Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1306 ggr
[Kathja]1
10/15/14, 9:23 AM

Gruppmeditation sön 19/10 kl.21

Då kör vi en gruppmeditation igen ~ klockan 21.00, söndagen den 19/10 samlas vi för att förenas i allt som är.

Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring. Hjärta

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.

Annons:
[Kathja]1
10/15/14, 9:24 AM
#1

Kathja ❤️

MissInAction
10/15/14, 9:48 AM
#2

Kommer få besök i helgen och vet inte än hur söndag kväll ser ut, antaligen så är jag själv då men jag hoppas att jag har ro att sitta ner med er en stund ❤️

Kathja Hjärta
MissInAction 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
10/16/14, 8:20 AM
#3

Jaaaa vad mysigt ❤️ Kathja MissInAction Saz

H-lena
10/16/14, 8:29 PM
#4

Jag är med! Ska bara komma ihåg det också 😃

Kathja
MissInAction
Saz
H-lena


[Saz]
10/19/14, 9:35 AM
#5

Puffar upp denna som en påminnelse för kvällen. Startade dagen med en skön meditation och tänker avsluta dagen med en härlig gruppmeditation ❤️ Har haft en sjukt stressig vecka och hade lite lätt hjärtklappning igår så idag tänker jag ägna mitt liv i lugnets, andens och meditationens tecken 🙏

MissInAction
10/19/14, 12:09 PM
#6

Låter som en skön dag, Saz! 🤗
Vi ses i kväll! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
H-lena
10/19/14, 2:29 PM
#7

Tack för putten! Hade redan glömt bort! Jag ska verkligen ta till mig och göra det bästa av meditationen ikväll, det känns som att det behövs! 🙂


Otroulig
10/19/14, 4:21 PM
#8

Det känns som att jag ska vara med också

Kathja
MissInAction
Saz
H-lena

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
10/19/14, 5:07 PM
#9

Härligt att ni är med 😊👍

Älvan
10/19/14, 5:25 PM
#10

Jag är med!

Minney
10/19/14, 8:48 PM
#11

Är också med! Kathja MissInAction Saz H-lena Otroulig Älvan Minney

[Saz]
10/19/14, 9:00 PM
#12

Då var det dags. Ses i dimman ;)

Otroulig
10/19/14, 9:23 PM
#13

Hej finingar, min upplevelse var att nåt löstes upp, som en knut. Det blev en lättnad - så mycket lättare att andas. Sen vetisjutton, jag hamnande i Västern, hoppade av en hästkärra, klappade hästen. Vet inte den synen var bra för men jag skickade kärlek till platsen/tiden. Det värmde på ordentligt, både i hjärta och mage ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
H-lena
10/19/14, 10:12 PM
#14

Jag fick faktiskt också känslan, eller snarare tanken att något löste sig. Vet inte vem det gällde, om det var mig själv eller någon av er! Men intressant att vi båda kände det Otroulig! Annars kände jag mest lugn och harmoni. Mediterade lite och kopplade upp mig och försökte bara känna tacksamhet över allt det fina i mitt liv och även sådant som jag vill dra till mig och tacksamhet även över det. Spännande att se vad ni andra upplevde! Kram! :)


MissInAction
10/20/14, 11:02 AM
#15

Åh jag skulle verkligen ha behövt meditera med er! ♥
Låter som att ni haft det rätt mysigt ändå!!

Jag glömde helt bort detta då jag hade besök från eftermiddan och till tidigt imorse 😉av en vän…. Så ja, för mig/oss har nog en knut äntligen lösts upp iaf.. hahaha 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
10/20/14, 11:02 AM
#16

Jag upplevde inget. Jag glömde. :) Däremot har jag en stark känsla av att löser sig sedan 2v. Och detta accentuerades av lördagens händelser jag skrev om i tacksamhetstråden. :) vet inte om det kändes, men jag har stora grejjer i rullning. Vi pratar om generationer och generationer långt tillbaka före mitt liv. Min guide/er har trängt fram med kraft och jag möter hela tiden människor som hjälper mig och leder mig rätt. Även ni här. Flesta av er vet att vi är sammanbundna med varann och det räcker med en kontakt här för kopplingen ska kännas starkare. Jag har ju också liksom andra här kunnat "besöka" en annan persons känsla eller omgivningar härifrån. Skönt för er alla att meditationen fungerade!

[Saz]
10/20/14, 11:43 AM
#17

Underbar stund för mig med och vilket sammanträffande då…

Jag låg nerbäddad i sängen och lyssnade till en meditation som handlade just om BLOCKERINGAR och att lösa upp dessa för att kunna ta emot det man önskar.
Lyssnade även på ett avsnitt om Success för att kunna ta mig vidare. 😇

Jag kände inget där och då men idag har jag så grymt skön känsla i magen. 😍
Jag har som fjärilar som fladdrar omkring. Jag känner mig KÄR OCH LYCKLIG!
Känslan är så stark att det känns som att jag på riktigt är kär i den man som jag en gång varit helt totalt förälskad i men sen gått vidare från då vår relation inte tog oss vidare.
Väldigt märkligt att just han kommer in i mitt känslosystem igen.
Vi hade lite sms-kommunikation förra helgen och och många bitar kring honom har fallit på plats hos mig, varför han har betett sig som han gjort osv.
Jag har även börjat lära känna en väldigt nära vän till honom som också har berättat lite om honom och jag kan inte riktigt sätta ord på min känsla men det känns som att detta är en slags nystart.

Jag känner mig sådär lyckligt kär att det känns som att vi har inlett en relation igen och denna gången på riktigt. Men det har vi ju praktiskt taget inte gjort så det blir så konstigt. Men skön känsla är det iallafall. 😃

Någon som känner igen sig i detta och vad kan det betyda? Att något är på gång eller… Känner mig lite förvirrad även fast det är skönt att känna sig kär (men vill ju göra det på riktigt och få det besvarat också såklart)

❤️

[Saz]
10/20/14, 11:43 AM
#18

Underbar stund för mig med och vilket sammanträffande då…

Jag låg nerbäddad i sängen och lyssnade till en meditation som handlade just om BLOCKERINGAR och att lösa upp dessa för att kunna ta emot det man önskar.
Lyssnade även på ett avsnitt om Success för att kunna ta mig vidare. 😇

Jag kände inget där och då men idag har jag så grymt skön känsla i magen. 😍
Jag har som fjärilar som fladdrar omkring. Jag känner mig KÄR OCH LYCKLIG!
Känslan är så stark att det känns som att jag på riktigt är kär i den man som jag en gång varit helt totalt förälskad i men sen gått vidare från då vår relation inte tog oss vidare.
Väldigt märkligt att just han kommer in i mitt känslosystem igen.
Vi hade lite sms-kommunikation förra helgen och och många bitar kring honom har fallit på plats hos mig, varför han har betett sig som han gjort osv.
Jag har även börjat lära känna en väldigt nära vän till honom som också har berättat lite om honom och jag kan inte riktigt sätta ord på min känsla men det känns som att detta är en slags nystart.

Jag känner mig sådär lyckligt kär att det känns som att vi har inlett en relation igen och denna gången på riktigt. Men det har vi ju praktiskt taget inte gjort så det blir så konstigt. Men skön känsla är det iallafall. 😃

Någon som känner igen sig i detta och vad kan det betyda? Att något är på gång eller… Känner mig lite förvirrad även fast det är skönt att känna sig kär (men vill ju göra det på riktigt och få det besvarat också såklart)

❤️

Älvan
10/20/14, 12:23 PM
#19

Saz Vet inte om det du känner har med honom att göra el både och. När jag är i flödet så fullkomligt marineras jag av självkärlek inifrån mig själv. När man är kär i en annan person blir man ju också kär i sigsjälv, men mer att man ser sig själv "med mannens ögon". Ibland måste man inte analysera. Bara vara i stunden och känslan. Svaret kommer säkert om det behövs senare. Njut!

[Saz]
10/20/14, 12:59 PM
#20

Förmodligen är det så Älvan och jag njuter av känslan.

det kan mycket väl vara så att det är självkärlek till mig själv. Att det är just den blockeringen som har släppt… Det är inte så att jag inte älskat mig själv tidigare men ibland sitter saker djupare in i det undermedvetna och det kan mycket väl vara den blockeringen som har släppt också.

Denna kittlande känslan i magen den är så ovanlig för mig. Blir nästan lite illamående… Vet inte om ni någonsin varit så kär att man tappar matlust och hunger och känner nån slags "illamående" känlsa ikroppen (inte på nåt sjukligt sätt utan för att det kittlas så mycket) ?
Exakt så känner jag nu. Var knappt hungrig vid lunch och nu efter lunch känner jag mig proppmätt trots att jag bara åt lite och det liksom verkligen fladdrar i magen.

Jag vet att man inte ska analysera men jag blir så nervös på vad som händer med kroppen!

Annons:
MissInAction
10/20/14, 1:05 PM
#21

Hahaha! Ja Saz det där har jag upplevt, för drygt ett år sen! Härligt 🤗
Jag fick till och med magkatarr, haha…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
10/20/14, 1:14 PM
#22

Magkatarr…. det var väl onödigt 🤪

Vet du varför det blev så och i vilket sammanhang fick du dessa "känslor"  ( alltså inte magkatarren nu) ?

MissInAction
10/20/14, 1:19 PM
#23

Hahah ja, det tyckte jag med!
Sammanhanget var väl att jag blev förälskad i en kille jag träffade online.. vi kände båda likadant, starkaste connection jag känt och allt kändes så rätt. Där var han… killen jag väntat hela livet på. Han förändrade min syn på kärleken och livet fundamentalt… väldigt viktigt möte ♥
Vår relation tog dock slut några månader senare. (Allt är bra nu 😉)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
10/20/14, 1:21 PM
#24

Ok.. hade du sysslat med någon meditation eller nåt liknande "hokups-pokus" innan eller syftar du enbart på "jag-är-så-kär-så-jag-mår-illa-känslorna" 🙂

MissInAction
10/20/14, 1:23 PM
#25

Vaaaa? Nu hänger jag inte med? 🤦‍♂️😃
Vad jag minns så var det ingen meditation eller liknande inblandat!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
10/20/14, 1:28 PM
#26

haha… 😂🤗

Hokuspokus menar jag att du kanske hade manifesterat dig till honom, eller kanske som jag nu gjorde igår "tagit bort blockeringar"

[Saz]
10/22/14, 7:29 PM
#27

Ses vi på söndag kl 21 igen tro? :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: