Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 2181 ggr
szirius
9/5/14, 1:22 PM

WOW!

Känner att jag vill göra ett inlägg o bara WOW WOW WOW för vår höga vibb härinne just nu, det bara sprutar energi och kärlek o insikter o förlösande händelser o det är ju bara heeelt underbart att få ta del av allas våra resor, oavsett var vi befinner oss, så är det ju magiskt!✨ 

Fatta - vi har skapat detta! Denna gemenskap, dessa vänskapliga band, ett sammanhang där vi får vara dem vi är, där vi aldrig blir bedömda, där vi bara peppar o hejar o finns o lyssnar, där vi får vara hur självboostade vi vill om vi behöver det, vara bräckliga o be om råd när vi behöver det, vi påminner varandra om det vi redan vet, i en kärleksfull anda….. och jag blir så rörd och TACKSAM!!!!!😍

Oavsett vilket humör jag är på, så höjs jag av er, känner mig sedd, förstådd, accepterad, jag dräller hit o dit, off och HIGH flying, o allt är ok o vi delar liksom denna resa, LIVET, med varandra. HUR FINT ÄR INTE DET???❤️

"Tusen strålande solar går till LoA ifokus"☀️

Annons:
SHIAWASE
9/5/14, 2:25 PM
#1

Jaaaaaaa!!!  Jag säger det sammm!!! wowow! och Tack tack! till alla

Skrev ju ett blogg inlägg om hur fantastiskt internet är som verktyg för att behålla HAPPY Auroan!!! För mig är FB, Twitter , och LINE(har man line i Sverige?) det, men bästa bästa verktyget är ju HÄR!

Men även FB, att skriva är så kraftfullt, jag lägger ju in små god morgon meddelanden och lite annat, och i och med det så höjer eller behåller jag min vibb,, självklart min BLOGG också!!! Den sprudlar ju av härlig energi, (haha!!)

MEN bästa verktyget för att navigera vibben är ju härinne med alla er!! YES och TACK och WOW!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
9/5/14, 5:21 PM
#2

Hihi, ni finafina, jag som för ovanlighetens skull hade tänkt att leta efter papperskorgen så kommer jag hit istället och allt rann av mig 💋❤️🤗

Jag kan bara hålla med - jag har vuxit enormt tack vare detta fantastiska forum.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
9/5/14, 5:53 PM
#3

Jag säger också WOW!

MissInAction
9/5/14, 8:54 PM
#4

☀️🤗❤️✨🌺

Som sagt, jag är också otroligt glad och tacksam att det här stället, och ni, finns!!

Det som känns lite extra roligt och pirrigt just nu är att tänka på att ni alla är en del av mig. Haha! 😃🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
9/5/14, 11:12 PM
#5

Hakar på WOW-tråden. Yes, vilken vibb :-) Jag vill uttrycka min TACKSAMHET och KÄRLEK till er

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
9/5/14, 11:15 PM
#6

…och där försvann halva inlägget. Känner mig hel lugn och har en inre ro nu tack vare era kloka ord i kärlekstråden. WOW! Kraaaaaam

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
linnease
9/6/14, 12:16 AM
#7

Ooooh vilken tråd!! 🤗🤗❤️❤️☀️✨🥳

Suzanne,  det går  inte att skriva hjärtan med < och 3 från en mobil, misstänker att det var det som hände, för då klipps inlägget av där < är!

[Kathja]1
9/6/14, 7:23 AM
#8

😍🤗🤗🥳❤️🌊☀️

Älvan
9/6/14, 10:27 AM
#9

Jag är kärlek! :)

[::Vera::]
9/6/14, 12:52 PM
#10

WOW!… Wowtråden är en kärleks-, tacksamhets-, insikts-, bubbel-, klottertråd. ALLT-I-ETT tråd. WOW! ❤️☀️✨

🤗

satsuke
9/6/14, 4:58 PM
#11

Haha jag kan inte säga det bättre än er, ni är SÅÅÅÅ BÄÄÄÄST! 🌈

Önskar jag hade mer tid att vara härinne!

SuzanneV
9/6/14, 11:04 PM
#12

#7 Aha, tack bra att veta. Yes, ett stort WOW för vibbarna och kärleksfödet!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
9/9/14, 1:29 AM
#13

God Morgon!!!!

Vi har precis fått 700 medlemmar på sajten!!!!  Härligt hoppas det blir fler som joinar våra vibbar!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
9/9/14, 7:03 AM
#14

Oj!! Kul!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
9/9/14, 7:59 PM
#15

Wow! Trots (el tack vare) gråt och kortvarigt hjälplöst tillstånd 2 dgr sen är jag på high flying disc med direktkontakt m vortex. Änglar överallt o vägledning. Manifestationer och framförallt välmående! Lycka! Kärlek! Wow! :)

szirius
9/9/14, 9:58 PM
#16

# 15 Ja, Älvan, ett riktigt kabrak kan göra under - tänker att det är för att man liksom ger upp o därmed också släpper allt motstånd🎈 o WOOP far man upp. Känns också som att det för mig beror på att jag är tydligare i min tilit nu, jag litar liksom på att jag KOMMER få hjälp o vägledning…och därifrån är det mkt enklare att få syn på den❤️

Älvan
9/9/14, 10:09 PM
#17

Jo, szirius så är det. Jag har dock mycket att jobba på här då jag har svårt att gråta utan oftast fortsätter stånga pannan blodig. Det dumma är att stånga pannan blodigmetoden fungerat, men är en alltför energikrävande metod. Jag menar att jag pga min starka vilja kunnat flytta berg, men genom en tokig metod. Jag har då lärt mig att det fungerar att kämpa sig blå, men det är inte bra för mig i längden. Jag håller på att programmera om hjärnan, men invanda mönster ni vet…. Jag övar tillit varje dag!

szirius
9/9/14, 10:52 PM
#18

#17 jag vet jag vet, omprogramering här med 😉, men FATTA - det är ju så galet bra att vi insett det - tänk så många som lever livet (liven?)  ut med tron att stånga sig blodig är enda sättet att ta sig fram, för det är ju erfarenheten de har…men att vidga sig….öppna upp….och inse att det kanske faktiskt finns andra vägar, kanske man faktiskt inte behöver kämpa sig blå, utan kan flyta med lite mer, ha roligare längs vägen🥳… och få samma resultat✨- det är STORT! Så många tjurskallar tar inte till sig detta…tur för oss tjurskallar att vi ändå kom på bättre tankar🤗❤️

[::Vera::]
9/9/14, 10:54 PM
#19

När kontrasten blir stor på kort tid, så tänker jag oftare numera att jag får braka ihop, att det är ok och bra att jag gör det fullt ut. Det funkar inte alltid dock. Dvs motarbetar det inte lika hårt längre. Det är som en svagt uppåtgående kurva av tillåtelse och medkänsla med mig själv senaste tiden. Tillåtelsen lindrar…självkärlek lindrar…vilket gör att det känns som att hjälpen får friare väg att ta sig fram till mig och det tar även allt kortare tid för mig att upptäcka den. Är verkligen som att när kärlek till mig själv ökar, så släpper den negativa krampen som jag har trott beror på yttre hot, och jag kan istället se lösningar och får vägledning till mig lite fortare. Älvan, skönt. :)

szirius
9/9/14, 10:58 PM
#20

#19 mmm fint skrivet🙂✨

Annons:
[::Vera::]
9/9/14, 11:13 PM
#21

Szirius…du med fint :)

Upp till toppen
Annons: