Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1493 ggr
[Kathja]1
2014-10-09 19:10

Zoe - Själens superkraft (hangout)

Zoe talar om Attraktionslagen, hon blandar basic med sina egna insikter kring hur man styr sina energier för att skapa. Detta är en sk hangout men den går att se på youtube efteråt.

Annons:
[Saz]
2014-10-09 20:10
#1

Varför har jag inte upptäckt zoeland tidigare?! Jag som har så svårt med engelskan ofta i alla meditationer. En helt ny värld öppnade sig 😜 Tack för inspirationen 😊

[Kathja]1
2014-10-09 20:42
#2

Hon är underbar! Det står på min önskelista att gå hennes attraktionslags kurser. Jag var på en dna aktivering med henne förra året, så soft men vilken energi den kvinnan är.

H-lena
2014-10-10 19:35
#3

Underbart! Så mycket kunskap att ta till sig, och hennes energi är så härlig! Tack!


MissInAction
2014-10-11 20:20
#4

Nu har jag lyssnat också! Sista halvtimmen eller nåt la jag mig i sängen (mitt emot skrivbordet och datorn) och jisses, i meditationen på slutet så höll jag ju på att somnar, så fick gå fram och börja om den från början. 

Mysig hangout! ❤️

Själv är jag ju så ovan att höra LoA-snack på svenska (förutom här inne då!!) så jag tycker mest det blir så ovant och konstigt. Men det är som sagt alltid något nytt som går fram och man hittar nya sätt att se på saker, oavsett vem som skriver/pratar 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
2014-10-12 09:20
#5

Jag gjorde någon DNA aktivering av det materialet hon delar med sig på sin hemsida. Första var att aktivera zecamikoderna, en film där man skall titta i hennes ögon i ca 20 min. Det var bara jättekonstigt. Nästan lite skrattretande… Kände inget speciellt alls… Mer än att jag blev väldigt trött. Gjorde du den också Kathja?

[Kathja]1
2014-10-12 11:23
#6

Jag har varit på det hon kallar för Kristus (DNA) aktivering uppe i Göteborg, jag och Tora var där. Så jag har träffat henne IRL. Det står mer om detta på hennes sida -  www.zoeland.se Där gjordes aktiveringen med hjälp av handpåläggning. Så coolt! Och super kraftfullt. 😮

Sedan har jag även köpt mig ett hängsmycke som hon har programmerat så att det naturligt laddar ner nya uppdateringar då vi är redo att få till oss dem. När jag fick smycket så kunde jag bara ha det på mig en 10-15 minuter utan att börja må illa så det är "starka grejer".

Annons:
[Saz]
2014-10-12 19:45
#7

Ok, då var det inte alls det som visades på hennes hemsida. Förstår att det var mer starkt att uppleva IRL.. känner du att det hjälper med hängsmycket? När använder du det?

H-lena
2014-10-12 20:04
#8

Låter superintressant med hängsmycket! du får gärna berätta mer om det!


[Torahzen]
2014-10-12 20:32
#9

Jag har också halssmycket. Det består av en rund liten kristall som gärna lossnar på mitt smycket (det symboliserar jorden) och en rak kristall. Jag tror jag är för stängd just nu för att få någon info.

[Kathja]1
2014-10-12 20:44
#10

Jag bär mitt hela tiden, varje vaken stund i princip.  😃Här kan du/ni läsa mer och beställa ett eget om det skulle vara så, men jag rekommenderar att känna efter ordentligt så att det känns rätt att skaffa ett.  Så här står det lite kort på sidan…

"Zoë har programmerat in ”The Golden Frequency”, dvs 5-dimensionellt Kristusljus (33) i kristallsmycket. Kristallen är tänkt att stödja bäraren i att kunna hålla ljuset stadigt, både för sin egen skull och för uppstigningen av jorden. Detta så att alla ljusarbetare kan hjälpas åt att hålla ljuset i ett gemensamt nätverk."

Och så här ser det ut.

Upp till toppen
Annons: