Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1000 ggr
[Kathja]1
2014-09-06 18:55

Att släppa sina rädslor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När du släpper dina rädslor, 🌊 det är då du börjar att flyga!  ✨

Annons:
SuzanneV
2014-09-06 22:57
#1

Yes Kathja, sååå sant! Flyyyger! Kärlek och glädje till dig och alla här inne.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Kathja]1
2014-09-07 07:13
#2

Vi har oftast så många saker vi är rädda för; ~ vad andra ska tycka om oss ~ för att vara ensamma ~ att dö ~ att inte få höra till ~ att inte vara älskade Men att leva fri från rädslor är att vara äkta, att leva ett med Gud. Så självklart flyger vi då!

SHIAWASE
2014-09-07 08:41
#3

Ja!!! absolut,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-09-07 10:57
#4

Jaa, vilken lättnad det är att släppa rädslor. Det är verkligen en flyg känsla!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-07 11:01
#5

Eller hur! ♡♡♡

[Kathja]1
2014-09-16 17:47
#6

"För mig är syftet med allt att bevisa att mina illusioner om mig själv är verkliga.  Det är för detta syfte jag försöker använda allt och alla. Det är detta som jag tror att världen är till för. Därför förstår jag inte dess verkliga syfte.  Det syfte jag har givit världen har lett till en skrämmande bild av den.  Låt mig öppna mitt sinne för världens verkliga syfte genom att ge upp det syfte jag har givit den, och lära mig sanningen om den." (Lektion 55 ACIM)

Vi kämpar som galningar med att förstå en illusion styrd av våra inlärda rädslor,🤦‍♂️när allt vibehöver göra är att slappna av och återgå till vårt naturliga tillstånd av kärlek.🌊❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: