Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 1425 ggr
Otroulig
2014-10-03 19:38

Lee Harris Energy Forecast för Oktober

Lee Harris lägger upp prognoser över hur energin på vår jord är. Han kanaliserar från några som heter Z´s (om jag fattat det rätt) Vad man än tror om kanalisering så handlar ofta hans prognoser om att stå i oss själva och hur vi kan hantera de utmaningarna vi möter i det dagliga livet. 

Till denna länk finns både en video och en text (på engelska) som summerar det han säger i videon. 

October forecast lät super bra och det beskrivs lite om vad vi kanske upplevt de senaste två åren. Att vi kanske känt att vi suttit fast lite - att inget händer. För mig klickar det rejält 🙂.  Mycket LOA tankar här.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2014-10-03 19:51
#1

Jag kollade på den igår😉🤗, ja mkt LoA , tex att när man tycker att allt spinner, dra sig tillbaks o se att det är man själv som spinner med ofta☝️… så lägga vikt i att lugna ner sig själv så lugnar sig omgivningen…

och jag tycker att han hade skiftat✨, för han har ofta upplevts liiite tjatig o lite rädd🤐, i det här med att kämpa för miljön, vara aktiv , påverka osv, nu tog han ett steg tillbaks i det också, pratade om att den upprördheten  är att bara mata med samma energi…precis vad jag upplevt att han gjort lite😉

( o kunde inte låta bli att lägga märke till hans tunnhårighet o ändrade kroppshydda, jag undrar om det tär väldigt mentalt på honom att vara denna kanal…att han själv ännu inte hittat det EASY sättet att flöda med i dessa höga energier…🤔)

Otroulig
2014-10-03 19:54
#2

JA precis!!!! Det här med "kämpa" är helt borta. Nu är han back in business igen 👍. Han har haft en liten dipp 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-10-04 14:05
#3

Åh jag tror att jag har sett en av hans videos tidigare… inte haft koll alls på honom, men har ett svagt minne av att han kändes okej i alla fall! Nu när jag tittade så efter några minuter kände jag att åh jag skulle vilja vara i hans famn. Han kändes så trygg! 😮🤐
Nåja.

Jag känner inte alls igen mig att det "inte har hänt något" de senaste två åren.. för SÅ MYCKET har hänt i mitt liv. Typ allt. Och han sa att det kommer att lugna sig, så det känns bra… Få lite klarhet. 

Och just det, haha.. kul att han nämnde som exempel att någon kan få för sig att man plötsligt ska flytta till Peru för att magkänslan säger det, och att ens vänner kan tycka man är helt bäng 🤪😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-10-04 15:37
#4

För egen del så känns det verkligen som att det stått stilla de två sista åren…i alla fall i det yttre. Efter mitt fallskärmshopp så känns det som att allt är på vänt. Han pratar om att att man har sitt destiny. Jag fattar verkligen inte vad min stig är. Han säger att ens mål kan skifta och att man bör kliva tillbaka och vara flexibel för att kanske byta riktning…..jag kanske har lite svårt för det..å andra sidan så har det inte kommit några nya dörrar som öppnats. Inga nya flow idéer, ingen inspiration. Så jag kliver tillbaka, iakttar och bara mår så gott jag bara kan. 

Så jag ser mer glädje fram emot mer guidning.  Vill verkligen ha lite flöde och mer rörelse i mitt liv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-10-04 16:22
#5

Mitt liv har varit stillastående i det yttre, men verkligen inte i det inre. Vi har snart bott här i sju år, jag har aldrig bott så länge på ett ställe. Och snart tre år på jobbet jag bara skulle ha som extra. Så jo lite fart på livet hade inte gjort något. Vill ha en trygga punkt här hemma i skogen och sedan får det gärna röra på sig i annat. :-D

szirius
2014-10-04 16:40
#6

för mig har det varit full fart i både yttre o inre tycker jag…liksom pendlat emellan endel, vissa månader lite lugnt i det yttre men då full expansion i insikter, och sen yttre händelser som rört om i energierna och lyft en till ett nytt plan…

#4 jag tycker att du expanderar hela tiden🤗, glöm inte allt inre arbete du gör vännen, du blir mer o mer sann i din kärna, och du vet, bamburötterna brer ut sig under marken först 😉

#5 åh, 7 år, en saturnusrunda alltså☝️, it makes sence att ni nu står i ett stort val, stanna eller lämna, och ni har ju redan gjort valet😉🤗

vi har också bott här 7 år , oxå mitt längsta ever😃, wow, jag fattar det inte🤔tiden är lurig, jag har ju hunnit extreeemt mkt under denna tid om jag tänker efter…

alla celler i kroppen hinner bytas ut under 7 år oxå har jag läst…

Annons:
[Kathja]1
2014-10-04 17:18
#7

Visst är det Szirius! Det är spännande med det där. Första gången jag tänkte att jag skulle skilja mig från mina barns pappa hade vi varit tillsammans i sju år, sedan tog det sju år till. Appropå Saturnusrundor. ;-)

Otroulig
2014-10-04 23:58
#8

Den dära Saturnus, första gången jag fick mitt horoskop ställt, så var jag inne i en sån period, då tog den rackaren två år på sig att passera. Då var det mycket som hände. Främst i känslo livet, ojoj. Hmm jag undrar var den lilla gynnaren befinner sig nu i mitt horoskop….Om jag fick gissa så var han på besök för 6 år sen…så då kanske han är på ingång igen phuu…

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: