vill säga mig. Nu går jag och lägger mig och ber om rådgivning att få veta budskapet i natt på ett så skonsamt sätt som möjligt så jag kan få sova lugnt i natt. Tack alla känslor, tankar och kropp. Allt får finnas.

[Kathja]1
2014-12-03 07:48
#123

Kanske vill den bara tala om att du ska sluta tänka på det som ger dig ångest. Man måste inte förstå eller analysera, bara omfamna, tillåta och släppa. I viljan att förstå klamrar vi oss fast i det ångestskapande, tillåt dig istället att ha en pissigt dag och släpp det sedan för att fokusera på något som ger dig lättar känslor. Detta med att förstå allt är ett mänskligt påfund men absolut inget nödvändigt för att släppa och komma vidare. Tänk ease och kärlek, tillit och acceptans. ♡

SuzanneV
2014-12-03 10:53
#124

Tack du fina vän för ord som gav mig nya insikter igen! Tack för att jag är "back on track" efter snurriga tankar. Vet nu att det bara var illusioner. Tack för inre ro och att jag känner kärlek till mig själv nu. Tack för att jag är stark igen. Tack för att jag lär mig släppa på mina höga prestationskrav. Tack för att jag kan stötta och hjälpa andra. Tack för att jag är tillbaka i kärlekens känsla. #123 Tack Kathja för att du sätter ord på det jag behöver påminna mig om hela tiden. Tillit och acceptans och sedan släppa. Love! Tack för detta forum! Massor av kärlek till er alla här!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Älvan
2014-12-14 11:12
#125

Otroligt att ingen skrivit här på 11 dagar. :/ Jag vill tacka för mitt liv. För guidning. För expansion. För Gud. För min ande. För mitt hjärta och hjärna. För hela min själ dvs allt som finns. Tack för fantastisk helg med mycket klarhet och eftertanke. För mycket tacksamhet. Såhär vill jag fortsätta. Ett underbart och helt liv. Jag känner relationstrådarna så tydligt nu. Tack!

Annons:
SuzanneV
2014-12-14 12:27
#126

Tack för klarhet i en ovisshet som nu gett mig inre ro, tillit och trygghet i mig själv! Tack för kärlekens känsla. Tack för ett fantastiskt kärleksflöde som jag fick i går. Det uppfyllde hela mig och värmde mitt hjärta. Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Kathja]1
2014-12-14 12:57
#127

Ja hur går det med kärleken Suzanne? 😎

SuzanneV
2014-12-16 00:34
#128

Tack för att du frågar Kathja! Just nu bara ÄR kärleken i flödet och jag känner en enorm inre ro och trygghet i mig själv. Känner äntligen äkta kärlek till mig själv! Är så tacksam! Hamnade tyvärr i Egots klor efter det härliga mötet. Blev inte så bra eftersom jag blev som drogad och känslorna tog över liksom bekräftelsebehovet. Tog FÖR mycket kontakt och som vanligt älskar jag FÖR mycket. Tyvärr har jag fortfarande inte sagt rakt ut vad jag känner. Även om jag tror att hon har fattat av det jag har mejlat. Blev total tystnad från henne som ledde till onödig oro och grubbel för mig. Är utrett nu, därav trygghet och inre ro. Vet att jag behöver tagga ner och inte göra och uttrycka så mycket. Svårt att hitta balans i det när jag känner så mycket och så starkt hela tiden. Jag bara vet att vi har en speciell connection, och att jag första gången jag såg henne kände igen henne som om att vi alltid har känt varandra. Hon känns som en del av mig och jag som en del av henne, bitarna som fattas för att vi tillsammans ska bli hela. Kärlekskänslorna från mitt hjärtas innersta längtan, min högkänslighet och min personlighet som snäll, hjälpsam och omtänksam kan jag inte förändra. Det är jag, free to be me liksom. Däremot kan jag förändra mitt beroendebeteende. Jobbar med det hela tiden. Funkar bra nu, har inte tagit kontakt, fast det har varit lockande. Har släppt taget och flyter med livet och allt bara ÄR. Härlig känsla som fyller mig med glädje och energi. Tar hand om mig och löptränar igen. Egots makt är borta och jag är i kärlekens känsla. Tack! Hon har klargjort för mig att min kontakt blev för mycket men att hon hör av sig. Känner en enorm lättnad av att hon hörde av sig om det, och tillit och trygghet i de orden. Just nu tänker jag bara på om det blir fel att skicka en julhälsning. Skulle vilja skriva och skicka något fint. Inget överdrivet. Dumt? Blev långt inlägg, men behövde ventilera detta märkte jag nu. Känner mig så himla tacksam för att jag är i rätt frekvens igen! Är också superglad i dag efter beskedet att jag ska bli moster. Min lillasyster ska ha barn i juni! Glädje och lycka! Massor med kärlek till er alla här från mitt flöde! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Älvan
2014-12-16 07:43
#129

Tack Gud för att jag får öva tillit och compassion. Det är min viktigaste övning nu. Och att ordentligt fatta att störst av allt är kärleken. Tack för att jag nu har flow och att det går så bra med min dagliga meditation. Motståndet är borta. Tack för att jag helt utan ansträngning lägger om kosten. Tack för att jag kan balansera känslorna över dagen. Tack för att jag nu och alltid får måla med livets alla färger!

[Kathja]1
2014-12-16 09:56
#130

Härligt att höra Susanne! Jag tänkte nämligen på det häromdagen, hur det hade gått alltså. ❤️

Älvan -  Det där fick mig att tänka på hur vi formulerar oss! Tror vi att kärleksfullhet, tillit osv är vårt naturliga tillstånd behöver vi inte öva i det - vi behöver möjligtvis öva i att släppa kontrollen och bara vara. Att säga att vi övar på tillit osv är att säga till Universum att det INTE är vårt naturliga tillstånd.  Jag hoppas att du förstår hur jag menar… 🤔

Älvan
2014-12-16 11:35
#131

Kathja Istället för att slänga massa saker i papperskorgen i form av prövningar försöker jag med förväntan se dessa som utmaningar i stället. Jag förstår vad du menar. Jag är inte där. Hoppet blir för stort till det du beskriver och bygger in för mycket motstånd.

[Kathja]1
2014-12-16 11:57
#132

Du är inte i att du är kärlek och allt som är? Helt okej, det kan jag relatera till, var mest en allmän reflektion som utgick ifrån det du skrev. 🤗

Annons:
sweetgum
2014-12-16 14:56
#133

Tacksam att jag hade sparat alla viktiga filer på en extern hårddisk då jag fick ett elakt virus på datorn förra veckan och var tvungen att rensa datorn helt…

Medarbetare på Sydkorea iFokus

[Kathja]1
2014-12-16 15:32
#134

Åh vad bra sweetgum! 🥳

SuzanneV
2014-12-16 23:03
#135

Tack för omtanken Kathja! Skönt att höra Sweetgum! Tack för en ny dag med sinnesro och trygghet i mig själv. Tack för nya möjligheter kring ett jobb jag har visualiserat om. Ska på möte om det i februari. Glädje!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2014-12-16 23:30
#136

Kram Suzanne och kärlek tillbaka till dig! ❤️🤗

Oj jag ska upp om mindre än sex timmar men jag vill bara skriva ner hur oerhört tacksam och lycklig jag är över att vara i Tallinn och i denna lägenhet och med mitt jobb. Hade aldrig kunnat drömma upp det här. Känner mig så ödmjuk inför Allt och bara fylld med kärlek och tacksamhet och samtidigt inser jag storheten i det. I oss. I Allt. När vi når fullständig tillit, då finns det verkligen ingenting som vi inte kan göra, vara eller ha. Absolut allt, kan vi åstadkomma. Tänk - att inte för ett ögonblick tvivla eller tveka eller ifrågasätta. Wow, där är jag inte nu, men jag inser att det ÄR  så och den tanken är rätt så svindlande!!

Tillbaka till tacksamheten 😍 jag kan inte uttrycka det nog. Men jag känner det, sååå ofta och så intensivt. Jag hoppas att Gud/Universum vet det ❤️

Godnatt vackra värld 🤗😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-12-16 23:42
#137

Jag är så tacksam över allt jag lär mig, hur jag nu för tiden vet vikten av att följa mitt inre. Var lite obalanserad idag på eftermiddagen, kände mig trött och valde att lyssna på det och la mig en stund efter middagen. Sov i tre timmar och vaknade på tipp topp humör.

Älvan
2014-12-17 10:50
#138

Tack för det magiska fortsätter och till och med förbättras! Jag måste bara komma ihåg. Kärlek, tillit, tålamod, disciplin!tack alltet!

szirius
2014-12-17 12:07
#139

#138 haha, oj så kul, skriver just nu fusklapp inför avslutning med eleverna, ska prata inför föräldrarna  och har skrivit att vad jag vill förmedla är: "kärlek, tålamod, ihärdighet i sitt övande och GLÄDJE! " nästan exakt samma ord😉🤗

Annons:
Älvan
2014-12-17 15:43
#140

Sziruus :) kram och sen kryddas med tacksamhet! Det är receptet på lycka o glädje! Halleluja! :)

SuzanneV
2014-12-17 23:23
#141

#136 Tack MissI! Love! Härligt att höra om din lycka i Tallin! Håller verkligen med om det du skriver om tillit. Åh, vilken underbar känsla som ger inre ro och trygghet. Allt är möjligt och allt är bra och som det ska. Allt ÄR. Känner en djup tacksamhet, ödmjukhet och lycka i det. Tack för att jag äntligen nått acceptans även för mina skuggsidor. Jag omfamnar och älskar hela mig som jag är. Ibland har jag ljusa och positiva tankar och känslor, och ibland har jag mörka och negativa tankar och känslor. Men allt är jag och helt okej. Det handlar om att skapa en balans mellan vitt och svart och inse att det ena inte kan finnas utan det andra. Tack för att jag kan ge mig själv kärlek och bekräftelse mer nu än att vara beroende av det från andra. Känns otroligt skönt och kärlekens känsla blir bara starkare och starkare liksom min inre kraft. Yes, power! Free to be me! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
2014-12-18 10:10
#142

Så tacksam över det överflöd jag får ta emot. Presenter, godsaker, leenden och snälla ord❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-12-19 00:01
#143

Tack för att jag ÄR .

Suzanne,  Vet inte hur din Connection med denna kvinna verkligen är, men du känner en speciell Connection,, vi är flera här som har mött vår tvillingsjäl, på sistone, jag och Älvan tex. Läste också att det blir vanligare nu när vi stiger uppåt. Nu är det ju inte säkert att det är sin tvillingsjäl man möter bara för att man känner en speciell Connection. Men vid sådana speciella möten, så är det inte säkert att det leder till en mänsklig, fysisk kärleksrelation, eftersom kärleken man känner till den personen står över det. Nu är vi ju människor, så oftast tolkar vi dessa känslor som en "vanlig" kärleksrelation, men när vi går in i oss själva och kopplar upp till den universella kärleken, så upptäcker vi då att  kärleken till den personen inte  är beroende av huruvida relationen utvecklas till en fysisk relation eller inte, kärleken till den personen svämmar oavsett. Och det är inte alltid meningen att det ska bli en fysisk relation, eller så är det meningen, och då uppstår den  när båda själsmässigt är "redo".  Jag tänker också att vid sådana här möten är det bra att det inte blir en "vanlig" kärleksrelation på en gång, för då skulle vi inte upptäcka att vi ÄR kärlek oavsett,, eftersom då skulle vi gå in i relationen som en "vanlig" relation.

Om du nu förstår hur jag menar❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SuzanneV
2014-12-20 01:29
#144

Åååh tack underbara Shia! Du satte ord på det jag behövde veta just nu. Jag förstår och känner precis vad du menar. Alltså, NU förstår jag! Känner mig otroligt lättad av dina ord. Pusselbitarna faller på plats, och jag fattar varför allt blev som det blev och varför allt nu ÄR som det ÄR. Vi ÄR kärlek och om det är meningen att det ska bli vi "hittar" vi varandra om det är menat så. Love! Tack för att jag känner tillit, inre ro och äntligen är trygg i mig själv! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
2014-12-20 02:21
#145

Åh vad underbart Suzanne!! att du kunde relatera till mina  ord!! Och visst ÄR det en underbar känsla när man hittar dit!!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-12-20 03:32
#146

Är tacksam för att jag når djupare och djupare insikter,, inte alltid möjliga att sätta ord på utan bara något jag känner inom hela mig!!! TACK

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
sweetgum
2014-12-20 14:14
#147

Tack alla! Det har varit en prövande tid. Jag var jätterädd att min alla data till min masteruppsats skulle försvinna…

Härligt att höra att du fortfarande har det bra Missi!!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

MissInAction
2014-12-20 18:28
#148

Ojoj jag kan tänka mig den situationen 😮har du sagt vad den handlar om, sweetgum?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skogshumblan
2014-12-20 20:38
#149

Jag är tacksam att jag äntligen kommit så långt att jag är på väg ur mitt äktenskap. Jag är så tacksam för M som finns i mitt liv. Jag är så tacksam för alla möjligheter och flöden som finns i mitt liv, som kommer med skillsmästan och den frihet kärleken till livet ger. Jag är tacksam för allt gott i mitt liv.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
2014-12-20 21:02
#150

Åh vad härligt att höra Skogshumblan! Jag har allt undrat hur det har gått för dig. 🌸💕

Skogshumblan
2014-12-20 21:26
#151

Kathja. Jamen så värmande! Är på rätt väg iaf :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

SuzanneV
2014-12-20 22:29
#152

Tack för en dag fylld av glädje, lycka och inre ro! Tack för en fantastisk löprunda i skogen där jag känner mig så levande. Tack för all kärlek! Tack för mitt nya liv! Tack för att jag ÄR!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2014-12-20 23:41
#153

Oj hej Skogshumblan! 🤗 Ja jag har också tänkt på dig och undrat hur det har gått med allt!
Kul att se dig igen ❤️

Och jag är så tacksam att jag bor i en sådan vacker stad! Älskar Tallinn. Älskar att vara ute, att se på alla vackra byggnader och gator och människor. Och jag älskar min lägenhet 🤗

Är också jättetacksam för mitt jobb som utmanar mig och låter mig växa, och som bjuder på bio med tillhörande snacks och dricka 😃🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
2014-12-21 00:43
#154

Åh, Skogshumblan ❤️❤️. Välkommen tillbaka hit.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-12-21 03:36
#155

Skogshumblan!!!!!!!hej:) Haha, kunde inte låta bli att skratta, vi svämmar över av M härinne, jag måste passa på att tacka min M , innerligt.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skogshumblan
2014-12-21 05:01
#156

Tack alla ni goa. Er omtanke värmer! Trodde inte riktigt ni brydde er så… Ja jag får nog ta och jobba med självkänslan lite till ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

szirius
2014-12-21 10:02
#157

hej igen Skogshumblan🙂, såklart vi bryr oss❤️

Otroulig
2014-12-21 10:29
#158

Så klart vi gör Skogshumblan ❤️

Åh vilka sköna drömmar jag haft, tack för dom. Tack för känslan av lätthet, enkelhet, glädje och flyt som dom gav mig. Känslan av att allt är möjligt. Sen ut i den vackra morgon med SOOOOOOOL ☀️. Tack, tack, tack!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-12-21 11:45
#159

Tack, tack, tack för att jag hittade ljuset, livet, kärleken och tillit igen efter att ha geggat in mig i Egot en vända. 😃

SuzanneV
2014-12-23 01:21
#160

Härligt att höra Kathja! Känns igen! Så skönt när man hittar tillbaka, glad för din skull! Tack för att jag fortfarande känner tillit och är i kärlekens känsla. Tack för ytterligare en lättnad i mitt hjärta i dag. Tack för att jag omfamnat livet och släppt taget. Tack för inre ro, trygghet och kärleken till mig själv. Tack för att allt är bra och som det ska. Önskar er alla fina här inne en glädjefylld, härlig, vilsam God Jul och ett Gott Nytt År! Massor med kärlek kommer här!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
szirius
2014-12-23 11:32
#161

#160 underbar läsning! kärlek tillbaks!

Skogshumblan
2014-12-23 14:27
#162

Tack för insikter och erfarenheter som gör mig starkare, klokare och visare. Tack för att jag fysiskt känner att jag inte är ensam i det här jag går in i allt djupare för att komma ut pånyttfödd igen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

SuzanneV
2014-12-25 23:18
#163

Tack för härliga juldagar med lugn och ro utan måsten och borden! Bara vara och njuta av livet. Ta dagen som den kommer. God mat, massor med musik, löpträning i skogen. Framför allt TACK för lugn och ro. Tack för för att jag inte längre låter andra styra när var och hur jag ska fira min jul. Tack för fortsatt inre ro och trygghet. Tack för att jag är jag! God fortsättning på julen alla här inne! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Älvan
2014-12-25 23:41
#164

Tack för fin vägledning!

gardit
2014-12-26 09:55
#165

Tack för djuren som finns omkring mig, fåglar, fiskar, hundar och katter… Tack för att jag har en så underbar familj, de är mitt största stöd just nu… Tack för att det blir bättre och bättre dag för dag….

Otroulig
2014-12-26 12:01
#166

Tack för dessa fantastiskt vackra dagar! Sol, blåå himmel gnistrande snö och rimfrost. Tack för all lagom samvaro, tack för mina fina syskonbarn, dom är verkligen härliga ungdomar. Tack för att min familj är så enkel utan något skav, bara acceptans, kärlek och uppskattning.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2014-12-28 01:17
#167

Tack för att jag mår så bra nu och känner lycka och glädje! Tack för inre ro, trygghet och ny kraft. Tack för att allt är bra och som det ska. Tack för kärlek, tillit och tålamod. Tack för att jag är fri från mitt beroendebeteende! Tack för att jag kan älska mig själv! Tack för att jag kan ge och dela med mig av min kärlek, omtanke, och mina erfarenheter och kunskaper. Tack för att jag får möjlighet hjälpa andra att bli medvetna, bli motiverade och inspirerade, växa och nå sina mål. Tack för att jag har hittat hem!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Otroulig
2014-12-28 10:25
#168

Så härligt att läsa dina inlägg SuzanneV, DEM är jag tacksam över ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Synnerlig]
2014-12-28 11:35
#169

Tack för att jag har upptäckt LoA och lawofattraction.ifokus.se.
Tack för att jag får bo så fint som jag gör och har en underbar sambo som gör mig så lycklig. Jag avslutar med att säga att jag är tacksam över att jag är jag. Jag är en fin person både på in- och utsidan. Jag har stor empati för både djur och människor. Jag är förlåtande och tycker om att ge kärlek🙂

Älvan
2014-12-28 17:37
#170

Tack för att jag vände vibrationen så fint idag. Jag var jätteledsen och sa till mig själv att jag accepterar mig själv och känslan. Då vände det efter jag sökt stöd hos änglarna. Jag är så tacksam att stormen drog över.

Skogshumblan
2014-12-28 18:37
#171

Tack för styrka, tålamod och klokhet i den här skilsmässan. Jag är klok, stark och vis och fattar rätt beslut för mina barn och mig. Tack universum för den gåvan!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
2014-12-28 19:00
#172

Tack för att jag är jag och för att jag lär mig nya saker om mig själv hela tiden. EVOLUTION! 😎

szirius
2014-12-28 21:17
#173

Håller med Otroulig, Suzanne - du är en pärla på att skriva fina tacksamhetslistor, ren njutning att läsa dem😍, de känns rakt in!

Och tack för att Synnerlig har hittat hit🙂❤️

SuzanneV
2014-12-28 23:26
#174

Oj, tack för fina ord Otroulig och Szirius! Värmer mitt hjärta! Härlig att ni känner så. Tack för ännu en dag i kärlekens känsla och allt känns lätt och rätt. Tack för nya dörrar som öppnar sig 2015! Tack till mig själv för att jag inte tillåter mig att falla tillbaka i beroendebeteende. Tack för mitt nya liv! Tack för att jag är jag. Tack för att jag är fri att vara den jag är! Massor med kärlek till er alla fina från mitt flöde!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Skogshumblan
2014-12-29 00:13
#175

Tack för att jag får kraft, fokus och vilja att ta mig ur det här. Att jag får struktureringshjälp från universum så det löser sig smidigt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[::Vera::]
2014-12-29 00:50
#176

Tack för att jag ser naturens skönhet och finner harmoni  i mitt eget sällskap ikväll. Tack Universum, änglar och Gud för att jag får uppleva generositet och kärlek även ifrån människor. Känner stor tacksamhet för gåvor som jag nu får. Sänder kärlek vidare. ❤️

SHIAWASE
2014-12-29 05:41
#177

Tack till alla här för ett fantastiskt år, där vi har guidat varandra!!!!

Och TACK till mig för att jag har modet att släppa rädslor och känner sådan fullständig tillit till mig själv och min existens!!! Och för att jag har nått till ett sådant fantastiskt stadium,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Synnerlig]
2014-12-29 08:27
#178

Tack för att jag känner kraften att vilja forska vidare och verkligen tro på LoA. Tack för att jag har möjlighet att skapa min väg genom livet precis så som jag vill ha den.

Tack för att jag får ett så fint välkomnade här på Law of Attraction iFokus. Jag känner kärleken 🙂🌺

MissInAction
2014-12-29 20:33
#179

Började visst skriva det här i fel tråd, så flyttar in här!

Ooohh jag är SÅ tacksam för mitt ögongodis på jobbet! SkämtarPartajar Han ler och jag blir knäsvag och pirrig och varm i hela kroppen. Känns ungefär som en naturlag, haha! Så härligt!! TACK!

Vidare är jag så tacksam för jobbet!! Det har kommit ytterligare arbetsuppgifter till mig, som jag har fått ta itu med idag. Kul! Eller.. förra veckan sa jag till en kollega att jag var rädd, och han tittade oförstående på mig… you moved to Estonia to live, and you're scared of helpdesk? Haha, perspektiv…. 😃
Jobbet är en otroligt fin chans till utveckling för mig!

Och jag är så tacksam för Tallinn 😍 Vilken vacker stad jag bor i, och fullspäckad med historia och kultur och kärlek. Jag ser detta i de små trähusen, i sophögar och i asfaltsplaner och i stora vackra skyskrapor som rymmer hotell, och i människor jag möter. Åh vad jag är tacksam för allt det här! TACK! 

Och jag är så tacksam för musik! ❤️ Vad hade livet varit utan det!

Och tack alla ni som finns här inne, för att ni finns! 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-12-29 20:42
#180

Och tack till dig själv som följde känslan av kärlek och flyttade? Jag är tacksam över solen och snön, min nya varma tröja. Min sköna jacka, min fina man och den super sköna handkrämen jag trillade över idag. Jag är tacksam över de söta blinkande snögubbarna min man fick av min mamma i julklapp. Jag är tacksam över min mamma som visar sin kärlek genom att ha koll på saker jag har sagt och sedan följer upp det med små gåvor. Det är kärlek mer än sagda ord.

MissInAction
2014-12-29 20:48
#181

Jaa men självklart - tack till mig själv! 🤗

Så härligt att få känna din tacksamhet, Kathja ❤️ Coolt!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
2014-12-29 21:30
#182

Det bjuder jag på MissI. 😎

SuzanneV
2014-12-29 23:32
#183

#179 Härlig läsning MissI! Glad för din skull! Tack för en fantastisk dag med ease och flow! Tack för glädje och kärlek! Tack för den enorma styrka och trygghet jag känner i mig själv nu! Tack för att jag blev lyssnad på och sedd. Tack för att livet känns lätt nu! TACK! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Skogshumblan
2014-12-30 08:40
#184

Jag är tacksam för den fina stund jag fick med mina barn igår då vi åt middag. Jag är tacksam för att de finns och alltid kommer vara mina barn.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Otroulig
2014-12-30 09:37
#185

Jag insåg just..jag är tacksam för att jag alltid värnat om mitt eget värde. Jag har alltid reagerat sunt när jag känt att någon "klivit" på mig. Jag blir lite stolt och tacksam över mina föräldrar som måste ha hjälpt till och gett mig den grundbulten.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-12-30 10:35
#186

Det hände just en sak som fick mig att känna oändlig tacksamhet över att JAG skapar MITT LIV.

[::Vera::]
2015-01-01 16:39
#187

Tack för 700kr jag fick för saker som inte var mina som såldes. Tack för ett mejl ifrån samma personer som skriver att jag är välsignad. Tack för de här generösa, snälla och vänliga människorna som dök upp i mitt liv, och som låter mig bo i detta perfekta trygga hemmet. God never fails… står det på ett hänge till extranyckeln som jag nyss hämtade. Gud/Universum gör inga misstag. Jag kan aldrig vara misslyckad! :) Alla dessa ögonblick tar andan ur mig. Lite motstånd att ta in allt nu och tårar kommer. Tack!

szirius
2015-01-01 17:56
#188

#187 ❤️🤗🎈🌈

Det är vackra vackra ord att lita på…Gud gör inga misstag……det var min kära väns första ord till mig när vår dotter dött…och jag fylldes av ett enormt ljus✨, jag kände det rakt in, att det är sant.

Annons:
MissInAction
2015-01-01 17:59
#189

Åh vad härligt Vera! 🤗 är så glad för din skull och blir rörd av dina ord ♥

Förstår precis hur du menar.

Jag är så evinnerligt tacksam för allt som hänt sedan jag kom till Estland. Jag skulle nog kunna sitta i timmar och skriva i tacksamhet, och någon gång gör jag kanske det, men inte i den här tråden tror jag 😃
Just nu nöjer jag mig med att tacka för en fantastisk nyårsafton och en underbar nyårsdag också 🤗 med vänner! 
Nu ska jag strax fika lite också… lussekatter. Mmm…. Tacksam för mitt lilla kök som faktiskt går utmärkt att baka i! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
2015-01-01 22:39
#190

Tack för en lugn och trevlig nyårshelg! Tack för min goda, positiva känsla inför detta spännande år. Glädje, nya möjligheter och kärlek 😀😍💖

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2015-01-02 02:09
#191

Szirius: Det känns verkligen sant och varmt…och tryggt :) Missi, tack :)

Skogshumblan
2015-01-02 09:40
#192

Jag är så tacksam för allt det som hänt sedan mitten av oktober. Alla insikter som kommit och alla steg jag har tagit. Jag är så stolt över mig själv, att jag tagit de steg jag för ett år sedan bara önskade att jag kunnat våga ta. Nu är jag en månad ifrån att faktiskt flytta ut i egen lägenhet, skiljsmässan är på g och jag tar min andliga utveckling på allvar. Det är inte längre en dröm att få göra, jag ser det ske.

Dessutom är jag så enormt tacksam för M.

Allt har en mening, go with the flow!❤️

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Älvan
2015-01-02 09:52
#193

Nu har jag hamnat i en gammal happening igen. Jag är oerhört tacksam för att mina reaktioner är mycket förbättrade jämfört med tidigare happenings. Jag är tacksam för att denna happening bara är efterdyningar av många års happenings och att snart kommer inte denna typ av happening alls uppkomma. Jag tycker jag har lärt mig tillräckligt. En annan typ av happening pågår samtidigt och jag tänker ta tillfället i akt att lära så mycket som möjligt om mig själv. Så jag kan acceptera och integrera denna del i mig själv. Tack för tillfällen som dessa. Jag tackar för att många delar av livet är helt happeningfria. Där finns frid, tillit och kärlek. Kom nu på att jag ska överföra dessa känslor att omfamna happenings. Jag är lycklig och tackar för det.

[Kathja]1
2015-01-02 09:55
#194

Omfamna HAPPENINGS är bra, de mår gott av kärlek och omtanke.

MissInAction
2015-01-02 10:47
#195

Hahahahaa, åh vad underbart! Jag måste skratta 😂Det verkar som att nästan alla av oss har en viktig M i vårt liv!! 😍😃

Härligt Skogshumblan! Drömmar blir verklighet ♥

Det är ju en jätteviktig observation, Älvan, (haha Älven igen) hur du reagerar, och agerar annorlunda 👍och sundare.
Ta det bara lugnt.. hitta ease och fun 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Skogshumblan
2015-01-02 11:11
#196

M som i "måste ha!" ;D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Älvan
2015-01-02 12:24
#197

Yippiiii en happening är påväg att bli en verkligt bra happening!!! Nu gjorde jag om-meditationen igen (cosmic yes) och riktigt kände vibrationerna i kroppen. 1 h senare fattar han som är inblandad i happening massor! Bra lyssnat av honom på sin guidning och bra guidning. Han har börjat lyssna bättre på sitt övre jag! Tack för att jag lyssnar bättre på mitt övre jag så det kan hända! Tack attraktionslag som jag ibland tycker gör lite mycket happenings. ;) passar ju i law tråden med detta. Tack för iFokus och loA ger mig just fokus. tack er här som bidrar till fokus!

Livscoachen
2015-01-02 18:49
#198

Dags för mig att uttrycka min tacksamhet ❤️

Att känna känslan av att vara fri och inse att allt är möjligt och att det  bara är att känna sig fram och ta emot allt gott livet har att erbjuda, det är jag tacksam över❤️ Att känna kärleken sprida sig i kroppen förväntansfull över vad dagen har att erbjuda, att kunna se tillbaka på en dag och känna tacksamhet över de fina saker som skett att se framåt och se ljuset sprida sig över hela världen i mina tankar, mer kärlek och glädje till alla människor det är jag tacksam över ❤️Min förmåga att kunna se inåt och vara sann emot den jag är och lyssna på den inre rösten, det är jag tacksam över❤️Att jag känner lycka och glädje inombords utan nån direkt anledning, det är jag tacksam över och att kunna få inspiration och insikt över livet och den väg jag ska ta det är jag tacksam över.☀️ Livet är en underbar resa, och jag är tacksam över att pengar flödar in i mitt liv nu på ett mer enkelt och lättsamt sätt så vi har mer fickpengar att kunna fördela på det sätt vi mår bäst av ❤️ Jag är tacksam över alla kärleksfulla medmänniskor och vänner, familj som bryr sig om oss och vill oss väl det är jag otroligt tacksam över, världen är en vacker plats och jag är tacksam över solen som skiner och månen som lyser på natten. Jag är tacksam över att min kropp har en förmåga att läka sig själv när jag tillåter det genom den sanna känslan av nya möjligheter inom mig. Jag är även tacksam över att jag insett mitt eget värde och insett jag är värdefull, precis som alla andra är.

SuzanneV
2015-01-03 00:44
#199

Tack för fortsatt inre ro, glädje och kärlek! Tack för allt tufft jag har gått igenom så jag nu kan må så här bra. Tack för att jag har satsat på mig själv. Kärlek från mig själv till mig själv. Tack för att jag känner tillit till allt. Tack för att allt är bra och som det ska. Tack för mitt nya liv!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2015-01-03 00:46
#200

Vilken djup tacksamhet, Livscoachen 😍☀️

Och jag är sååå tacksam för en alldeles fantastisk start på ett nytt år!! Nya vänner 🤗 och umgänge och skratt. Sååå härligt!

Och självklart är jag jättetacksam över det pyttelilla jag har fått se av snyggningen idag. Det funkar lite som bränsle.. även små doser gör att jag går ett tag till 😂 Fast det är klart, jag tar gärna emot en större dos snart!  TACK!

Tacksam ända in i själen för att jag kommit till Tallinn och för lägenheten ♥ Det är perfekt för mig.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skogshumblan
2015-01-05 10:27
#201

Idag är jag tacksam för att resten av mitt liv börjar nu.

För min kärlek M och för livet som det är.

Mina barn, mina opackade lådor och för universum och guider som finns där om man bara vågar be dem om hjälp.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

MissInAction
2015-01-06 10:22
#202

Jag är också tacksam för M 😃😍hehe…

Dags att uttrycka tacksamhet här inne känner jag. Blev så överväldigad för en stund sedan då ögonen blev alldeles tåriga och jag kände mig så genomlycklig och tacksam över de människor jag har dragit in i mitt liv ♥
Satt och läste på FB och kommenterade lite på mina vänners statusar och den här känslan bara sköljde över mig och överväldigade mig. Wow.

Jag är så tacksam för de människor som jag mött och som har varit delaktiga i mitt liv, och som låtit mig vara delaktig i sitt. Om en enda av dem fattades, så vore mitt liv inte detsamma  Alla är viktiga och speciella och jag älskar dem, oavsett om jag pratar med dem ofta eller sällan.

Och ni här inne ingår i denna skara av vänner som jag är tacksam för, TACK! 🤗

Just nu är jag även tacksam för mitt jobb, och en hittills soft dag ☀️och kan ni tänka er, solen skiner!! ❤️Det var en-två minusgrader i morse och det har slutat blåsa, men biter lite i kinderna.
Tallinn är så vackert. Älskade stad. Jag försöker hitta ord att beskriva vad jag känner, men på något sätt så är det kanske lite som att på ett mentalt och själsligt plan älska med platsen. Tallinn. Estland. Jag hittar seriöst inget bättre sätt att beskriva det på 😃men det är så det känns. Så vackert 😢😍

Och nu måste jag nog gå ut och ta lite luft… ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
2015-01-06 10:57
#203

Tack för att jag i längre stunder känner tillit till att saker är som det ska. Att jag inte måste stånga pannan blodig för att saker ska gå i fen riktning jag vill. Jag försöker sända ut en önskan. Sen slappna av så gott det går och låta saken sköta sig själv. Tack för att jag får lite vila på det sättet. Tack för kärleken ökar nu i mitt hjärta. Då löser dig allt. Såsom Gud och mitt högre jag vill. Jag gifte mig nyss med mig själv och det var en vacker och rörande ceremoni. Nu finns allt inom mig. Allt är vackert. Jag hade vita blommor överallt och jag steg ur havet med min slöja som fortsatte i havet och ut i oändligheten. Det var vackert. Jag är vacker. Och tack till mig och alltet för den upplevelsen!

[Torahzen]
2015-01-06 14:30
#204

Fint bröllop och fint med ceremoni med sig själv 🌺

[::Vera::]
2015-01-06 15:09
#205

Tack för att jag får en möjlighet att grundligt upptäcka vad som har skett med mig, så att jag denna gång kan bygga med stabil kärlek till mig själv som bas. Tack för tålamod med mig själv.

Tack allt och alla som gör skönhet tydligt synlig för mina ögon och får mig att vilja öppna mitt hjärta för kärlek ännu mer. :)

SuzanneV
2015-01-08 22:37
#206

Tack för att jag äntligen är klarvaken! Stark och trygg i mig själv. Tack för att jag ser allt klart nu! Tack för glädje och kärlek inombords! Tack för att rädsla och oro är borta. Tack för att jag känner mig mer levande än någonsin. Tack för att jag är jag! Tack för kärleken känsla! Tack för att jag är kärlek! Tack för detta forum och alla er fina här inne som har stöttat och peppat mig! Love you all! HJÄRTA

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Älvan
2015-01-08 23:01
#207

Thorazen Tack. Det var en fin ceremoni. En meditation från Youtube. :)

Älvan
2015-01-08 23:02
#208

Tack för tydlig vägledning. Tack för känslan av att jag är på rätt ställe.

Älvan
2015-01-09 19:28
#209

Tack för sinnesro.

Annons:
[Kathja]1
2015-01-09 19:41
#210

Tacksam för att jag hittade tankarna som gjorde att jag hoppade upp på high flying igen. Och tack till Universum som levererar en spännande föreläsning om två veckor och tack till mig för att jag hoppade på den utan att fundera på saken. Semester löst och vikarie fixat. Allt ordnat medan jag sitter i soffan och dricker te. Bara ease. 🌊

SHIAWASE
2015-01-12 05:44
#211

Härligt att läsa om era tacksamheter!!!

Jag känner sådan tacksamhet till mig själv, som är så bra uppkopplad till MIG så att jag får alla svar som jag behöver.

Passar väl också jag på att tacka för att M finns i min tillvaro,,,haha,  för att känna att man befinner sig totalt på exakt samma frekvens, så att man inte ens behöver vara nära varandra fysiskt för att kunna kommunicera,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2015-01-13 11:05
#212

Tack för att min logiska, strukturella, intellektuella, vetenskapliga del vaknat igen. Jag vet att det var tvunget att stängas ned ett tag för att jag skulle höra min intuition, hjärta, högre jag och Gud. Det var smart att jag valde utmattningssyndrom vilket gjorde att jag för ett tag inte kunde utnyttja dessa funktioner. Jag fick möjlighet att hitta hem och till mig själv! Tack för att humöret och livsvilja aldrig gav vika. Tack för allt. Bugar i ödmjukhet inför den snillrika skapelsen jag lever i.

Älvan
2015-01-13 13:04
#213

Skrev tacksamhets sms till mannen jag är olyckligt kär i. Han har hjälpt mig ordentligt känna avvisande, övergivenhet, ensamhetskänslor. Jag ser detta nu i massor av relationer i nutid och dåtid. Nu kan jag känna dem, acceptera dem och integrera dem. Jag tackar för denna möjlighet till läkning.

[Kathja]1
2015-01-13 16:02
#214

Känner djup tacksamhet över livet och alla dess gåvor. Tack för att jag känner mig RIK. Tack för insikter om vad jag (faktiskt) kan. Tack för att jag har så roligt på jobbet. Tack för nya möten och inspiration. Tack för min kreativitet. Tack för mitt fina hemma. Tack för att jag nu för tiden aldrig behöver tvivla på om hur jag ska välja - det pirrar så gott uppe på huvudet när universum skriker JA. Tack för att allt alltid ordnar sig till det bästa.

sweetgum
2015-01-13 16:43
#215

Känner stor tacksamhet över att jag vaknar med ett leende på läpparna nästan varje dag ( iof mycket trött men det kanske är vintern) .  Tacksam för en lugn och trevlig inledning på det nya året.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SuzanneV
2015-01-13 23:14
#216

Tack för att mitt stabila tillstånd håller i sig! Tack för all glädje och kärlek jag har inombords. Tack för nya möjligheter med jobb och utbildning. Tack för fina vänner. Tack till mig själv för att jag klarar av alla utmaningar så bra. Tack för min inre kraft!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Otroulig
2015-01-14 07:08
#217

Tack för kontraster som får mig att tydligt se vad jag ska lägga mitt fokus på. Det är bara att känna in kroppen hur vissa ämnen känns. Tack fina underbara kropp som ger så fina signaler ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Minney
2015-01-15 07:23
#218

Tack för att jag har kraften att skifta fokus på mina tankar. Tack för att det ger direkt resultat i min känsla. Och tack för att det var bra sandat idag!

[Torahzen]
2015-01-15 09:22
#219

Tack för att jag blir så tydligt påmind att jag väljer hur min dag ska bli - glad!

MissInAction
2015-01-15 13:43
#220

Jag är tacksam för mitt jobb som alltid är spännande 😛
Det är samma återkommande arbetsuppgifter men olika fall och förutsättningar så det blir ändå variation. Jag känner att jag växer med uppgiften! ♥

Och jag är tacksam för en bra arbetsstol, för våra nya fräscha tangentbord som vi fick igår - rolig present 😃Det är lätt att arbeta här!

Tacksam för att jag arbetar på en fräsch arbetsplats och jag är såååå tacksam återigen för att jag bor i TALLINN 😍❤️✨
Så glad!!

Och jag är tacksam för nya vänner! 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2015-01-15 18:27
#221

Tack för solen. Tack för god mat. Tack för intressant och lärorik dag. Tack för en god vän som ville ses.

[::Vera::]
2015-01-17 14:34
#222

Tack för en mycket trevlig utekväll igår. Det är härligt när jag plötsligt träffar en människa som har kommit fram till ungefär samma insikter som mig, ang vissa saker i livet. Synkronicitet ger mig rysningar ibland. Det är också härligt när andra runt omkring blir intresserade. Tack för att jag får möjlighet att träffa nya och  väcka "goda" tankar hos människor, och såklart även hos mig själv. Väcka en lust att agera för kärlek och tolerans  …Ja tack!! :)

Jag önskar att jag ännu mer kan få vara med och bidra till medkänsla, eftertänksamhet vad gäller vårt förhållningssätt till varandra. Visa på att kärlek kan vara/bli en verklighet. Det finns oändligt mycket att göra och viktiga saker att prata om.

Tack för att jag igår fick lära mig lite mer om miljöarbetet just här där jag är. Tack för denna person som också fick mig att känna samhörighet, en person som såsom jag uppskattar natur och kraften som den ger. Fick höra vandringsupplevelser i fjällvärlden som gjorde mig nästan stum eftersom de var så lika mina egna.

Tack för att jag fick ge den ledsna killen- taxichauffören uppmuntran så han blev lite gladare. Överallt behövs kärlek och medkänsla. Till och med i en taxi :)

Tack för att jag vet att jag befinner mig där jag ska vara.

Tack även för att jag kommer få resa något lite mer genom jobbet och träffa ännu fler nya människor.

Otroulig
2015-01-17 16:05
#223

Tack för att jag fått bättre kontakt med min intuition. Det är perfekt, jag blir guidad på ett mycket tydligare sätt när jag lyssnar till mig själv. 

Dessutom så betyder det att jag är mer uppkopplad till Mig och det är ju strålande nyheter - för det har ju inte riktigt känts så den sista tiden. Men där ser man ☝️

Tack tack!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2015-01-17 16:28
#224

Tack för att jag har en så tydlig känsla för vad och vem jag är. För att det så tydligt märks när jag är på banan och tänker min sanning. Tack Gud är med mig i allt jag gör. All is well. 💖

Älvan
2015-01-17 17:36
#225

Tack för att jag får precis det jag behöver när jag behöver det. Tack för människor kommer när jag behöver dem. Tack för allt.

[Torahzen]
2015-01-17 23:36
#226

Tack för att jag har blivit påmind om att fråga mig själ(v) ofta om vad som är rätt för mig.

SHIAWASE
2015-01-18 00:55
#227

Tack för att jag är så bra på att skifta fokus och tankar medan jag navigerar mig genom nuet med diverse happenings!haha,, och att jag vet att allt är ok, och som det ska vara !! Och tack för gott morgonkaffe,  och solig söndag!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SuzanneV
2015-01-18 01:46
#228

Tack för två fantastiska, lärorika, utmanande kursdagar på min coachutbildning! Tack för nya goa vänner! Tack för att jag kan hantera alla känslostormar. Tack för att jag lyssnar på mig. Tack för kärlekens känsla. Tack för glädje och skratt.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2015-01-18 02:24
#229

Jag är så obeskrivligt tacksam över att få vara och bo i Tallinn ❤️min kärlek… denna vackra underbara stad!

Och jag är ikväll såååå tacksam över att jag fått träffa så många fina människor här och upptäckt så sköna ställen! Jag är så tacksam för ikväll med roligt och trevligt umgänge, mycket skratt och värme! Tacksam för att det är så lätt att bara gå ut… hitta på nåt.. umgås… och sen bara knalla hem på en kvart eller så. Passar mig bra 🙂

Just nu är jag också oerhört tacksam över min underbara, übersköna säng 😃Jag duschade ju innan jag gick ut, och nu ska jag bara bädda och sen hoppa ner bland lakanen… inte vika lakan tyvärr, haha. 😂men åh,  älska nytvättade sängkläder!! 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2015-01-18 08:52
#230

Jag är tacksam för det mesta just nu. Tack för att vakna av LJUSET, wow, jag älskar alla årstider men tiden framför oss nu…så mkt njut!🌺☀️

Tack för alla fantastiska relationer jag har. Tack för insikten om hur rik jag är på vänner, verkligt fina vänner, fantastiska människor som jag kan  dela högt och lågt med. 

Tack för mitt växande, alla möjligheter som finns, det rör sig liksom alltid och det är spännande och givande.

Tack för min fina lilla familj. Vilken magi att vi funnit varandra, valt varandra i denna konstallation, denna inkarnation. Är i sanning ödmjuk och välsignad över allt vi lär varandra, på ett väldigt trivsamt sätt - via kärlek.

Åh, tittade ut genom fönstret efter de orden och ser ett duvpar sitta på grannens taknock❤️Synk 🙂( Duva: ta hand om din familj)

Tack för att dagen ännu bara startat och ligger framför mig med oändliga stunder av varande, denna fina söndag.

Annons:
SHIAWASE
2015-01-19 01:34
#231

Jag är också tacksam för allt!!! Tacksam för alla härinne, för de diskussioner som vi har som leder till var och ens expansion!!! Tacksam för de möten jag har irl som också leder till min expansion. Tacksam för den kärlek jag sänder ut och ÄR och tacksam för den kärlek jag får känna utifrån,, Tacksam för att för det mesta få befinna mig i en fantastisk underbar energifrekvens !!!! Inte bara jag utan alla som samlas omkring mig och med mig.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2015-01-19 08:11
#232

Tack för ledning, insikter uppvaknanden.

[Kathja]1
2015-01-19 09:50
#233

Tack för känslan av att vara Hemma, tack för expansion och evolution, tack för att det bara dundrar in nya saker i mitt inre. Tack för att allt är just som det ska vara och för att jag kan ta det till mig och förstå det helt och fullt. Tack för min underbara man som expandera han med, tack för att han låter sig själv följa flödet allt mer. Tack för mina underbara fina ungar. Tack för snön! Tack för att min bilresa kommer att gå galant, tack för att mitt lunchmöte kommer att vara givande. Tack för mig, tack för te, tack för småfåglar och tack för mina korpar. ❤️

Otroulig
2015-01-19 18:22
#234

Men TACK för att Halbop skickade fel sim kort igår!

Dels dök det upp några nya känslor efter det och dels så insåg jag att jag inte fått det abonnemang jag trodde och dels har jag nu hittat en lösning på mitt surfande. Nu sitter jag med en lånad grunka och det går så fort och så lätt och inga sladdar. Hallelulja! Detta är min melodi. YES!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2015-01-19 18:37
#235

Härligt varje gång man inser varför det "knölade" till sig Otroulig. Själv är jag väldigt tacksam över lunchträffen jag hade idag. Åh vilket samtal, vilka energier.

Otroulig
2015-01-19 18:41
#236

Mysigt Kathja! 

Tack för att nya underbara vänner med hög energi kommer in i mitt liv!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2015-01-19 18:44
#237

Bra manifestera Otroulig!

Jag önskar också nya härliga fina underbara vänner med hög energi kommer in i mitt liv och det kommer kännas som att dom varit med mig alltid!! ❤️

Tack för alla insikter! Tack för frihet! Tack för kärlek, acceptans, glädje, lycka, överflöd!


Annons:
MissInAction
2015-01-19 20:43
#238

En lånad grunka? Modem eller telefon? Haha är helt förvirrad 🤪Och jag läste först "lång gurka" två gånger….

Jag är tacksam för att livet är så härligt, för att jag fått den här chansen att leva och uppleva! För att jag får skapa mitt eget liv! ❤️TACK!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-01-19 20:48
#239

tror det är ett modem… 🤪😊😛en söt liten sak i alla fall. Som blir en trådlös uppkoppling till internet. swichhhhh mycket fortare än min telefon.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2015-01-19 21:13
#240

En router kanske? 😃Oviktigt egentligen haha, var bara nyfiken. Kul att det fungerar och är snabbt! 🥳

Åh vad jag är tacksam för underbar musik!! 🎧❤️Lyssnar just nu på ett album i spotify, som jag hittade i augusti. Moonwalk Street (Deluxe Edition) - 77 Estonian Hits. Perfekt för mig 😃Och blir lite nostalgisk över några låtar som jag lyssnade supermycket på i juli-augusti och in i september. Kommer mycket minnen från den tidne… lite halvt så att det knyter sig i magen. Men jag inser att det "bara" är känslor, eller till och med känslominnen… så jag tackar för dem och släpper dem nu! 🎈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-01-31 18:21
#241

Tack för att mina handskar hittade tillbaka till mig den här gången.

Tack för all helande energi som kommer till mig 🌈.

Tack för att jag förnimmer mer i min omgivning och objektivt kan observera allt som ger mig små ledtrådar till min vidareutveckling.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2015-02-03 07:07
#242

Jag är så tacksam över mitt garage!!!! Min lilla bil är varm och ren varje morgon när den ska ta mig till jobbet. Hurra, vad jag är glad över det just nu!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skogshumblan
2015-02-03 10:10
#243

Jag är så tacksam för att flytten är gjord och att den gick så bra. Framförallt är jag tacksam att två av mina vänner kom, en av dem körde det sig med i somras så jag trodde jag förlorat henne.

Jag är så tacksam för den här nystarten som mitt liv nu får och jag önskar inget hellre än att få känna såhär gott varje dag i resten av mitt liv.

Tack universum!❤️

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Theleonora
2015-02-03 11:11
#244

Jag är så otroligt tacksam för underbara människor som skickar healing och ger av sin tid! Jag är oändligt tacksam för möjlighet till expansion. Jag är så otroligt tacksam för alla människor runtomkring mig som ger mig så mycket insikter. Jag är sååå tacksam för J, han öppenhet, kärlek, givmildhet. Han är underbar. Och jag är så otroligt tacksam för insikten och för att jag släpper B fri. Han kan få bära på sitt själv. Jag behöver inte bära med mig honom längre. Jag släpper honom fri och ffa jag släpper mig sjölv fri. Jag är fri att leva det goda liv jag förtjänar. Tack!


Annons:
Skogshumblan
2015-02-03 12:07
#245

Theleonora, jag byter ut dina J & B mot mitt M och R och stämmer in i dina kloka ord, tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

målle
2015-02-05 15:23
#246

Tack till SHIAWASE  som tog bort det inlägg jag skrev som jag ångrade kort efter!

szirius
2015-02-05 15:32
#247

heeej Målle 👋

Jag är tacksam för allt just i denna stund, att det rör på sig, det är härligt med känslor, man lär sig så mkt och livet är så intressant och givande och spännande och ljuvligt och utvecklande!  Att kunna må braaa mitt i lite bergodalbana, ba wihiii, hålla i hatten o på med ett leende! Och sol på det!☀️TACK

målle
2015-02-05 15:52
#248

Heeej på dig szirius! Long time no see 🙂

Theleonora
2015-02-06 16:52
#249

Tack för alla avslag jag har fått från jobb, vänner, killar, närr och kära. Just nu är det sånt som dyker upp igen. Det är jäkligt tufft men jag är säker på att jag är skyddad och att det kommer något gott ur detta! Väntar ivrigt på insikten! Tack!


MissInAction
2015-02-06 16:56
#250

Avslag ger något bättre chansen att komma till oss ♥

Jag känner mig så tacksam för mitt jobb!! Och för att veckorna går så fort. Jag har faktiskt roligt här 🤗

Och nu är jag tacksam för att det är helg 🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2015-02-06 23:27
#251

Tack för en underbar dag! Jag älskar verkligen att vara social. Och väldigt skönt att komma hem igen. Det är "så mycket" i stan, jag märker alltid när jag är där att jag inte har du tempot längre. Och skönt är det! Tack även för att landa hemma i soffan med te och sovandet hundar i knät.

Annons:
Älvan
2015-02-07 11:58
#252

Tack för allt! Jag har skapat ett liv svårt att vakna från. Mina vänner har ännu svårare att vakna. Det är strävan som är viktig. Och centrera sig. Och njuta. Och bry sig. Tack för min ande, kropp och alla aspekter av mig. Jag kräver tillbaka hela mig och hela min kraft. Jag tackar för att det är möjligt.

Otroulig
2015-02-07 12:06
#253

Då stänger vi denna och fortsätter i nästa tråd som ni hittar här

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: