Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1445 ggr
szirius
10/8/14, 8:11 PM

Fullmånemeditation 8 okt 21.00

En önskan var sänd och såklart blir den hörd❤️

Alla som är sugna, kom med och ingå i en fullmånemeditation ikväll kl 21.00🤗. Det är fullständigt valfritt HUR man vill meditera, om man vill göra det i stillhet eller genom rörelse, inne eller ute.  Fullmåne är en tid för att släppa och läka. Eftersom vi gör det samtidigt får vi hjälp av varandra🌊, det är det fina🌺.

Vi är många som känner av den starka röda fullmånen, blood fullmoon som den också kallas. Jag har läst lite om den och den har dykt upp ovanligt många gånger detta år och kommer så också att göra under 2015. Den hjälper oss till förändring och högre medvetenhet🌊…..så…all is well..det kan vara obekvämt när saker flyter upp, man kan bli sjuk, trött etc…men all is well…vi medvetandegör negativa tankar, så att vi kan släppa dem och bli mer fria✨

Om någon är helt ny och aldrig har mediterat förut så länkar jag till en fullmånemeditation med Doreen. Då är det bara att finna en lugn plats, blunda och lyssna🎧…

https://www.youtube.com/watch?v=b4Me6K6OgaY

Annons:
szirius
10/8/14, 8:11 PM
#1

Szirius

Theleonora
10/8/14, 8:13 PM
#2

Szirius

Theleonora


Otroulig
10/8/14, 8:13 PM
#3

Szirius

Outrolig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
10/8/14, 8:14 PM
#4

Vi skrev samtidigt Otroulig

Otroulig

Theleonora

Szirius


szirius
10/8/14, 8:14 PM
#5

hih, ni skrev samtidigt!

Szirius

Theleonora

Otroulig

szirius
10/8/14, 8:14 PM
#6

HAhahahahaa😂🤗

Annons:
H-lena
10/8/14, 8:15 PM
#7

Jag ska nog gå ut och titta på månen och stjärnorna. Det ger mig alltid ett inre lugn och en medvetenhet som inte går att finna på annat sätt. Då bör jag medveten om att vi är så himla små i universum och det är väldigt betryggande för mig!


Otroulig
10/8/14, 8:16 PM
#8

Hihi, och jag kan inte ens stava till mitt nick, roligt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
10/8/14, 8:16 PM
#9

Hahahaha 🤗


ollivoll
10/8/14, 8:22 PM
#10

Ska nog oxå ut och kolla på månen. Passar nog även på att vandra omkring barfota, jorda mig så att säga….. Har haft sån huvudvärk och är såååå konstigt trött, som att jag kan sova stående.

[::Vera::]
10/8/14, 8:27 PM
#11

Jaha det var här man skulle skriva in sig. Jag är med kl nio. Szirius Theleonora Outrolig ;) H-Lena Ollivoll Vera

szirius
10/8/14, 8:40 PM
#12

ooooh, så kul att vi är ett gäng! Och flera Nya, jättejättekul😍

MissInAction
10/8/14, 9:03 PM
#13

Oj hittade inte den här tråden förrän nu, men jag är som sagt med er 🤗

Szirius 
Theleonora 
Outrolig ;) 
H-Lena 
Ollivoll 
Vera
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
10/8/14, 9:17 PM
#14

Jag föreslog ju denna meditationsstund o är ju med

MissInAction
10/8/14, 9:31 PM
#15

Har suttit en stund, bland annat med videon som länkades. Mot slutet så kom tårarna ♥ 
Det var tårar av glädje, av enorm tacksamhet och tillit och kärlek till allt som är. Mina tankar hade vandrat iväg till Tallinn och när jag tänkte på hur allt har byggts upp och formats, så kunde jag inte annat än känna dessa otroligt starka känslor. Och samtidigt släppte jag en enorm tyngd.
SÅ otroligt mäktigt ❤️

Åh önskar att jag kunde krama er alla nu 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
10/8/14, 9:33 PM
#16

Ooh lite sen men jag hoppar på nu 🤗❤️ provar videon tror jag

Otroulig
10/8/14, 9:35 PM
#17

Jag är lite speedad fortfarande, har varit hela dagen. Jag körde först Doreens släpp - skönt ❤️och satt sen en stund. Men känner att jag är någon annanstans lite hög. Det trycker på skallen på lite olika ställen. Kram på er hoppas ni hade en skön stund.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
10/8/14, 9:40 PM
#18

ååå vad det var härligt, jag fick en rejäl energiboost,  TACK ALLA❤️-jag kan ana att jag inte kommer kunna sova nu😉, men det göööör inget för maken hade köpt hem öl o popcorn så nu blir det snart filmtajm😍

Men han ligger i badet nu, så jag hinner trippa ut o njuta av månen en stund🌛

Älvan
10/8/14, 9:45 PM
#19

Doreens meditation passade bra idag. Jag var även ute och tittade på månen och den såg jättehäftig ut. Som ett ansikte och runt den ringar i färgerna rött och blått. Coolt. Jag kände in dig MissI i meditationen och det kändes varmt och kärleksfullt. Goda energier säkert från alla er. Jag har fortfarande tryck i huvudet, men jag känner mig mer landad i kroppen utan ångest. Mer balanserad. Så det hjälpte med denna stund! Tack allihop!

[::Vera::]
10/9/14, 1:44 AM
#20

Det här var en annorlunda meditation. Ensamhetskänslor släpptes. Tårar ledsamhet och av glädje. Fick en gåva som jag håller nära mitt hjärta. Turkosa färger, ord, värmeströmmar genom kroppen. Tack för att jag får vara med er här. Tack för meditationen ikväll. Kram

Annons:
Theleonora
10/9/14, 1:57 AM
#21

Tack för meditationsstunden. Kände lite i hjärt- och solar plexus regionen. Och så var jag lite matt i huvet och hade tryck på olika ställen. Fick en glimt av Otroulig och Szirius i ett vitt ljus. Sen fick jag sånt energipåslag att jag inte kan somna… Aja


[::Vera::]
10/9/14, 2:06 AM
#22

Du med Thele alltså. Jag kan inte heller sova. Fick sån sprängande huvudvärk plötsligt.

szirius
10/9/14, 2:19 AM
#23

haha, här är jag med😉 VAKEN😛.

[::Vera::]
10/9/14, 2:21 AM
#24

Åhh nattugglevännen! :) Var ölen god?

szirius
10/9/14, 2:24 AM
#25

tack, men tog den aldrig, maken blev tvärtemot mig supertrött o ba somnade DUNS, ligger här bredvid o snaaaarkar😴 o ute ylar byns alla hundar tror jag🌛, haha

Theleonora
10/9/14, 2:32 AM
#26

Attans, är fortfarande vaken. Kom på att det är ju faktiskt fullmåne och vanligtvis brukar jag sova ganska dåligt då och nu meditationen på det :). Blev så himla hungrig också så nu får jag leta upp nåt i köket :P


[::Vera::]
10/9/14, 2:40 AM
#27

Fast Szirius…mysigt med en snarkande själ bredvid sig trots allt väl :) Här smattrar regnet på taket bara. Ingen varm kropp alls att vara nära… Men allt har väl sin tid. Regnets ljud är ganska mysigt med ju :)

Annons:
szirius
10/9/14, 3:13 AM
#28

#267 jaaa, supermysigt såklart 🌺.

….still awake…ska prova släcka ner igen….men känner mig löjligt pigg!😛

SHIAWASE
10/9/14, 6:51 AM
#29

Oj!!! vad ni är uppe sent!!!! Härligt med meditation,, blev ju ingen sån för mig, fick ett finfint meddelande från ärkeängel Mikael i alla fall´´´´ Och champagne!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
10/9/14, 7:00 AM
#30

Jag har sovit, somnade nog rätt snabbt för en gångs skull. Inga speciella drömmar heller. Jag som brukar ha svårt att sova vid fullmåne. Känner att speeden har kommit tillbaka också. Fattar inte, det känns som att energierna virvlar liksom. 

Thea, Det kändes ju bra att du såg ljus på  mig och Szirius ❤️ Hoppas ni fick några timmars god sömn sen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
10/9/14, 8:34 AM
#31

Missade detta ju… Men hade min egna lilla fullmåne meditation innan jag somnade. Väldigt skönt att lyssna på någon you-tube meditation innan man ska sova… Avslappnande och behagligt. Kände inget speciellt under meditationen men har sovit så bra och hela natten, det var längesedan. Vaknade till klockan och fick en chock att jag sovit ända till kl 7, händer sällan nu för tiden. Hoppas nu på att min trötthet har försvunnit!

H-lena
10/9/14, 8:41 AM
#32

Jag kände bara massor med tacksamhet! Kom på mig själv med att tänka på allt som jag är tacksam för i livet och det blev bara mer och mer.. Kände också positiv energi och för första gången på länge kändes precis allt okej! Det är LÄNGE sen jag kände mig nöjd med hur mitt liv ser ut. Känns till och med konstigt att skriva. Så tack allihopa! Hoppas vi kan göra detta fler gånger för dom som vill och känner att det ger dem något!


Upp till toppen
Annons: