Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 5300 ggr
[Kathja]1
8/30/14, 5:23 PM

Kärlekstråd

Vi har ju vår "papperskorg" där vi hivar i sådant som vi inte vill ha mer i vårt liv, men bästa sättet att förändra med är med kärlek. Så nu har vi även en kärlekstråd för allt som kan behöva lite extra kärlek. 💋❤️🤗💋❤️🤗💋❤️🤗

Annons:
[Kathja]1
8/30/14, 5:25 PM
#1

Och jag börjar med att skicka en massa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ till min man som höll på att åka i papperskorgen men istället gjorde att jag skapade denna tråd. Han behöver mycket av ❤️som han svajar hit och dit! 😍

SHIAWASE
8/31/14, 1:40 AM
#2

Åh vad bra!!! Min kärleksnivå är ju på topp topp just nu,, var igår och tittade på en film,,, Jun AI http://jun-ai.biz/index_j.html villkorlös kärlek,,,  engelsk textning på filmen också, och finns engelsk info. på hemsidan,,, detta är inte bara en film, utan ett projekt på att sprida kärlek,,, och träffade så många fantastiska människor!!

Så perfekt timing med en LOVE tråd!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
8/31/14, 11:47 AM
#3

Jag behöver lite själv ❤️❤️❤️

SHIAWASE
8/31/14, 11:50 AM
#4

Torah!!!Skickar massor till dig, för mig väller kärleken över inifrån just nu!! så det finns till alla!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
8/31/14, 11:52 AM
#5

Tack! 🤗

Theleonora
8/31/14, 11:57 AM
#6

Jaa, en kärleksbombstråd!! Jag gör som du Torah ;) Jag skickar jättemycket kärlek till mig själv och till mina rädslor att ta kontakt, att vara inkluderad mm. ❤️❤️❤️


Annons:
szirius
8/31/14, 11:58 AM
#7

Toris , massa kärleksvibbar ut till diiiig❤️! I morse skrev jag ett kärleksbrev till mig själv, för jag vaknade på gnällhumör. Prova det! Bara väll ur dig alla fina egenskaper du har- o alla fula med, bara omfamna och acceptera allt med dig, det är ok, alltihop, förlåt dig för dina val o säg att allt är ok o allt är bra, försök se allt som spännande och lärorikt o där man kringlat in sig lite tokigt kan man kringla ur sig igen, tralla på en truddelutt under tiden så går det lättare

there is great love for you☀️

och den finns i ditt eget hjärta🤗

[Kathja]1
8/31/14, 12:40 PM
#8

Tora~💋🎈❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌊

Kärlek funkar fint. Kärleksflöde till min älskling och sedan är han på banan igen. 🌊

[Torahzen]
8/31/14, 1:26 PM
#9

Nu känner jag mig mest trött och ska sova middag… Tack alla finisar 🤗❤️✨

[::Vera::]
9/1/14, 7:42 AM
#10

Kärlek till allt o alla som behöver idag!

[Kathja]1
9/1/14, 7:48 AM
#11

Kärlek till mig och mina hormoner… Jag omfamnar min kvinnlighet och det faktumet att jag känner av både ägglossning och mens-dags. Omfamnar det praktiska i att veta när det är dags för det ena eller andra. Jag ger kärlek till min kropp som har skapat tre nya liv, och till det faktumet att jag kan göra många fler. I tacksamhet över att jag är kvinna omfamnar jag min livmoder och alla mina hormoner. Jag fyller min kvinnlighet med kärleken, ljus och tacksamhet. ♡♡♡

[rore]
9/1/14, 8:06 AM
#12

❤️❤️❤️

szirius
9/1/14, 2:39 PM
#13

jag sänder kärlek till min syn på dagens gråa kalla regnrusk😇…det finns inget dåligt väder osv…❤️

sänder kärlek till min trötta kropp( sov lite pga högljudd storm)❤️

sänder kärlek till mina bristtankar som dyker upp lite då och då idag, det är bara tankar, ingen sanning❤️

Annons:
Älvan
9/1/14, 2:46 PM
#14

Krångligt med kärlek och ägande. Jag vill ge och visa min kärlek till en fantastisk man "whith no expectations of the outcome", men hur ska det gå till i praktiken då?

MissInAction
9/1/14, 4:19 PM
#15

Kärlek och ägande borde inte få figurera i samma mening tycker jag 😮
Men tänk såhär, Älvan.. 😃 hur visar du kärlek och uppskattning till t.ex. en vacker blomma? Eller ditt barn? Eller ett husdjur? Visa uppskattning, tacksamhet och omtanke och med det där extra, om det är det du vill, romantiska eller flirtiga? 

Jag vill passa på att ge mig själv kärlek, för att jag vill det! ❤️☀️

Och.. jag vill också ösa kärlek över en viss M! 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
9/1/14, 4:38 PM
#16

Miss!! perfekt,, kärlek och ägande borde inte få figurera i samma mening!!!

Exakt!

skrev ett blogg inlägg igår just om kärlek,, just nu är jag för trött för att upprepa det, men jag skrev om vad ovillkorlig kärlek är,, och mänsklig (med egot inblandat är)

Ren kärlek bara ÄR,, det bara flödar, inga förväntningar, det flödar och i och med att man flödar, så får man tillbaka av det. MEN vi är ju fysiska varelser,, så ,,, sååå lätt är det ju inte,,haha,, vi förväntar oss något tillbaka,, men då är det egentligen inte KÄRLEK vi pratar om utan kärlek,,,

ok, nog för mig just nu,, jag har så mycket kärlek runtomkring mig just nu så jag vet inte hur jag ska kunna sova,,haha (nyfunna underbara vänner wow,wow!!!!)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
9/1/14, 5:17 PM
#17

🤗❤️☀️🥳

Haha jag kan bara tänka mig situationen, Shia!! Haha! Själv hade jag väldigt svårt att sova, eller inte svårt men jag ville inte och kände inte att jag riktigt behövde det i våras.. mådde så bra bara ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
9/1/14, 5:47 PM
#18

# 16 du behöver antagligen inte sova heller då…mmm nya vänner, visst blir man lycklig? ❤️🤗

Älvan
9/1/14, 10:56 PM
#19

Att ge villkorslös kärlek till denna man funkade inte. Han gjorde slut med orden "jag vill inte förlora dig och jag älskar dig" i sms. I samma sms sa han att han ska dejta någon annan nu och att jag inte ska tveka att kontakta honom. Det är verkligen komplicerat med kärlek. Jag vet inte vad jag ska tänka. Konflikt m x bubblar exakt samtidigt upp via annat sms. Tänker att jag sänt ut dubbla budskap ut i rymden utan att veta det. Trist. Funderar på hur jag ska minimera skadorna. Jag har inte sjunkit till botten i vibb än så än finns hopp. Jag undrar bara vilka grejjer jag måste släppa som jag inte redan gjort. Trodde jag var klar med detta skit. Känns otroligt uttjatat liksom. Jag väljer att visa tillit till situationen och tänka att detta är det bästa. Nu får det plats för en ny man som kan känna sig värdig min kärlek. Vad jag ska lära mig ytterligare av uttjatad konflikt med x fattar jag inte. Jag kastar kärlek till min skugga som känner sig ovärdig kärlek. Som inte känner sig värd ett harmoniskt förhållande till barnens pappa. Jag omfamnar mig trots att jag står naken och blir avvisad. Jag känner ingen skam idag i allafall utan älskar barnet som var så oälskat och anklagade sig själv för att vara oälskad. Jag var hela tiden älskad av Gud. Alltid.

SHIAWASE
9/2/14, 12:53 AM
#20

 Älvan , känns som om det är en del som du inte har släppt och förlåtit.  Både när det gäller x och ditt förflutna. Som att orden och vibben inte stämmer med varandra!! Som att det är där knuten finns, som måste bli upplöst innan du kan gå vidare till de relationer du önskar, och inte längre upprepa mönster.

Villkorslös kärlek ger man inte, tänker jag. Man ÄR.

I kärleksrelation tror jag det är väldigt väldigt svårt att bara vara villkorslös kärlek.

Jag sänder i alla fall kramar och kärlek till dig och alla andra härinne!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[::Vera::]
9/2/14, 7:43 AM
#21

Idag älskar jag min svaghet o mitt brustna hjärta helt igen.

SHIAWASE
9/2/14, 7:49 AM
#22

Och jag älskar LIVET!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
9/2/14, 9:42 AM
#23

Jag älskar dem som ser mig som sin motståndare, hot, fiende. Jag älskar de delar som jag ser som min motståndare, hot och fiende.

[Alder]
9/2/14, 10:03 AM
#24

Att vi alla kan ha en åsikt utan att kränka varandra.skulle göra livet kärleksfullare.❤️❤️❤️❤️

[Kathja]1
9/2/14, 1:05 PM
#25

Hade ett snack igår med min man där han hjälpte mig att se hur jag väljer att sända kärlek och välsigna vissa men inte andra. Jag välsignar tex gärna en tiggare men har inte en tanke på att göra detsamma med henom i kassan på ICA. Så idag när jag var en tur till Halmstad passade jag på att ändra på det. Kära vänner vad med folk jag i tanken välsignade på min lilla tripp. Givetvis från hjärtat och inte som ett löpandeband. ;-) ♡

SuzanneV
9/3/14, 1:53 AM
#26

 Hej alla fina! ❤️❤️❤️Är ny här, har läst men inte skrivit förrän nu.  Är nybörjare på LoA  och känner mig väldigt förvirrad just nu i ett kärleksrus 😍

Har en stark, intensiv och helt underbar pulserande kärlekskänsla i mig nu som jag aldrig har känt förut i hela mitt liv. Härligt! Hakar gärna på kärlekstråden eftersom hela jag just nu är full av kärleksenergier inifrån och ut. Det bara FLÖDAR och jag försöker fokusera på känsla och att kärleken bara ÄR istället för på personen, men som Shiawase skrev här uppe. Inte helt lätt när vi är fysiska varelser. Tankarna far dit i alla fall hela tiden och allt jag gör kretsar kring  hen. Har svårt att släppa. Vet att det bästa är att bara vara och ge sig hän, men det är väldigt svårt. 

Varje morgon och varje kväll sänder jag ut tacksamhet , affirmerar och visualiserar. Tänker gott och gör gott. Är liksom kärlek i tanke och handling. Funderar mycket på om jag skrämmer bort personen om  mitt fokus ligger för mycket på  hen istället för på känslan hur jag vill att kärleken ska vara och att älska kärleken som bara ÄR. 

Ibland undrar jag om det är i min fantasi eller om känslan jag känner ifrån mitt hjärtas innersta längtan verkligen är sann. Har nyligen börjat lyssna på mitt hjärta och det känns verkligen rätt och sant. Känns och har gjort länge som att den här personens hjärta och mitt hör ihop.  Ändå kommer tvivlet och skapar rädsla. Förstår att det är tålamod och tillit som gäller.  Men hur hittar jag balansen och kommer i rätt vibration? Hur gör ni? Tacksam för tankar och råd. Härligt med en kärlekstråd 🙂

Kärlek, glädje och lycka till er alla! ❤️

❤️✨🌈

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Kathja]1
9/3/14, 2:00 AM
#27

Åh vad härligt Susanne! Din känsla känns bara av att läsa ditt inlägg. Underbart! Bara flyt med på kärleks vågen. Funderar inte i termer som "skrämma bort" det är bara dina rädslor som talar. Skulle hen inte vara en perfekt match till dig så kommer det en hen i hälarna på denne som är det och det skulle innebära en som är ännu "bättre" än denne. Allt är i sin ordning. ♡

Annons:
SuzanneV
9/3/14, 2:14 AM
#28

Åååh, tack för ditt svar Kathja 🙂Värmer mitt hjärta ❤️ Aha, låter som jag krånglar till det för mig. Egot som härjar igen. Bara att flyta med på kärleksvågen, vilken underbar mening. Känner mig redan lugnare av dina ord. TACK! Nu kan jag nog sova. God natt! Allt är som det ska vara. Härligt. ❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
9/3/14, 2:40 AM
#29

Suzanne!!! Välkommen hit, och härligt att din första kommentar blev här i kärlekstråden!!!! Säger som Kathja!!!! Flyt med på kärleksvågen!!! 

KRAM

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
9/3/14, 11:02 AM
#30

Välkommen hit Suzanne! ☀️

Ja men precis, bara flyt med! Känslan är ju underbar ♥ och bara var i den.

Ändå kommer tvivlet och skapar rädsla 
Vet inte om jag tolkar rätt nu men syftar du på en känsla att förlora känslan? Eller förlora personen? För en människa som är fri - fri att tänka och känna och fri att älska… bättre än så kan det inte bli, eller hur?? ♥
Vi kan egentligen inte förlora något om vi inser att vi inte kan äga något. Det enda jag äger är mitt hjärta, mina känslor och mina tankar. En skön känsla, tycker jag 🙂
Samtidigt om man tänker på att vi alla är Ett, att vi alla är del av samma Helhet.. så är det kanske lättare att se hur vi alla hör ihop och att det inte egentligen finns någon separation alls! Det är vi själva som skapar det bara. Vi kan välja tanke och välja fokus i varje stund! 

Så fort vi sänder ut en önskan, så uppfattar Universum det, och skulle aldrig, aldrig någonsin drömma om att förneka oss det vi önskar. I princip, allt vi kan föreställa oss, och önskar, kan vi få! Det är sedan upp till oss att tillåta det att komma genom att…. ja, just inte göra någonting alls 🤪😂 Chilla, ha roligt, vara i känslan som man vill ha, visualisera, dagdrömma, leva som att önskan redan har manifesterats fysiskt.

Och det som du redan gör, praktiserar tacksamhet, det är ju toppen!! ♥ Finns ingen högre vibb säger ju Abraham, än just tacksamhet och uppskattning. 

Måste iväg, eftersom jag försov mig idag! 😇 Jag hade så klara tankar i huvet när jag läste ditt inlägg men när jag började skriva så blev det annorlunda, och längre! Kanske återkommer om det blir ännu klarare 😉
CLARITY ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
9/3/14, 12:56 PM
#31

Vad kul att du visar dig här Suzanne🤗, och så fint du skriver om dina kärleksupplevelser!❤️ Det har redan sagts vad jag tänkte på, att försöka släppa tankar på att kunna skrämma bort, "tänk om det blir fel "etc- go general istället och bara njut av denna enorma expansion du funnit genom att öppna ditt hjärta. När man är öppen så känner man kärleken som flödar, som ALLTID flödar🌊, alltid finns, men som vi bara är i fas med att uppleva när vi öppnar oss för det -så känn efter hur det känns, vad som får dig in i flödet, du har redan nämnt tacksamhet och visualiseringar👍. Bli inte rädd för att tvivel o rädslor dyker upp, det är helt naturligt, det är liksom lite nytt att expandera o då kan egot vilja dra en tillbaks till sin trygga lilla vrå igen. Bara iaktta dessa känslor och tankar, låt dem komma och gå, låt dem rulla förbi som en våg, säg till dig själv att det bara är gamla känslor, det är inte DU, du behöver inte reagera eller agera på dem,  och fokusera vänligt tillbaks till det som får dig att må bra.

Denna kommentar har tagits bort.
[Kathja]1
9/3/14, 2:12 PM
#33

Idag blev jag ännu mer kärlek när jag öppnade posten… Tack fina Szirius för paketen med den söta Greklandskalendern, meditationen och det bedårande kortet!!!❤️🌺💋❤️🌺💋❤️🌺💋HjärtaBlommaPussmunHjärtaBlommaPussmunHjärtaBlommaPussmunHjärtaBlommaPussmunHjärtaBlommaPussmunHjärtaBlommaPussmunHjärtaBlommaPussmunHjärtaBlommaPussmunHjärtaBlommaPussmun

szirius
9/3/14, 3:09 PM
#34

🙂❤️

Annons:
SuzanneV
9/3/14, 11:39 PM
#35

Tusen tack ALLA ni fina som svarat på mina kärleksfunderingar. Det VÄRMER mitt hjärta ❤️ Era ord betyder enormt mycket för mig. Nu kan jag äntligen  flyta med på kärleksvågen och bara slappna av. Men förstås fortsätta med tacksamhet, affirmationer, visualisera och tänka och göra gott. Det gör jag ju hela tiden. Precis, jag kan ju inte förlora något som bara ÄR och flödar hela tiden. 

Förstår nu att det var EGOT som tog ett starkt grepp om mig igen.  Behövde komma till insikt, och i dag kom den till mig som något vackert och kärleksfullt som fyllde hela mig med värme. Känslan var så stark att jag bröt ihop och grät 😢Nu är jag totalt avslappnad och rädslan är borta. Är sååå tacksam!

 Kärleksfulla kramar till er alla ❤️ God Natt!

❤️✨🌈

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
9/4/14, 12:58 AM
#36

Åh låter härligt Suzanne!!!

Tillåt kärleken att flöda från ditt inre!!!  Och precis man kan inte förlora något som ÄR !

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
9/4/14, 7:49 AM
#37

Hej och välkommen in Suzanne❤️*vinkar*🤗

Tack för Kärlekstråden Kathja❤️🤗

Hur många gånger har jag inte hört/ läst att Allt Är Kärlek och snabbt trillat in i brist tänk😮,,

Eller snuddat vid den hissnande känslan att Allt är Kärlek❤️,🤦‍♂️, för att sen kastas ut i kylan igen på grund av mina in programmerade föreställningar.

Insåg här om kvällen att Kärlek Är,,, Allt🌈🌊☀️❤️.

Hur missriktad den än har varit och  hur drabbad jag än känt mig genom livet, så ser jag klart och tydligt att Kärlek alltid har funnits hos mig. Till och med i de mest avskyvärda händelserna i mitt liv så kan jag idag se att allt ändå  bottnat i Kärlek.

Den har har bara varit skymd av rädslan hos alla inblandade.

Tacksamheten över denna insikt känns överväldigande. För i den insikten vilar förlåtelsen, till mig själv och alla andra.

Kramar om er i tanken hela bunten🤗

SHIAWASE
9/4/14, 7:55 AM
#38

Åh rore!!! Här får du en översvämning av kramar tillbaka❤️🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
9/4/14, 7:57 AM
#39

😘

De känns ända in i själen fina Shia❤️

linnease
9/4/14, 8:37 AM
#40

Ååååh så fin tråd! Kram alla! Och vilken entré Suzanne, wow!! Så fint att läsa!!

SHIAWASE
9/4/14, 8:52 AM
#41

Eller hur!!!  LOVE ❤️VI ÄR KÄRLEK!!! nämligen,,

och min kärleksvibb är HÖG dessa dagar!!!❤️❤️❤️❤️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
9/4/14, 9:05 AM
#42

Min med!! Insåg igår natt att jag verkligen älskar ALLA! Har ju läst om det, hur vi egentligen gör det.. Och första gången jag läste det verkade det helt orimligt för mig. Men shit, jag känner det verkligen för så MÅNGA nu, många många fler än nånsin tidigare! Och får tillbaka det från många många fler med. Så häftigt Man kan ha inte bara en kärleksrelation, man kan ha typ HUNDRA! Eller tusen! Med alla man träffar om man vill *massa hjärta smilies ♥ ♥ ♥ *

Theleonora
9/4/14, 9:14 AM
#43

Jag skickar kärlek till min pappa och till mig själv och hela den här situationen! Jag känner också mer och mer att livet är för kort för att inte älska alla. Känner också att jag verkligen gör det och jag ser så mycket tydligare hur alla är jag. Ska bara våga connecta med pappa nu också. Tror jag skäms och inte känner mig värdig. ❤️ Så jag skickar extra mycket kärlek till mig själv!


linnease
9/4/14, 9:21 AM
#44

Heja Thea. Du är fantastisk!! Kram!!

[Alder]
9/4/14, 10:50 AM
#45

Kramar om er alla,för det är vi alla värda🤗 ❤️HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

SuzanneV
9/4/14, 5:13 PM
#46

Tack fina ni! ❤️

#37 Hej Rore! Kul att ses här också  ❤️👋 🤗 Känner igen allt du skriver sååå väl. Härligt att du fick den insikten, precis som jag i går 🙂 Helt omtumlande men så skönt nu efteråt att få inre ro. Egot är och knackar på hela tiden men nu bara ignorerar jag  och det blir lättare för varje dag eftersom kärleken är starkare. 

#41 #42 Underbart! ❤️

#45 🤗 detsamma till dig! 

Ha en fin kväll alla! Massor med kärlek till er! ❤️❤️❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

szirius
9/4/14, 9:20 PM
#47

wohoo vilken boost-tråd!

Samma upplevelser som Linn - jag älskar så många fler idag, o får så mkt mer kärlek tillbaks också, det har verkligen expanderat på kärleksfronten❤️

[::Vera::]
10/13/14, 8:28 AM
#48

Skickar kärlek till mina underbara och redan så kloka syskonbarn som får mig att känna en sån självklar och villkorslös kärlek. Önskar att jag alltid får ha en fin och nära kontakt med dem 🤗 ❤️.

Önskar mig just nu massor av vacker gnistrande snö så att vi kan göra utflykter och dricka varm choklad och käka mackor på det vitklädda berget. Se ut över det vita landskapet och dra in det rena syret i lungorna. Andas… och bara njuta av den blå himlen och solen ☀️☀️som värmer. Åka utför backar i djupsnö, bygga hopp, göra vurpor och begravas i snö, skratta hejdlöst och vara riktig tokbarnslig . Kan se massor av kärlek! Sänder kärlek till vädret och till min familj ❤️… och alla människor och jordklotet  ❤️

Annons:
MissInAction
10/13/14, 8:37 AM
#49

Vad mysigt Vera! 🤗
Tack för att jag fick sugas med i den där vintriga visionen 😃

Och ja, jag älskar mina syskonbarn också sådär, sådan underbar känsla! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

H-lena
10/13/14, 8:06 PM
#50

Härlig och fin tråd! ❤️ Jag vill sända lite kärlek till alla er här för ni är så goa och härliga!

Sen har jag en tanke som jag fundrat på i några dagar. Jag har insett (efter att ha längtat efter den stora kärleken så hiiiimla länge) att jag egentligen inte behöver någon som älskar mig, hur konstigt det än låter. Det är en väldigt konstig känsla faktiskt! Det jag menar är att jag har kommit till en plats där jag känner en självkärlek som jag aldrig känt tidigare! Och så stark är den inte ens, det är mer än acceptans av mig själv. Jag har insett att jag är bra precis som jag är, och allt är bra. Från att aldrig ha känt att jag passar in, att jag behöver förändra mig på något sätt för att vara som alla andra och vara "älskbar". Nej jag behöver inte bevisa något för någon annan! Jag har mina känslor och mig själv, jag är inte i behov av någon annan. Såklart är det härligt med kärlek från andra men det är inte ett behov på samma sätt som tidigare! Så jag har inte ens den där längtan efter kärlek från någon annan just nu. Mycket märkligt! Jag vill tacka för den insikten och skicka ut den insikten till universum också.  Kan inte ens föreställa mig hur bra det kommer kännas när jag kommer längre in i den positiva cirkeln. Kärlek till er alla! 🤗❤️


Otroulig
10/13/14, 8:41 PM
#51

Åhhh härligt H-lena, preciiiiiis, dit vill man ju komma 🥳🏆😎🎁🎂😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

H-lena
10/13/14, 9:06 PM
#52

#51 vad härligt att höra! Tack!! Bra att veta att man är på rätt spår också! Det känns verkligen helt okej just nu. Så får vi se vad framtiden har att erbjuda när det gäller kärlek. Förhoppningsvis blir det lättare och bättre med en ny syn på livet och en ny inställning också!


Otroulig
10/13/14, 9:42 PM
#53

H-lena, det glädjer mig att du inte behövde vänta 50 år som jag, för att komma fram till den här känslan😉 Det kan inte NOG betonas hur viktigt detta är, allt börjar med att först älska sig själv. Eller tja, det fungerar ju ändå - men allt blir så mycket härligare. När vi verkligen accepterar och älskar oss själva så finns det inga hinder - allt blir möjligt! När vi anser att vi är värda - då först kan vi ta emot nämligen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
10/13/14, 9:46 PM
#54

Jamen åh! Underbart, H-lena! 🤗🥳
Och jag kan skriva under på vartenda ord där. Känner SÅ igen mig! ❤️ Hittade själv den känslan för två år sedan och ja, det blir bara bättre! Den känslan och det.. lugnet? är så himla skön. Och den kommer du alltid att kunna hitta tillbaka till också ☀️

OCH! Dessutom, när vi älskar oss själva så väljer vi kärlek på ett annat sätt. Vi ÄR ju kärlek men vi väljer också kärlek på ett annat sätt… vi väljer att vara tillsammans med någon för att vi vill, och inte för att vi behöver 🙂

Nu är det ju ett tag sedan den här tråden startades men jag kom att tänka på den när jag läste vad du skrev. Teman som flätas in i varandra 🙂♥
Kluven kring hur vi älskar andra


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
10/13/14, 10:24 PM
#55

#50 underbaaaaart att du gjort denna insikten! Hurra 🥳o "grattis till klubben" 🤗❤️

Wow, du ska se vilken skillnad detta kommer göra, du kommer ingå relationer från en helt annan plats….när man inte "behöver" någon annan utan man är med någon enbart för att man VILL vara där…du…det är då kärleken blir en oändligt härlig lek😍….bristtankar försvinner också, för man vet att den viktigaste kärleksrelationen, den har man med sig själv, o det kan ingen ta ifrån dig!

Annons:
MissInAction
10/13/14, 10:37 PM
#56

Det är banne mig inte ofta jag säger det men… AMEN till det, szirius! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

sweetgum
10/14/14, 4:23 PM
#57

Åååh vad härligt H-lena! Jag hoppas komma dit snart jag med! Suger åt mig lite av den kärleken som skickas ut. Jag har haft ett par tuffa dagar.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

H-lena
10/14/14, 7:07 PM
#58

#53 #54 #55 #56 #57 Tack så hemskt mycket fina fina ni! ❤️🌺 Blir jätteglad verkligen!

Vad härligt att höra att det är ett stort steg på vägen! Underbart! Jag hoppas verkligen att det kommer hjälpa mig i mina relationer i framtiden, blir verkligen glad när du skriver MissI att du har märkt en stor förbättring! Så himla härligt! 🤗 Tack för länken till tråden! Ska absolut kolla på den. ❤️Jag förstår att det är en helt annan grej med kärleksrelationer när man har kommit till en plats där man accepterar och älskar sig själv. Man utsätter sig inte för dåliga relationer på samma sätt, man har inte samma längtan efter kärleken vilket kan göra att man går in i en dålig relation. Nu när jag tänker på det är nog det roten till en massa dåliga relationer, också relationer där misshandel förekommer etc. I alla fall en bit av orsaken till att man stannar i en dålig relation kan jag tänka mig. Men har ju ingen egen erfarenhet, utan det var en tanke jag fick! Det är klart att vara fast i en dålig relation kan bero på massor av faktorer. 

#57  Ja det är klart du kommer att komma dit! Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär, att jag faktiskt accepterar mig själv. Visst är jag inte 100% där varje dag, men det är ändå där jag är den största delen av min tid vilken är en otrolig förbättring om jag får säga det själv! Ingen vet hur hård jag har varit mot mig själv hela livet. Klarar jag det så gör du det också, det kan jag lova! 🙂🤗


[::Vera::]
10/15/14, 12:31 AM
#59
SuzanneV
10/15/14, 9:54 PM
#60

Underbart att läsa H-lena!!! Glad för din skull! Känner igen mig. Har precis nyligen kommit till samma insikt. Wow, vilken lättnad. Befrielse. Lugnet. Love! Kärleken ÄR! Jag ÄR kärlek! #55 Szirius, härligt det du skriver om att vara med någon för att man vill vara där och inte för att det är ett behov. Verkligen skillnad. Massor av kärlek till alla er fina här! Kramar

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

sweetgum
10/16/14, 1:45 PM
#61

#58 Tack :)

Medarbetare på Sydkorea iFokus

H-lena
10/18/14, 9:04 PM
#62

Tack så mycket Suzanne! ❤️Vad härligt att du också kommit dit! Det är en så himla annorlunda känsla tycker jag, känns fortfarande lite ovant. Precis vi är kärlek! 🌺


Annons:
SuzanneV
10/18/14, 11:23 PM
#63

Tack H-lena! Ja, ovant och annorlunda men underbart med inre ro. Det är det bästa tycker jag. Det jobbigaste har varit tilliten, och är fortfarande ibland när Egot härjar. Får insikter hela tiden och utmanar mig och lär mig av det. Tacksam! Yes, vi ÄR kärlek! Så massor av kärlek till era alla fina här inne! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
10/20/14, 1:46 AM
#64

Underbart att så många når till denna äkta känslan att vi ÄR KÄRLEK,,, !!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

powerofthebass
11/8/14, 11:10 PM
#65
Otroulig
11/10/14, 11:22 AM
#66

Jag häller kärlek och ljus över sorgen, tomheten och uppgivenheten. Jag känner igen den- har mött den förr. Det gör mig lugnare och det gör inte lika ont. Jag vet att hopp och tillit och en känsla av att jag är värd att vara lycklig och känna gemenskap kommer tillbaka. Men förlåter mig för att jag mår så här just nu.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
11/10/14, 11:33 PM
#67

Bra att du förlåter dig själv Otroulig! Styrkekram och kärlek till dig! Jag är sprudlande och pirrigt glad i hela kroppen och har varit i kärlekens känsla under en längre tid nu. Känns helt fantastiskt! Overkligt, men sant. Har inre ro och kärleksenergierna bara flödar i och omkring mig. Har så mycket kraft, mod och styrka att ingenting längre känns omöjligt. Wohooooo! Love! Massor med kärlek till er alla här inne!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Saz]
11/12/14, 10:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

Detta är en tapet/fondtapet. Den är så underbart enkel och fin. Tänk att få sova med denna ovanför huvudet och vakna till varje dag. K Ä R L E K ❤️

Theleonora
11/12/14, 1:32 PM
#69

Jag och en kollega är så olika och jag stör mig på honom. Funderade på att skriva om honom men visste inte i vilken tråd. Tänkte först slänga honom i papperskorgen men det kändes inte givande. Så dök den här tråden upp så jag skickar honom en massa massa kärlek. För han behöver det så himla mycket. Och jag ska sluta vilja att han ska tycka om mig. För där han är då går det faktiskt inte. S kärlek till dig m. Och jag high-flyar vidare, bara så där easy breasy liksom.


Annons:
[::Vera::]
11/12/14, 9:17 PM
#70

#68 Ja vad fin Saz! :) … Och sen tänka att det är skrivet av mig till mig, The love of my life. En kärlek till mig och faktiskt allt på samma gång! Och känna att det är helt ok att känna så för mig. Oavsett vad någon annan tycker, tänker och känner. Vad härligt, eller hur?!

Otroulig
11/12/14, 9:26 PM
#71

#70 Preciiiiiiiis! 👍

Själv skickar jag kärlek till mig och den äldre damen på kursen idag, som virrade till det.  Bara för att folk inte agerar som det är tänkt finns det ingen anledning att bli irriterad. Allt löser sig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
11/12/14, 9:27 PM
#72

Självklart ett brev från mig till mig själv. Att jag inte tänkt på det innan men det är ju faktiskt mer sant än att det skulle vara till någon annan. För den man först måste älska att vara med är ju sig själv såklart! Tack för påminnelsen Vera!

szirius
11/12/14, 10:24 PM
#73

Precis så tänkte jag också Vera, ett kärleksbrev till sig själv, så den där tapeten kan man ha även om man är singel❤️

[::Vera::]
11/12/14, 11:11 PM
#74

❤️… Jag fick en idé om ett litet projekt som jag vill göra sen på en vägg hemma :).. Alltså en liknande text och lite annat som jag skulle vilja måla upp på en vägg. Kul!

szirius
11/12/14, 11:46 PM
#75

do it!!#74

Älvan
11/13/14, 10:51 AM
#76

Jag skickar kärlek till alla människor jag avskyr och irriterar mig på. Skickar kärlek till alla kassa situationer. Skickar kärlek till mig själv som anklagar mig själv för att låta mig bli arg och irriterad över människor och situationer.

Annons:
gardit
11/13/14, 11:17 AM
#77

Skickar kärlek till mitt samvete för det är dåligt utan anledning♡ Skickar kärlek till mitt hjärta och min själ för att det ska kännas mindre svart☆♡ Skickar kärlek till alla som finns i min omgivning nu, för det behövs ♡

sweetgum
11/16/14, 1:45 PM
#78

Skickar kärlek till alla och mig själv! För första gången på flera år såg jag mig i spegeln riktigt ordentligt och gillade det jag såg! ❤️❤️❤️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
11/16/14, 2:18 PM
#79

BRA där Sweetgum 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
11/16/14, 7:14 PM
#80

♡ skickar kärlek till er alla, är här inne och laddar energi♡☆ Ikväll mår jag bättre än vad jag gjort på flera dagar. Sweetgum, det låter härligt!♡

Älvan
11/16/14, 9:37 PM
#81

Jag har fått ta emot helt enorma mängder kärlek och energi så jag skickar in det i mina knepiga relationer och situationer. Till de jag älskar och er i tråden. Light and bliss!

gardit
11/17/14, 11:45 AM
#82

Känslan av att vara stark fortsätter!! ♡♡♡♡ Håller kvar vid den känslan, och skickar kärlek vidare till er alla♡☆♡☆♡

powerofthebass
11/17/14, 3:01 PM
#83

Kärlek till er alla. Helgen var underbar, men varför kan jag inte berätta just nu. Info om varför finns i svaret på en intuitionsövning på. Durid å shaman

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Annons:
H-lena
11/18/14, 8:13 PM
#84

Jag kommer ihåg när jag började med LoA, och den där självkärleken bara kom! Nu har den dock flugit ut genom fönstret igen och jag vet inte riktigt varför eller vad jag ska göra.. Har väl slarvat lite med saker och ting. Men det är så himla svårt att hålla fast den! Det har varit tungt ett tag nu och även om det känns bättre så är det inte helt bra. Men jag vill ändå försöka skicka lite kärlek till er, och till alla mina knutar i livet så att de blir lite lättare att "trassla ut"!


powerofthebass
11/18/14, 8:35 PM
#85

#83. Här kommer svaret till min underbara helg, Jag hängde med en kompis på rave fest. Var mycket trevligt. Träffade så mycket roliga och trevliga personer. Har aldrig känt så mycket värme från så många . Man kände sig som en i gruppen även om man inte kände dem. Kärlek till alla som man träffa

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Älvan
11/18/14, 9:19 PM
#86

H lena Sådär är det för alla. Det kommer o går. Blir lättare o lättare att hålla sig kvar. Nu vet du vilken känsla du önskar. Det är otroligt mycket lättare att hitta tillbaka när man hittat det! Det är ju typ bara Buddha som är där hela tiden. Vi är människor. Allt är som det ska! :)

Älvan
11/18/14, 9:20 PM
#87

Power låter

Älvan
11/18/14, 9:20 PM
#88

….härligt…

MissInAction
11/22/14, 10:17 AM
#89

Min dator behöver maaaaassorrrr med kärlek 🤗 för den har betett sig märkligare och märkligare och visar att den inte vill vara med längre (hårddisken tror jag). Det finns alltid ersättare, men jag tycker ju om min fina dator ❤️😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
11/22/14, 10:19 AM
#90

Pussa på den!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
11/22/14, 10:22 AM
#91

Det ska jag absolut göra 🤗❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
11/22/14, 11:06 AM
#92

Missi, om det bara är hårdiskkrångel, så kan du ju byta just bara den så får du ha din dator kvar. Men kostar lite om du inte gör det själv… Eller pussa den!! Det är gratis! hihi

MissInAction
11/22/14, 1:59 PM
#93

Hehe jo, visst kan jag.. fast alla delar i datorn är rätt gamla.. så jag vet inte hur värt det är att byta egentligen. Bäst är en helt ny 😉😃
Den har betett sig lite märkligt sen i somras nämligen.. nätagget dog i oktober tror jag det var och sen har jag fått BSOD (blåskärm) och omstart några gånger… så tja… något är det ju, den vill nog pensionera sig 🤐

Meeen jag kramar och pussar på den nu 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
11/22/14, 2:03 PM
#94

Ja så kan det vara Missi :) Min säger i alla fall att den vill pensionera sig. Bara 8år gammal! :) Jag låter den vila så mycket som möjligt ;)

SuzanneV
11/22/14, 4:58 PM
#95

Kärlekens känsla är stark liksom känslor och kärlek till någon speciell. Mitt hjärta är vidöppet och jag har släppt taget och bara följer med. Relaxa, träna och må bra är vad som gäller nu. Känner att jag vill och är redo att berätta vad jag känner. Hur vet jag när det är rätt läge. Vi bor inte i samma stad men har nyligen möts. Men då fegade jag ur och sa ingenting. Osäker på vad hon med stort H känner för mig. Men ibland känns det som att hon också känner något. Eller så inbillar jag mig för att jag vill att det ska vara så. Vill inte stressa fram något. Men samtidigt, hur ska hon veta om jag inte säger något. Tar en risk och visar mod. Förvirrad! Tacksam för tankar från er kloka och fina. Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Kathja]1
11/22/14, 6:09 PM
#96

Åh vad spännande Susanne! Håret ställde sig på huvudet när jag läste ditt inlägg, brukar vara ett gott tecken. Go for it girl! Känns det rätt så blir det bra. När det sjunger i hjärtat att man ska göra något då är det allt dags.  ❤️

Otroulig
11/22/14, 6:17 PM
#97

Asså egentligen så är det "värsta" som kan hända att hon inte känner likadant - vilket egentligen innebär att då vet du sanningen och sparar en massa tid och energi på att sukta efter henne. 

Visst låter det lätt 😇 haha, Men att vara sann och vara modig gör oss större tror jag 🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[::Vera::]
11/22/14, 9:19 PM
#98

Suzanne Blir så glad att modet har kommit till dig nu! :) Känns som att du redan vet vad du behöver göra. Du är så nära att ta det där steget som känns något för stort och osäkert. Du fixar det!! :) Oavsett vilken respons du får så växer du i ett öppet möte. Du väljer själv hur du förhåller dig till dina känslor och tankar som sedan följer. Att ni har mötts har betydelse. Vilken kommer du bara att få veta om du är öppen och sann. Så tänker jag. Så jag känner… Var den du är! Berätta det som ditt hjärta vill berätta! Kram

Älvan
11/22/14, 9:38 PM
#99

Jag ger kärlek till mig själv. Jag är värd min kärlek. Jag är värd att må bra. Jag är värd att få mina behov tillfredsställda. Jag är värd harmoniska ömsesidiga relationer. Jag är värd att bli uppskattad för den jag är och det jag gör. Jag ger kärlek även till den destruktiva sidan som säger tvärtom till dessa påståenden. Du försöker hjälpa mig att undvika besvikelse, men det fyller inget syfte nu. Jag klarar mig även när jag förväntar mig det bästa hos mig själv och andra. Jag vet att du blir rädd för du är ovan. Det ordnar sig. Jag älskar alla mina sidor och du rädda och destruktiva får också vara med, men du måste försöka lita på att detta är det som blir bäst i längden. Du får protestera och jag lyssnar, men du får bara ta en liten plats för hela jag ska få plats nu. Och jag är vacker, älskvärd, unik och värdefull. Precis som allt runt mig är. I am that I am

SuzanneV
11/22/14, 11:50 PM
#100

#96 #97 #98 Åh, tack för kloka svar! Love you all! Japp, det är väl bara att "go for it" och följa mitt hjärtas innersta längtan. Take a risk. I wanna see my self be brave! Då får jag ju i alla fall veta och slipper slösa energi på att undra. Hon är liksom i mina tankar hela tiden och har varit länge. Just nu fattar jag inte varför jag inte kläckte ur mig detta när vi sågs. Var på väg flera gånger men fick det inte ur mig. Var väl Egot som satte rädsla i mig igen förstås. Ego Go Away and stay Away! Har ändå visat min kärlek på många olika sätt under flera månader, och gav henne ett speciellt smycke och ett särskilt budskap på ett kort när vi sågs. Märkte och kände att hon blev glad men att hon ändå håller en slags distans. Rädsla tror jag. Rädsla för att bli sårad och sviken som hon blivit förut. Behöver nog få henne att känna sig trygg med mig. Att jag finns för henne och inte sviker. Det härliga mötet var förresten något jag visualiserat om under en lång tid och fokuserat på känslan kring. Känslan blev precis så som jag tänkt på också! Love LoA! Massor med kärlek till er från mitt flöde! Love! Kramar om er alla!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

H-lena
11/23/14, 5:52 PM
#101

Nu är jag lite seg som inte har svarat än men tack Älvan för din fina kommentar! Det är nog det här med att "alla andra utom jag.." syndromet, hehe. 

Nu tänker jag skicka kärlek till min obeslutsamhet och min tvivlande sida angående en kille jag träffade i höstas. Jag har bestämt mig en miljard gånger för att berätta vad jag känner, varför det blev som det blev, men varje gång jag får chansen så får jag panik. Jag hade tänkt träffa honom på onsdag men jag vet ärligt talat inte om jag klarar av det. Så nu skickar jag kärlek till mig själv så jag kan göra det här! ❤️


[::Vera::]
11/23/14, 7:39 PM
#102

Skickar iväg kärlek till de som känner brist, irritation, ensamhet, ångest. Ljuset kan bara hamna dolt för oss bakom ett "åskmoln" om vi glömmer att ljuset finns överallt. Skickar lugn till min onda axel, nacke och huvud. Lovar att göra så gott jag kan för att minska stresspåslag och prioritera mina grundläggande behov. Omstart igen :). Jag förlåter mig själv.

gardit
11/24/14, 9:02 AM
#103

Skickar kärlek till min tankeverksamhet, mitt i all sorg o ångest över det som avslutas dyker det upp en tanke: solen lyser även idag, det är bara lite tunga moln emellan. ..

[Kathja]1
11/25/14, 1:14 PM
#104

Övar i acceptans, alla har rätt att välja sina vägar oavsett vad jag eller någon annan anser. Kärlek till mig självså jag ser och känner detta i varje cell.  ❤️🎈❤️🎈❤️

Annons:
gardit
11/27/14, 9:17 AM
#105

Möter dagen med kärlek och skratt!

gardit
11/29/14, 4:01 PM
#106

Skickar kärlek till mina barn som visserligen är vuxna men ändå är på första plats i mitt hjärta. Från den dag de föddes och till den dag jag lämnar detta liv♡♡

SuzanneV
11/30/14, 12:14 AM
#107

Skickar kärlek till mig själv så jag fortsätter ha rätt fokus och kan vara i kärlekens känsla. Ego go away! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
11/30/14, 12:25 AM
#108

Härligt med så mycket kärlek !!!!!

Jag öppnar upp dörren och låter kärleken från källan fylla mig och flöda ut!!!

Jag tillåter mig att vara den jag är, som jag är, och jag tillåter kärleken inom mig att visa vägen!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
12/1/14, 12:59 PM
#109

Skickar en tanke av kärlek till den personen som ställt en ljusstake i mitt fönster. Detta sker ju varje år… Denna fantastiska någon som fixar trasiga lampor och sköter det hela så att jag får kliva in i mitt kontor en mörk morgon som i morse… och mysa med en kaffekopp och känna…. åhh vad fint! Jag har det så bra! Tack :)

SuzanneV
12/4/14, 12:25 AM
#110

Vad härligt Vera! Skickar kärlek till alla omtänksamma människor inklusive mig själv. Love! Massor med kärlek från mitt flöde till alla er fina här inne!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Älvan
12/4/14, 8:04 AM
#111

Sänder kärlek i det viktiga mötet jag ska ha nu.

Annons:
[::Vera::]
12/14/14, 9:07 PM
#112

Skickar all kärlek, förståelse och respekt till mig själv, till den jag är och till alla upplevelser!! Tack för fördjupning och lärdom.

Otroulig
12/14/14, 9:17 PM
#113

Hjälper till med lite Löööööve härifrån Vera, jag har tänkt på dig ❤️🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
12/14/14, 9:25 PM
#114

Tack Otroulig! :)

Theleonora
12/16/14, 11:00 AM
#115

Jag kärleksbombar min kropp!!! Skickar sååå mycket kärlek som jag bara kan till min kropp, mina komplex, mina brister.


szirius
12/16/14, 11:05 AM
#116

# 115 heeeeeej Thele❤️

[Kathja]1
12/16/14, 12:00 PM
#117

Åh hej fina Thele! Jag var just inne på FB och fick där för mig att kolla så att du levde, men nu fick jag svar. 🤗❤️

MissInAction
12/16/14, 12:10 PM
#118

Haha, jag har också tänkt på dig Thele och var påväg att skriva imorse och fråga hur läget är, och så dyker du upp - såklart :D Kram!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
12/16/14, 3:07 PM
#119

Hihi jag vet att fina Thele lever, för hon spelar Farm Heroes saga som jag. kul att se dig ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
12/16/14, 3:54 PM
#120

Hihi jag vet att fina Thele lever, för hon spelar Farm Heroes saga som jag. kul att se dig ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
12/16/14, 8:04 PM
#121

Jag skickar lite kärlek och ljus till min mamma som ringer till mig och vill få medhåll om att det är synd om min syster och ömka henne. När hon inte får den respons hon vill ha av mig, så är det jag som är värdelös att prata med. 

Jag skickar 🥳 till mig som står för vad jag tror på och säger min sanning.  Som inte vill gå in ett ältande om nåt som faktiskt kanske inte ens är ett problem. 

Jaja - det här kanske skulle in i papperskorgen men jag 🤮 på allt j..dra tycka synd om!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
12/16/14, 8:50 PM
#122

Att tycka synd om någon ANNAN är ju underligt eftersom man inte har en aning om hur DEN personen upplever sin situation.  Tänk så många personer som uttryckt att de tycker så syyyynd om mig , o jag tycker inte att det är ett DUGG synd om mig😛!

hmmm, tycka synd om…synd….ordet SYND betyder att missa sitt mål….även då kan man ju inte tycka synd om någon annan, för man har ingen aning om vilka mål andra har i sin livshistoria.

HA! vilken ny bild på det hela! Tycka synd om sig själv är ju alltså att tycka något syndfullt om sig själv, dvs missa sitt eget mål genom de tankarna, och DET stämmer ju, för den energin man är i när man tycker synd om andra eller sig själv är ju ur alignment! 

☝️👍

Otroulig
12/16/14, 8:56 PM
#123

Mmm och vissa gör tycka synd om till en konst….🤪

Egentligen…är inte tycka synd om samma sak som att sätta på sig offerkoftan ..fast i andra person? Förstår ni hur jag menar? 

Man tycker synd om sig själv = sätta sig i offer rollen.

Om man vill att någon annan person passar i offerollen så tycker man synd om den!!!!!!! EUREKA!!!!!!!

Det är ju därför jag blir så himla triggad!!!!

För jag vägrar vara där - det känns ju som att om någon tycker synd om mig (fastän jag inte gör det) - som om de försöker få mig att anta offerollen!!!

Jag som var lite rastlös idag - nu blev jag alldeles lycklig!!!! EN INSIKT!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
12/16/14, 9:28 PM
#124

# 123 jag tror att jag har vant mig, orkar inte bli triggad längre…kan ändå inte styra vad andra tänker o tror om mig, om de tror att det är synd om mig så får de väl gå omkring o lida " för min skull" då😉, JAG tänker då inte göra det🥳

Otroulig
12/16/14, 9:44 PM
#125

Mmm, jag behöver väl öva lite på att inte bry mig bli lite cool som du 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
12/17/14, 1:47 AM
#126

Dettta ligger i samma linje som det jag skrev i klottertråden om . Jag har ju också många som tycker synd om mig,  för att jag inte har någon semester, för att jag inte har varit i Sverige på så många år, för att,,,etc etc, men jag har då aldrig tyckt synd om mig och jag mår ju topp topp!!! haha,, så nej, inte tycka synd, och inte ha medlidande, däremot medkänsla , men inte lägga någon värdering i någon annans persons situation, genom att ta för givet att den personen känner sig si eller så.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

gardit
12/17/14, 3:30 AM
#127

Skickar lite kärlek till sömnen som kommer strax. Klockan är 03.30 gonatt.

Älvan
12/17/14, 10:51 AM
#128

Stoppar in och laddar julhelgerna med stillhet och kärlek!

gardit
12/19/14, 9:12 AM
#129

Skickar kärlek till dagen och helgen som kommer♡ och till alla som planerar och fixar inför julen♡☆♤

gardit
12/19/14, 9:12 AM
#130

Skickar kärlek till dagen och helgen som kommer♡ och till alla som planerar och fixar inför julen♡☆♤

[Torahzen]
12/19/14, 12:34 PM
#131

Kärlek till mig, er alla och Moder Jord! ❤️

Theleonora
12/19/14, 2:20 PM
#132

Hej alla fina!! Kärlek till alla i tråden ❤️❤️❤️ Jag har saknat er och era klokheter men det har varit så himla mycket positivt IRL också så jag har inte riktigt hunnit med att vara online och aktiv som förut. Passar på att skicka kärlek till min jobbsituation/karriärsbana! Det är ju himla skönt att vara ledig och jag njuter av det men samtidigt skulle jag vilja att det där underbara jobbet dyker upp, det som är helt rätt för mig. Så jag skickar ännu mer kärlek dithän och chillar vidare :)❤️❤️❤️ Lite mer kärleksboost till min underbara kropp också och till mig själv ❤️❤️❤️


Annons:
Otroulig
12/19/14, 7:18 PM
#133

Men hej fina Thora och Thea ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Löööve tillbaks!!

Thea, jag misstänkte det 😉 det låter strålande!!!!🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
12/19/14, 8:24 PM
#134

❤️

szirius
12/19/14, 9:21 PM
#135

Tora o Thele på en o samma gång! 🤗❤️!

[Kathja]1
12/19/14, 9:23 PM
#136

Yey! 🤗💋🌺🥳 till T och T.

MissInAction
12/19/14, 9:39 PM
#137

🤗❤️🌺🍸☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
12/19/14, 11:39 PM
#138

T N T! Det är ju rena rama dynamiten!!! 🥳

szirius
12/20/14, 11:43 AM
#139

😂💣

Annons:
MissInAction
12/20/14, 12:30 PM
#140

Oj va? Hur kom vi in på AC/DC? Eller har jag missat nåt?? 🤦‍♂️😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
12/20/14, 1:10 PM
#141

En ordleak bara: Tora and Thea = T N T

MissInAction
12/20/14, 1:25 PM
#142

oooh… I see 😃haha roligt! 🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

sweetgum
12/20/14, 2:16 PM
#143

Vaknade glad som en sol! Sänder kärlek till alla er härliga människor här i forumet! ❤️❤️❤️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
12/20/14, 2:36 PM
#144

Kärlek tebaks Sweetgum ❤️☀️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
12/20/14, 10:17 PM
#145

Sänder extra kärlek till mig själv för att jag tagit mig igenom en svår prövning med bravur. Hårt arbete har gett resultat! Känner mig som ett enda stort hjärta hela jag. Har ett överflöd av kärlek nu som jag delar med mig av till er alla fina här. Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Skogshumblan
12/21/14, 6:54 AM
#146

Här var det kärlek vill jag lova! Weiii! *Nynnar på refrängen till "all you need is love" och loar kärlek åt oss alla*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Kathja]1
12/21/14, 9:16 AM
#147

Kärlek är bra - bästa sättet att förändra saker och ting till det bättre. Jag har hittat tillbaka till kärleken idag känner jag, eller jag hittade nog dit igår kväll när jag var ute med en magsjuk hund. Att stå i tysta midvinternatten och blicka mot stjärnorna är mäktigt. Och idag var mina korpar på besök, jag blir alltid så lycklig när jag hör dem de påminner mig om min gudomlighet. Bäst är att de blir fler och fler för varje år.  ❤️

MissInAction
12/21/14, 12:44 PM
#148

Åh.. tack för påminnelsen Kathja. Jag ska vända blicken mot himlen lite mer igen, nu har jag ju varit så fokuserad på allt här nere på jorden 🤗
Men den känslan du beskriver, den är så mäktig. Ända sedan jag var liten har jag när jag gjort det (och särskilt just på vinterkvällar) hamnat av en känsla av att allt hör ihop och samtidigt som jag känt mig otroligt liten så har all känsla för tid och rum bara smält ihop och jag har känt mig så otroligt nära allt och alla som någonsin existerat. Ibland har den känslan överväldigat mig, nästan skrämt mig, men den är mest bara härlig ❤️Jag känner mig väldigt ödmjuk inför min egen existens i de stunderna.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

gardit
12/24/14, 9:41 AM
#149

Så här i juletid känner jag för att skicka ut massor av kärlek: till min familj, till vänner både här och irl. Till och med mitt ex kan få kärlek av mig idag, på behörigt avstånd. Sist men inte minst skickar jag kärlek till dem som är ensamma, eller som lever med trubbel och bråk♡♡♡♡

Skogshumblan
12/24/14, 10:10 AM
#150

All we need is love! Så jag sprinklar ut lite mer här. Tack kära ni och år 2014 för all kärlek och godhet jag fått. Önskar er alla och mig tusenfullt igen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

MissInAction
12/24/14, 11:01 AM
#151

Tack för kärlek 🤗 jag tar tacksamt emot och skickar lika mycket tillbaka till er alla ❤️

Känner sådan kärlek, värme och tacksamhet idag, till allt 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
12/24/14, 11:54 AM
#152

En God och fridfull jul önskar jag er alla!

Otroulig
12/24/14, 12:01 PM
#153

Ja jag tycker att julafton har lite extra kärleksvibb och magi i sig. 

Skickar ut kärlek till er alla med frid och ödmjukhet ( tror att några av oss kan behöva det när vi umgås med släkten 😉) 

Jag ska i alla fall försöka samla mig och vara i kärlek i mig och försöka stråla ut den kärleken utan att påverkas av andras vibbar. 

❤️❤️❤️🤗❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[::Vera::]
12/24/14, 12:39 PM
#154

Kram Otroulig!

SuzanneV
12/24/14, 10:49 PM
#155

God Jul och massor med kärlek till er alla fina!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Kathja]1
12/25/14, 10:57 AM
#156

❤️🥳💋🌺🎈🌊

Livscoachen
12/25/14, 6:04 PM
#157

Fantastisk tråd! 👍 

Kärlek är något alla uppskattar och en del har tappat visdomen om  att kärleken finns djupt inom sig själv som ett frö som kan växa sig till en vacker blomma. Kärleken kommer inifrån hjärtat och kärleken är  fullständigt villkorslös ❤️

Att leva livet med hjärtat fullt av kärlek till sig själv gör att man kan ge kärlek i massvis till andra  och även ta emot kärleken 

Ha en kärleksfull dag! ❤️🌈❤️

SHIAWASE
12/27/14, 11:12 PM
#158

Öppnar upp och låter LOVE flöda fritt!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
12/27/14, 11:43 PM
#159

LOVE!! 🤗❤️☀️🌊🥳🎈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
12/30/14, 7:26 PM
#160

Thinking out loud… Är kär  🙂❤️I vem eller vad vet jag inte alls. Kanske någon är på ingång i mitt liv? Eller jag själv kanske? Nåt är det! Strunt samma. Skål för kärlek 🍸… Dansar loss så det skakar här hemma 😃… http://open.spotify.com/track/1cWepLwVVDgyqxso6G4TQU

So honey now Take me into your loving arms Kiss me under the light of a thousand stars Place your head on my beating heart I'm thinking out loud That maybe we found love right where we are

❤️

Annons:
[::Vera::]
12/30/14, 7:33 PM
#161

Thinking out loud… Är kär  🙂❤️I vem eller vad vet jag inte alls. Kanske någon är på ingång i mitt liv? Eller jag själv kanske? Nåt är det! Strunt samma. Skål för kärlek 🍸… Dansar loss så det skakar här hemma 😃… http://open.spotify.com/track/1cWepLwVVDgyqxso6G4TQU

So honey now Take me into your loving arms Kiss me under the light of a thousand stars Place your head on my beating heart I'm thinking out loud That maybe we found love right where we are

❤️

Livscoachen
12/30/14, 9:13 PM
#162

Haha underbart Vera! Jag är nog kär jag med, vet inte i vem heller 😃såg en underbar romantisk film nyss där två personer hittade deras stora kärlek ååå så underbar feeeling jag har just nu efter den filmen, kärleken bara sprider sig inombords känner mig kär ❤️🌈☀️🌺

Underbar dikt med mee like!

Skål! 🍸❤️

SuzanneV
12/30/14, 10:19 PM
#163

Wow, vilket kärleksflöde 😊💖 Underbart Vera och Livscoachen! Blir glad och kär av att läsa era inlägg. Extra kär för jag är ju redan kär men bara flyter med livet just nu. Älskar dikten 😍 Massor med kärlek till er och alla här inne. 💖

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
12/30/14, 10:45 PM
#164

Oooh ja mysig text!! 🤗

Och jag känner mig sådär pirrigt förälskad också! 😍🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
12/31/14, 11:10 AM
#165

Jag är kär, men sådär lidande kär. Bitterljuvt. Sårbart. Kärleken får komma ut. Strunt i om han kallar det han känner likadant. Jag kan bara vara som jag är och känner. Det får ta mig vart det vill. Jag tror ju det blir omöjligt att han är i min närhet om han inte vibrerar som jag. Jag har väl antagligen samma motstånd som han. Vi speglar ju varann. Om jag jobbar med mina känslor för det honom till mig är min teori. Och jag jagar honom inte. Det fanns en bra text i abe tråden; blomman tänker inte på hur den ska attrahera biet. Den blommar så kommer biet. (Ungefär så stod det)

[Kathja]1
12/31/14, 11:14 AM
#166

Det handlar om att vara kär utan fokus på vem man är kär i. Då löser sig allt. Just som att man har pengar på kontot när man känner sig rik. Sällskap när man känner att man aldrig är ensam. Älska livet och det älskar dig tillbaka! Välj KÄNSLA inte omständigheter.

MissInAction
12/31/14, 12:05 PM
#167

Den liknelsen med blomman och biet är ju så bra! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Livscoachen
12/31/14, 12:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#168

Så bra skrivet Kathja, det är precis så det är och liknelsen med blomman var bra då kanske ungefär samma budskap jag hittade på ett hicks forum passade med

[::Vera::]
12/31/14, 12:35 PM
#169

Älvan det är vackert att vara den man är och tillåta det vara så, att tillåta kärleken att vara. All kärlek är så vacker och smaken av den alltid unik.

Älvan
1/3/15, 1:00 PM
#170

Idag kände jag det o meditationen. Tårarna rann hela tiden. Jag är det jag är. Jag är kärlek. Jag kände alla andras "jag är". Jag kände att jag har rätt och också ska uttrycka mina djupaste kärlek. Jag skrev då "jag älskar dig" till den jag älskar. Jag älskar med öppet hjärta, hjärtat utanför kroppen. Utan krav. Utan förväntningar. Inget motstånd. Jag har gjort våld på mig genom inte uttrycka detta. Jag är nu fri. Och han med. Han vet nu mitt innersta. Han kan fullt ut göra ett val vad han vill med min kärlek. Han kanske inte klarar djupet i min känsla. Det är inget jag kan påverka. Jag kan bara älska. I tillit till att det är det enda rätta. Vad hans rätta är kan jag varken veta eller ställa krav på. Jag är sårbar och därför starkare än någonsin.

MissInAction
1/3/15, 3:57 PM
#171

Det är den bästa känslan, Älvan ♥ åhh vad härligt!!

Njut av den 🙂nu kan du alltid hitta tillbaka till den kärleken.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
1/12/15, 11:14 AM
#172

MissI

Tänkte du var lite off igår… Vill ge dig något vackert att tänka på istället Kramas

Edit…går inte att bifoga bilden. Men det skulle vara vita tulpaner :(

Älvan
1/13/15, 9:47 AM
#173

Sänder kärlek till det nakna övergivna barnet. Alltid älskad. Alltid älskad. Aldrig ensam. Sårbar, vacker, stark. Älskvärd.

sweetgum
1/13/15, 4:40 PM
#174

Suger åt mig lite energi och skickar mycket kärlek!!!  Jag är trött men glad! 

❤️❤️❤️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
MissInAction
1/13/15, 7:55 PM
#175

Åh Vera tack!! 🤗 Älskar ju vita tulpaner! ♥

Det gör inget att det inte kom med någon bild, jag fick ju chans att se det för mitt inre och det var inte dumt. 

Tack fina du! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
1/14/15, 12:03 AM
#176

Idag känner jag mig verkligen fylld av kärlek!!!!! Dörren är vidöppen så att säga!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
1/14/15, 7:20 AM
#177

*går in* 😃😍😂🤗

Härligt Shia! Du vet, det känns ända hit ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
1/14/15, 7:38 AM
#178

😂❤️❤️❤️❤️🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: