Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1303 ggr
[Kathja]1
2014-08-23 11:09

Clearing Collective Karma ~ Daniel Scranton

Ännu en kanalisering från Daniel Scranton… 👍

*************************

“We are very pleased to announce to all of you that there has been a shift in your collective consciousness that has taken place over the past several days. You are releasing yourselves from collective karma on your world. And this is very exciting for us to report.

You may wish to look around inside yourselves and feel for some of your old guilty emotions. We think you will find that they are no longer there. How could you do this as a collective? We know that all of you have an awareness of events that occur outside of your communities. You cannot help but overhear someone talking about wars and other conflicts around your globe.

Even if you attempt to cover your ears and avert your eyes, you are aware of conflict, and war, and violence. You do not need to participate, physically, in these conflicts in order for their effects to ripple through you. Those effects are the mechanisms by which you are clearing collective karma, for you have all been engaged in wars and struggles on massive scales.

And you all feel pain at times, not only because of what is going on out there, but because of what those events trigger in all of you. You may not even realize it is happening, but that guilt and that judgment rises to the surface. Your minds give you stories about what these feelings are about.

And, of course, you are not going to recall every single lifetime and everything that has transpired. That would be too big of a distraction and would actually take you away from feeling the feelings. So give yourselves some credit here for having done this work, for having let go.

Breathe a collective sigh of relief and let your brothers and sisters know, vibrationally, around the world that their work is now done. You can begin to notice now the peace within you. And as you do, you will see changes in what is occurring all around your globe.

We are Michael. We are infinite. We are Love.”

(Källa…)

Annons:
Otroulig
2014-08-23 11:22
#1

Jag blev så glad när jag läste det, hoppas verkligen att det är så.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-08-23 11:44
#2

Wow cool.. Hm ja det är verkligen vad jag har jobbat med själv på sistone.. Så cool att se om saker verkligen kommer skifta i massa konflikter runt om i världen med.

[Kathja]1
2014-08-23 12:30
#3

Mer på samma tema… http://www.soulsticerising.com/newsletter.asp?NID=175

Det "alla" säger är samma sak. Vi släpper det gamla för att leva i det nya. Allt för att kunna leva i den 5e dimensionen. Bashar talar om samma sak här. Han nämner även att 2015 är året då vi är redo. Snacka om spännande tider!

linnease
2014-08-23 14:46
#4

Wow! Kul Kathja! Inte kollat är.. och tänker direkt att allt är möjligt och att vi bara ser det vi skapar och sånt.. men jag är glad att JAG är på just DEN HÄR resan, med alla er här, för ni verkar vara med på den med!!! OCh alla de som vi vibbar med, de här videorna, annat… mmmm.. 

På tal om dina tidsresedrömmar Kathja, vi kom in på just tid och sånt på min Aaron-session i förrgår.. och jag var helt med där just då.. hur tiden är en konstruktion av oss.. och hur vi kan gå tillbaka bakåt i tiden och skapa om saker om vi vill med. Och jag insåg att jag nog gjort det, gör det just nu.. flyter runt lite och känner på det för jag känner att jag atappade fotfästet lite efter det igår och hamnade i de där, men då finns det ju bara jag som hittar på allt-tankarna igår, toatlt ensam känsla.. Så var/ är tvungen att vibba upp den lite igen för att ta till mig det helt.. Men det ligger i luften nu för mig i alla fall.. Och för Aaron-gruppen.. Och så drömde du om det inatt.. så häftigt. Wow.

Jag är ganska säker på att jag time-shiftat eller bytt ut min läkare och socialen t.ex.. för de påstod att de ALDRIG sagt eller tyckt saker som de gjorde i min upplevelse förra vintern.. HELT totalt skiftat åsikt och tyckes vid första åsikt ha drabbats av minnesförlust… men efter Aaron-sessionen så kändes det mer som jag bara skiftat till nån parallell version av dem som jag gillar bättre :D

Vilket var wow.. men liiite för spaceat för mig fortfarande..

[Kathja]1
2014-08-23 15:27
#5

Åh så fräckt Linn! Och så mycket du. ☆

szirius
2014-08-23 15:54
#6

#4 eller /och bytt ut dig själv.🙂. du är ju en annan nu än du var då…så de kan kanske inte minnas vad de sagt eller du sagt, för nu vibbar du nåt annat, det finns liksom inte KVAR längre🎈, för allt är NU✨

Det här med jobba bort kollektivt karma levde jag mkt i för några år sedan, vi pratade mkt om det inne på AU, känslan att det inte alls hade med mig just NU att göra, men att det skulle rensas ut…ett större, vidare perspektiv för en större gärning…ofta under nätter…

Jag är så trygg mitt i all värlskaos att det rensas ut för att få plats med nytt- och vi alla behöver förstå spegeln också, att vi ska ta hand om och omfamna vårt eget inre värlskaos för att det ska kunna lugna sig… så i stället för att projicera, se vår egen del i det…det nämns ju ovan med…kriget finns i oss på nåt plan, dels i gamla liv där vi själv krigat, men även i det själsliga, där vi är i motstånd ännu…dömande , jobbar mot istället för med etc….

som nämnts i flera av de senaste teman nu i Chopra, vikten av den inre friden, som finns där OAVSETT yttre situation, att landa i den ofta ofta under dagen…är SÅ helande.🌈

Annons:
Älvan
2014-08-28 22:30
#7

Kollektiva skuggan! Skiftar för att så många personers skugga skiftat. Linn jag är jättenyfiken på time shift. Var kan jag läsa mer om det. Jag vill också hoppa på en parallell jag som passar bättre. Vet ju att dåtiden ändras då nuet gör det men fattar inte helt hur du menar linn!

linnease
2014-08-28 23:12
#8

Hm.. ja var kan du läsa, höra om det.. Engelska går bra hoppas jag? Bashar pratar mycket om det.. Sök på Bashar och time på youtube?

Kanske Aaron Connection har nåt gammalt klipp med! Kollade lite nu men för mycket för att lyssna igenom.. De tar upp det lite nu som då! Här är deras videos, kanske finns annat bra där i för dig om det inte är nåt om tid där.. https://www.youtube.com/user/AaronViaSBG/videos

Har liksom snappat upp det lite här och där.. mycket i intervjuser, radioshower med Aaron Connection och med folk som pysslar med Matrix Energetix. Och Bashar.. Men hittar ingen klockren video just nu. Hm tror inte jag har läst nåt.. mest lyssnat på.. och diskuterade massa med folk på Abeforumet för massa år sen!

linnease
2014-08-28 23:16
#9

Men i princip.. många förklarar det som att allting finns, existerar parallellt, samtidigt.. och tid är bara vår upplevelse av hur vi rör oss igenom allting.. Så likaväl som att ta ett steg framåt på vår "logiska" tidslinje kan vi ta ett steg åt sidan till en annan upplevelse.. där nåt annat har hänt, eller inte hänt, eller något redan var fixat för två år sedan.. eller, eller.. Typ så kan man tänka om det.

linnease
2014-08-28 23:23
#10

Ja precis Szirius förresten!! 👍 Trodde jag svarat på det men det hade jag visst inte :)

Älvan
2014-08-28 23:52
#11

Linn jag vet vad du snackar om eftersom jag genom detta löst upp en "tidsknut" så dåtiden för alltid förändrades. Mycket kraftfullt. Det var "dåtiden" dvs en yngre jag som sökte upp mig själv. Nu vet jag inte hur man kan göra så i andra situationer i praktiken. :/ Skulle behöva lösa mycket karma bakåt för mig o släkten…

linnease
2014-08-29 00:00
#12

Hm.. grejen är ju att egentligen behöver du inte lösa upp det.. bara släppa det! Och flytta dit du vill vara istället 😃🤗 (eftersom allting finns kommer ju allting alltid finnas kvar oxå! Men du kan bara flytta till ett nytt ställe som du hellre vill uppleva! Kanske t.o.m. totalt utan awareness om en del saker som du kommer ihåg nu om det är det du verkligen vill?)

Så hoppa till en släkt som är bra, där allt är bra, fantastiskt, vacker, fint, kärlek ❤️❤️ Allt handlar om perspektiv. De perspektivet finns med och är lika sant om din släkt som något annat perspektiv! ❤️

[Kathja]1
2014-08-29 07:58
#13

Precis som Linn säger, vi behöver aldrig "gå tillbaka" för att lösa saker. Det du har är ditt nu och i detta nu kan du "lösa" det som var. Egentligen skiftar du ditt nu till ett annat nu, ett utan gamla knutar. Så vi behöver inte på något sätt hoppa fram och tillbaka i tiden, utan bara skapa om vårt nu. Så har jag uppfattat det.

Annons:
szirius
2014-08-29 15:20
#14

#11 åh börjar nästan gråta av ett minne där jag också gjort det. Jag såg en liten flicka ihopkurad i en garderob när jag precis träffat min numera make,  jag trodde att det var ett "spöke",  dvs att jag såg en händelse som etsat sig fast i den lägenheten, ett sk platsminne. Tills jag insåg att det var mig själv jag såg! Jobbade med mitt inre barn i terapi då, och vågade närma mig flickan ( fast jag var faktiskt livrädd, får fortfarande gåshud på armarna när jag skriver detta, för det var på riktigt, jag såg henne, hon fanns där, ett ledset ihopkurad barn längst in i garderoben) - och jag gav henne min kärlek och hon försvann❤️

Men jag tror att man kan göra som Linn säger också, allt som känns bra liksom😛, hoppa, ändra tid, skriva om sin historia, bestämma sig för att man har en skitbra relation med sina föräldrar, bara chilla,

Älvan
2014-08-29 15:43
#15

Szirius Jag får gåshud. Denna lilla flicka (jag som jag såg ut när jag var 3 år) visade sig för min son som blev förvirrad. Hon kom in i en vägg där jag som vuxen blivit misshandlad. Hon(jag) var i den ålder då hon(jag) såg sin mamma bli misshandlad. Jag kunde i min inre syn senare ta emot henne i mitt knä, krama henne ömt och istället för att försvinna smälte hon ihop med mig. Jag har läst att vid trauma el då barn blir skrämda försvinner ett fragment av barnet som gömmer sig i "rymden". Jag visste att man bokstavligen kan bli mer hel om denna del inte längre är rädd utan vågar återvända. Det är faktiskt helt otroligt att detta kan hända och att det hänt även dig! Stor kram szirius

linnease
2014-08-29 22:42
#16

Wow! Vilka upplevelser! Åh jag har haft ett par liknande oxå.. Som har kommit som spontant eller halvt guidat av mig själv, men alltid i nåt slags meditativt tillstånd tror jag. Så mycket sånt här inom Matrix Energetix världen.. Kul att seminariet är imorrn! Ifall nån är med på något av det. Jag kommer vara ute på äventyr imorrn.. Men tror att nån sa att videorna skulle ligga kvar efter? Kanske kollar senare isf

Otroulig
2014-08-29 23:11
#17

Åh, det skulle vara perfa, om det låg ute i efterhand. Jag oxå är på " äventyr" hela helgen. Ska upp till brandtrakten. Det ska bli lite spännande.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-29 23:45
#18

# 15 wow, ja starkt! Får gåshud igen o tårar, det
är verkligen på riktigt och magiskt och så vackert❤️ Tack för att du delar och speglar fina Älvan🤗🌺

Upp till toppen
Annons: