Annons:
Etikettklotterplank
Läst 5272 ggr
Otroulig
2014-08-21 14:36

Klotterplank 32

Här skriver vi om allt, stort som litet, det som faller oss in. Här gömmer sig vardagsbetraktelser tillsammans med stora strålande insikter. 

Den förra tråden hittar du här 

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-08-21 14:46
#1

Linn lägg gärna in en länk till videon du nämnde i slutet på förra tråden för den kunde jag inte se.

linnease
2014-08-21 16:53
#2

Aha ok. Här är en länk http://youtu.be/0xoav-blQts Hm får inte upp redigeringsalternativ på mobilen så jag kan göra den klickbar.. Haha jaaaaa Otroulig. Nåt liknande hände för mig med. Men kanske inte lika hårt, kraaam :) Men insikten var storartad, kommer nog verkligen skifta saker, för nu vet jag vad jag behöver ändra på!! För min del och pengar så insåg jag att jag väljer att hålla mig fattig, och eländig.. för om jag låter mig själv följa med i flowet så hänger ingen med och jag blir ensam! Tror jag! Och blir tvungen att lämna de jag tycker om bakom mig! Inte konstigt att jag hellre väljer att vara kvar där de är. Jag hade ju massor av pengar ett tag.. Miljonär när jag var runt omkring 20. Men ingen annan runt mig hade det, så det fanns som ingen på min nivå som kunde följa med på mina upptåg, det blev för stor klyfta mellan mig och de nära och kära. Så nu måste jag bara inse att det FINNS massor med folk att leka med även när jag är i superflow, det FINNS folk som är med på min vibbar, min nivå, mitt tempo.. Åh och det kommer gå så lätt nu när jag bara kom på det. Yay!!

linnease
2014-08-21 17:01
#3

Och finns det inte det kan jag ju alltid hänga och mysa med min själ, med Gud, med universum…med vem eller vad som helst som är just där som jag är ^_^

SHIAWASE
2014-08-21 17:07
#4

Men vad härligt att ha fått uppleva vibben miljonär också!!! Jag har inte varit mijonär,, men vibben,,har jag nog haft,,att ALLT är ok, och att allt löser sig,, har den fortfarande,, men den kan svaja när man har familj(barn) etc,,men det är ju DEN vibben man ska hitta tillbaka till!!!

Människor är KUL, men för mig är nog min själ lika kul,,,, !!!

Bra tänk, Linn!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-08-21 17:10
#5

Tack! Intressanta tankar. Jag har försökt att klura lite på det där med, tror att det mycket handhar om att jag inte kan identifiera mig med "de rika" de är något jag inte är. Och då menar jag inte penga biten utan min uppfattning av människor med pengar. Tror jag iaf… Såg nämligen ett brittiskt husprogram härom dagen och där var två super sköna människor som skulle köpa hus för 600 000 £ cash och jag blev så till mig. För de såg ut och resonerade som oss. Så jag tror att jag ska leta reda på lite hippi lika människor med as mycket pengar. Och så ska jag kolla videon!

szirius
2014-08-21 17:40
#6

Alltså jag får dejavue känslor av det ni skrivit, jag är övertygad om att både Linn o Kathja gjort dessa insikter förut.

Linn - det där har vi ju pratat om 🤗, för vi hade exakt samma erfarenhet…. vi hade ju massor av pengar ett tag men inga kunde hänga med på grejer vi gjorde, vi bjöd ofta med kompisar då…men det funkade inge bra, för de hade svårt att ta emot utan skuld…o även kom osäkerhet att "hänger de med oss nu bara för att vi bjuder på allt"…heltokigt blev det uppenbarligen, för vi hamnade off o flödet försvann -som att det blev viktigare att få tillhöra snabbmakaronvännerna än att dra själva på resor🤪och att viss avundsjuka dök upp bland en del, vilket jag bara blev ledsen för, det var innan jag kunde se att de var såna jag skulle släppa🎈.  Men nu vet vi bättre🥳…och om du stannar i din vibb så kommer du ju bjuda in likasinnade, man KAN liksom inte bli ensam om man är påhigh flying, för vi VILL co-creata , bara att det öppnar upp för andra personer kanske…eller så hänger dina vänner på o vibbar upp…aha, ser nu att du skrev det själv, yes✨

Yes, Kathja, rika hippiesköna personer, det finns ju säkerligen såna🌈

Annons:
Otroulig
2014-08-21 18:01
#7

Ja ni kanske kan gissa i vilket ämne jag rörde mig 🤓. 

Jädra skit rädslor som hindrar mig från att få uppleva gemenskap, öppenhet, kärlek och intimitet.

 Anmälde mig till " The secrets to finding true love" med John Gray, Neal och en massa andra. Lyssnade även på en timmes klipp med Arielle Ford (tydligen släkt med Debbie Ford) .Känner att det finns ett motstånd, lite är det nog förankrat i att jag ser längre än dom…det är inte allt här i livet. Det var lite amerikaniserat ..ni vet …bra karriär, mycket pengar, gifta sig är den totala lyckan…sen är det klart.  Men ett litet motstånd i mig finns ändock. Jag tror jag kom nåt på spåren - det här med att leta som jag så ogärna vill, kanske handlar om att OM jag verkligen från hjärtat säger att jag vill hitta någon - så automatisk så erkänner jag att jag inte är nöjd med mig själv och att det innebär att jag är misslyckad….😮 och det vill jag ju inte vara. 

Knäppt, jag menar det är ju bara bonus, det ger ju bara ett mervärde, fyller på mitt liv med mer glädje och kärlek.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-08-21 19:50
#8

Szirius, ja precis!! Ja just det, vi har pratat om det innan ja.. Åh jag var nog inte redo att ta till mig det då.. eller att skifta det, för det försvann ur mitt synfält igen. Eller så var det annat som behövdes klaras upp först.. Men nu känns det verkligen som att nåt klickade in idag.. eller som att nåt kommer hända 🤗 Nu är jag äntligen redo att släppa dem jag behöver släppa för att kunna vara i mitt vortex och flow ❤️

Otroulig 🤗🤗🤗🤗❤️ Åh du som har så stort hjärta! Måste ju finnas plats där för massor av folk :)

Theleonora
2014-08-21 20:37
#9

Ja, jag känner också deja vu av din din insikt Linn!! Ligger i soffan och har rn myskväll och även av det fick jag en deja vu. Tack för att jag är på rätt väg!! Älskar alla insikter som trillar över mig! Bra video också Linn! Ska kolla på den fler ggr :). Han är ju grym!


linnease
2014-08-21 21:09
#10

Bashar är grym ja!! Haha jag gillar honom massor. Lite halvgalen energi men rolig. 

Ååååååh så bra dag idag!! Hade bästa mötet med läkare och grejor innan idag, åt en supergod västerbottenostpaj på vägen dit och tog med en hasselnötslatte till mötet, mums! Finns bara ett riktigt fik här i byn men det är BRAAAAAAAA!!!

Och nu snart så är det dags för en till gruppsession på Skype med Aaron Connection, yay!!! Bästa! För mig är det bara direkt uppkoppling med Higher Powers, ringa och snacka med dem lite på telefon liksom, hur coolt är inte det. Och alltid SÅ bra input, wow.

Vilken dag ^_^

Otroulig
2014-08-21 22:25
#11

Tack fina Linn ❤️, jorå många får plats - det är ju det här med relationen till mannen som verkar vara min fnurra 🤪.

Du gör så mycket spännande Linn ✨.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-21 22:41
#12

Jag vill säga samma som Linn. Och ännu mer: Otroulig- varför har du fått för dig att ditt hjärta inte är öppet??? Du är ju så varm o öppen och klok och självmedveten.❤️Kanske lite motstånd nånstans men vem har inte det - det betyder inte att ditt hjärta inte är öppet🤗 Släpp den tanken. Släpp att det finns nåt att fixa. Bara njut av vad som komma skall, tror du kom av dig i ditt dagdrömmande när du kom på att du varit för specifik, Men go general och dagdröm om kärlek o närvaro🌺

Västerbottenostpaj🤤 skicka på posten tack!😂

Otroulig
2014-08-21 22:51
#13

🤗 Tack snälla du Szirius ❤️

Mmm jag ska lyda ditt råd, kloka kvinna!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
2014-08-21 23:03
#14

Hm jag åt upp hela 😮

linnease
2014-08-21 23:03
#15

😃

SHIAWASE
2014-08-22 02:48
#16

Godmorgon på er!!!!kikar in en sväng, innan jag fortsätter!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-08-22 03:30
#17

🤗❤️✨☀️🌺 till alla!

Jamen precis, Otroulig jag kan inte någonstans tänka mig att ditt hjärta inte är öppet. Det kanske är ihåligt? Skrattar haha… nejdå. Men jag känner ju att du ger, verkligen - och det kan du omöjligt göra om hjärtat är stängt. Det är ju som en kanal som går åt båda hållen Kramas

Här blev det visst spel idag. Ungefär 12 timmar eller mer 😇
M sa att han skulle fixa middag på tio minuter (det blev 20). En annan hade smitit ner till en bbq och tagit med sig mat . När jag ville ha en timme på mig för att laga mat och äta så fick jag höra att that's not how you game😂 
De fick vackert vänta!! Men jag fixade spaghetti och köttfärssås på 45 minuter och sen åt jag när vi spelade 🙂 Vadå intensivt! Haha! Men det har varit roligare idag ♥

Jaha nu ska jag borsta tänderna då och hoppa i säng. Mmmm sova! För imorgon mellan 11-14 vill jag komma ihåg att chatta med EURES-handläggare från Estland, eftersom jag ju kom på det så sent förra veckan och missade!! 

Åh jag känner mig så elak förresten 🤐😞😃😊
När vi pratade om äta och tid och spel ikväll.. så höll vi ju på att skoja med och reta varandra (vi är tre stycken som spelar ihop i en grupp och på teamspeak och det blir mycket skämt.. vi har spelat ihop mycket) och M sa att max heat and get it done fast.. maten alltså. Men det funkade ju inte riktigt så med spaghetti och köttfärssås tänkte jag 🤪 så jag skrev att some say that you can tell something about people's lovemaking by how they cook and eat.. nåt i den stilen… and what does that say about you then? Max heat and get it done fast? 😂
Exactly, sa han bara och skrattade till. Haha alltså.. fasen den nivån har mina kommentarer varit på idag 🤐 och jag känner att jag bara pikar och pikar!!
Är jag väldigt elak?? Är jag dum? Är jag omogen? För jag vet inte riktigt vad det är jag vill uppnå med det men jag får någon slags tillfredsställelse genom det 🤐
Och samtidigt vill jag ju att han ska vilja bevisa för mig att jag har fel😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-08-22 10:25
#18

Hm vad är elakt med det?? Det låter ju ganska sant oxå, haha.. Eller sannolikt. Om man stressar igenom en sak så gör man säkert det med fler :)

Otroulig
2014-08-22 10:33
#19

😂 Nähädå Miss, inte alls elakt, roligt.

TACK! Idag vaknade jag med energin jag önskat mig, jag har tagit morgon promenad, varit och handlat. Gjort pannkaks frukost med fruktsallad och honung. Mums! Ingen Håbe frukost men till mig var den perfekt!

Innan jag gick upp ur sängen så hittade jag rätt vibb, det är så intressant det där tycker jag, hur rätt som det är så hittar man en känsla som man bara kan njuta av, som man hade glömt bort. I morse, var det en tillitskänsla som utgick nånstans från bröstbenet - det kändes verkligen som den kom djupt inifrån mig. Inte bara tillit utan en total vetskap om vem jag är innerst inne - den allra bästa, starka och kärleksfulla jag ❤️.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-22 10:35
#20

#19 me too en sån morgonkänsla, men bubblade av mig i bubbeltråden🤗

Annons:
linnease
2014-08-22 10:50
#21

Wow, så morgonpigga!! Jag hänger kvar i sängen jag, den är så skön :)

MissInAction
2014-08-22 13:36
#22

Haha.. ja alltså jag tänker mig att det kanske är elakt om det kan framstå som att jag förolämpar honom 🤐 För det har kommit en del icke-smickrande kommentarer från mitt håll på sistone 😉 meeeen också såklart med mycket kärlek. 
Och jag vet inte hur han normalt lagar sin mat men igår så satt vi ju som sagt och spelade i över 12 timmar i sträck, så det fanns inte mycket tid till annat 😃

En annan sak jag kom på är att igår så sa vi ingenting alls på Messenger på hela dagen. Jag skickade bara en .gif-länk strax innan vi gick och la oss och sa att jag skulle skicka. Däremot så pratade vi ju hela dagen, även om det var 99.9% spelrelaterat och mestadels i sällskap av en tredje person. Men det är något med just att kommunicera privat.. på "vårt" ställe eller nåt som jag har värdesatt väldigt högt. Kan vara någon slags trygghet som jag känt där.. att vi alltid pratade där, hela dagarna. Det känns lite som hemma 🤔
Men det håller jag på att släppa också 🎈känner bara lite att det sitter som rötter kvar inom mig, men det är snart helt släppt! ☀️

(Undrar om någon fattar vad jag pratar om nu 😃)

Jag var inte heller jätte-morgonpigg, Linn 😉 Ställde klockan på 11 och gick upp då. Duschade och mediterade, käkade frukost och chattade med EURES-rådgivare från Estland ♥
Har fått en massa värdefull hjälp, länkar och kontaktuppgifter till särskilt en kvinna som jag ska maila. Och mail med massa info också. Så nu är prio ett att äntligen göra iordning mitt engelska CV och brev, för det har jag inget! 😞
Wieeee kuuuuuul! 🥳

Jag har ju kommit mer in i chilla nu och märker hur bra det känns och funkar, och do something fun och take a nap! Fast just nu så har jag absolut inte lust att chilla utan nu vill jag bara ta tag i saker och det är det enda rätta. Men TACK Linn för din chilla-inspiration! 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-08-22 13:52
#23

🤗🤗🤗❤️❤️❤️✨🥳

MissInAction
2014-08-22 14:18
#24

Inser en liten lustig sak. Det skämtas ju ibland om att när kvinnor pratar (babblar 😛) så stänger män ibland av.. de orkar inte höra, haha! Eller att de säger jaja emellanåt. 
Ofta kan det faktiskt vara så att de lyssnar och hör vad man säger - även om de inte svarar på det just då! För rätt vad det är så kan det dyka upp frågor om det😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[rore]
2014-08-22 15:37
#25

Befinner mig i ett märkligt vaccum. Det är så rackarns stilla, så otåligheten står och knackar på och  så svarar det i en annan vrå av kroppen: orkar inte, vill inte, och så maler det på,,,,😈

Känner mig sällskaps sjuk, men orkar inte med folk🤪

Känner för ensamhet. Men tycker tystnaden är trist🤦‍♂️

Hahhahahah aaaahh!

Känner mig nog som en övertrött unge som inte vet vad den vill🤔.

Det verkar vara det som varit min veckas tema. Jösses! Jag undrar vad som ligger och skvalpar under allt detta. För något brukar alltid flyta upp efter de torra ökenvandringarna där varken eller duger.

linnease
2014-08-22 15:49
#26

Åååh läste du vårt snack om att det känns liksom tomt eller tråkigt med bara frid och harmoni efter att ha van vid värsta dramat? Kanske bara är ovan vid att ha det lugnt och skönt? 🙂❤️ Eller så var det du som var med och drog igång den diskussionen, hm, mitt minne…

MEN det fick mig att tänka på gårdagens Daniel Scranton, kanske kan vara nåt? : 

#####

Daniel Scranton

18 tim · iMovie · 

Channeled by Daniel Scranton

“Everyone feels emptiness from time to time. It is part of your wholeness. When you feel empty inside, you usually think that you have been abandoned. That is how emptiness feels. You feel separate. You feel alone. You feel dark and despair. Emptiness, as an experience, can be seen as a cleanse.

Just as you would cleanse your physical body, you can cleanse your energetic body, and emptiness is your way of doing it. Imagine pulling the plug on a drain and letting all the water flow down the pipes. The water is taking with it all the dirt and the oils and the hair that you no longer need. Emptiness, if you happen to be experiencing it, is not something to be avoided, is not something to fear.

It is a reminder that you are more than what you have built yourselves up to be. Therefore, be open to the experience of having everything stripped away, including the others who you feel closest to, so that you can have an energetic cleanse and so that you can bring forth more light to fill that empty space.

Take yourselves into the void, knowing that your experience of it does not create more void and emptiness. But instead, you allow more of that which you are to fill in the gaps left behind by that which you are not, by that which is temporary. This is how you build your fifth dimensional selves.

We are Michael. We are infinite. We are Love.”

[rore]
2014-08-22 15:58
#27

🤗 Kramar om dig i tanken Linn❤️

Mmm, jo det var en fin text och det är inte så att jag räds denna inre tomhet, och tankarna är även de stilla, Det är mer som en "fantomsmärta" eller hur jag nu ska skriva🤔

Dramat verkar vara borta, och det är det som *saknas*. Jag skalas av mer och mer,,,

Förvirrande men ändå på nått konstigt vis skönt.

Tack för texten. Den tål att läsas ❤️

Annons:
szirius
2014-08-22 19:17
#28

Fin text Linn🙂

Tänker på ordspråket : att känna tomhet är att göra sig redo att fyllas på nytt…🌊

linnease
2014-08-22 20:18
#29

Mm ja.. Hm jag är nog ganska rädd för den fortfarande..

Otroulig
2014-08-23 11:29
#30

Jag var med om nåt häftigt igår. Satt på puben och helt plötsligt så börjar en kille prata om att var i flödet. Hur han verkligen lever efter det varje dag. Han beskrev hur det var att vara på high flying disc, men använde inte alls de termerna vi använder. Han är nog inte alls i dom kretsarna vi rör oss i och har nog inte läst eller hört talas om LOA - men han var SÅ på pricken rätt. Jag bara log och sa - Du har kommit på hela grejen. 

Och näe..för er som kanske tänker "wow, nu har hon hittat honom" 😃 så var det inte alls. Det är Älvan som får stå för magnet kraften 😉.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-08-23 12:38
#31

Alla står för magnetkraften Otroulig, även du. 😎

Otroulig
2014-08-23 12:42
#32

 Jag veeeet, jag försökte bara vara lite rolig 😛 jag strålar /magnetar vidare 😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-08-23 12:57
#33

Då tycker jag att du säga säga det! -Jag M är en mans-magnet! ♡ ;-)

Otroulig
2014-08-23 13:12
#34

Jag repeterar:

JAG, M ÄR EN MANSMAGNET!!!!! 🤤😎😍😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2014-08-23 13:34
#35

Careful with what you wish for! 😃🥳❤️

Vilket väder! Hörde åska förut innan jag mediterade, sen har det varit skyfall och nu blåser och småregnar det och är jättegrått på himlen. Verkligen inneväder 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-08-23 13:42
#36

Härligt! ♡♡♡ Men det visste vi väl. ;-) Väder ja, här är det sol och regn om varandra - just nu sol. Så jag är ute och njuter. Kastar lite boll med Holger och filurar på livet. Underbart härligt med SOL! Här har det mest regnat hela augusti. Så TACK TACK TACK för sol!!! ♡♡♡

linnease
2014-08-23 23:56
#37

Åååh var är ni allihop?? Ingen här på hela kvällen!!!

Otroulig
2014-08-24 00:25
#38

Haha Linn, jag har strukit 😮 helt otippat en lördag kväll va 😃. Men jag gör ju vad jag känner för. Om det nu är så att det känns ok att stryka då gäller det att passa på 😉

Sen har jag lagat lite käk och kollat på en film och bölat lite - skönt att rensa tårkanalerna lite. 

Har inte så mycket att bidra med - går mest runt och bara myser lite.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-08-24 00:52
#39

Haha strukit!! Det var ett oväntat svar ^_^ 🤗  jaaa.. nääe jag har inte så mycket att säga egentligen heller.. surfar runt på roliga klipp på nätet och chattar lite o äter goda saker.. Hm nu kanske det börjar bli läggdags snart 😴❤️❤️

Böla är bra!! 😃Och stryka med, haha!

szirius
2014-08-24 01:20
#40

vi har maratonkollat på 24, jag har hängt om lite tavlor😛 o googlat DIY i några timmar, oxå mkt viktiga grejjor😂. nu ska jag sova! o längtar till att vakna, för då kör vi meditationen direkt i sängen🤗

MissInAction
2014-08-24 03:17
#41

Om du är akut pratsugen någon gång, Linn, så vet du ju var jag finns 😎 FB eller steam! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
2014-08-24 08:07
#42

Hej, hej på er!!!!! Här är det festival tider,,  hela helgen,, jag tycker jättemycket om japanska festivalerna, men jag hoppar nog över att gTå i kväll,,,

Mycket tankar som snurrar , BRA liksom, men jag skulle vilja bli lite "tanklös" just nu,,,hehe,,, alltså utan tankar,, men , men det är bara att slappna av och följa flödet,

Efteresom Deepak Chopra kommer hit så har jag lyssnat på honom idag,,

The seven spiritual laws of success

rekommenderas!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-08-24 09:17
#43

Jag somnade redan klockan 22 igår! Kanske var allt dansande… Så vaknade jag vid sex nu på morgonen också, men lyckades somna om en stund som tur var. Hade världens skönaste dröm. Jag skulle laga mat till ett gäng, var på ett nytt ställe, fattade inte ugnen och insåg att maten inte skulle räcka till alla. Gick in till gänget och kollade läget och där satt det bla en karl och pöste och kollade klockan och påpekade att det nu var över hans mattid. In i köket igen och då låg det mängder med färdigt kött där! Och när jag tog ut gratängen ur ugnen hade den blivit till tre stycken. Kände mig lite som Jesus när han delade sina fiskar och bröd och de räckte hur långt som helst.  

 Maratontitta på 24, åh det saknar jag. Vi drog ju iväg alla säsonger i början av sommaren. Nu har vi kört Warehouse 13, är inne på sista säsongen. Det är mysigt att maratontitta. 🌊

SHIAWASE
2014-08-24 11:30
#44

Energihöjare japanska trummor är helt famtastiskt!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-08-24 11:37
#45

har den boken Shia🤗

wow, vad ofta du lagar mat i dina drömmar Kathja🎂

här ska vibbas upp, vaknade low low o känner stress…en ledig söndag- HUR onödigt🤪stress är ju alltid onödigt att känna såklart

SHIAWASE
2014-08-24 11:39
#46

Kom inte min trumlänk med???

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-08-24 11:59
#47

Oh ja, det är ofta mat och ofta att jag ska fixa åt andra. Mat står visst för andlig näring…

Otroulig
2014-08-24 12:54
#48

Men vad lustigt..jag fick för mig att jag läste ett inlägg där någon här undrade vad en film stod för…filmen jag såg igår..Jag måste ha drömt det.😴

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
2014-08-24 20:21
#49

Jag stryker vidare - helt tokigt! Jag har stått framför strykbrädan i flera timmar. Jag har haft en stoooooor hög, nu är det bara några få plagg kvar.  Normalt tar det emot att stryka - men nu känns det helt ok. Så jag passar på.

Jag längtar efter mina böcker jag har beställt. Hoponopo boken av Joe Vitale känns som den som pockar på mest. Trots att den är på engelska. Sen ska mina bil ögonfransar komma på måndag eller tisdag 😃 så jag lär väl putsa upp bilen innan dom åker på 😜 mer skoj till folket!

Har legat och vibbat ett tag - ojoj vad det bränner i hjärtchakrat, fiiina grejer. Här ska öppnas upp och släppas in.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2014-08-24 21:57
#50

Hahahahallååååå alla fina! Kul att se att klotterplanket lever vidare, och att ni lever vidare i den fina miljö som jag tagit ett halt kliv utanför jämfört med då jag hängde här varje dag, timme ut och timme in! Dock präglas mitt liv fortfarande av allt jag lärt mig här tillsammans med er, det ska ni veta! Hur långt har vi egentligen kommit på vår resa mot vår träff? Bestämde vi destination förresten? ;) ni kanske redan har träffats? :) Även om jag inte är HÄR hos er så är ni många som nästintill dagligen finns hos mig. Min tid här med er är något jag aldrig någonsin kommer glömma och att mitt liv gjorde en sån helomvändning och läkning som det gjorde då för 1,5-2 år sedan är så otroligt häftigt, lärorikt och underbart! Vissa av er har jag på facebook och även om vi sällan hörs av där så är vetskapen om att ni (och ni som jag inte har på facebook men som jag lärde känna då för 1,5-2 år sedan) finns i mitt liv något som gör mig säker och får mig att hänga kvar i denna atmosfär, ni är min länk och ni är guld värda! Puss!

szirius
2014-08-24 22:09
#51

Kul att se dig MÅlle😍 och att ditt liv fortsätter på high flying🌊, ja TÄNK vad du växte så du knakade då, vilka grejer du släppte och hur du förändrade din livssyn ❤️, modigt och härligt!👍

målle
2014-08-24 22:13
#52

Jag känner glädjen, värmen och blir så GLAD bara jag kikar in här! Ni håller verkligen flödet, atmosfären, kärleken, lyckan, LIVET på topp! Oj vad påverkad jag blir! Haha, härligt!

[Kathja]1
2014-08-24 22:15
#53

Målle!!! Fina du, kul att du tittar förbi. Klart att "ditt" klotterplank lever vidare, vi har hunnit med några stycken nu. ♡♡♡

szirius
2014-08-24 22:19
#54

kolla även in bubbeltråden Målle😉, kanske ännu mer underbar🥳✨

målle
2014-08-24 22:21
#55

En bubbeltråd! Vad är det? Ska genast kolla in den! :)

Annons:
Otroulig
2014-08-24 22:24
#56

👋 Hej Hej Målle, Kul att se dig igen!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2014-08-24 22:34
#57

Detsamma Otroulig! Och Szirius och Kathja med förstås! Kollade nyss in bubbeltråden, härlig!! Jag ska strax gå och lägga mej och jag önskar mig en magisk dröm, en dröm som kommer säga mig något jag funderar på. En dröm som innehåller er och som gör rätsida på något åt mig. Jag ler lite i skrivande stund för jag känner mig hemma nu, trygg. Jag vill inte lämna er igen!

[Kathja]1
2014-08-24 22:40
#58

🤗

målle
2014-08-24 22:42
#59

Hahaha Kathja, jag ser inte alls vad den där smileyn ska föreställa :)

Otroulig
2014-08-24 22:46
#60

En kram Målle :) Här kommer en till. Kram kalas!!🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2014-08-24 22:47
#61

Jag misstänkte det! Så helt galet hade jag inte! :) vet ni vad! Jag upptäckte precis att Klotterplanket fyller 2 år i morgon! Det måste vi fira!

MissInAction
2014-08-25 04:45
#62

Haha, som sagt, himla kul att se dig igen målle! Blev så  paff bara 😂
Och ryser och blir alldeles varm inombords av det du skriver ♥

Minns också din resa du gjorde här tidigare!

Två år? Oj det är inte dåligt! Så ett snitt på 15 klotterplank per år då? 🤪

Nu ska jag väl strax hoppa i säng tror jag. 

Åh vad jag är sugen på att åka till Tallinn i veckan!!! 😍Fast har Harry Potter-aktivitet på lördagen och ev. biodanza på fredagskvällen, så det måste bli tisdag-onsdag isf. Hmmm. Med Hyresgästföreningen får jag en hel insideshytt för 1-4 personer för 400 kr, augusti månad ut. Någon som vill med? 😃😉
Vädret lär vara kasst visserligen enligt M. Och om man åker båt så har man bara 8 timmar i Tallinn 🤐


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[::Vera::]
2014-08-25 10:53
#63

Music speaks when words can´t… ❤️🦸‍♂️❤️🦸‍♂️❤️

SHIAWASE
2014-08-25 11:58
#64

Målle!!!! Kuul att se dig här, och vad roligt att höra hur denna sajt har lyft dig, precis som den har lyft oss alla,, bra pepp för de som inte har hittat den riktiga tilliten ännu`````Kram, kram!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-08-25 13:42
#65

Aaahhh LIV vilken skön låt!! ❤️ Tack för att du delar! 🤗🎧

Först när jag såg titeln tänkte jag njaeee… jag är inte så sugen på flöjtmusik 😮🤐 men blev SÅ positivt överraskad när musiken satte igång! So totally my cup of tea 😃

Och jag vill dela det här som jag fick på mailen idag! Gissar att fler här inne fått det också, eftersom vi verkar få samma texter 🤪
Älskar de här tankarna - fattar inte att jag inte själv är i den tanken och i den känslan hela tiden! ☀️♥

I have to tell you, Maria, that one of the greatest things about being the Universe, is knowing absolutely everything. Well, that and making dreams come true. I also love being eternal… and having no limits. Creating worlds simply with thought. Knowing that reality is unfolding just exactly as it should. Having it all, being it all, doing it all. And I like being perpetually in love… and loved. 

How 'bout you, Maria? What's your favorite thing about being the Universe? 

Tallyho, 
    The Universe


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
2014-08-25 16:51
#66

MissI Kul att du med gillar den!.Finns på Spotify. Kraftfull med bra ljud. Prova! :) Jag är flöjten som aldrig slutar spela. Sopar lätt alla hinder av banan i min dans. Kärlek flödar fritt ur min pipa :) Jag är en evighetsflöjt…osänkbar!!!! :)) Kram

szirius
2014-08-25 17:51
#67

oj, den där flöjtlåten har jag tokdansat till ute på disco🥳, skön att bara försvinna i…jag glider lätt in i mio min mio pga flöjten🌛

Otroulig
2014-08-25 20:27
#68

Oj, nu har jag varit på Yoga. Det var inte alls som jag trodde. 🤐 Det var ju som rena rama meditationen fast med lite rörelser till. Nu är ju det här medicinsk yoga - så om jag fattar rätt så är den baserad på Kundalini yoga fast med mycket mjukare rörelser.  (Szirius, rätta mig om jag har fel ) Hon skulle köra igång Chakra meditation på söndagar och hon sålde stenar och mineraler och pratade om känslokroppen och mentala kroppen - det var ju lite som att jag hittat det jag letat efter här i stan. DÄR kanske jag kan träffa lite likasinnade! Dessutom hade hon en väldigt behaglig röst. Hon tog fram en stor gong gong och pratade om vibrationer, jag höll nästan på att brista ut i " Du skulle ha såna dära Chrystal bowls" Dom som Shia pratat om. 

Det enda jag kunde önskat mig var mer rörelser för bäckenet..men det kan jag ju leta rätt på själv, när jag lärt mig grunderna

Jag vet vilken tid jag vill gå - jag ska kolla med min vän om det passar henne. Tanken var ju att vi skulle göra detta ihop…jag blev lite ego nu. Så jag bestämmer mig för att hon också vill då. 

Kull!!

Nu blir det kyckling gryta med kokos mjölk.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-26 03:01
#69

Åh kyckling med kokosmjölk! 🤤 Jisses vad sugen jag blir. Efter min mastodontfika på eftermiddagen så var jag inte hungrig förrän vid 23-tiden, så då åt jag en fryspaj med körsbärstomater ♥ men mm… det där lät gott!!

Jag tror att den kvinnan har medicinsk yoga här i Uppsala också, har för mig en vän sagt att hennes väninna går hos henne. Nu minns jag inte namnet på henne bara för det 🤔
Som du säger, du kan nog lätt hitta övningar som passar dig, för bäckenet! Och ÅH förresten!! Skitbra för bäckenrörelse och bålrörelse är ju rockring! ❤️😃

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig… "tidigt". Så trött! 😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
2014-08-26 10:35
#70

Idag vaknade jag med ett litet skav, det var inte alls på samma high flying disc som tidigare. Tog morgon promenad, gjorde frukost, läste tidningen (där är det ju blandade nyheter) gick in på FB och där hittade jag lite nego grejer, så det ena gav det andra. Inte på topp. Då satte jag mig med Depras meditation och aj vad det värkte i hjärtchakrat, jag körde musiken två gånger och till slut så kom jag i flödet igen.  Det är så himla lätt att gliiiiida sakta iväg, den ena lilla tanken ger den andra åsså är man där i brunsås känslan. 

Vilken tur att det går att skifta om till 🌊. 

Ska nog ladda lite mer med AH klipp tror jag. Bara för att vara på den säkra sidan. Åh idag vill jag ha mina böcker!!! Tack tack!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-08-26 10:45
#71

Visst är det härligt att veta att även om det känns lite avigt så har man förmågan att ändra det. Och utan större jobb. Böcker ja - Jag har lånat en del böcker senaste året, men just inte läst något i dem för det har mest känts som motstånd och just inget nytt. Men så fick jag tag på "Din personliga guide Den tionde insikten" av James Redfield. Och jag vill bara äta upp den! Göra den till en del av mig. Så känns det när man hittar rätt. ♡♡♡

MissInAction
2014-08-26 12:26
#72

Mmm i dag gör jag ett undantag och hoppar in här först av allt! Annars brukar jag göra Deepak-meditationen först innan jag har hunnit få en massa intryck och fastnat i forum och grejer 😃

Fast jag ville dela en grej och jag kan väl lika gärna slänga in den här i klotterplanket. Jag brukar få mail av Groupon Getaways, dvs. erbjudanden om prisvärda resor av olika slag! ♥ Finns så mycket!!

Nu var det ett erbjudande om en vecka på Kreta, dock avresedatum nästa vår, men kanske värt att kolla på? Var noga med att läsa det finstilta, de brukar märka ut det väldigt bra. Kathja, något för dig? 😉
Hoppas att länken funkar?
http://www.groupon.se/deals/travel/ga-go-international-5/43955174?p=2&nlp=&CID=SE_CRM_1_0_0_238&a=2526&utm_source=channel_getaways&utm_medium=email&sid=dbcb40fe-4422-4779-b391-5fdf32f6249f&division=travel&uh=c0b3b227-5cd8-482b-bb00-abf059076dc3&date=20142608&sender=rm&s=body&c=deal_title&d=deal-page&utm_campaign=ga-go-international-5-43955174


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-08-26 13:03
#73

# 68 åh men åh åh åh vad GLAD jag blir🤗!!! För mig är yoga exakt det, meditation i rörelse, närvaro i det man gör, känna, lyssna, tillåta, släppa…

Skulle vilja ha en förflyttningsknapp NU, så att jag skulle kunna komma o ge dig lite övningar för bäcken o höfter, vet ju sååå många, och för krångligt o för lat för att försöka beskriva i ord…🤐

Yogafolk är som att alltid ha en familj var man än åker…ofta supertrevliga och hjälpsamma😍, och det är så individuellt från lärare til lärare också, så alla kan hitta nån som passar! Jag har ju en förkärlek till "medelålders" såna som ofta tror att de inte kan…att sen få se hur de växer, hur de öppnas upp, nästan föds på nytt, finner den där inre glädjen,  förstår att yoga är sitt eget, att finna sitt rum där man går in i sig själv o sin kropp o själ o umgås med source , och sen bubblet( alltså, som partystämning efter mina klasser, och så kraaaaaamas vi) I loooooove it❤️

OOOH, nu tändes lusten igen att pula på läger..allt i ett, vara i grupp o yoga o laga mat o prata o gråta o skratta o dansa tillsammans….fatta vad ett sånt jobb skulle kännas som att man bara har KUL🥳…jag har fortfarande en del skavtankar där att jag är för ung🤪, och att folk vill ha det  organiserat, medans jag bara följer känslan jämt…äh, jag får börja med en testgrupp med kompisar o se hur det går!

[Kathja]1
2014-08-26 14:40
#74

Du får spela in några yoga videor till oss Szirius. Jag trillar ju oxå in i tanken att fixar något helg event, men så blir jag "men det skulle säkert inte komma någon" och så faller jag in i gamla banor. Vet jag inte att jag kommer att lyckas innan så gör jag det inte. Vilket ju är så galet!!!

[Kathja]1
2014-08-26 15:00
#75

Tack för tipset MissI! Vem vet, det kanske dyker upp pengar till en resa innan det där går ut. ♡♡♡

MissInAction
2014-08-26 16:54
#76

Jaa men det är klart! Och är det inte det här ni ska iväg på, så kommer nästa möjlighet, och nästa, och nästa, och nästa.. 🤗

Det här tycker jag om! En ny Facebook-vän (som jag inte känner, men antar att hon hittade mig via Hicks-gruppen) delade den här nyss och jag tycker det är en sån bra påminnelse, om att stanna upp och känna efter, och komma ihåg att vi alltid har ett val 🙂

Everything you feel is a level of alignment or not

Worthy or not Love or not Freedom or not Happiness or not Fun or not Appreciation or not… Etc


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
2014-08-26 17:44
#77

😛


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2014-08-26 18:51
#78

Förra helgen hittade jag en musikgrupp som jag föll handlöst för. Ni som har mig som vän på facebook har säkert sett mig dela en del av deras videos den senaste veckan. Jag är helt betagen av dem. Det är country a cappella och det går rakt in i mig, i mitt hjärta, i source. Det är så jag. Jag har alltid haft en viss svaghet för country, pga harmonierna och melodierna i musiken. Däremot har jag inte känt någon dragning till instrumenten i det. Och detta är precis det. Country utan instrument. Och dessa är killar är både talangfulla, charmiga, söta och roliga. Jag har för länge sedan tappat räkningen på hur många timmar jag har lyssnat på deras musik och hur många gånger jag har tittat på deras videos och klippen från när de var med i the Sing-Off (typ som Idol fast för a cappella musiker), som de vann förra året.

Men, trots att jag tillbringar nästan all min vakna och lediga tid med att lyssna på dem så får jag massor gjort. Jag känner mig mer energisk, mer inspirerad och är mer kreativ.

En annan sak som jag märkt sedan jag hittade dem är att jag tappat i vikt den senaste veckan, det beror på att jag inte har mina tankar på min vikt hela tiden, något som jag alltid har annars. Det är något jag jobbar mycket med i perioder, med EFT och alla andra sätt jag kan komma på. Jag brukar tappa i lite centimeter på kroppen, men nästan aldrig i vikten. Nu hade jag helt plötsligt tappat 2 kg på en vecka. Coolt! För mig så är det så uppenbart att det beror på att jag nu är besatt av Home Free (som gruppen heter) istället för min vikt.

Jag har ju också börjat plugga igen. En skrivkurs, fiktion på engelska, på distans. Och jisses vad bra det går att plugga, och skriva, med mina älsklingsröster i öronen.

Och via dem så hittade jag en sida där artister kan registrera sig och så kan andra stötta och supporta dem ekonomiskt, perfekt för min son!

Hahaha, jag känner mig lite som en tonårstjej nu, men det är en underbar känsla att gå i ett lyckorus och nynna/sjunga från jag vaknar tills jag somnar, och säkert även när jag sover. 🎧

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2014-08-26 20:08
#79

#78 Härligt Crina, jag har blivit tillvand med Country 😃 av min svåger. Nu är jag fast på det - ja annat med förstås, men har hittat många härliga artister som jag verkligen älskar. Har lyssnat på några av dina FB klipp, duktiga och bra - men jag gillar ju instrument oxå.

Idag har jag handlat mer kläder, hos min svägerska. Dyra grejer men bra kvalitet. Nästan halva priset - först tänkte jag ta bara en - men sen, va fasiken tog jag två fina tunikor med siden i ,sååååå sköna. Dessutom slapp man stryka dom, perfekt - jag har äntligen strukit allt i min stoora hög- höll nog på i 10 timmar 😮 totalt. Och nu är det dags att slänga lika många som åkt in. Det finns mycket bra och ha kläder i min garderob….

Sen har mina fransar på bilen åkt på, hahaha. Ja dom lär nog inte sitta kvar om man kör för fort. Det hade varit så roligt om de kunde sitta kvar tills jag börjar jobba. Det är så roligt att se hur folk reagerar 😉.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2014-08-26 20:44
#80

Ja, jag gillar ju en hel del andra Country-artister också, men ingen går så djupt in i mig som dessa killar. Jag har funderat över var min kärlek för Country kommer ifrån och jag har insett att jag måste fråga min mamma om det. Jag tror att det kan vara från henne. Jag har också alltid haft en förkärlek för Cowboys och Indianer, redan när jag var riktigt liten, så det hänger ihop där. Kanske från ett tidigare liv!

Kul med nya kläder!! Det var länge sedan jag köpte kläder, jag har däremot köpt en massa elektroniska leksaker de senaste månaderna.

Jag såg fotot på din Pärla med sina fransar. Jättesöt!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2014-08-26 20:55
#81

åh, Crina det har jag missat, ska genast kolla in! Låter som nåt helt i min smak, jag gillar country, men ärinte precis allätare, jag är främst svag för fin stämsång som ofta finns i country, så det låter helt klockrent om instrumenten är borta😉

crinalina
2014-08-26 21:12
#82

Gör det, szirius! Låt mig veta vad du tycker! 👍

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2014-08-26 22:04
#83

Halvsjuk och kollar mest på serier och videos idag.. Hittade just denna. Var ganska intressant faktiskt… Hitta sina värderingar, vad man verkligen bryr sig om och är passionerad om, kanske inte är helt vad man tror säger den här killen.

Hm jag tänker det stämmer nog ganska bra? (lyssnat på första kvarten) Att man kan kolla runtomkring sig, och se vad man har för grejor och vad man har framme t.ex.. för det vi VERKLIGEN bryr oss om hittar vi på nåt sätt tid och plats och pengar till. Fast jag tänker nog oxå att man kan ha motstånd, innerst inne vilja en sak men bara inte tro den är möjlig?

Annons:
Otroulig
2014-08-26 22:29
#84

Haha, jag har natur tavlor på väggarna, en kossa på väggen, en stubbe som ljusstake, gamla plank som bokhyllor och en 10 kgs sten som prydnad. Överensstämmer då rätt bra med vad jag "tror" att min dröm är. "Nöjd"

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-26 23:09
#85

Jag skulle gärna vilja bo i en skog i en stubbe tillsammans med en läskunnig kossa. Samla på stora vackra stenar ev.

[::Vera::]
2014-08-26 23:18
#86

Linn

Jag har inget motstånd mot att t ex ha det bra (=bo i en stubbe med en ko duger gott t ex), vara trygg och känna harmoni omkring mig. Har trott 100% att det är möjligt senaste tiden men det blir inte så. Varför?

linnease
2014-08-26 23:20
#87

Haha ja visst var det kul! Jag har ju inte jobbat på läääänge men ändå lyckats få en egen lägenhet (vilket fick mig inse idag hur mycket jag TYCKER OM att bara få vara och sitta och klura på saker, hur mycket jag än tror att jag vill komma ut och vara mer social :)  ), och den är fylld till bredden med bara olika leksaker, massa teknik och musik och sport/friluftsprylar ^_^ Och fina saker i massa färger, gillar design med 🤗

Internet och kommunicera om det vi pratar om här på forumet verkar vara allra störst just nu..  Datorn i centrum på storbilds-tv:n med en skön fåtölj är verkligen hjärtat i allt.. och nya telefonen handlar bara om att leta info och kommunicera med ❤️❤️❤️

linnease
2014-08-26 23:22
#88

Liv, hm.. kan ledtråden vara ordet "duger"? Duger gott.. låter lite som att det kanske ändå finns mer du faktiskt vill ha? Men du tror att de motsäger varandra, att du inte kan få allt du vill samtidigt?

Om du VERKLIGEN ville ha bara en stubbe och en ko borde det ju faktiskt vara åtminstone nästan lika genomförbart idag i Sverige som för 100 år sen?

linnease
2014-08-26 23:23
#89

Förresten, läskunnig kossa? Haha, varför ska hon vara läskunnig?🤗

[::Vera::]
2014-08-26 23:23
#90

Härligt Linn!! 🙂🤗

Annons:
[::Vera::]
2014-08-26 23:25
#91

…Jo jag tolkade att Otroulig hade bokhyllor och ja det kan ju vara fint att ha en sambo som kan läsa tänkte jag ;)

[::Vera::]
2014-08-26 23:29
#92

Nej du Linn jag menar faktiskt det jag säger. Det duger så gott så!!

Jag ska nog fundera på det där med stubben lite mer. Det känns liksom rätt grej för mig :)

Otroulig
2014-08-26 23:33
#93

Haha, så roligt. Jag köpte min platt tv för 14000 … Den är på 28 tum och sitter diskret i ett hörn så den kan svängas undan. Inget wi-fi, jag är från 1914 … Nästan ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-26 23:37
#94

Otroulig, vet du jag köpte en plasma TV 42" för 100 år sedan för 30 000kr, en av de första på marknaden. Tala om att slänga pengar i sjön, men just då var det häftigt. Den försvann i bodelning. Lika bra det.

Otroulig
2014-08-26 23:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#95

Wow 30 000 shit! Men då var du cool :) Nu är du fri ❤️. Så här ser min kossa ut, hon är i keramik och heter Margaretha :D

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-26 23:44
#96

Vikken brud!! Fin Otroulig. Henne vill jag ha i min stubbe! Är hon till salu? Är hon snäll? Kan hon läsa ? :))

[::Vera::]
2014-08-26 23:50
#97

Ang. plasman så berättar jag aldrig högt vad den kostade. Det var riktigt coolt på den tiden, fast ärligt talat så föll jag för sambons lena röst… haha. Jag hade aaaaldrig köpt en så dyr TV till mig själv.

Annons:
Otroulig
2014-08-26 23:55
#98

Snäll som en ko men läsa näää…. Jag har inga problem med folk som har svårt att läsa…. Väldigt lustigt att det dök upp. För min del alltså. Exet är grav dyslektiker…. Hur som helst NEJ inte till salu, hon är bara miiiiiin. My preccccious:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-27 00:05
#99

Jag menar inte att det är något dåligt att ha svårigheter att läsa Otroulig. Förlåt om det lät illa? Det handlar mer om att jag inte har så värst stora önskemål när det gäller partner. Älskar jag någon så spelar det ingen roll om personen läser perfekt eller ej.

Jag är på uruselt humör ikväll och borde sova lite kanske. Jag tycker Maggan är fin :)

Otroulig
2014-08-27 00:09
#100

Men Liv, det fatta jag ju! Kramar om❤️ Det är bara så lustigt att det blev så. Uruselt humör?? Du är ju rolig i alla fall. Ljus och lätta tankar till dig finaste du❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-27 00:12
#101

Ååh tack tack tack! Behöver verkligen ljus och kramar just nu.

Ja jag blir så här då bara… Det är inte alls meningen att vara rolig. Kanske är ett desperat sätt att lura mig själv?

[::Vera::]
2014-08-27 00:22
#102

Sov gott Otroulig… och tack igen för kramen. Du vet, den var värd guld för mig just nu!

Otroulig
2014-08-27 00:26
#103

Du tassar runt, känns det som och vill inte irritera. Fina Liv, jag förstår att ditt sätt är präglat av din bakgrund. Det jag vill säga just nu är: Våga klampa på, det du ger är gåvor och sen är det upp till mottagaren att ta emot det. Vi samverkar- cocreatar, det är det som är så fantastiskt. Tack❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-27 02:27
#104

Tack igen Otroulig!! ❤️🤗 Hände grejer i papperskorgen efter ditt inlägg.. Nu är jag glad igen😃

Annons:
[Kathja]1
2014-08-27 09:24
#105

Liv, jag fastande i något du skrev…. Du har inte så stora krav då det kommer till relationer. Men vännen det ska du ha! Du är värd en relation med den bästa! Och det är vad du ska ställa för krav. En tjej som är perfekt för dig med allt vad det innebär. ♡♡♡

SHIAWASE
2014-08-27 09:50
#106

OJ!!! vad ni klottrar!! jag måste iväg,, instruera,, men vill säga hej och att nu har jag tagit massor av kliv upp och det är mycket WOW imig just nu!!!undebart

LIV,, härinne får man göra allt som känns bra(eller inte bra) ,,,,, det är ju därför vi är här för att lyfta upp varandra!! För övrigt så håller jag med Kathja!!!!

Underbart just nu med vibrations shiftningen och transformationen som sker på så många håll!!!!

Ikväll blir det jobb med Ronja och Astrid Lindgren översättning!! YES!(inte film utan dokumentär repotage,, Ronja har precis kommit ut som tecknad film och serie här i Japan)´

Fast igår sov jag ju inte så mycket ,,, klev upp tre på morgonen, kom hem två på natten(tåget var försenat) la mig tre, klev upp fyra,, men nu måste jag typ jobba halva, hela? natten,, men, men kul jobb och high flying!!!

Ses senare!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-08-27 10:15
#107

Ha ha, jag riktigt ser hur du yr runt som en blond tornado bland alla små japaner! Och de bara - What?!?! Och sedan bara - Aha! ♡♡♡

Otroulig
2014-08-27 10:53
#108

Hihi, precis. Shia tornadon. Men lite önskar jag att du får sova också 😴 tror att även strålande tornade gudinnor behöver lite sömn ibland 😉.

Jag insåg i morse att jag drömmer varje natt om min mamma och jag är hemma i mitt föräldrar hem. Intressant, det har ju legat nåt där en längre tid, intressant, det känns som att en insikt är på väg. Härligt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-27 13:28
#109

aaaah vad ni skrivit mkt!

Liv- vi köpte en för 50 000 😂, apstor, också först på marknaden, det nyaste, men tycker inte att det var att kasta pengar i sjön, vi hade pengar i överflöd då och var grymt glada för vår hemmabio✨, har njutit extremt mkt för de pengarna❤️

att tänka att de pengarna skulle vara sköna att ha nu, dit får man liksom inte gå🤐😇 utan bara foka om. Tycker din energi är härlig,det är nog bra att du kör på och provar vara lite obekväm o slänga ur dig saker, om det är vad du behöver🤗 Jag tycker också bara att du är rolig😍

Shia , du är beviset för att man inte behöver sova så mkt om man är på high flying✨ Tornadon, ja - ser dig som att håret är elektrisk o står åt alla håll där du viner fram😃! Pratar du fort också? Jag tror det! 😛

[::Vera::]
2014-08-27 13:29
#110

Shia och Kathja

Jag har självklart en del önskemål men framförallt krav på min känsla för personen, när jag verkligen mår bra dvs. Det var något som hände i mig halv ett i natt som gjorde att allt bara vände på en sekund. Från att nöja sig med en ko till något så långt långt mycket mer härligt! Inte för att det är något fel på att vara vän med en ko och döpa den till Margaretha ;) … Jag brukar själv säga hej till kossorna då jag har joggat förbi nu i sommar :)

MissInAction
2014-08-27 13:50
#111

Wow, fantastiskt att du ändå har tid och väljer att komma in och prata lite med oss i princip dagligen, Shia! 🤗❤️
Stråla vidare! ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
2014-08-27 13:52
#112

Hahaha nöja sig med en ko😂.

Jag tänker på hur mina gamla vänner och jag beskrev en snäll med ointressant kille förr " Han är ju snäll, med det är korna också"

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-27 13:58
#113

Man står där man står tänker jag.,.,,,det kan vara ett otroligt framsteg att välja en snäll ko, om man haft ett mönster att alltid välja aggressiva bufflar tex☝️..just saying…✨❤️

Theleonora
2014-08-27 13:58
#114

Haha en av mina kompisar säger att det är i princip det värsta man kan säga om en kille, att han är snäll. Så intetsägande. Då är han ju helt uteeee om man säger att han är snäll för det kommer alltid ett MEN efter ;)


Otroulig
2014-08-27 14:02
#115

Dumt egentligen, snällhet är nog en av de finaste egenskaperna en människa kan ha JU.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-27 14:12
#116

Haha… Men det finns faktiskt snälla människor som är väldigt spännande, smarta och roliga dessutom. Det är ingen motsättning! Det där tycker jag är en fördom att det inte är en "bra" egenskap att vara snäll. Med ordet snäll så tänker jag på lite vänlig, lite omtänksam och lite schyst. Inte dumsnäll som följer andras vilja och aldrig säger ifrån eller har en egen åsikt.  Motstånd är ofta utvecklande och spännande… att flyta med har aldrig varit jag. Men man kan ju välja när man ska flyta med och inte.

Precis, Szirius. Det är ett stort framsteg att jag uppskattar snällhet. 🙂

szirius
2014-08-27 14:30
#117

snäll för mig står för medkänsla och stort hjärta, jag tycker det är SEXIGT med snäll❤️

[::Vera::]
2014-08-27 14:33
#118

JA ursexigt med stort hjärta! Det är precis vad det är.

Annons:
Theleonora
2014-08-27 15:02
#119

Iofs tror jag det vara handlar om att ordet har fått en "negativ" klang. Alltså om vi inte har nåt att säga om dejten man var på så brukar det bli: han var ju snäll men… Hehe


SHIAWASE
2014-08-27 15:11
#120

haha, vad roliga ni är,, faktum är att på sista tiden har  jag sovit mycket,, mycket mer än tidigare, det har bara inte gått att komma upp på morgonen,, under de sista veckorna,,, MEN,, igår skedde ett skifte upp till topp topp!!! Så nu är det helt ok!!!! Just nu håller jag på att ladda ner översättnings material,,,, innan jag sätter igång,

OCH Szirius,,haha,, JA, jag pratar snabbt och mycket när jag kommer igång!!!

kossor,, hmmm me like,,, har inte sett så många de senaste åren,,, när jag var liten, på somrarna, klev jag alltid upp 4 på morgonen, och gick till fjöset och hjälpte till att mjölka,, och efter det så åt vi STUT!! i bryggstun,,,,, (jag är från norrland,,)

härliga minnen!!!

Apropå mycket att göra,,, Jag tror att jag , när jag sitter så här med datorn, ständigt har typ 3,4 möten på gång, antingen via FB (just nu har jag bara ett på gång, men tidigare idage var det två , tre möten, ett "coaching" samtal,,, och något annat) via grupp meddelande,,, eller LINE( har man det i Sverige,, på mobilen) ,,,,, så jag hinner knappt hinna igång med mitt jobb, men samtidigt så är det såå effektivt,, jag sköter massor av möten, beslut,,, och samtidigt är jag här,, liksom,,haha,,,,,,, vilken underbar värld vi lever i ,,

Just nu har vi möte om september eventet,, där jag har fått hela90 minuter!! att prata!! härligt,,, måste ju fixa en Powerpoint  presentation , tills dess, men det är fortfarande tid kvar, men mycket att göra,,,

Nåväl,, jag håller mig till pratandet, det praktiska får de andra sköta!!!

OCH ,, nu är allt nedladdat,,, över till jobbmode``

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-08-27 15:42
#121

Det är intressant det där med vad man har "laddat" ord med. Något som allt som oftast märks på sånna här ställen då det blir missförstås för att man ser på ett ord på olika sätt. Snäll är absolut bra! Motsats till snäll borde ju vara dum och vem vill va med någon som är dum? Vem är dum då? Vi har så mycket föreställningar om hur saker är, något man inser när man knallar på i livet och börjar välja att de ska vara något annat. Ju mer man släpper de där föreställningarna desto enklare och lyckligare blir ju livet!

Älvan
2014-08-27 16:16
#122

Snäll är för mig förutsättningen i alla viktiga relationer. Många menar mes när de säger snäll. Snäll har ryggrad och integritet enligt mig. Annars är man inte snäll om man inte är snäll o ärlig mot sig själv o andra.

Otroulig
2014-08-27 22:00
#123

Åh, böl igen. Bra lyckoböl, tittar på Trinny och Susanna. Älskar det programmet.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ollivoll
2014-08-28 07:42
#124

Är inte elak motsatsen till snäll? Vem vill vara med en elak person. Hen är elak men det är bina också så henom vill jag ha…..NOT.

MissInAction
2014-08-28 13:36
#125

Visst har jag sagt att jag gillar A note from the universe? 😃
Det här kom idag. Och jag har tänkt på saker som att verkligen rensa ut så mycket jag kan av saker jag har i lägenheten - helt enkelt underlätta för att flytta. Och att ha färdiga ansökningshandlingar på engelska. Och härom dagen så tänkte jag att jag ska nog köpa en såndär STOR resväska som jag kan ha när jag åker! ☀️

_Imagining joy and happiness when you visualize, Maria, but not physically preparing for their inevitable arrival, would be as silly as imagining a fake freedom, Maria. 

Go for real. Costs me the same. 

Tally-go, go, go, 
    The Universe_


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
ollivoll
2014-08-28 14:52
#126

Missi, låter som en toppenide:)) jag ska själv inhandla en backpackväska stor nog att få med det mesta jag sparat:) ifall man en dag bara drar;)

Otroulig
2014-08-28 17:56
#127

Jag har en lustig känsla idag…som om jag väntar på att få ett meddelande.  Har haft en bra dag annars, passar på och meditera och vibba upp mig på höga höjder nu när jag  har all tid i världen. Det har varit en väldigt bra semester på det viset måste jag säga. Jag har gett mig mycket tid för att växa. 

Lite sur är jag för att mina böcker aldrig kommer. Jag har förhoppningsfullt öppnat brevlådan hela veckan - men nää, bara reklam. Men i morgon kanske!!

Ska snart iväg och handla till helgen med min bror. Vi ska fara iväg på en familjesammankomst. Så jag ska göra lite pajer ikväll också. Annars är det tomt på schemat.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-08-29 00:06
#128

Jag blev också inspirerad av dagens Note from the Universe.. och hamnade i nåt slags, just do it mode! Yay! Go for real, costs me the same tror jag det var som slog mig. Så jag bestämde mig för att sluta leta tecken i skyarna och känna mig fram till 100% säkerhet.. och bara bestämma att jag ska åka till Kanada i Sept-Okt! Och det får bara funka liksom, just do it, jag bestämmer ju att det kommer funka perfekt!!!

Och så bjöd jag in M på karljohansvamp-risotto (hittade svampar på morgonpromenaden som blev lååångpromenad i det supervackra vädret, linne och shorts, yay! Varit 14 grader o regn här i flera veckor nu!) och bestämde mig för att bara prata om allt vi pratar om här med honom med, det får bara funka liksom! Kul, haha.

linnease
2014-08-29 00:51
#129

Oooooh förresten, jag glömde säga nåt om att så kul och så spännande att så många här bokade in sig på Matrix-eventet! Hm konstigt förresten, just nu känner jag inget alls sug att gå längre, men det dyker kanske upp igen. Kanske bara är sömnig.. Shit 00.50. Läggdags!

MissInAction
2014-08-29 03:28
#130

Åh jag hittade precis det här - en så fin tradition! Att förenas kring Östersjön❤️
Så himla synd bara att jag inte bor ute vid kusten, och att jag är upptagen på lördag. Fast nästa år kan jag ju delta - från Estland 😍

Forneldarnas natt


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-08-29 11:09
#131

Oooh superfint MissI! Så mäktigt och djupt på nån vis, så mycket symbolik och historia

MissInAction
2014-08-29 12:59
#132

Jaa jag tycker det var så fint!! ♥ Hade ju inte ens hört talas om det, men det hade M, såklart. Massor med eldar utmärkta i Estland ju 😍
Och det är rätt stort faktiskt när man tänker på det. Vi är flera länder som gränsar till varandra vari det gemensamma är vårt hav Östersjön… ♥ Och… älska Östersjön och älska varandra! 🤗

Här fick jag (och vi, antagligen då vi verkar få samma! haha 😂) ytterligare pepp och hint om att chilla och ha roligt!

_Should you ever hear that voice inside exclaim that you're working too slow, are too easily distracted, or that you should take life more seriously, please rest assured, dearest Maria, that it absolutely, positively is not me. 

I'm the one saying, "You totally rock!" - 
    The Universe_


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
2014-08-29 13:18
#133

Åh vad jag älskar dessa almost, but not quite alignment-hintarna jag får, nästa mer än de som rent generellt symboliserar alignment 😃
Snoozade idag i en timme och 11 minuter visade det sig, dvs. från kl 11.00 till att jag bestämde mig för att vakna och tittade på telefonen som då visade 12:12.
Nu fick jag sms och då visade den 13:13.
Är nog mest för att jag gillar det komiska i just uttrycket almost, but quite not. Får mig alltid att le och bli på ännu bättre humör ☀️ PLUS att dessa kan man ju få se oftare under dygnets alla timmar 😎

Åh igår innan jag la mig, typ 03.40 eller nåt så började jag äntligen styra upp lite hur mitt engelska CV Ska se ut. Hade bara kluddat ner innehållet på vanligt papper innan. Men när inspirationen kommer så.. 😍

Dags för meditation och dusch och frukost!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-09-01 13:29
#134

Hej på er !!! lite klottrande idag!!

Här är det REGN,, och svalt, skönt! mina döttrar tyckte det var jättekallt idag och drog fram långärmat och allt,,haha det har varit runt 23,,,

Kommer ihåg för flera år sedan när äldsta dottern bara var några månader eller så,, och när hösten närmade sig så var det så "kallt" en dag och jag satte på henne mössa och allt möjligt,, det var 17 grader då,,

så tänk hur det kan blir!!!

Imorgon ska det bli 30 igen,,, tydligen

Nog om väder,,, men mycket mer har inte jag , har suttit vid datorn sedan 4  imorse,, och måste upp 4 imorgon också,,,

Men mår topptopp!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-09-03 09:21
#135

Så är det dags att börja jobba igen efter fem veckor ledigt. Har haft en härlig ledigt och jag tror aldrig att det har hänt så mycket på så kort tid. Och då snackar jag insidan och inte så mycket i det yttre. Livet är ta mig tusan underbart!

Älvan
2014-09-03 09:43
#136

Lycka till på jobbet Kathja! Tänkte på detta med expansion av tankar, känslor, erfarenheter osv. Detta sker ju för att Gud vill uppleva alla aspekter av sig själv. Vi härinne på Loa tänker oftast på att vi vill expandera det "positiva". En del av oss lägger inte värderingar i positiva/negativa erfarenheter. Därför är all expansion och även de "negativa aspekterna av att vara människa" är expansion och Gud. Det kan kanske vara en tröst när Loa skapandet inte riktigt går som man vill och man tappar humöret ett tag. Då kan man tänka att man LIKA mycket bidrar till expansionen och att Gud får uppleva sig själv. Jag finner tröst i det och försöker att inte värdera mina nuvarande känslor, tankar och erfarenheter för "I am". Varken mer eller mindre! :)

Otroulig
2014-09-03 10:31
#137

Jag känner precis som du Kathja, jag tycker det hänt massor på insidan, inte så mycket i mitt fysiska. Älvan, det är ju när vi möter motstånd / utmaningar som vi expanderar. Så naturligtvis bör vi vara tacksamma för dessa. Även om vi ibland har lite svårt för det just i stunden ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-09-03 11:06
#138

Ojojoj jag kan bara instämma med att det hänt mycket 🤐 för mig också i det fysiska, lite grann. 

Jamen precis, man kan se dessa utmaningar och "hinder" som stenar på marken.. stenar som vi först inte såg för att vi hade fokus på något speciellt någon annanstans, men sedan snubblar vi till på - och vips så har vi gjort ett skutt och hamnat någon annanstans 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-09-03 12:42
#139

#136 Älvan jaaa, att se på livets kontraster på just detta sätt, ALLT som sker är ett sätt att expandera, för vi vill känna allt vad vi kan vara, och då gäller det ju åt alla håll och kanter. Det är tryggt att uppleva det så….🌊

För mig har det hänt mkt både i det inre och yttre i sommar✨

#138 se alla bumlingar på vägen som steppingstones 😉🌊

Annons:
[Kathja]1
2014-09-03 14:01
#140

Dagens härliga horoskop för lilla mig och alla andra vattuman… "The new has arrived, Aquarius. Youve been waiting so long, it almost doesnt seem real. Dont worry it is.This is just like the page turning on a new chapter in your life. You have waited so long for today it is almost impossible to believe it is finally here. What you do with this new growth is up to you perhaps, focus on Saturn in Scorpios influence to see what youve inherited from the world and what you can pass down to others."

Otroulig
2014-09-03 14:08
#141

Hihi, du skulle lyssnat på oxens i din länk på FB. Och detta kom på mailen idag: The Three of Wands The Three of wands calls today with a sense of abundance, success, of being grounded in the moment, and seeing the big picture. This card is regarding focus, trust, and fearlessness. The three of wands requires you to dream big, and to know that you have everything you need in order to make your dreams come true. This card is regarding foresight, leadership, and increase in vibration. The three of wands is deliciously wrapped up in love, oh the love. Can you feel it?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-03 14:21
#142

Det är bara en massa härliga budskap från alla håll och kanter! Njuter och uppskattar för fullt. ♡♡♡

SHIAWASE
2014-09-04 01:06
#143

God morgon!!! Härligt med expansion```

Här expanderas också!!!

I min värld finns inte positivt vs negativt , bra vs dåligt utan allt bara ÄR ,  I AM

och flyter fram och expanderar genom de kontraster jag möter!! Men det blir också mindre gap mellan kontrasterna i och med att man expanderar,, !!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-09-04 07:14
#144

Apropå stenar på vägen, jag har lite tekniska motstånd, som dator och igår gräsklipparen. Dom tjurar lite. Jag kör släpp och gå ifrån varianten. Inget att bli upprörd över. Det känns som lite Skräp som måste upp till ytan och göras av med. Hmm, nåt jag inte riktigt ser och tar tag i. Jaja, det visar sig. Nu ska jag njuta av min fina väg till jobbet. Ha det bra alla.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-04 07:18
#145

Så är det ju, allt är enklare och det går fortare. Allt går fortare! Snabbare tillbaka och snabbare skapande process. Det är så spännande!

SHIAWASE
2014-09-04 07:53
#146

Eller hur SPÅNNANDE VÄRRE!!!haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2014-09-04 10:37
#147

Haha, min fina arbetskamrat som jag tyckte jag hade så mycket gemensamt med ska gå en NLP kurs. Då var jag tvungen att goggle lite och sitter nu här och tok ler. Det verkar ju vara klockrent LOA arbete. Ska gräva lite och göra en egen tråd. Intressant!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-09-04 15:40
#148

Skrattar åt saker som går sönder o krånglar. :) min cykel har fått punka flera ggr nu. Mobilskärm trasig. Många trasiga grejjer hemma etc. Även en lampa som "tjuter" vid sängen när jag ska sova! Tänkte trasiga grejjer pga trasiga grejjer i mig. Nu tänker jag tvärtom. Jag har så starka energier att lite sekunda saker inte håller för den. Strunt i det. Saker är klumpar av molekyler som flyter förbi under livet. Kan vara för att lära mig att inte krampaktigt hålla fast vid saker/människor/händelser! Jo, vilken insikt jag fick när jag skrev detta! Jag har trasiga saker problemet för att jag inte tillåter livet/kärleken flöda fritt!!! Äntligen fattade jag nu! Tack trasiga saker! :) Och tänk att jag kom till insikt om hela mitt livs problem med trasiga saker. Jag har ju trott att jag är trasig pga att trasiga saker finns runt mig. Vad knäppt! :) Jag var för 30 min sedan på reconnective healing och får redan insikter! Jippiiik

[Torahzen]
2014-09-04 15:47
#149

Härligt Älvan!

Tack för den! Vi är så fulla av energi att saker går sönder!!!!🦸‍♂️🌈✨

Otroulig
2014-09-04 20:59
#150

Jag har känt mig som ett UFO idag.. 

Jag ser så många mönster både i tankar och beteenden och så reflekterar jag över att jag inte har dom. Jag accepterar att andra är olika, men inser också att jag verkligen accepterar mig själv och känner mig sann i mig. 

Jag letar inte efter samhörighet, tillhörighet (säger jag bekräftelse så kanske jag ljuger liiiiite, yttepytte lite bekräftelse finns nog kvar ändå) 

Jag har inget behov av att hävda mig. 

Jag ser ingen brist. Jag ser "olika"

Otroligt hahaha Otrouligt vilken resa jag och alla andra härinne gjort 🥳.

Sen undrar jag om det är bra eller dåligt att ha för drömmar….. jag har fått till mig två texter idag som pratar om att se sig själv om 4 veckor eller om ett år…. Jag tänker 4 veckor…vad kan hända då🤔. Min situation på arbetet just nu är …sådär inspirerande kan jag säga. Men det känns som ett mellanspel. För nåt år sen flödade det av möjligheter…men nu är det lite som ett tomt vakuum och grejen är att det känns som att det ska vara det 🤪… trots att jag vill ha tillbaka min glädje och min kreativitet och att få utnyttja mina egenskaper på det jag är bra på. (det gör jag inte nu) Men det känns som att jag inte ens längre kan drömma…å andra sidan så har jag ju gjort det förut, så önskningarna har ju skickats ut. Nu lallar jag mest omkring..Inga dagdrömmar, inget pirr alls vad gäller jobbfronten. Då har jag ändå bara några månader kvar på min projekt anställning. Men jag är hur lugn som helst och inte alls inspirerad till något annat…. Än att köra tröska och traktor då förståss 😃.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-09-04 21:13
#151

Men joo på riktigt så kan det ju vara så - jag vet ju att lamporna smäller ofta när jag är superenergisk, poff, var jag än tänder! Nu verkar jag ha lugnat mig, haha, för nu var det ett tag sen, men ett tag fick vi byta lampor stup i kvarten🤪Har inte kunnat komma fram till att jag är off eller nåt då, snarare kanske lite för MKT😉

Otroulig, sa du inte förut en gång att du kommit fram till att det här med teknik/datakrånglet sitter i att det finns ett gammalt tankefel i dig att du behöver en man som ska hjälpa med sånt…att du fick nån sån aha-upplevelse, att du inte ville bli helt självständig för du tyckte om att behöva lite hjälp?

[Kathja]1
2014-09-04 21:20
#152

Jag slinker bara in så här på kvällen och pustar matt… vad jag är trött! 🥵Det känns i mitt huvud att jag inte har jobbat på ett tag.🤦‍♂️ Så trött, men väldigt nöjd.

Otroulig
2014-09-04 21:31
#153

Ja Szirius, PAPPA!!!! 😍 

Fast han kunde inte hjälpa mig med datorn….Men det var det jag kom fram till då tror jag. Som en sista utpost fanns han som trygghet….och jag önskar mig förmodligen en trygg fadersgestalt på nåt vis…att fixa saker när det skitit sig. Nån att falla tillbaka på, en trygghet. 

Mina vänner/familj ser mig nog inte alls så. Utan en som löser allt 😎.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2014-09-04 21:39
#154

# 153 ja jisses vad jag alltid tänkt att jag skulle skaffa mig en fadersfigursman som skulle vara händig o ha stora arbetarhänder o liksom kännas trygg för lilla mig…det gjorde jag INTE😂…jo trygg är han definitivt, men feminina händer o inte ett dugg intresserad av verktyg o maskiner o kroppsarbete, om det inte har med sport att göra förståss🤓, här är det jag som skruvar om nåt ska bli gjort. o det är helt ok!

Kanske folk har den bilden för att det är den du visar upp…för du LÖSER ju faktiskt allt😉🤗

Otroulig
2014-09-04 21:42
#155

eller hur… idag kunde jag köra två drag med gräsklipparen - sen gick den i strejk igen, det får bli grannen som får köra klart, han är MAN 😉och dessutom så är han kompis med gräsklipparen - den gör ALDRIG så för honom 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-09-04 21:46
#156

# 155 du får sända looove till gräsklipparen😍😃

Haha, vi är ju så roliga så när min stereo höll på att hoppa några lektioner, så sa jag nu sänder vi kääärlek till apparaten!!!!, mkt uppsluppet liksom- men det funkade ju ALLTID! Så kul🌊

Otroulig
2014-09-04 22:07
#157

Jag har ju missat att berätta det roligaste av allt vad gäller gräsklipperiet, det är en manifestation. Igår kom han när jag klippte och sa att han faktiskt hade tänkt att klippa i morgon ( vi brukar köra varannan gång) då sa jag: men jag kan ju spara en liten snutt till dig så du inte blir ledsen:) be och du ska få. En snutt kvar blev det, haha. Har ännu inte berättat om gräsklipparens ovilja.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-09-05 08:06
#158

Haha skrev ett blogginlägg mondän factor om att fb är nästa Happy verktyget för att hålla sig påhugg flying !!!'och innan dess hade jag lagt upp ett foto på Kalles kaviar, som jag fick av ett tv team som har varit och filmat i Sverige. När jag sedan går in på fb så ser jag att mitt profilfotot har ändrats till Kalles kaviar!!!! Haha snacka om att mon vibb höjdes , började skratta på tåget,,, skrivet om fb som fun factor höjare och nästa sekund händer detta,,,, underbart!!! Har bytt till aka profilfotot dock,,, Kalle är ju ok, men jag vill ju synas själv!!!!tipptopp

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-09-05 08:06
#159

Haha skrev ett blogginlägg mondän factor om att fb är nästa Happy verktyget för att hålla sig påhugg flying !!!'och innan dess hade jag lagt upp ett foto på Kalles kaviar, som jag fick av ett tv team som har varit och filmat i Sverige. När jag sedan går in på fb så ser jag att mitt profilfotot har ändrats till Kalles kaviar!!!! Haha snacka om att mon vibb höjdes , började skratta på tåget,,, skrivet om fb som fun factor höjare och nästa sekund händer detta,,,, underbart!!! Har bytt till aka profilfotot dock,,, Kalle är ju ok, men jag vill ju synas själv!!!!tipptopp

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-09-05 08:07
#160

Oj , nu fick ni tre kopior, haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2014-09-05 08:07
#161

Oj , nu fick ni tre kopior, haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-09-05 11:37
#162

HAHAHAHAHA!  Fasen jag missade helt Kalles Kaviar! Underbart ju!! 😂😭😂❤️

Undrar vad jag skulle ha för bild om jag skulle ha en matvara? Eller ett varumärke? 😃
Marabou, Android eller Matrix kanske! Åh haha.. Matrix som i hårvårdsmärket - älskar Biolage ♥ Eller Hemp Hemp Hooray! (hudvård) eller Rosenserien.. haha..  men inget är lika roligt som Kalles 😃

Någon som känner någon som jag kan öva estnisk konversation med?? I tal eller i skrift? 😉
Sitter nu med min estniska och har skrivit hela sidor, för hand, med bara estniska 😍☀️
Här får ni en lektion… en böjning av verbet olema att vara i, presens… ma olen, sa oled, ta on, me oleme, te olete, nad on.. 😛 gissa vilket som är vilket pronomen, haha!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-09-05 17:35
#163

Kalles Kaviar, hihi. Jag känner en som jobbat med han på loggon. Apropå ingenting.

Jag har haft en intressant dag. Mina koder och inläggningar på telefonen, min mail samt min Linkedin bråkar. Samtidigt. Så teknik tjafset tar sig nya former. Men datorn är snäll. Nu ska jag släppa det strulet. 

 Man kan ju inte pussa på konton 🤔 så jag får väl skicka kärlek till dom ..på nåt vis. Däremot så har jag inte pussat på gräsklipparen - DET måste jag ju prova 😃.

Idag när jag åkte till jobbet så kom jag på att jag önskade mig ett varmt, ärligt, sant, naket och öppet möte. Det var så länge sen. Ni vet så där så att man står alldeles avväpnad - och ja, sårbar Det kändes väldigt bra, som att garden försvann och jag öppnade upp.

När jag kom till jobbet kom en kvinna efter mig och jag gick ju före och höll upp dörrarna förståss. Hon sa " Du har öppnat alla dörrar" …jag log i hela mig 🙂🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-09-05 17:48
#164

Outrolig! Öppnat alla dörrar! Verkligen passande! :)

[::Vera::]
2014-09-05 18:25
#165

Otroulig… fick en rolig syn. Att ALLA dina saker och prylar är fulla med pussmunnar, som typ röda stickers-munnar överallt i ditt hem o även trädgårdsredskap och bil. Härligt! :) ..men HUR ser det ut på ditt jobb egentligen?.. :). Fått för mig att du ofta använder läppstift nämligen. Tack nu fick jag le lite mer idag! Kram

Otroulig
2014-09-05 19:03
#166

Hihi Liv, på jobbet hade vi faktiskt ett annat tema som en kollega hade fått som råd. När saker gick åt h..vete så skulle man resa sig upp - ropa OFLYT och klappa snabbt i händerna tre gånger. Som i hockey match 😃. Jag har testat det några gånger - bra sätt att vända irritationen faktiskt. Men för att hela situationen så ska man nog skicka lite kärlek också och lite pussar kanske, det får väl bli steg två då 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2014-09-05 20:34
#167

Det måste jag testa! Och med kärlek efteråt dårå.

Annons:
Otroulig
2014-09-05 20:37
#168

#165 Hehe Liv, så spännande att du ser att jag använder ..färgat läppglans i alla fall. Missade att kommentera det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2014-09-05 22:48
#169

Jag kan ju inte ändra en annan persons beteende (det är ett visst specifikt beteende i detta fallet) men hur gör jag då för att acceptera denna personens beteende? Bör kanske tillägga att beteendet inte är ngt olagligt, elakt eller liknande :) men det är ett beteende som strider mot mina värderingar och hur jag själv hade haft för beteende i detta specifika "ärende".

SHIAWASE
2014-09-06 01:31
#170

målle,  Det är bara att inse att det inte finns något rätt och fel  , utan du har dina värderingar  men den personen har sina. Det är helt enkelt bara att acceptera, att jobba på sig själv, att tillåta andra precis som de är. SEDAN kan man ju genom att hitta till tillåtandet och accepterandet, vara en inspiration gentemot den andre, som då så småningom kanske ändrar beteende.  Men för att göra det måste man hitta till stället där man tillåter den andra att vara som den är, och där man uppskattar den personen för vad hen är.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
2014-09-06 11:27
#171

#166 😃… Ja det var ju en kul idé!  Och bra så blir det inget merjobb för städerskan att torka rent från läppgrejs 🙂. För saker går ju fel och sönder ibland.

Tänkte att det skulle kunna vara härligt att inte bara uttrycka när det går fel utan även när något går bra. Undrar om det någonsin kan fungera på en arbetsplats utan att Jante tar plats? Jag kanske är på fel ställe ändå  (Nej åh nej) ?

 … Liksom ut i korridoren och köra ett varv…

FLYT *klapp klapp klapp* FLYT *klapp klapp klapp… 😃

Ibland känner jag för en sådan grej men håller mig på min plats. Håller ner mig för andras skull.

Otroulig
2014-09-06 11:30
#172

Jo, men så har vi nog lite på min arbetsplats. Jag skrek YES!!! häromdagen. Vi sitter ju i ett öppet kontorslandskap och jobbar alla med samma projekt, så när nåt går bra så får alla höra :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-09-06 12:08
#173

Men vad skönt det måste vara Otroulig! 🙂

Jag har nog dragit till mig ett yrke där de konkureras mycket inom arbetsplatsen. Förvånar mig inte! 😉Haha. Men jag har i många år haft ett litet "sidospår" utöver mitt jobb, som är att försöka minska på den inställningen genom att uttrycka min uppskattning över andras kunskap el framgång, peppa när andras projekt går bra och andra hittar kanonlösningar etc. Jag märker faktiskt en skillnad och jag själv får tillbaka mer positivt i o m en öppnare attityd, mer humor och mer generositet. Jag är ju inte i en chefsposition så det är lite svårt, men lite kan jag nog påverka ändå. Hoppas det iaf. 🙂

Otroulig
2014-09-06 12:10
#174

Vi påverkar SÅÅÅÅ mycket mer än vi tror - bara genom att vara!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[::Vera::]
2014-09-06 12:41
#175

Vara… ja det är bra! Kram

Otroulig
2014-09-06 12:53
#176

Bla, bla bla, jag vill babbla men har inget vettigt att komma med 😛 jag får väl hoppa in i duschen då och tar en tur ner på stan. Vi har trädgårdsdag idag i min lilla stad- så hela stan har stånd med information från kommunen och försäljning av perenner och abrorister och musik och clowner och gud vet vad!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-09-06 13:46
#177

 #176 åh vad det lät härligt, ja sitter här o funderar på om jag med ska duscha o byta om o ta bilen, bara åka iväg en stund, behöver miljöombyte, funderar på om jag ska åka o simma o basta, med mig själv😛

linnease
2014-09-06 15:52
#178

Åh här är superfint väder och M frågade igår om jag vill ut o åka båt idag o sova i båten tills imorrn.. Och jag vill jag vill men jag är för trött för att ens gå ut, buhuhu..

[Kathja]1
2014-09-06 16:13
#179

Eller så är det gå ut du borde… Det kan vara svårt det där, att veta om det är sova man ska göra eller ej. För mig funkar det nästan allt bara att gå ut. Som idag när jag har suttit hemma på trappan i solen halva dagen och njutit av livet. Jag kan ibland nästan känna ett motstånd inför att gå in. Det är lättare energier ute, och speciellt när solen skiner.

Otroulig
2014-09-06 16:53
#180

YES! Rolf Göran Bengtsson med i VM final i morgon i hästhoppning! Har ni inget att göra så se gärna på finalen i morgon. Den är speciell. Det är fyra ryttare med och alla turas om att rida varandras hästar. Väldigt spännande att se hur dom klurar ut att rida de olika hästarna.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-09-06 17:41
#181

Det blev sova.. Enda som verkar funka för mig när jag är så trött. Åhå, varandras hästar? Det lät ju coolt o spännande! Gör de alltid så eller är det här nån specialtävling?

Annons:
[Torahzen]
2014-09-06 22:09
#182

Jag hittade en mysig bild! 

Otroulig
2014-09-07 01:36
#183

Det är alltid så Linn, på individuella hopp VM. Aldrig annars på nån häst hopp tävling att man byter hästar( vad jag vet)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2014-09-07 18:52
#184

SHIAWASE tack för ett mkt klokt svar! Du har så rätt!

Otroulig
2014-09-07 20:55
#185

Kommer från mitt första riktiga pass i medicinsk Yoga. Det var skönt. Ledaren använde en cymbal eller nåt, vars vibrationer vi skulle släppa in i kroppen. Coolt. Jag liksom försvann upp i tonerna - häftigt!

Känner mig verkligen avslappnad. Annars har dagen varit väldigt lugn på det fysiska planet, jag tar mig så mycket tid att bara vara nu förtiden. Ta tid att flyta iväg i tankar och härliga känslor och låter mig göra det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-09-08 18:53
#186

Idag har jag verkligen fått bevis på att det är himla bra om jag vibbar upp innan jag går upp. Det gjorde jag inte idag utan hade självkritiska tankar direkt när jag ar vaknade och jag har blivit triggad av att min mail har blivit hackad. Ja kort sagt krånglar allt och jag blir irriterad. Nu flippar datorn också. Kanske att fullmånen triggar lite också. 

Jag som haft så bra vibbar den senaste tiden….jaja. 

Jag ska sätta mig och meditera. I morgon…då ska jag fokusera och vägra gå upp innan vibben är hög.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-09-08 20:04
#187

Låter bra Otroulig :) Oj det är nästan så jag börjar tro på de där månarna och sånt jag med.. Varit en tuff dag här med, supertrött och bestämde mig för att möta alla rädslor som dyker upp då idag istället för att fly till kaffe och socker o pusha på med att försöka göra kul saker. Hm hoppas det funkar.. Annars en supertuff dag i onödan? Nä det funkar nog.. Om man inte KAN hitta bättre vibbar.. Då är det väl bättre att bara lägga sig ner och vara och försöka bara överleva där man är?

Otroulig
2014-09-08 20:20
#188

Hmm jag gjorde inte det utan fick för mig att jag skulle ändra mail adresser till min nya. Sen skulle jag skaffa en app och då gick kedjan till att ändra apple id och då kom jag inte in där och skärmen zoomade in och zoomade ut och zoomade in osv…började nästan grina. Men så fick jag tag på en snäll man 😂 ( nu får Szirius vatten på sin kvarn) så nu är det blockat där i alla fall och mitt bank konto verkar orört.  Fattar verkligen inte vad det här ska vara bra för. 

Men jag tror faktiskt att det är månen som får mig att välja att vobbla. Just nu känns det frestande att gå med i Lasse Åbergs klubb, våga vägra mobiltelefon osv, han har inte ens körkort tror jag - helt elektronik befriad.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-09-08 20:51
#189

Idag börjar jag tro att Universum vill hålla mig på banan. Jag som typ aldrig ser "gulliga kattklipp" på min wall på FB har idag fått mängder med söta klipp, allt ifrån en unge som kramar en höna till en tant som dansar, och en massa där emellan. Bara att tacka och ta emot.

linnease
2014-09-08 21:11
#190

Fint Kathja. ^_^ Såna dagar är sköna. Här verkar mer vara "städa upp de där läskiga grejorna nu"

[Kathja]1
2014-09-08 21:49
#191

Säg till om du behöver hjälp Linn så "tittar jag förbi" vid tillfälle. 😍

szirius
2014-09-08 21:57
#192

jag har iaf haft en superbra dag, men är nu sååå trött o kände att jag svängde lite i vibbarna efter 21…ska krypa ner o göra fullmånemeditationen🌛

möta demoner kan vara bra🤗 - säga hej jag är inte rädd för er, liksom❤️

Otroulig, inte alls nåt vatten på min kvarn, jag bara mindes att du själv kommit fram till det…och jag är TOTALT kass på datagrejjor o fullkomligt beroende att få hjälp av min man jämt där, så jag är ingen "förebild"  heller😛, alltså jag är på den nivån så att jag blir grymt stolt när jag lyckas bränna skivor helt själv😂😇

hmmm, nu pep min klocka att det är abundance workshop inatt kl 2?? stämmer det tro, eller är det i morgon 2? det är väl fler av er som signat upp på det va? Jsut nu känner jag att jag MÅSTE sova inatt, så i så fall får det vara, men är grymt sugen att få mer tips på blockeringar man kan släppa🎈, som man kanske är helt omedveten om att man har

Otroulig
2014-09-08 22:08
#193

Nja jag menar mest att du var nåt på spåren 😍 råkade gå in i min dagbok och där stod nåt klokt som Kathja sagt också, om att min resa kanske var att hitta tryggheten i mig själv och sluta tro att jag skulle få den från en mansfigur….fast maken till mer självgående kvinna har jag knappt träffat 😎 ja nu kanske jag tog i lite. 😊Men jag gör ju det mesta själv…det är det här med datorer då, elektronik och el.  Där har jag lite att lära mig.

Intressant faktiskt vi satt i dag på jobbet och diskuterade varför vi alla föredrog längre män…det är ju nåt vi fått med oss bara. Eller sitter det någon stenåldersgen som säger att vi ska bli omhändertagna och skyddade av männen? 🤔 Själv har jag ju en förkärlek för långa ståtliga män. Jag är ju rätt lång själv. Men varför i allsindar skulle inte en man som är kortare än mig kunna attrahera mig?  Det har inte skett hittils men det är ju ingen sanning för det 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-08 22:17
#194

Att göra saker själv är enligt mig inte det samma som att ha släppt tanken på att en "mansfigur" ska göra det.😎 Och att du attraheras av långa män hänger väl ihop med det samma tänker jag… Längtan efter att bli omhändertagen! 🤗 Jag ser mig också som väldigt självständig, fixar och donar lärde mig att byta kontakter och annat krafs av min pappa när jag var sådär 7-8 år. Men när det väl kommer till kritan har jag haft så svårt att släppa kontrollen och väl bli omhändertagen.🥵

Så kanske det hänger ihop i alla fall… (för inte kan väl jag ha fel?! 😎)

Och MÄN ska 😉 ha rejäla händer och kunna fixa och dona, hänger det så ett par breda axlar, med vidhängande rejäla överarmar mellan dessa händer och axlar -  ja då är jag torsk. Och självklart ska han vara längre än mig! Tror visst att kvinnorna jag har fallit för även de har varit långa… Det är nog min pappas fel! Han är lång, manlig, händig och har rejäla händer. 😊

[::Vera::]
2014-09-08 22:45
#195

Just nu känner jag bara så här när jag läser det ni skriver.. Jag vill bli omhändertagen. Ompysslad! Det har aldrig hänt och jag längtar efter det så så mycket. Är så trött på att vara självständig och klara av allt själv. Bara så så så trött.. suck. Vad är det jag sänder ut eg? Att jag är starkast i världen och behöver varken kärlek eller något annat? Att jag finns bara till för andra att utnyttja gränslöst?.. suck. Relationer… suck. Undrar om jag vill ha några fler någonsin…suck.

Annons:
szirius
2014-09-08 23:17
#196

#195 åh, om du bara kunde se vad jag ser: fatta vad fantastiskt att du kommit fram till detta, det betyder att önskan är sänd, be och du skall få, det kommer, så hääärligt, njut av det, fantisera om hur härligt det kommer bli då du nästa gång kommer tillåta dig att vila i nåns famn o låta dig bli omhändertagen❤️det har just börjat bli roligt, kära LIV, du har precis börjat leva ännu mer genuin som den du ÄR. 

Oj, vad vi är olika där Kathja😉, jag gillar ALLA olika sorter, feminint o maskulint, muskligt o smalt…det sitter aldrig i kroppen för mig, utan jag ser en gnista o sen blir jag förälskad i vadän den själens tempel är🌈

Heja Otroulig, din insikt öppnar fler dörrar, såklart att det finns korta guldkorn med✨

[::Vera::]
2014-09-08 23:40
#197

Szirius. Kram. Känslan bara kom över mig…Tänk att t ex få frukost på sängen eller att middag är lagad när man kommer hem.. eller att någon bara fixar det som behövs fixas.. Bara för att…man är älskad. Ja… bara få vila i någons famn och känna sig trygg och älskad bara för att det är så. Tror bara inte att det är meningen att jag ska få ha det så. Jag har lite fantasi men behövs massor av fantasi för att tro på det. Försöker :)

MissInAction
2014-09-09 00:28
#198

Liv, 
du behöver inte gå från A till G på en gång, om du förstår vad jag menar. Känns hoppet för stort, så att du inte kan tro på det… så börja med små steg? Varenda liten tanke i rätt riktning, som känns lite bättre än den förra, är guld värt att hitta!! ❤️

Och mm… långa killar 🤤😍Det har jag alltid varit svag för. Helst 190 eller så.. gärna mer. Mmm. Och så gillar jag det här smala.. får gärna vara vältränad men mer åt det smala hållet 😊 Och älskar händer… mmmm händer… fast har nog ingen preferens på att de ska vara stora, haha. 
När det gäller tjejer så gillar jag också oftast de som är längre…  Jag har alltid tänkt att jag vill vara den kortare, för annars känner jag mig som en jätte.. och det är ingen angenäm känsla, tycker jag 🤐

Tycker att dina ord var så fina, szirius!! 
"o sen blir jag förälskad i vadän den själens tempel är" ❤️❤️
Såååå himla fint!! Det är ju precis så jag ser en kropp också… tänker nu på den personen som jag älskar…. den själens tempel. Men jag har aldrig kunnat sätta ord på det. Tack, så fint!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-09-09 01:39
#199

God morgon på er!! mycket klottrat idag!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-09-09 06:49
#200

Jag skulle passa åt dig Liv 😉 Sånt är jag bäst på! Att fixa och dona och pyssla om. 

Haar vaknat i ett underbart läge - drömt som en toka, får se om jag hinner skriva i dröm tråden. Jag bad om drömmar och det fick jag. 

Lite småhög idag. tack, tack tack!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-09-09 07:06
#201

Szirius, önskar jag kunde säga att jag också fungerade så. Jag kan älska och beundra alla typer av människor, men den fysiska attraktionen kommer bara i vissa lägen. 

JA Miss, stora varma händer är mysigt, som vill hålla i mina ❤️ ojoj, vilken vibb jag hamnade på nu 🤤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-09-09 08:05
#202

MissI jag får bli bättre på små steg. Vill köra 100 direkt och gärna fort. Så jag hoppar liksom framåt och blir både trött och nedslagen när min önskning känns långt ifrån. Ja, fint Szirius… Förälskad i en själ vad än själens tempel är. Så vackert, blir varm inombords. Otroulig, ja om jag inte bara hade varit 1.65 lång o kvinna så hade vi passat.. haha..du o jag o djuren o växthus. ;).. och trasiga gräsklippare förstås :)… (Edit)Obs! som du fixar när trasig ;):)…Jag kan el och ok på data, så kompletterar dig bra hahaa..det var ju kul. Fortsätter med små steg och tankar idag.

Annons:
Theleonora
2014-09-09 09:08
#203

195 Liv, Åh vad jag tyvärr känner igen mig i allt du skriver. Vafan har jag valt att gå igenom alla dessa prövningar själv…. Inget stöd, ingenting…. Pallar inte mer. 

Nu behöver jag verkligen hjälp och jag vettefaaan varifrån den ska komma….


Otroulig
2014-09-09 09:12
#204

Jag måste hålla med Sziriuz Liv, det är super bra att du identifierat denna känsla och skickat iväg önskan. Snacka om att ändra sin framtid!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

catchpassion
2014-09-09 09:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#205

Hej allesammans!!
Dt var ett bra tag sedan jag loggade in här, har haft det väldigt mycket men nu är jag här. Hoppas er sommar varit bra?

Lite uppdate. Njutit av sommaren och verkligen bara varit i stunden, tyvärr tappade jag bort lite saker på vägen bl.a den super viktiga meditationen.  Nu är boken (min bibel) The Sekret framtagen igen och dags att plocka ihop de viktiga bitarna igen.  Ha de gott alla så lovar jag att vara mer aktiv här igen. Kram CatchPassion

Kram
CatchPassion

[Kathja]1
2014-09-09 10:17
#206

Thele vännen ~ ibland måste vi söka upp hjälpen. Gå på Känslan. Kanske en vän, kanske kuratorn på vårdcentralen, kanske någon via jobbet. Känner du att du behöver hjälp sök den! ♡♡♡ Passion ~ Härligt att ha dig här igen, undrade just vart du hade tagit vägen. ♡

catchpassion
2014-09-09 10:36
#207

Tack Kathja
Känns skönt att ha varit saknad. Jag har dock hela tiden haft denna sida som startsida och inte släppt taget helt. :D

Hoppas din sommar varit bra.
Själv sitter jag och drömmer om att få flytta till varmare land nu under vinterhalvåret och har googlat lite på det. Nu kom jag på att det finns ju endel som är här på forumet som bor utomlands. Har ni några tips kanske?

Kram
CatchPassion

Theleonora
2014-09-09 11:03
#208

Tack Kathja, ska till vårdcentralen nu och ta ett steg i taget. Men oj vad livet känns tungt ibland…


SHIAWASE
2014-09-09 13:13
#209

Hej!!! en snabbis,, måste fixa mat!! passion kul att se dig här igen!!!

Thele!!!!! Slänger iväg några kramar och LOVE så länge!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[::Vera::]
2014-09-09 13:40
#210

#208 Thele, du kommer att orka och det kommer att ordna sig.  🤗 

#204 Otroulig. Jag fattade nu att jag identifierade några viktiga känslor igår när det gäller relationer… De var laddade. Ni har rätt i det, du och Szirius, jag vet vad jag önskar och det är utsänt. Kan bara vänta, längta och drömma om att tillåta mig att vila och ta emot i en helt annorlunda, vänlig, varm, skön, generös, snäll-spännande och trygg relation som omväxling. Det är min framtid! Den har redan börjat, det är bara lite gamla grejer som gärna vill haka sig fast hos mig. De kommer att släppa greppet snart och gå upp i rök.❤️

[rore]
2014-09-10 09:18
#211

Sitter här framför skärmen och känner mig,,,? Underbar!!😍till sinnes. Wow.

Var i väg uppåt landet i helgen. Omslöts av vacker natur, gamla fäbodar,berg, skog skogstjärn, goa människor som jag aldrig tidigare träffat,, och så denna fantastiska tystnad ute i naturen.

Känner mig som pånyttfödd! Hel och ren hela vägen in i mig själv.

szirius
2014-09-10 10:56
#212

#211 mmmm, låter underbart🤗- och du ÄR underbar😍

SHIAWASE
2014-09-10 11:50
#213

haha!! Och jag skrev just ett inägg på FB d är jg nämner hur viktigt det är att tycka att man själv är WONDERFUL!!! WOW, snacka om synksynk!!! Klicka gärna gilla på det!!Haha (på japanska, men I am wonderful, står på engelska!!!,, resten av innehållet får ni ha tillit till,,hehe)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2014-09-10 14:07
#214

Ooooh måste springa iväg på läkarbesök alldeles strax.. men fick just mail från TUT, notes from the Universe-killen.. om Stockholmsbesöket. Och insåg att jag är faktiskt sugen!! Gillar hans vibb i mailen så mycket, så lättsam och glad och allt är möjligt, high flying!! Kan tänka mig att marinera i den en dag i Stockholm! Nån mer som är sugen?

MissInAction
2014-09-10 15:51
#215

Härligt rore!! ☀️
Och gissa vad… föga förvånande, haha! Jag tänkte precis det här tidigare i dag när jag promenerade…. fasen vad bra jag är! Och vad vacker jag är! Jag är ju underbar! ❤️

😃

Och ja, Linn! Är väldigt sugen på att gå. Meeeen jag tror att jag får hoppas på nästa tillfälle! 😉

Och apropå The Universe så var ju dagens mail helt underbart, tycker jag:

_There's so much time in a day, Maria. 

You could have breakfast, lunch, and dinner on 3 different continents. 

You could outline the book you're going to write, start the screenplay adaptation, and watch "Gone With The Wind," before the sun even sets. 

Spend a day at work, and still have 16 hours left over. 

Or you could just think 60,000 different thoughts as you tool all over Uppsala. 

Hey, the record for climbing Mt. Everest is under 9 hours, leaving 15 to nap and go Yeti searching. There's so much time in a day, Maria. So much. 

You're rich, 
    The Universe_


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-09-10 16:11
#216

Förresten!  Känner ni här inne till Änglaskolan? Verkar som att den finns i Norge. Det var en intervju med prinsessan Märtha Louise och Elisabeth Nordeng i Live Life (Life-butikens medlemstidning) som jag läste. Jag har ju verkligen noll koll på prinsessor och sånt och tror inte jag känner till den här skolan heller men det stod att de håller på att översätta deras böcker till flera länder. Jag googlade men hittade inget om skolan på första sidan i alla fall, utan det var bara tidningsartiklar.
Reportaget hade rubriken Att leva i nuet - därför min blick drogs till det 😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
2014-09-10 19:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#217

TSHIRT STORE har så fina grejer ibland! ❤️
Frågade om jag fick ta en bild. En tröja har texten Happiness is the truth och en annan High on life ☀️
Tokgillar 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-09-10 20:29
#218

Näe Miss,  känner inte till någon Änglaskola. Har blivit lite pysslig, jag gillar det. Nu gör jag äppel paj att ta med till jobbet i morgon. Mer kreativitet och energi önskar jag i mitt liv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

catchpassion
2014-09-11 07:35
#219

Hej alla

Känner att ja svårt att hänga med i tråden eftersom ja har varit borta från sidan ett tag. :D
Härliga tröjor MissInAction! Har inte heller hört talas om Änglaskolan.

Vad härligt rore! Jag bor i Hälsingland och är så tacksam för naturen som finns bara runt knuten där jag bor.

Linnease vem vad är TUT?

Själv var jag i går på min 4.e mindfulness kurs, som jag har längtat efter att denna kurs ska starta och nu när jag väl går så känns det inte alls bra och jag har sånt motstånd till att åka dit. 🤔 Ledaren är fumlig och oklar i sina uppgifter. Vid meditation eller kroppscanning så säger hon väldigt ofta fel och som deltagare blir jag stressad och kan inte njuta av stunden. Usch så fel det blev, ändå känner jag att jag måste delta dessa 8 ggr som jag anmält mig till. Något gott måste bara komma ur detta. Men jag tar gärna hjälp av er utomstående som er för att hitta dit.

Kram

Kram
CatchPassion

linnease
2014-09-11 08:07
#220

Catchpassion: Tut.com! Kan inte göra länk via mobilen, men spana in det om du vill. Man kan få dagliga email från "Universum" från dem, helt fantastisk skön vibbar, prenumererat nån månad nu o ser fram emot dem varje dag :) har inte kollat in så mycket mer än mailen, men nu stod det som sagt att killen som skriver dem ska komma hit och ha nåt event.

MissInAction
2014-09-11 08:15
#221

Jadu catchpassion, det som först slår mig är att det handlar inte om vad ledaren gör eller inte gör. Det handlar alltid om dig och dina medvetna och omedvetna föreställningar. Tänker på det här att själv sätta en intention och en vibb som överensstämmer med det vi vill uppleva/dra till oss…. alternativet är att vi inte gör det och då ramlar vi istället över alla möjliga erfarenheter och vår känsla och vårt mående påverkas av omständigheterna. 

Kan du se det som en träning i acceptans? Hitta känslan att det spelar ingen roll vad andra gör och inte gör och hur de är, eftersom du själv har kontroll över dina tankar och känslor. 

Annars undrar jag vad det är som gör att du känner att du måste delta alla gånger? Vi ska ju inte göra något som känns fel och motströms 🤔 men kan ju vara någon hake som du kan komma runt, som ligger i vägen och om du faktiskt vill fortsätta gå, så gör det!

Här finns en tråd om TUT-killen Mike Dooley: http://lawofattraction.ifokus.se/discussions/53f37a018e0e746bc5002651-mike-dooley-i-stockholm-510?discussions-3


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-09-11 08:58
#222

Hej, hej!!!

Ja  TUT !! me like,,haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2014-09-11 09:39
#223

MissI, jag har hört talas om Märta Louises änglaskola. Prinsessan har skrivit några böcker också.

Annons:
[Kathja]1
2014-09-11 09:49
#224

MissI - Här har du hennes änglaskolasida

MissInAction
2014-09-11 11:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#225

Tackar! ❤️

Åh det är så mycket på det här temat för mig nu på sistone!! Att vara i känslan av det som vi vill dra in i vårt liv! Love it!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-09-12 11:02
#226


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-09-13 12:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#227

Apropå valrörelsen och politik i allmänhet… snacka om att man sätter sin vibb efter omständigheter och omgivning!! 😮

Nåja. Den här dök upp på FB och jag tyckte den var så bra - tänkvärd för den som inte vet hur den ska förhålla sig till klimatpolitik och klimattänk… vi kan välja att inte se det som hot eller som negativt, utan i stället att vi skapar något ännu bättre!😉❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-09-13 12:50
#228

Hej alla glada!

Jag har tillbringat förmiddagen med att lyssna på ett seminarium om att hitta kärleken och nu upptäckte jag just att man inte behövde ha anmält sig till hela eventet utan man kan signa upp sig här och gratis lyssna. 

Jag gillade detta eftersom det handlade om att gå tillbaka till sig själv. 

Nu ska jag nog ta mig en meditation, jag skulle nog må bra av att vibba upp min jobb energi också. Så jag får väl gå till "Vore det inte härlig" tråden 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

catchpassion
2014-09-13 18:40
#229

Hej
Jo jag håller med dig MissInAction i det du tar upp.
Ska kolla in länken ni tipsar om. Tack

Kram
CatchPassion

linnease
2014-09-13 19:11
#230

#227 Oj jag tänkte mer.. Tänk om det verkligen bara är en 'hoax'.. Och världen redan är underbar och inte alls behöver räddas eller förbättras… För det kommer ju automatiskt, går inte undvika, bara att chilla och njuta av det som är ^_^ och allt fokus på problem mest bara hindrar lösningar från att bara flyta.. Men, såklart, downstream eller upstream beroende på var man är förstås

Annons:
linnease
2014-09-13 19:14
#231

Neeej jag skrev världens mysinlägg men glömde att hjärtan med mindre-än-tecken inte funkar.. Jaja. Om soffmys och pepparrotssås och annat smått o gott ^_^

MissInAction
2014-09-13 20:06
#232

Jo men precis!! Jag tänkte iofs lite som med happy… ibland säger ju folk att de inte vågar vara glada "ifall att det inte går som man vill".. inte vågar vara glada och lyckliga "förgäves". Lite så tänker jag kring det här också. Är ju helt galet i min värld!! Varenda anledning att känna glädje och lycka är väl underbar, punkt ☀️

Och varenda ansträngning (i brist på bättre ord - menar inspirerad och downstream) i syfte att skapa en bättre värld är i min värld något positivt! ❤️

Dock så blir det något annat kanske, om man har övertygelsen att världen är hotad och är full av orättvisor och katastrofer och man kämpar emot det. 

Helt olika energier!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-09-13 20:28
#233

#230 jamen såklaaart att det är så…helt galet att fokusera på problemen, o så LÄTT att liksom halka in i det….märker man ju på alla politiker, även de som vill läka jorden…att det blir så mkt fokus på allt som är fel nu o måste fixas…istället för att skifta o gå in i att vara superfokad på att hitta flödet i att kolla på allt som är bra o hur man kan göra ännu mer av det…andra glasögon. liksom HOPP, wiii, att det går att fixa, wohoo , det ärju värsta kicken att känna så i stället för att man är i en geggig motströms mot hela världen o allt bara är kamp…

Missi, så där känner jag med. Att jag skiftat helt o inte längre kan tänka att det är nåt negativt att " ta ut glädjen i förskott", tvärtom! Jag tar ut all glädje jag bara kan i förskott- och sen, om det inte blir som man tänkt sig, då får man hantera det där och då, skifta o hitta nya vägar🎈

Det går ju bara om man börjat släppa på idén att målet är det viktiga…och ser till resan….resan blir så mkt roligare om man kan fylla den med alla sorters njutning, det som finns i nuet, o det som kanske väntar, hopp o förväntan o pirr här o nu, ja -liksom omfamna ALLT i nåt jättehärligt.

MissInAction
2014-09-14 12:19
#234

Minns att det pratades om FB här förut och hur våra newsfeed svämmar över av positivt och happy och vackert ❤️

Här är en som slutade Gilla saker på Facebook och upptäckte hur hennes newsfeed och FB-upplevelse förändrades positivt!

Jag har inte läst supernoga men det mesta. Så jag förstår fortfarande inte riktigt hur det kan förändras och tänker väl att mycket är det för att hon har skiftat fokus 😉
Men ändå tänkvärt!

Hon menar att hennes FB har blivit mer kärleksfull och varm, mer medmänsklig och att hon bara ser sånt som intresserar och engagerar henne.

https://medium.com/@schmutzie/i-quit-liking-things-on-facebook-for-two-weeks-heres-how-it-changed-my-view-of-humanity-29b5102abace


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-09-14 12:57
#235

Solen strålar ute☀️. En vän sa igår att vackert höstväder fick honom att känna sig barnkalas-glad. 😃 Så nu blir det hopp in i duschen, hänga upp tvätt och sen knalla bort till vallokalen och rösta med hjärtat ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-09-14 13:49
#236

Jag har ännu inte bestämt mig hur jag ska rösta! 😕 Det är inte helt klockrent i år känner jag. Det blir nog att jag står där och gör valet efter hur det känns i hjärtat precis just då. Men det blir säkert bra så.🙂

SHIAWASE
2014-09-14 13:53
#237

Ja ni har ju valtider nu,, Min FB är bästbästa happy sidan!!!! Jag gillar bara sådant som jag vill gilla, och det dyker bara upp sådant som jag gillar!!!
Så min FB sida är min pepp sidan, min mys sida,, min high vibb sida!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2014-09-14 13:57
#238

Jag har ju blivit värsta Jason Mraz fans, nu sista dagarna, och lyssnar och läser hans låtar,, WOW!!! allt är sååå klockrent,, Och så söker jag på hans namn, han kommer hit till Japan i November,!! Så jag ska nog se till att gå,,

Inte bara texten utan vibben från hans musik är alltså HÖGSTA vibben, även om det är sådan musik som man inte har lyssnat på tidigare (alltså inte ens egna typ av musik ) så rekommenderas att LYSSNA!!!! och läsa texterna!!!!

Happy Music, High flying disc musik!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-09-14 14:16
#239

Ser på min FB att ungefär jättemånga skrivit om valet varje dag länge nu och även att många taktikröstar.. dvs inte lägger sin röst utifrån hjärtat utan istället så att "rätt partier kommer till regeringsposition" typ.

Själv tänker jag rösta från hjärtat och det har jag alltid gjort ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-09-14 15:07
#240

Det gjorde jag med, som alltid. Fick mig ett gott skratt när vi kommer ut efteråt och min man inte kommer ihåg vad han röstade på! Han velade lite fram och åter och väl där var han så inne i att få en lapp av varje färg och skynda sig för det stod en äldre dam bakom honom och muttrade så han vet inte alls vilket parti det blev. Otroligt roligt!

MissInAction
2014-09-14 16:25
#241

Oj vad jag skulle ha ångest om jag inte visste vad jag röstat på 🤐
Men skönt att han kan skratta åt det!!

Den här tyckte jag var rolig 😂
Apropå pole-bilden som jag la ut på FB igår! De får det att se så lätt ut, har sett uppvisningar förr (nej inte stripp) och de är jäkligt starka! 😍
Jag skulle gärna vilja lära mig, verkar vara en tokkul träningsform!! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-09-14 16:27
#242

Jag känner en kille lite löst som visst ska vara med i SM i det där. Super coolt!

MissInAction
2014-09-14 16:33
#243

Åh jag tänkte på Tallinn-flytten, när den nu blir av! Det kommer ju lite tankar om det praktiska.. med lägenheten och mina grejer här och vad jag ska ta med. Sen slog det mig i dag att jag har ju så länge önskat att göra mig av med "nästan allt", en rejäl utrensning, men jag kommer aldrig så långt utan jag rensar lite undan för undan, även om jag kallar det storrensning!

Så egentligen, så är det ju perfekt om jag får med mig lite!! 😎
Jag tänker ju att vinterkläder.. två-tre jackor tar plats.. ombyten.. kanske några böcker.. ja ni vet, man börjar tänka!! Det mesta kan jag ju köpa i Tallinn och jag får tänka efter vad jag egentligen har för behov och vad jag egentligen vill ha i mitt hem ♥
Hittade en jättestor resväska som rymmer 109L eller vad hon nu sa, den kostar 2000 kr haha. Tänkte om jag skulle ta ännu mindre med mig. Det värsta är väl dock datorn…. den lär jag inte kunna ta med mig. Och där har jag 95% av mitt sociala liv, samt spel… hmmm. Intressant, detta!! 😉

Vem var det som hade gjort den där jätteutrensningen hemma och bara sparat katten och någon kökslåda? Spull? 🤔


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-09-14 16:42
#244

Miss, Jag fattar inte…varför kan du inte ta med dig dator? Ahh, jag tror ju i min enfald att alla har en bärbar 🤪 tokiga jag. Men visst sjutton måste du kunna skicka över den lite senare  - när du har en fast adress. Be nån skicka den bara.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
2014-09-14 16:46
#245

Åhh, jag vill också testa pole dance och aerial hoop och liknande, aerial yoga finns också! ❤️

MissI, kul med flytt och planering och förberedelse!! 🤗 Det var Ollivoll som rensade ordentligt.

Jag har röstat och det kändes bra!

Nu iväg på BodyBalance.  Älskar livet, älskar flödet🌊


MissInAction
2014-09-14 16:50
#246

Ahaha precis, min stationära är liiiite stor och otymplig att ta med! Men hur skulle de skicka en sån stor låda med skärm? 😂
Men jag tänkte att på något sätt så får jag fixa en bärbar speldator! 😉
Har en gammal Dell-laptop som jag fått av en vän för flera år sen, den går INTE att spela på.. knappt kolla Youtube! Haha! 

Men Thele, kolla in Uppsala Pole då 😃

Ja just, Ollivoll var det kanske! 

Yay för träning och kärlek och flöde! 🤗❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-09-14 18:18
#247

Du måste ju inte packa allt i en väska. När dottern flyttade till Skottland så blev det en resväska plus handbagage när hon åkte dit och så skickade jag två lådor till henne, den ena var full av dator. 😎

linnease
2014-09-14 20:37
#248

Helt fastnat i valvakan ikväll, så spännande! Känslan är ju som värsta Sverige-i-VM-fotbollsmatchen, särskilt innan första prognosen, och så kul att kolla på hur alla tror o känner sig o tycker o tänker. Men oj vad lätt att vibba bort sig lite oxå.. Inte samma rena höga som Jason Mraz riktigt, mer mixat med tävlingskänslan o SD o allt.. Så så bra med Shia rena höga inlägg, tog en paus och kollade på ett par videor så mådde jag genast bättre igen. Häftigt. Men tillbaka nu, för spännande är det ju iaf! Och alldeles strax blir det dessutom superfint kött, ädelostsås, potatisgratäng och superfin grönsallad, mums!

[Kathja]1
2014-09-14 20:43
#249

Vilket söndagsmys Linn! Själv tänkte jag just att jag kanske skulle kolla hur det går, men kände ett litet nyp imagen som betyder "håll dig ifrån det" så det blir till att kolla annat istället. 😃

Theleonora
2014-09-14 20:50
#250

Jag har också fastnat i valvakan. Tänkte kolla på Kathjas halleluja-video men är hetl fast, haha. SÅ jag får se den där sen :)

Bra du har det Linn! Jag vill också ha nån som fixar lyxmiddag till mig!!! 😍


linnease
2014-09-14 20:55
#251

Jaaaaa visst har jag! Jag har oxå nått hugg i magen men det har nog mest med den andra M att göra.. Tror jag. Eller allmänna gamla rädslor. Så försöker släppa o njuta av hur bra jag har det istället ♥. Nu kom precis bestick o glas framtrollade medan jag läste här ^_^

Annons:
linnease
2014-09-14 20:57
#252

Ja precis.. Får bli halleluja imorrn istället ^_^

Theleonora
2014-09-14 21:01
#253

Men åååh så underbart Linn! Din livsnjutare!!! önskar jag var lika bra som du på att ta emot. Det kommer ;)

Hm, jag är värsta spänningsjunkiieen , borde nog göra nåt annat och sen tillbaka till valet om 30 min. Ger ju inget att sitta här och spänna mig :)


[Kathja]1
2014-09-14 21:15
#254

Här mölar vi rostade mackor och kollar på Firefly, helt i linje med mitt flow. ♡

Otroulig
2014-09-14 21:23
#255

Jag har våga vägrat valvaka - fick in en kommentar på FB och blev lite ledsen. Så återigen fastnade jag i det som är.  Jag vill ha ett samhälle med kärlek och gemenskap! BASTA! 

När jag såg det här klippet från Heartmath som jag la upp så fick jag en sån grym igenkännings känsla. PRECIS det dom beskriver med grupper - hur man kan agera som grupp när man är uppkopplade på samma vibb. Det är ju precis det jag upplevt och det jag vill ha igen! Yes liksom, det finns 🥳 det är inte bara jag som känt det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-14 21:52
#256

Det var därför jag röstade på Enhet, det enda partiet som utgår ifrån kärlek och att vi skapar vår värld utifrån oss själva. Lyckliga medborgare ger ett blomstrade land. ♡

[Kathja]1
2014-09-14 21:52
#257

Det var därför jag röstade på Enhet, det enda partiet som utgår ifrån kärlek och att vi skapar vår värld utifrån oss själva. Lyckliga medborgare ger ett blomstrade land. ♡

linnease
2014-09-14 21:55
#258

Åh cool. Insåg just att jag kan njuta av spänningen lite för att jag inte är så himla investerad i utgången.. Så skönt! Alltså jag vill ju så klart ha ett braaaa land.. Men jag är hyfsat stabil i att jag skapar min egen verklighet i alla fall och att svenska massmedvetandet vibbar är väldigt välmående som grund. Jag tror snarare att SD är mer som en massmedvetandets skuggjobb… Kolla på undertrycka, borttryckta känslor, ta fram dem i ljuset och se på dem.. Så jag tror det är BRA! Och bara ett steg på vägen mot saker som är bättre än nånsin. Också intressant att det är så många partier och ingen solklar majoritet.. Mera som att alla är tillåtna, alla yttringar finns, alla kan finnas jämsides, wow! ♥ ♥

Annons:
linnease
2014-09-14 21:57
#259

Och nu blir vi tvungna att räkna ut hur vi kan tillåta allt och alla att finnas jämsides med, wow! Så cool.

Theleonora
2014-09-14 22:00
#260

Mm, intressant val. Men jag hade helst sett att SD inte fått så många röster och att FI fick komma in i riksdagen, trots att jag inte röstade på dom 🤪. Och att KD åker ut 😴


Otroulig
2014-09-14 22:08
#261

#258 Ja, precis - skuggjobb, det kanske måste upp i ljuset för att synas. Men jag hade gärna velat slippa det…tyckte att det räckte med förra valet. Jag förstår verkligen inte hur så många röstar på dom. Helt obegripligt. Men här svävar vi ju omkring på High Flying Disc 😎. Alla har inte kommit hit. 

 Jag röstade också på Enhet ❤️.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-09-14 22:24
#262

Ja precis.. Men jag tänker att det är bra! Folk som har känt sig maktlösa tar tillbaka sin power, vågar säga vad de tycker, ha e åsikt.. Från depression downstream till anger, hate, revenge… Så nu.. Är ju frågan vad vi gör med dem? Motarbetar och trycker tillbaka dem in i depression? Eller tar emot dem, släpper in dem, lyssnar på dem, älskar dem, guidar dem tillbaka till kärleken? 💘

Otroulig
2014-09-14 22:29
#263

Linn❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-09-14 22:41
#264

:) :) ♥

[Kathja]1
2014-09-14 22:51
#265

Det är med kärlek vi förändrar till det bättre. Så krama dem alla! ♡ #gruppkram#

Annons:
SHIAWASE
2014-09-15 00:07
#266

Godmorgon på er!!!  Jag har ju missat erat klotter,,,

Tack linn för att du kände att mitt inlägg var högt,,, jag var superhög,,haha

har vaknat med bra vibb. Tänker på valet,, Jag känner ju också att allt detta "hat" som alla visare gentemot SD tex. har förstärkt deras position. Allt skrivande på FB (lyckligtvis dyker inte mycket sådant upp på min sida) Allt motstånd, ilska för att MOTARBETA är ju självklart en bidragande orsak.  Tillåt alla att vara som de är, och var som DU är bara, framför ditt budskap, förstärk inte budskap som du inte tycker om genom att ösa ilska, dömande, och fientlighet gentemot dem.

Lite intressant att se det på avstånd så här. Jag har ju inte följt någon valvaka, var inte och kikade på tidningarna, men de har blivit så jobbiga att läsa eftersom det är web tv på alla artiklar nuförtiden, jag ville ju läsa liksom.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-09-15 00:41
#267

Ska vi göra banderoller med texten Krama en Sverigedemokrat? 😂 Nej huuuua. 

Fast jag tycker om dina tankar, Linn!! Känns faktiskt lite bättre när jag tänker så! ❤️
För jag är seriöst ledsen och orolig över SD's framgångar och när jag föreställer mig var och en som valt att lägga sin röst på dem.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-09-15 07:42
#268

Haha, det här kom på min mail nu… författardrömmar var det ju 😎
Fast jag tror inte att jag vill ha en kurs som riktar sig specifikt för en viss typ av böcker. Och sen funderar jag över att registreringen ska ske senast 25/8 och mailet kom ju i natt! Men men… ett steg närmare iaf 😃

http://www.groupon.se/deals/uppsala/write-story-books-for-children-18/44915052?p=3&nlp=&CID=SE_CRM_1_0_0_258&a=405&utm_source=newsletter&utm_medium=email&sid=3338d568-3681-4466-aeef-8c225c37ebe7&division=uppsala&uh=fe4e45ec-06d0-4de4-91e0-90a15ab29317&date=20141509&sender=rm&s=body&c=deal_title&d=deal-page&utm_campaign=write-story-books-for-children-18-44915052


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-09-15 07:43
#269

Haha, det här kom på min mail nu… författardrömmar var det ju 😎
Fast jag tror inte att jag vill ha en kurs som riktar sig specifikt för en viss typ av böcker. Och sen funderar jag över att registreringen ska ske senast 25/8 och mailet kom ju i natt! Men men… ett steg närmare iaf 😃

http://www.groupon.se/deals/uppsala/write-story-books-for-children-18/44915052?p=3&nlp=&CID=SE_CRM_1_0_0_258&a=405&utm_source=newsletter&utm_medium=email&sid=3338d568-3681-4466-aeef-8c225c37ebe7&division=uppsala&uh=fe4e45ec-06d0-4de4-91e0-90a15ab29317&date=20141509&sender=rm&s=body&c=deal_title&d=deal-page&utm_campaign=write-story-books-for-children-18-44915052


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-09-15 07:56
#270

Men så underligt!!! Jag skrev i vår kärlekstråd igår, just på temat krama en sverigedemokrat! Hmf borta och det var ett långt inspirerat och roligt  inlägg om jag får säga det själv, 😃och tankeväckande såklart. 😎Får väl göra ett nytt…

SHIAWASE
2014-09-15 08:27
#271

Ni som har mig på FB  jag delade just ett inlägg från Good News!! Ni som inte har mig på Facebook, hitta sidan Good News ( om ni inte redan har,, (på svenska)) strålande,,, låt kärleken lysa idag!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-09-15 08:39
#272

Märkligt, Kathja!!
Igår var min iFokus helt konstig ett tag också och jag såg inte länken "Olästa" högst upp och "Upp till inläggslistan" fukade inte OCH jag hade ingen ruta att skriva i… så kunde bara läsa 😃

Lite bråttom iväg nu men jag ska läsa posten i mobilen sen! TACK! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
2014-09-15 08:44
#273

Tänker du på posten i "kärlekstråden" så blev det ingen! Gjorde ett nytt försök idag men råkade trycka bort det så jag gav upp. Tänker att det inte är meningen av någon anledning… Kanske skulle skapa mer av de tvi inte vill ha här inne…  🤪 Fick bli på Fb istället. 😎

[Kathja]1
2014-09-15 08:47
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: