Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1346 ggr
Otroulig
2014-08-11 15:21

Boktips

Hej, jag är på väg att beställa böcker och VET att jag fått tips härinne…men glömt vilken tråd..konstigt va 😉 vi som är så himla organiserade 😃.

Snälla hjälp 😍

I alla fall har jag hittat en jag vill beställa " "Mod att vara sårbar" av Rene' Brown, nån som har läst? 

Åh nu hitta jag en till härinnifrån "Munken som sålde sin Ferrari "- det kanske kan va nåt också 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
ollivoll
2014-08-11 19:24
#1

Munken som sålde sin Ferrari kan jag varmt rekommendera:) lyssnade på den på ljudband, den är grymt upplysande:)

MissInAction
2014-08-11 20:54
#2

Åh, vilken bra tråd! ♥

Den här dök direkt upp och som jag vill tipsa om då, jag läste den för… 7 år sen? Jag vet inte men hyfsat länge sedan och det var min pappa som hade läst den och satte den i händerna på mig. Tyckte verkligen om den, den gjorde stort intryck på mig. 
Jag har ju tidigare läst böcker om shamanistiska initieringar, särskilt om kvinnor, och tycker det är så himla intressant! Och på något sätt påminde den här boken om det, kanske för att mycket av övningarna och deras tankesätt är lika, och att det utspelar sig i Sydamerika. Som sagt, rekommenderas varmt ♥
Kvinnosjälens kraft 

Ska väl påpeka förresten att jag har inget med just Vattumannens bokhandel att göra, förutom att jag gillar den! Men de har boken och de har en beskrivning, därav länken 😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-08-12 08:26
#3

Synd att ni inte kan läsa mon bok!!!! Annars är ju den bästa boktipset:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-08-12 11:06
#4

Är det böcker på temat "förstå varför du är som du är" så vill jag föreslå Det självutplånande barnet av Alice Miller. En bok som hjälpte mig att förstå varför min uppväxt var som den var och varför jag blev som jag blev, tills jag blev som jag ville vara. Om den nu finns att köpa fortfarande…

Otroulig
2014-08-12 12:22
#5

Ja Shia, det är suger faktiskt!!!😡😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2016-03-01 20:27
#6

Hittade en gammal tråd med boktips och vill tipsa er om Kajsa Ingemarssons bok, Den magiska gnistan. Jag lyssnar på den via Storytel - väldigt bra.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: