Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 3045 ggr
SHIAWASE
2014-10-08 06:17

Röd Fullmåne

Kan inte så mycket om detta,, men en vän(healer, channeler etc. etc) till mig påpekade att det är fullmåne idag, dessutom röd, så kraftfullare än annars!! Har ingen aning om tid när det gäller er i Sverige, Men här i Japan, så är meditation vid 18tiden enormt kraftfull, och förlöser karma,, etc,!!!!

Sååå, avsätt gärna dagen till meditation!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2014-10-08 08:03
#1

I Sverige är det fullmåne klockan 12:50:43 👍 Läge för sen lunch för er som jobbar. 😎Jag ska absolut passa på att sätta mig i skogen en stund då. 🌛

[Kathja]1
2014-10-08 08:09
#2

Jag fick denna på mejlen nyss, kommer ifrån Soulstice Risning, och hon talar om att idag är andra delen på en större skiftning (den ska vara klar den 23e). Det är viktigt att vi är jordade och att vi kommer att märka en stor förändring i hur vi uttrycker oss. Jag tänker att det hänger ihop med det vi redan har uppmärksammat här inne  - en skiftning mot att vara sanna mot oss själva. Hon lyfter fram hur oktober är månaden då vi kommer att släppa saker som inte längre är i samklang med vårt inre.

[Kathja]1
2014-10-08 08:25
#3

Hittade denna videon med… Den är både information och meditation så sätt dig gärna stilla som om du ska meditera.  🤓

Älvan
2014-10-08 10:21
#4

Kan detta vara orsaken att jag kännt mig trött och helt i obalans senaste dagarna? I morse var det värst hittills och jag är kraftlös, har ont i kroppen och huvudet? Jag ska kolla videon lite senare Kathja. Se om det lindrar. Kan man göra nåt mer? Jag mår dåligt psykiskt och är nedstämd också. Usch.

szirius
2014-10-08 10:33
#5

jag år oerhört trött  denna vecka, är tacksam för att jag jobbar eftermiddagar så att jag kan vila o meditera hela mornarna innan jag lagar lunch, har intuitivt känt att det är vad jag behöver göra. Tack för info, ska kolla🤗

[Kathja]1
2014-10-08 10:37
#6

Vi är många som är trötta, tror absolut att det har med detta att göra. Det ärbara att ta hand om sig,vila så mycket det går, dricka ordentligt med vatten och älska sig själv.

Annons:
[::Vera::]
2014-10-08 11:09
#7

Jag med är trött och nedstämd. Har ingen lust. Huvudvärk fastän jag sällan får det. Kanske förkylning på gång. Känner mig otroligt ensam trots folk nära mig hela tiden. Igår försökte jag med det som oftast brukar fungera, dvs jogga i naturen med musik, helt ensam. Fungerade för stunden, men den lätta känslan försvann nästan direkt efteråt. Idag känner jag mig sämre. Behöver meditera vilket var väldigt länge sedan. Det får bli ikväll. Förlorat mig lite i gamla tankar senaste veckan. Ska prova dricka mycket vatten. Behöver hitta rätt musik att ha i bakgrunden idag.

Älvan
2014-10-08 11:22
#8

Vera Känner precis som du! Nu ska jag ta massage. Sköt om dig! Kram

[::Vera::]
2014-10-08 11:26
#9

Älvan, tack! Detsamma till dig, ta hand om dig.  🤗

linnease
2014-10-08 16:51
#10

Hm jag med.. :(

[Saz]
2014-10-08 17:51
#11

Trött är bara förnamnet! Jag har noll energi. Känner mig så tung i hela kroppen, vill liksom bara falla ihop i en pöl på golvet. Ögonen vill bara stänga sig och huvudet är helt väck. Hoppas att det går över efter den här fullmånen.

MissInAction
2014-10-08 18:30
#12

Oj videon är 50 minuter! 😮
Får ju ingen ro till det, känner jag! 😞 Ändå så sitter jag vid datorn hela eftermiddan och kvällen… hmm.

Men ja.. jag är ju också en av de där som är sååå trött nu sedan helgen ungefär och varit nere också fast tycker iofs att jag har olika förklaringar till det. 

Ska nog köra en meditation iaf i kväll! ❤️🤗
Tyckte om den fullmåne-meditationen som postades för någon månad sedan.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

H-lena
2014-10-08 18:39
#13

Jag är också himla trött! Speciellt idag känner jag, igår var jobbig också. Men läste ju det här med fullmånen i morse och tänkte "ja men då kommer jag kanske bli lite piggare med energiskifte och allt!" men istället kollapsade jag hemma vid ett-två tiden i soffan och orkade inte så mycket mer den dagen. Men hoppas man får tillbaks energin nu efter fullmånen!


Annons:
Älvan
2014-10-08 18:43
#14

Vi borde köra gemensam fullmånemeditation i kväll. Nån som hänger på mig kl 21. Då kör jag! :)

H-lena
2014-10-08 18:49
#15

#14 Vad exakt gör man då? Mediterar bara? Jag är gärna på, har aldrig gjort något sådant tidigare!


MissInAction
2014-10-08 19:17
#16

#14
Jag är på!! På ett eller annat sätt 🙂

H-lena, du kan göra precis det som känns bra. Meditera (finns tusentals guidade meditationer på youtube, eller bara med musik eller mantran), rör dig till musik, ligg och slappna av, ta ett bad, måla en tavla etc. Fokusera på harmoni och kärlek 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

H-lena
2014-10-08 19:30
#17

#16 Okej det låter ju lätt! Vad bra då är jag absolut med! 🙂


Otroulig
2014-10-08 20:09
#18

Haha, det här är magiskt! Min telefon är bara helt svart, den dog i eftermiddags. Men på nåt magiskt sätt kan man ringa till den …fast jag kan inte svara 😂men nu kan jag koppla in den och den funkar som wifi. Magiskt. Jag är - med på meditationen 👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-10-08 20:12
#19

nu har jag fixat en egen tråd för meditationen 😍

szirius
2014-10-08 20:13
#20

oooh, så braaa att du är här Otroulig, hade tänkt skriva ett meddelande på FB om meditationen men kom på att du ju inte kan se det heller säkert🤪 - men så var det ordnat😍

Annons:
[::Vera::]
2014-10-08 20:19
#21

Jag är med vid nio.

[Kathja]1
2014-10-08 21:07
#22

"Kul" med telefonen, min gav ju upp igår. Skyller det med på energierna. ;-)

MissInAction
2014-10-08 21:08
#23

Haha!! Roligt… min dator dog ju natten till fredag 😉
Den är ju dock fixad nu, det var nätagget som var stendött.

Men som sagt roligt att det sammanfaller 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-10-08 21:37
#24

haha, detta sägs oxå angående mercur retrograde…"era elektroniska prylar kan bete sig underligt"😛…makens skärm pep skithögt igår o fick stängas av, o  i måndags funkade inte internet….haha funny på ett sätt, 😃

[Kathja]1
2014-10-08 21:43
#25

🤪

MissInAction
2014-10-09 00:54
#26

Min dator fick blåskärm och startade om sig för en stund sen när jag satt och spelade 😮 Det har typ aldrig hänt med den här datorn. Blue screen of death…

I och med att den dog i fredags så är jag ju lite nojig nu!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
2014-10-09 07:12
#27

Haha jag kom inte ens in på min dator igår kväll efter meditationen :)) error

Annons:
[Kathja]1
2014-10-09 08:08
#28

#24 Lite underligt!?! Nu har jag en dator vars ena fläkt låter allt annat än frisk. 😮 Tur jag har fått ordning på mobilen i alla fall. 😎

Älvan
2014-10-09 08:16
#29

Gick inte att komma in på iFokus e meditationen, men fungerade på andra hemsidor.

SHIAWASE
2014-10-09 08:20
#30

Ja, jag kom inte in här i morse!!! Och det var tiden för meditationen:) lustigt med elektronik trubbel!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-10-09 12:16
#31

Haha… det roliga är väl att det är ett oroligt tydligt exempel på att vi manifesterar det vi fokuserar på 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

H-lena
2014-10-09 18:20
#32

Jag vet inte hur det är med er men jag känner mig fortfarande sjukt trött! Eller okej sjukt var fel ord, men väldigt trött! Vet inte om det är fullmånen eller att jag genomgår en större förändring energimässigt. Känner att jag håller på att städa ut dåliga energier, kanske är det det som tar så mycket energi? Har insett att det här med LoA är värt att testa på, och har försökt med det de senaste dagarna, sen kom tröttheten. Försöker vibba upp mig eller hur man ska säga, be om lite energi osv. men det ger inte direkt något resultat! Eller så är det hösttröttheten som satt in. Kan dock inte minnas att jag brukar vara såhär trött!


Otroulig
2014-10-09 19:12
#33

Haha, det här är lite roligt. För det rådet jag ger till dig är till mig själv. För jag tappade tålamodet tidigare idag. 

Det här med LOA….det fungerar ju ständigt. Men det tar lite tid att rensa bort brist tankar och sånt. Faktiskt så är det ett nytt sätt att agera och tänka. Så det tar faktiskt lite tid ibland att ändra sitt sätt att tänka och agera. Å andra sidan går vissa saker super snabbt. De grejer man inte har nåt motstånd till. 

Vi påverkas ju av många faktorer. Många verkar påverkas av denna fullmåne och bli supertrötta - själv är jag hög av energier, nästan lite manisk. Men LOA fungerar ständigt, vare sig du är medveten om det eller inte, men så gör andra saker också i våra liv. Allt flätas ju ihop.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

H-lena
2014-10-09 19:16
#34

Tack för svar! Ja det förstår jag, kanske formulerade mig lite fel. Det jag försöker göra är stt bryta mina gamla negativ tankemönster! Och det kanske är det som gör mig trött? Ja förstår att det tar lång tid att bryt gamla vanor absolut!


Annons:
Upp till toppen
Annons: