Annons:
Etikettloa-personligt
Läst 775 ggr
[rore]
9/19/14, 8:15 AM

Sanningen med mig

Jag skriver ju dagbok och upptäckte för några dagar sedan att jag glidit iväg med mig själv i ganska många olika sammanhang.

På ett omärkligt sätt så bara flöt jag iväg in i gamla tankebanor. Den gamla invanda "motorvägen" Jag insåg också att det fanns vissa saker som jag gärna hoppade över att skriva om.

Så nu har jag börjat varje ny dag med att skriva överst på det tomma bladet:

Vad är sanningen med mig?

Wow! Så himla powerful så jag nästan lyfter från stolen. Känner mig för första gången hög på livet, jag känner mig så förväntansfull och tacksam.

Det känns som om Loa Verkligen gripit tag i mig och jag känner mig villig att följa med. Det finns nya dörrar som vill öppnas för mig och för  oss Alla.

Verkligen värt att pröva på. För den som vill❤️

Annons:
[Kathja]1
9/19/14, 8:34 AM
#1

Åh så stort och så viktigt rore! Jag tror att det vanligtvis finns två kategorier med människor~ de som blundar och inte vågar se sig själva som de är av rädsla för vad det kommer att ge med sig och så de som (tror) sig se sig själva så pass att de trasslar in sig i bilden av vad de tror så pass att de inte ser något annat alls här i livet annat än det egna navelskådandet.

Så det är inte helt enkelt att se sig själv för den man är och framför allt inte alltid enkelt se sig själv och vara stolt för vad man ser. För det är alltid något att vara stolt över och alltid något att älska för vi är ALLTID våra bästa  jag just nu. 🤗

SuzanneV
9/19/14, 9:59 AM
#2

Wow Rore! Härligt! Känner igen mig i det du skriver. Är också hög på livet nu! Lyckorus, glädje och kärlek i hela mig. Det bubblar! Dörrar som öppnas, spännande. Är enormt tacksam! Superbra tips! Vad är sanningen med mig? Tar jag till mig och prövar. Märker nu när jag har vaknat och är fri på riktigt att Egot gör allt för att störa min inre ro ännu mer, men nu är det mitt Sanna jag som vinner fajten snabbare än förut. Så sköönt att slippa spänningar, smärta och oro. Allt bara ÄR och flyter på. Underbar sista mening Kathja! Ha en fin dag alla fina! Massor av kärlek till er från mitt flöde!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
9/19/14, 11:19 AM
#3

Vad härligt Rore, In i ljuset !!!!❤️🌊🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/21/14, 2:55 AM
#4

Rore!!!!!! Underbart! Temat nu för mig är också att vara i total sanning med mig själv , och vilken skaparkraften har då!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: