Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 902 ggr
[Kathja]1
9/3/14, 3:12 AM

Att ta sig runt blockeringar

A.H om hur man genom att utforska ett ämne kan hitta var blockeringen, eller ens hang up, är för att sedan ta sig förbi den. Abraham Hicks ~ To change a belief - talk about i…: http://youtu.be/UA6EHkjJ7xo

Annons:
Otroulig
9/3/14, 8:34 AM
#1

Kathja min vän, det känns som att du bombar mig med klipp, både här och på FB ❤️. Lyssnade på denna på väg till jobbet.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/3/14, 8:45 AM
#2

haha!!Blir du bombarderad Otroulig!!!,, jag har faktiskt inte lyssnat på klippen ännu, MEN det är härligt att det kommer upp nya trådar och diskussioner härinne!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
9/3/14, 8:46 AM
#3

Det är just ämnena som passar in ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/3/14, 8:49 AM
#4

Ja, men självklart vi är ju sååå synkade härinne!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
9/3/14, 9:17 AM
#5

Så det är du som ska ha dem! Jag undrade lite då de inte var till mig, men jag kände att det var rätt att dela. ♡♡♡

Älvan
9/3/14, 9:36 AM
#6

Den var till mig….

Annons:
[Kathja]1
9/3/14, 9:54 AM
#7

👍

MissInAction
9/3/14, 5:26 PM
#8

Vad kul! Just den här lyssnade jag på tidigare i somras, och hade nog lite svårt att fokusera på vad hon sa just då, så tog det inte riktigt till mig.

En jättebra teknik och väldigt inspirerande!

There is not one thing that I desire, that I can not teach myself how to believe, meaning be wobble free ❤️
Stop arguing for your limitations, and start advocating for what you want ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
9/3/14, 6:12 PM
#9

Visst var den bra! Att bara tassa runt lite och känna sig fram. Så enkelt och så självklart.

Upp till toppen
Annons: