Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 4899 ggr
[Kathja]1
2014-08-11 15:05

Tacksamhetstråden 11

I tacksamhet till att som är skapar du mer att vara tacksam över. Dela gärna med dig av vad du är tacksam över i ditt liv just nu. ❤️

Den förra tråden hittar du här.

Annons:
Otroulig
2014-08-11 16:06
#1

Tack för alla härliga meditationer jag har fått till mig idag och igår som handlar om att släppa taget.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-11 20:40
#2

Åh vad jag är tacksam för att jag hade god matlåda bestående av köttfärssås och spaghetti i frysen!! Har tvättat under kvällen och jag upptäckte att det saknades ingredienser till de rätter som jag hade tänkt att göra, och ville/orkade inte gå och handla 😃
Goooood mat!! ♥

Jag är även tacksam för vår vackra planet och natur, för livet och för att jag kan njuta så intensivt av det 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-08-11 22:01
#3

Tack för att jag får uppleva kontraster. Idag började det i gemenskap och slutade i ensamhet. Tack för att det kommer kännas starkare och tydligare nästa gång jag hittar till att jag är allt och allt är jag.

[::Vera::]
2014-08-12 11:26
#4

Tack Gud och universum för att det kommer att ordna sig.  Jag vet verkligen inte hur det ska gå till för jag är helt beroende av mitt körkort. Jag är så otroligt tacksam för att en lösning kommer inom 45 timmar. Sänder kärlek till polismyndigheten och ber om förlåtelse för min ilska häromdagen. Som jag sår får jag skörda. Jag förstår.

[::Vera::]
2014-08-12 11:31
#5

Är så tacksam för min nya arbetsplats och jag har fått många kollegor som verkar jättefina och trevliga. Jag är så glad för det!

Jag välkomnar kärleksfulla människor. Tack för att några redan har kommit och att fler kommer att komma in i mitt liv.

szirius
2014-08-12 13:12
#6

Tack för en fin vän som sa precis de ord jag behövde för att komma ihåg vad jag redan vet , och därmed skifta vibb❤️

Annons:
linnease
2014-08-12 18:09
#7

Tack för Älvans inlägg nr 3.. just det, det är bara kontraster.. puh. 🥵 Precis vad jag behövde komma ihåg just nu

[Kathja]1
2014-08-12 18:39
#8

Japp och utan dem vore livet väldans trist och enahanda. 😉

Theleonora
2014-08-12 18:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Tack till Liv som hjälpte mig i min insikt om varför jag sa nej till D. Det var för att jag inte kände mig trygg med honom så jag valde ensamhet, eller att vara på egen hand tills det dyker upp någon som är mer lämplig för mig. Men hittills har jag slagit på mig själv för det och målat upp honom som en gud som jag gått miste om.  Och jag har faktiskt gjort så med alla relationer, inte velat bli sårad av kompisar längre så jag har valt detta. Men nu vet jag att jag kan ta hand om mig själv, jag är skyddad och jag har änglar runt mig överallt och jag kan välja att ha dessa änglar i människoform omkring mig! Tack tack tack för att jag är så lyhörd och lyssnar inåt och att jag valde att stanna med mig själv och få mina insikter ist för att ringa runt och dämpa min ångest. Tack för den bästa och härligaste åskskuren och blixtarna! Tack för naturen, för alla väder!Tack för min energi!!! Tack för det bästa yoga-passet som börjar snart!! Nu iväg :) 

TACK!!!! 🌺 ❤️ 🥳 🤗

PS. Tack för att jag ser allt tydligt och klart när jag mår bra!!


Otroulig
2014-08-12 18:57
#10

Hmm, det här med att skapa Gudar känner jag igen. Skäms lite. Fast förlåter mig kärleksfullt direkt. Tack för att det känns som att nåt lossnat. Det här kanske låter konstigt, men tack för att det känns som att jag tillåter mig att vara sårbar igen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-08-12 19:45
#11

Otroulig ♡♡♡ Tack för att jag plötsligt är tillbaka i happy-happy-mood och till att jag var uppmärksam på vad jag gjorde just då. Jag släppte hur-när-varför och landade i skit-samma-det-löser-sig. Och i samma sekund agerade min man och började göra det jag nojade kring. Enjoying the flow ♡♡♡

SHIAWASE
2014-08-13 05:50
#12

Tack för alla fantastiska möten jag har dessa dagar,, möten med totalt renodlade LoA are på högsta nivå!!! Alltså verkligen medvetna skapare, och bästa samtalen man kan ha!!! OCH samtidigt så fantastiskt lättsamt och roligt! Precis den typ av umgänge som passar mig```TACK för alla skratt!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2014-08-13 07:27
#13

Tack för intressanta män som kommer i min väg. :) En sa tom nåt som jag inte tänkt ut själv! Mer loa män med god självkänsla tack! ;)

Annons:
Otroulig
2014-08-13 11:19
#14

YEEEEEES!!!!!!🥳🏆🎈

Jag tror banne mig att jag helat min dator. Det kanske var nåt så enkelt som virus. Körde två program igår och nu funkar t.om track paden (eller vad den heter) 

ÅHHH vad glad och tacksam jag är!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-08-13 12:20
#15

Yay! Bra gjort!! 🥳😃 Har ju blivit nyfiken på hur det ska gå i datorföjetongen.. 😛

Otroulig
2014-08-13 12:34
#16

Hmm, det var visst tillfälligt.. Eller bara en förhandsvisning att den är på tillfrisknande, mer pussar:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-08-13 13:01
#17

Ha ha, det var en pre peek, du står på perrongen men tåget rusar förbi, de där känner vi till. Men då är du på rätt väg. 🌊

Otroulig
2014-08-13 13:19
#18

Mer virus program åt folket!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-08-13 14:41
#19

För min del får du gärna behålla dem. Men tack ändå. ;-)

Theleonora
2014-08-13 15:02
#20

Jag hoppas du menar anti-virusprogram Otroulig!! Och jag säger nog som Kathja i vilket fall. :)


Annons:
Otroulig
2014-08-13 15:20
#21

Haha!!! Inte och anti… Samma sak, dom borde kalla dom friskhets program eller nåt, eller hur. Istället för att foka på det oönskade.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-08-13 18:53
#22

Alltså.. när du skrev i papperskorgen innan du skrev här så blev jag sugen på att säga.. Släng den på riktigt och köp en ny! Den kanske är bortom räddning 🤗❤️

Otroulig
2014-08-13 19:12
#23

Vafasiken, min första privata dator som kostade 10 papp…..Se där, där kom den tjuriga femåringen igen :). Jag får väl lämna in den åtmistone. Tror det är tre års garanti.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-13 20:19
#24

Otroulig, har du exakta namnet på din laptop? Märke, modell och så. Så jag kan kolla upp vad det är för pryl du har, menar jag 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-08-13 20:46
#25

kanske den säger att du ska let it go🌊…eller hitta ett sätt att leka med det hela…lära dig nya saker med nyfiket öppet sinne, inte bli irriterad ( jag vet, stort begärt va😉). Du har ju en relation även med din laptop😇…öva öva 🥳

Theleonora
2014-08-13 21:01
#26

Du kanske ska lägga ifrån dig datorn ett tag bara! Ni behöver en paus från varandra. Du har ju trots allt semester. Själv har jag haft problem att öppna mitt postfack i en vecka. Jag ser att det ligger brev i den och ibland när jag haft lust har jag försökt dra upp nåt brev men gett upp. Så nu tänker jag låta det vara tills den är redo att öppnas!


Otroulig
2014-08-13 21:50
#27

Haha!! Min relation med min dator är ändå rätt avspänd. När den helt plötsligt förstorar bilden på skärmen eller börja flytta pekaren så att man helt plötsligt kommer till andra sidor så brukar jag tänka att den är lite trött. Så då stänger jag ned den. Det är bara ibland jag blir irriterad när jag vill skriva i ett flöde, det funkar inte lika bra på mobilen. Men jag känner fortfarande ömhet för den, vill hitta felet. Så när inspirationen kommer ska jag ladda ned alla bilder och skicka in den för koll. Det är en MacBook Pro Miss:) Kaaaan vara så att den inte gillat att få grapefrukt juice i skarven till trackpaden. Det är inte omöjlig. Hehe.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
2014-08-15 08:54
#28

Är tacksam för alla lärdomar och insikter men åh vad det hade varit underbart om nån kunde hålla om mig och säga att allt blir bra. Att allt är bra! Tack!


Otroulig
2014-08-15 09:17
#29

Tack för att jag fick vakna i en sån härlig känsla i morse, tack för att det är så vackert här, tack för vindens sus i löven, tack för det vackra sken som blir när solljuset går igenom bladverket. Tack för semester och ledighet!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Alder]
2014-08-15 09:27
#30

Är också tacksam över alla lärdomar och insikter. (nu låter det som jag kopierar ditt svar Theleonora). men det är så för mig också.

För ett par år så tog oroligheten överhand i mig .idag kan jag hantera det på ett bra sätt,svaret fanns i mig själv.

Föressten det är första gången jag skriver här.🙂

SHIAWASE
2014-08-15 10:00
#31

Alder välkommen att skriva!!!!att skriva ökar skaparkraften så fortsätt med det, här är högt till tak,,så det ärbara att skriva på!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Alder]
2014-08-15 10:09
#32

#31 Tack 🙂 någon rad blir det nog,fast jag är inte så långrandig.

[Kathja]1
2014-08-15 12:06
#33

Härligt att se dig här med Alder! ♡

[Alder]
2014-08-15 12:54
#34

Tack Kathja.🙂

Annons:
[::Vera::]
2014-08-16 00:06
#35

Tacksam för den här känslan som jag nu har som får mig att bara vilja le och krama hela världen❤️. Har haft en så skön dag på jobbet (!what?! 🤦‍♂️) och känner mig hemma och närhet trots att jag knappt känner människorna och staden. Pratat med fina varma  🌈 -killen med. Fick också veta att jag är på helt rätt arbetsplats eftersom de vill utveckla just det som jag tycker är intressant och kul. Inget som någon hade en aning om för jag sa aldrig något om det innan anställningen. Och kommer att jobba ihop med minst en person som matchar mig. Älskar att göra saker tillsammans för det blir så mycket roligare.

Tacksam för att jag fick tydlig hjälp att välja rätt jobb i våras. Tydligare kunde det inte bli. 🙂

Säger tack till allt!! ❤️☀️

Otroulig
2014-08-16 00:41
#36

Åh, det låter strålande Liv, grattis!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-08-16 00:43
#37

Känner mig lite som en stalker Liv, jag ränner efter dig och tjoar, haha, men jag menar det. NU ska jag släcka. Godnatt

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-16 10:40
#38

Alla skulle ha en egen tjande pepp-stalker bakom sig 😂🥳

Helst skulle man ju vara sin egen pepp-stalker…

Otroulig
2014-08-16 11:05
#39

Åh tack tack tack, insåg nu ..igen..🙂 hur fantastiskt fint jag utvecklats med just det här att inte vara mina känslor, tack vare Linns inlägg i Teal Boston tråden. Det var ju som häromdagen när jag bölade och jag sen senare på dagen glatt konstaterade att jag bölat. Det är känslor som ska genomlevas och sen är det bra. Kommer man på varför dom kommer - fine - men egentligen så behövs dom bara ses, upplevas, omfamnas och sen knallar man vidare.  

Och tack för att min dator nu fungerar som en klocka 😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-08-16 11:11
#40

Tack för att jag öppnar upp mitt hjärta mer och mer1 ❤️


[::Vera::]
2014-08-16 14:36
#41

#37 Otroulig, jag känner aldrig aldrig aldrig något negativt när människor peppar så länge det kommer ifrån hjärtat. Pepp-stalking (😃 Szirius) kan aldrig för mig medföra något negativt eftersom det helt enkelt bara ger antingen en positiv kick, eller så inte. Om inte så ger det mig alltid kärlek, för det är precis vad det är. 

Reflekterade över en grej häromdagen. Att för mig så kan aldrig råd och tips som någon ger med en god intention aldrig vara en negativ sak. De kanske inte alls passar mig, men det är upp till mig om jag vill ta in det eller inte. Det är kärlek att vilja ge, men ingen annan kan exakt veta vad jag behöver. Om jag blir irriterad på människor för att jag får råd eller dylikt som inte ger mig något så är det kanske snarare så att det visar på att jag har problem eftersom jag liksom "lägger ansvar" på andra att ta hand om mitt.

Jag tänker dock aldrig att andra inte kan ge mig något. Alla ger mig något, och den inställningen har jag haft hela livet. Det hjälpte till att göra mina ex galet svartsjuka, trots att jag t ex aldrig någonsin skulle vara otrogen ens i tanken. Jag älskade ju dom och var noga med att de skulle känna sig trygga (jag tog felaktigt ansvar iof). Jag har aldrig upplevt förståelse för det här att jag nog inte värderar människor på samma sätt som många andra. Varken utsseende, intelligens, utbildning, yrke, talanger, status, etc. Jag tycker själv att det är märkligt, men fantastiskt härligt att verkligen uppleva att precis alla är värdefulla på olika vis.

Jag har mycket svårt att känna mig speciellt imponerad och har inga speciella idoler. Har aldrig blivit förälskad pga yttre egenskaper- det har varit en känsla. Skumt tycker jag. Önskar att jag inte kände mig så ensam med det här.

Hursomhelst, en god intention att vilja ge ur sin övertygelse och i kärlek kan inte vara fel. Det är kärlek att ge. Jag kan ta emot kärleken som ges, men rådet behöver jag ju inte ta emot om jag inte vill. Härligt!

…Fel tråd kanske men det blev så nu. 🙂

Annons:
Otroulig
2014-08-16 14:48
#42

Heja dig (haha ) igen Liv. Fantastiskt att du har dessa sidor så naturligt i dig. Det är det som är så skönt med den här siten, att vi alla ger av kärlek, sen är det upp till mottagaren att känna om det klickar eller inte. Vissa saker är vi ju kanske inte heller mogna för att ta in heller.. Det kanske måste få ligga till sig ett tag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-16 15:02
#43

Tack Otroulig *skrattar* 🤗

 Inte alltid så skönt med mina sidor, men oftast skönt.

Siten är verkligen en skön oas. Och jag skriver aldrig något för att jag känner att jag måste eller för att jag tror att det förväntas. Skriver däremot så mycket ibland att jag är rädd för att andra blir irriterade. Men jag har bara ett varmt katthjärta😃. Ja att det inte tas in kan bero på många saker. Inte rätt pusselbit eller inte rätt timing. Kanske aldrig någonsin rätt pusselbit heller.

[Kathja]1
2014-08-16 17:05
#44

Åh vad jag har det bra! Är tacksam över en riktig familjedag. Morsan och hennes fru var här innan och jag bubblar och myser för fullt med äldsta dottern som är hemma på besök. Kärlek ♡

szirius
2014-08-16 20:12
#45

#41 Åh, Liv du är inte ensam❤️, för mig har det också alltid varit en känsla varför jag tycker om människor, aldrig  pga typiska egenskaper eller utseende eller nåt sånt. Har heller aldrig haft några idoler direkt, o har haft som inställning att inte döma utan försöka förstå…men ibland har det ställt till det lite pga mitt medberoendemönster, att jag blir FÖR öppen och har tillåtit mig bli utnyttjad…

Haha, ett minne poppade upp nu, från högstadiet, hur de flesta tjejer hade killar i gymnaaaasiet o det var så cooolt tyckte alla,  o ännu hellre så gamla så att de hade kööööörkort😉…o jag fattade det verkligen inte.🤪…eller att bli kär i nån bara för att hen kunde spela gitarr,,,,o DÅ kände jag mig så ensam i att inte alls kunna gilla nån för såna grejer…NU kan jag förstå att jag redan då hade integritet..eller kanske bättre sagt att jag följde min känsla.

Man tänker att alla ska " växa ifrån" det där, men det finns ju såna som väljer partner och vänner utifrån yttre egenskaper o vad som anses rätt o lyckat livet ut…🤐

Älvan
2014-08-16 23:45
#46

Åh Liv vad underbart att höra om ditt jobb! Du är verkligen i flödet! Jag har länge nu försökt tänka ut en ny karriär och kommer ingen vart. Nu ska jag be om tydlig ledning till rätt jobb! Jag vill ha tydliga råd om detta så jag fattar! Gärna så tydligt att jag träffar nån som vill anställa mig bara för den hört vad jag kan osv. Nu tackar jag på förhand gör den tydliga handledningen jag får till min nya karriär där jag kan blomma ut och använda hela min potential och leva mitt "highest exitement". :)

[::Vera::]
2014-08-17 23:30
#47

#45 Szirius

Jaha du är lite som jag mao… 🙂. Ja du, jag slutade att följa min känsla när jag var 12. Började hitta mig själv igen när jag var runt 22.  Känner igen mig på högstadietiden… Så knäppt det var 😃… Jag minns att jag tapetserade väggarna med kändisar/artister som jag visste att andra tyckte var snygga. Jag var t ex ihop med en enligt andra snygg och cool trummis-kille från en helt annan skola, vilket var jättefräckt! …Nej usch… Jag gjorde så mycket korkade saker för att försöka bli som andra. Jag kände mig väldigt ensam.  Ingen rolig tid, men jag kan skratta åt det nu. Men du däremot var modig och följde din känsla! 🙂

Alla gör ju sina val och värdesätter olika saker, och jag respekterar det fullt så länge ingen far illa.  Visst är det svårt ibland att förstå hur andra kan se det man själv inte gör…eller tvärtom. Jag har alltid känt mig så ledsen när människor inte förstår sitt inre värde… Men att jag inte har förstått mitt eget värde har varit skitsamma långa perioder…Galet tänkt.

Tack för att jag har håller på att hitta mig själv!

[::Vera::]
2014-08-18 00:00
#48

Älvan, jag är här mitt i flödet! 🤗

Jag är tacksam. Jag kan t o m känna mig stolt över mig själv och mina prestationer. Det är inget fult eller dåligt att känna så längre. Jante säger inte åt mig att skämmas för att jag ibland tycker att jag är riktigt superduktig. Inte anden eller partner heller. Alla har fått gåvor och inga är sämre eller bättre att ha. Önskar att alla med glädje och stolthet kunde berätta vad de är bra på och vad de kan. Det inspirerar.

Annons:
Otroulig
2014-08-18 03:38
#49

Å jag kan inte sova och kom på en otroligt bra egenskap jag är väldigt tacksam över. Roligt att den på nåt vis speglar motsatsen till ditt inlägg Liv. Jag är nämligen oerhört tacksam att jag kan skratta åt mig själv. Häromdagen satt jag i bilen och blev helt lycklig över tanken att se mig försöka dansa magdans, jag har bara försökt få in nån rytm tidigare och jag skrattade så åt mig själv så jag fick ont i magen. Jag bjuder in andra att skratta med mig, åt mig. Det är ju fantastiskt att kunna få sig själv på super humör, bara genom att tänka sig att se sig själv toka sig!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-08-18 04:12
#50

Nu menar jag inte att det ena förtar den andra, men jag tror att om man har båda dom här egenskaperna att stå upp för sin skicklighet, sitt kunnande med stolthet och ärlighet OCH kunna skratta åt sig själv, då är man rätt heltäckande ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-18 21:46
#51

Åh tack för den påminnelsen Otroulig- jag kan skratta åt min egen humor! Sonen är inne i en period då han o hans kompisar spelar in actionfilmer med ljudeffekter…🤐jag fick en idé att de skulle ha en del då han är en supertuff kille  som slår huvudet o svimmar - så kommer en drömbubbla upp : plingplongmusik o han dansar balett i rosa tyllkjol - åååh vad jag skrattade. det gjorde inte min son…guuud så töntig humor liksom. Men jag blir road varje gång jag ser bilden framför mig😂

apropå det filmade jag lillsyrran som lånade mina kläder o dansade loss, helt seriöst liksom men superfuldans. Kommer in…dansar järnet…går ut. Helt vanlig min hela tiden. Mkt svårt att hålla sig, så sjuuukt roligt. 😂

Theleonora
2014-08-19 12:34
#52

Svengelska: tusen tack för letting go and letting god. Har fått en helt ny innebörd just nu. Tack för att jag inte behöver göra nåt, nån mer! Wow!! TACK!!! ❤️❤️❤️


[Torahzen]
2014-08-19 12:42
#53

Tack för sushi!

Älvan
2014-08-19 12:47
#54

Tack för flow. Tack för återupprepning av samma långa konflikt. Jag är inte samma längre. Konflikten kan då inte vara samma. Nu är det upptill bevis hur långt jag kommit. Jag är taggat, nyfiken och förvissad om bättre utgång. Tack allt motstånd jag fått i livet. Jag har lärt mig mycket. Nu vet jag att jag även kan utvecklas utan motstånd. Jag kan utvecklas och vara i flow. Min nya inriktning. Tack Gud och jagsjälv, denna sajt och alla ni här!

Otroulig
2014-08-19 12:54
#55

Thea det låter ju super bra!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
2014-08-19 12:56
#56

Älskade Otroulig! Jag visste att du skulle uppskatta det. Tack för att du finns och för dina alltid så stöttande ord, som blir till fina råd! Och insikter i mig ❤️


Otroulig
2014-08-19 13:14
#57

😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Alder]
2014-08-20 09:36
#58

Jag tacksam för att jag är i nuet. för ett par år sedan så skulle jag ha gått upp i linningen, med allt som händer nu.😭

Men genom att bara vara här och nu. och ta det som det kommer,såå vet jag att det fixar sig.😉🙂

[Kathja]1
2014-08-20 14:53
#59

Jag är så tacksam över att mina ungar har tagit till sig saker jag har sagt om livet, skapade och hur vårt förhållningssätt till saker och ting avgör hur livet ter sig. Att de vet att de ska följa sitt flöde av kärlek. Har äldsta dottern hemma från Skottland och det blir mycket pratande och jag får hela tiden bekräftelse på att hon har tagit till till sig kunskapen om hur vi skapar våra liv. Så mycket kärlek!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

szirius
2014-08-20 15:13
#60

#59 åååh, så underbart🤗….lite ego ju att man blir så stolt över det, men det får ju vara så då 😉, är likadan😛.

Haha, jag har en son som säger att han är Gud, mkt roligt, att han kan skapa allt, han kan skapa världar - det finns bevis - på minecraft 😂.

SHIAWASE
2014-08-20 15:46
#61

Tack till mig,, för alla kliv jag tar,,, just nu så är det expansion med STORA BOKSTÄVER,, och den expansionen går med buller och bång och med kontraster, men så härligt när insikt efter insikter faller ner!!! WOW

Njuter av turbulens, lugn och harmoni,, allt i en salig blandning,, och of course

LOVE!!!!

Alltså denna universella LOVE vibrationen!!!! YES!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-08-20 15:51
#62

Ja kanske lite ego… Men väldigt lite. Som vi har bråkat och så många gånger jag tänkte att henne hade jag skadat ordentligt och hon kommer aldrig att bli hel. Så mest bara väldigt tacksam över att allt blev bra. Och kärlek. ♡

Annons:
szirius
2014-08-20 16:31
#63

Du kanske var kontrasten hon behövde💣🤪🤐😃❤️ni båda klev jättesteg utifrån den perioden, att välja annat, med hjälp av varandra. Det är ju fantastiskt.

[Kathja]1
2014-08-20 16:37
#64

Visst är det så! Hon valde ju mig och jag henne. ♡♡♡

Otroulig
2014-08-20 16:41
#65

Vill bara lägga in ett litet: ÄLSKAR ER❤️❤️❤️❤️❤️ Så tacksam att jag dragit in er i mitt liv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-20 18:27
#66

Jaaaa jag med!! Älskar er och är så glad och tacksam att ni alla finns här inne! 🤗❤️

Jag kom egentligen in hit för att jag ville uttrycka min otroliga lycka och tacksamhet som jag känt den senaste månaden, och som är särskilt stor just nu!! ♥

Nu får jag hela tiden, och särskilt idag, tecken efter tecken på att jag är där jag ska vara, att jag är på rätt spår och tecken som för mig betyder alignment! ☀️🌊

Jag är bara så tacksam för att jag mår bra ♥

Jag är tacksam för att jag kan fylla dagarna med sånt som jag tycker är roligt och är intresserad av ♥

Och jag är, återigen, så otroligt och obeskrivligt tacksam att jag har hittat Tallinn och Estland ♥
Den känslan jag har inom mig har jag svårt att sätta ord på, men bäst är nog ändå hemma. Och just nu är jag i den intensiva förälskelsefasen (ifall någon nu hade missat det 😂) och bara suger åt mig allt jag kan hitta om landet, läser och lyssnar och lär mig! Och tycker att allt är jättespännande och wow och häftigt och ja.. jag ser nog definitivt Estland genom rosa glasögon (vissa förstår kanske vinken till  Irinas blogg) 😉
Har kommit igång med språkpluggandet också och kan en drös hälsningsfraser, siffror, veckodagar och random glosor. 

En sak som verkligen klickade i mig när jag gjorde meditationen igår (fast ligger en dag efter) var när Deepak pratade om att den stora glädjen ligger i the anticipation of the manifestation!! Och WOW det är ju så sant, tänkte jag!! Det är just den glädjen och lyckan man känner när det är påväg, när önskan håller på att formas och när det håller på att skapas ♥
Och jag njuter för fullt just nu!! 😍 Känns som jag komme spricka snart 😃som en🎈

Undrar om jag har bott i Estland i något tidigare liv? Eller vad är det som gör att någon känner sig hemma här, någon känner sig hemma där? Det här med att förälska sig i ett land vet jag många som gör, och jag har gjort det förut också men inte såhär intensivt och levande, och två av mina tidigare landsförälskelser har jag ännu inte upplevt fysiskt, Finland och Ryssland, hehe…
Men jag är fascinerad!

TACK för allt!! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-08-20 18:43
#67

Vad härligt att läsa Miss, snacka om att vara i den kreativa fasen 😃🥳 på dig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-20 23:34
#68

Tycker du är så oerhört företagsam Missi, snacka om att skapa genom fokus, läsa kurser, lyssna på radio, kolla utbildningar o jobb där…you go girl - såklart det kommer att bli en sanning✨

Theleonora
2014-08-21 13:49
#69

Spegel, spegel, tack för att du visat mig min inre kritiker och tack och bock. Jag väljer positiv feedback och uppmuntran för att växa. Jag behöver inte slå på mig själv för det! Intressant har det varit dessa dagar att bara betrakta just den delen. Han är sådär, hon gör så. Och vips, hoppsan, det var ju visst jag… Har haft lite skäms känslor men jag omfamnar dessa också. Så nu vill jag ha en ny spegel! Spegel, spegel på väggen där., säg mig vem som vackraste beteendet bär!!!


Annons:
szirius
2014-08-21 16:12
#70

Jag känner mig så älskad av alla mina underbara elever,  TACKSAM, jag blir rörd så att hjärtat svämmar över alla kramar o lovord, jag har en egen fanclub😍, att se hur deras ansikten lyser upp när de får syn på mig ,  o jag lyser såklart upp lika mkt….så tacksam över denna fantastiskt goda cirkeln , jag tycker om dem o de tycker om mig o jag tycker om dem ännu mer o de tycker om mig ännu mer o allt känns bara så fiiint❤️o vi har så kul ihop o det känns så viktigt, bara just så. Att den gemenskapen vi har ÄR det viktigaste i livet NU. Inget mål med vad det ska bli, att de ska lära sig nåt,utan att vi NU trivs så mkt tillsammans.🌺

[::Vera::]
2014-08-22 16:48
#71

Gick nyss en omväg och fick se en 3m hög led-skylt som lyste klarblått, min favvofärg. Det stod LEV!… Liksom en direkt uppmaning. Fick mig att le. Tack.

[Kathja]1
2014-08-22 18:36
#72

Tack, tack, tack för en underbar dag. Mycket prat och mycket kärlek. Har haft tid med båda mina flickor idag och det är så härligt. Allt är underbart, sprudlande lycka, just som sig bör. Är tacksam över att jag kan vara i kärlek och tacksamhet och inte i avsaknaden nu då de inte är här rent fysiskt. Men det är okej för jag har dem i mitt hjärta och jag är så tacksam över det.

linnease
2014-08-22 20:18
#73

HAha, wow vilken bra, Liv!! 😃🤗

Hm låter fint att ha barn Kathja.. kanske skulle skaffa ett par nån gång.. Börjar bli dags om det ska bli några?!?! 😮 Shit men jag hade gärna hoppat direkt till kanske femtonåringar eller nåt.. Kan man göra det?!?! Och bara ha med minnena från de tidigare åren ändå? :D Allt ska ju vara möjligt, eller hur?! Vet inte om jag skulle orka börja från början och ha små barn i massa år innan de blir så stora så man kan prata med dem 😃

Otroulig
2014-08-23 12:29
#74

Tack för att denna dag kommer att bli en härlig dag. 

Tack för min fina syster - hon är härlig, kärleksfull, klok och rolig. Tack för maten igår och alla möten med människor. Tack för att jag låter mig själv stråla ✨. Tack för hela dagen igår förresten - att jag fick massor med energi och for fram med gräsklippare, skyffeljärn och dammsugare. 

Tack för att jag använder mina tankar att aktivt förhöja min känslomässiga energi och tack för att det går så fantastiskt lätt 🥳🏆🌺

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-23 14:11
#75

Känner mig tacksam och glad och optimistisk, och kärlek till allt och alla - en skön varm känsla inombords ❤️☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-08-23 16:16
#76

# 73 såklart, allt ska ju gå 😛- behöver ju inte vara biologiska, du kan ju lätt hitta en grupp 15¨åringar som behöver en förälder 🤗Fast…det där att orka tills man kan prata med dem….det är en invand tanke tror jag, shit, finns ju inga bättre än "småfolk" att lära en vara i nuet. Allt blir magiskt! Det är ju helt ljuvligt att få kliva in i den världen tycker jag. Sagor överallt, älvor o troll o allt blir en lek. Där man följer myrvägar o tittar när de bygger länge, länge, plockar fina stenar…bara ÄR….eller när de är riktigt små….upptäcker allt för första gången, smakar på olika grejer och ser deras uttryck…första orden…all naturlig stolthet i dem…glädjen i första bajskorven i pottan 😂det är så spännande tycker jag. Trötsamt på alla sätt men alltså…mitt hjärta svämmar över av småknubbiga ben o blötpussar❤️Jag lär mig se det stora i det lilla med barn, den största gåvan  med dem…🌊

Annons:
SHIAWASE
2014-08-24 20:00
#77

Jag tackar för expansionen som jag upplever just nu!!!! Wow! Fantastisk och tack tiil MIG som skapar detta!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
2014-08-24 22:37
#78

Jag är tacksam över ER ikväll. Tacksam över att jag trillade in här igen. Har hållit mej borta på tok för länge, men nu tänker jag inte lämna er igen! Jag är tacksam över att ni finns kvar här allihop!

MissInAction
2014-08-25 04:24
#79

🤗🥳 målle! Kul att "se" dig igen!

Själv är jag tacksam! För allt! För vänner. För fina styrelsemedlemmar i föreningen. För god mat. För fika. För nördprat. För känslor. För drömmar. För dagdrömmar. För gemenskap. För omtanke. För nyfikenhet. För kärlek. För att det gör mig varm inombords och glad och lycklig! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2014-08-26 19:21
#80

Jag är så tacksam för mina underbara kollegor och min fantastiska arbetsplats! Jag längtar till jobbet när jag är ledig för att det är en sådan varm, kärleksfull och rolig stämning och känsla här. Särskilt på min avdelning. Jag är verkligen på helt rätt plats! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2014-08-26 19:57
#81

Tack för att jag kunde slänga två medlems kort idag, hurra vad enkelt allt kan bli bara man frågar. Tack även för ännu två vackra, bekväma klädesplagg.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-08-26 20:38
#82

Men glömde ju det viktigaste!!! 😮

TACK FÖR ATT JAG ÄR FRIIIII!!!!🎈🌺🍸🏆✨😎❤️❤️🌈🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-27 02:44
#83

Otroulig… Jag vill ju inte stalka dig😉Ger igen lite bara, du minns 😃men… Härligt att du är fri!! Det är jag med! … Tror jag. Ja men det är jag väl. Eller?… Skitsamma. Det känns så nu i alla fall… Tjohoooooo! 🍸🌺🎈🎈💋❤️☀️☀️🌈

…Och jag känner exakt som du Crinalina. Jag har fått en fantastisk arbetsplats med goa människor. Tack!

Annons:
SHIAWASE
2014-08-27 08:44
#84

Tack för vibrations shiftning!! för alla möten, för allt som händer, för att jag befinner mig på HIGH FLYING DISC!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-08-27 11:01
#85

Jag måste återigen tacka för det här forumet, lite tjatigt jag vet 😉. 

Men jag tycker att det är så fantastiskt hur vi samskapar, cocreatar, ger med oss av varandra, ibland medvetet, ibland omedvetet och detta ger en spinn off effekt hos någon annan som skapar en reaktion och som ger en insikt. 

JAG ÄLSKAR DET!!!

OCH jag insåg just nu att den stora önskan jag skickat ut i Universum, det här med att man arbetar i symbios, en grupp blir större än antalet i gruppen. Jag brukar dra exemplet att 4 personer gör 6 personers jobb och allt är kul och lätt och engagerande. 

Det är ju precis den känslan jag har härinne, vi expanderar med hjälp av varandra. Ojojoj, jag är helt HÖG nu. 

Tack alla fina, underbara, växande, kärleksfulla människor. 

❤️❤️❤️💋💋💋🌺🌺🌺🤗🤗🤗❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-27 12:19
#86

TACK för gulliga elever som kommer med zuccini, blommor, frukt, cd-skivor  med bra musik etc, och igår fick jag en  burk hälsokostvitaminer, bara sådär - för hon tycker de är så bra och så köpte hon en burk till mig med🙂! Överväldigad av detta. Jag har visst öppnat upp på "värdig att ta emot" tror jag bestämt🌺Det går inte en vecka utan att jag får något av någon. Och det genererar så mkt glädje och energi, jag får hjälp att komma loss ur mitt bristtänkande som jag har ibland och vågar själv ge bort mer och mer🌊 TACK!❤️

Och håller med i allt Otroulig skriver, vi co-creatar verkligen o skapar en positiv ström som vi glider på tillsammans🤗

Theleonora
2014-08-27 12:32
#87

Yes jag joinar in i tacksamheten över er här och alla IRL. Haha alla jag har irriterat mig på som jag bara accepterar precis som de är!!!! Och tacksam för att jag väljer att må bra i varje nu!!! Och tacksam för att jag känner efter!!! Och tacksam för att jag även känner mig värdig att ta emot och bara känner överflöd!! ❤️❤️❤️❤️


[::Vera::]
2014-08-27 13:36
#88

Tack för att jag fortsätter att finna förlåtelse och förståelse i mitt hjärta för mina och för andras brister.❤️

Tack för att ni finns här! ❤️

Tack för allt! ❤️

Älvan
2014-08-27 15:44
#89

Tack Outrolig för ditt inlägg. Abraham tjatar om att personer med samma vibb dras till varann o så är d här! Jag ramlade av min disc lite, men skit i det. Jag är snart där. Tack för fortsatt tillströmning av högintressanta män. Nu har jag ca 7 i kö för att utvärdera i verkligheten. Fattar ni att det är män som vill visa mig världen? Tack! Jag vill se och uppleva så mycket och nu verkar det komma genom dessa underbara. :) Dock vill jag sända ut önskan om vägledning så in expansion fortsätter såsom jag önskar. Jag vill ha tydlig ledning om vem/vad jag ska träffa göra just nu. Vet att jag sänt ut motsatta vibbar av osäkerhet också, menjag känner mig värdig! Fullt ut värdig. Jag tar emot mina högsta önskningar! Jag önskar hjälp med städning, organisation, inredning av mitt hem. Fotograf för mina barn. Osv. Jag tackar för att allt detta kommer så jag kan ägna energi på ytterligare expansion. Jag tackar för att jag får tillbaka min vän i mitt x. Vännen varit försvunnen länge, men jag såg en glimt innan den försvann! jag tackar för all champagne, matupplevelser, utsikter, miljöer, drinkar, fantastiskt sällskap som jag haft sista tiden. Ensamstående trebarnsmamman umgås med advokater, filmskapare, snyggingar osv. Hehe Champagne i fina miljöer är normalt för mig! Jag passar så bra i lyx. Hahahaaa Tack jagsjälv, Gud och ni!

[::Vera::]
2014-08-28 01:36
#90

Jag tänker leta upp och belysa varenda skuggsida och de som jag ser i andra. Med hjälp av dem börjar jag ana var jag är på väg och varför. Jag var tvungen att ramla ner på botten om och om igen för att förstå. Inga ord kan förklara, jag var tvungen att uppleva just precis det här för att förstå djupet och vidden av allt. Jag är verkligen på väg emot att förstå vad villkorslös kärlek är. Jag trodde länge dessutom att jag ville få den ifrån någon annan, men det är min egen till mig själv som jag alltid har saknat. Det här har tydligen inte varit helt klart för mig tidigare. Det går bra att snacka och tro, men att veta är en helt annan sak. Jag vet nu.

I och med att jag omfamnar mina skuggor så kommer jag inte att behöva leva i en halv verklighet och i ett begränsat kärleksflöde. Jag har vetat att jag ska vara vän med mörkret, men har inte känt den här gnistan av frihet och den ljuvliga kärlek som jag redan ikväll har börjat känna inom mig pga acceptans och erkännande av hela mig själv för min egen skull. Det här som jag känner ikväll är en helt ny känsla som jag inte trodde existerade! Att inte bara med ord uttala att jag är hel utan att även känna hur jag läker inifrån och ut, dag för dag nu under snart ett halvår! En pulserande lycka om än med några korta avbrott då egot skriker av rädsla och vill styra upp allt till det gamla invanda tråkiga mönstret. Egot har gjort motstånd och har skapat allt mer tråkiga omständigheter för mig med tiden, men iom det så vet jag nu att jag har tillgång till en oändlig kraftkälla. Jag har alla människors, alla varelsers, Guds skapelser, änglar och hela universums kreativitet inom mig och omkring mig för att skapa de mirakler som behövs. Allt som håller mig kvar i det gamla kan verkligen förintas om jag lyfter det i ljuset. Det har redan hänt vid flera tillfällen.

Och vi har även snart manifesterat det som jag skrev här för ungefär ett halvår sedan, dvs att om ett halvår så kommer jag inte låta mig ätas upp av andra. Då visste jag inte, men nu vet jag att det hade varit mer riktigt att säga att jag kommer att ha en totalt förändrad bild av min verklighet och mig själv, och dessutom kommer jag inte låta mig trycka ner mig eller vara rädd för mig själv om ett halvår. Jag kommer att kunna känna lycka igen och kärlek till allt och mig. Men det visste jag inte då.

Ilska är borta ikväll. Mina tårar rinner av glädje. Ni måste veta att jag älskar er alla här fina fina människor! Tack!

Annons:
[Kathja]1
2014-08-28 09:14
#91

Åh vad jag är lycklig för din skull! Vilka insikter och vilka kliv du tar fina du. Det var detta jag talade om, när man tittar på sina rädslor så hittar man dess motpol - det man vill ha. Och genom att identifiera dem så skapar man det man mår bra av. Kärlek ♡♡♡

szirius
2014-08-28 09:23
#92

Åh fina underbara Liv, blir så lycklig av ditt inlägg😍

ollivoll
2014-08-28 09:54
#93

Härligt Liv:) älska dig själv, du är gudomlig. och allt annat positivt som kommer på vägen är en bonus:)) Jag tänker som så att vi är andliga varelser som förvaras i tempel ( våran kropp) och vi ska ta hand om den och älska den. Vårat ego försöker kontrollera oss, men genom att slå bort den finner vi vårt rätta jag:)

[::Vera::]
2014-08-28 10:25
#94

Härligt att ni är lyckliga för min skull Kathja och Szirius. Det gör mig ännu lättare! Nu är det tid att börja skapa bra ❤️.

Tack Olivoll🙂.Vet du, mitt ego älskar att bli kramad och på så vis lugnar det sig. Jag brukade krama alla som kände sig rädda. Nu kan/vill jag göra det återigen för nu borde jag veta bättre (Wisdom/Compassion!). Håller även om dem/det som inte är fysiskt närvarande i tanken. 🙂

SHIAWASE
2014-08-28 10:31
#95

Låter fantastiskt Liv!!! Och du skriver så fint, så det du skriver berör mig (och alla andra tror jag) väldigt mycket!!!,,,Du tar fantastiska kliv och det gör vi alla som är här inne,, om man tittar tillbaka på inlägg som man skrev för ett tag sedan , på saker som man önskade manifestera så ser man att WOW,,, allt kommer!!!

Så igen!!! vi upprepar oss, så är jag såååå tacksam för detta forum,,,, en plats där vi hjälper varandra med fokus och medvetet navigerar oss framåt  och medvetet skapar vår tillvaro!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
2014-08-28 10:39
#96

Blir glad av det du säger Shia. Jag kan skriva fult - jag kan skriva fint 😃. Jag har allt möjligt inom mig. Tar kliv hit och dit. Och det är underbart att bli mer medveten om skaparkraften. Tack igen!

Otroulig
2014-08-28 10:51
#97

Liv, underbara du, vilken härlig plats du hittat 😍, åhh, jag blir också riktigt rörd av dina framsteg, så härligt att få vara del i dina insikter. Ja när man hittar den där kärleken och acceptansen till sig själv/som en del i Alltet, för första gången så blir man så överväldigad.  

Jag tror banne mig att det krävs lite känslo kontraster för att komma dit 🤔. 

I vilket fall ❤️❤️❤️❤️🌈🌈🌊🌊❤️❤️❤️ till dig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Älvan
2014-08-28 12:40
#98

Kan verkligen rekommendera "skuggsidor" av Deeprak Choppra (stavas ungefär så :) ) det fick mig att fatta vår egna skugga som bidrar till den kollektiva skuggan. När vi kan vara vän med vår egen skugga förändras den kollektiva skuggan för alltid! Förstår ni innebörden i den kraften? Krig, konflikter, våld, miljöförstöring, djurmisshandel och alla negativa aspekter ändras i den stund ni börjar bli vän med ER EGEN skugga! Skuggan har kallats ying/yang, undermedvetna/medvetna Gud/djävulen osv. Allt är samma sak! Tänk på det ni som vill ge världen erat ljus och kärlek! Ni omfamnar eregen skugga. Det ökar er tolerans för andra människors skapande och deras skuggor. Tolerans och kärlek förändrar världen. Ge er själva tolerans och kärlek! Glöm skam och skuld. Lev i kärlek och låt anden styra ALLA era beslut, önskningar och handlingar. Trösta egot för den kommer göra motstånd och faktiskt av kärlek. Men egot vet inte bättre. Compassion till ego och skugga! Tack för insikter som jag får ta emot. Tack för inspiration.

MissInAction
2014-08-28 13:12
#99

🤗 Liv! Jag kan bara instämma med alla de andra - helt underbart att få ta del av det du upplever nu ❤️
Och igenkänningsfaktorn är för min del väldigt hög, i detta att den villkorslösa kärlek man har saknat är till och från sig själv!! Den hittade jag härom året och det har nog varit min största lycka ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-08-28 13:17
#100

Älvan!
Vad är min skugga? Jag fattar inte - kan du ge exempel? 😊
Är det saker som jag inte tycker om med mig själv?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-08-28 13:26
#101

#98 Det finns även en bok som heter " Krama din skugga" av Debbie Ford. Som beskriver rent praktiskt hur man kan göra detta.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-28 13:42
#102

Jag beställde Chopra bok imorse när jag kom till jobbet. Vet inte om det var samma som Älvans rek, för den heter skuggeffekten. Debbie Ford är medförfattare.

Otroulig
2014-08-28 13:56
#103

Det är nog inte samma. Den jag har har hon skrivit själv. Sen har kanske Depak och hon samarbetat. Hon gick bort förra året. Klok kvinna.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-08-28 14:12
#104

haha, deepak dyker upp,,, just nu är det ju bara Deepak prat runt om mig eftersom han kommer hit, hade ju tänkt mig få en pratstund med honom,, men det verkar inte som så,, och det känns rätt, ska i alla fall gå på hans föredrag Första och SIsta gången som han kommer ha seminarium och event här,, tydigen!!!

Skuggsida,, ja det måste ju handla om sidor man inte tycker om hos sig själv eller??

Jag får så mycket insikter dessa dagar, och är sååå tacksam för det,, jag växer så det KNAKAR!!! Skalar av det sista liksom,,,, wow,, häftigt!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2014-08-28 14:28
#105

Det är mycket skalade, växande och knakande över allt tycker jag. Det är såååå spännande. Och hos dem som inte är aktiva och medvetna i det som sker så händer det iaf. Kan se det på tex min man som sedan någon vecka har "beklagat" sig för att han drömmer så mycket och snurrigt. Och när han berättar om sina drömmar är det mest en massa skala av, hitta nytt och släppa gammalt som de förmedlar. Så vad vi än är och vad vi än gör så får vi hjälp att släppa och komma vidare. Det är verkligen något att vara tacksam över!

Theleonora
2014-08-28 14:34
#106

Sant!!! Jag är otroligt tacksam för all avskalning. Just nu gör det lite ont men sååå nödvändigt och jag vet att jag bara blir starkare!! Tack!! Drömmer också en massa konstigt och sover därför inte så bra eller djupt. Är tacksam att jag fungerar bra i vardagen!!


Älvan
2014-08-28 22:12
#107

Liv Den boken du beställde är den jag läser! :) Skuggan är hatet, bitterheten, de negativa känslorna/tankarna och handlingarna vi har gör. Ex såra någon, missunnsamhet, men även våld exv. Det yttrar sig ju i dåliga handlingar mot sig själv och andra. Skuggan har som ett gummiband. Det går inte springa ifrån den. Den kommer bara ännu hårdare då. Om vi accepterar de "dåliga" sidorna vi har kommer de inte kräva lika stort utrymme. Ju mer man förnekar skuggan ju mer växer den. Skuggan behöver kärlek, tolerans.

[Kathja]1
2014-08-29 16:30
#108

Åh vad jag är trallande glad över mig själv! Fick ett sånt där "ont i magen brev i morse" men lyckades vibba upp mig ganska så snabbt och tog tag i det hela och nu är allt bara tipp topp.   🥳

[::Vera::]
2014-08-29 22:56
#109

Tack för insikten att jag är tacksam för allt som har hänt och för det som händer nu. Tack för frid! Jag älskar mina ex för de hjälpte mig att bli hel. Tack för att vi nu blir frikopplade så att ingen av oss behöver känna en bindning till varandra. Tack Gud för att du bär henne genom och bortom sorg, smärta, skuld, skam, rädsla, otillräcklighet, maktlöshet, ensamhet, hat, självförakt. Tack Gud för att du finns för henne så att hon känner sig älskad och lycklig och hel.

[Kathja]1
2014-08-31 21:28
#110

Jag är så tacksam över att båda mina kontrollfreak till döttrar över natten (nästan i alla fall) har anammat chillandet och börjat att ta lätt på livet med inställningen att det löser sig. *stolt mamma*

Älvan
2014-09-04 16:45
#111

Tack för mycket tydlig vägledning som jag fått idag! Hela 5 (!) Personer som jag inte känner tog kontakt med mig och gav mig vägledningen i ord. En sten köpte jag också som ville följa hem! Jag tog helt spontant reconnective healing som jag länge tänkt prova och en av personerna jag råkade stöta ihop med gav det. :) universum är generös och om vi litar på intuition och är öppna inför dem vi möter ser vi vad vi får. Fick massa bekräftelse på att jag är på rätt väg! Fantastiskt att okänd person kan se min mycket aktiva kundalini energi som spontant vaknat. Var en indier som kom fram helt imoperad och sa detta till mig utan att jag pratat m honom först. Han sa att det jag hat kämpar många genom bla meditation ett helt liv med att uppnå. :)

Annons:
Älvan
2014-09-04 16:47
#112

Ville bara tillägga att jag endast mediterat MYCKET sporadiskt pga mycket dålig självdiciplin. Han gav mig rådet att dagligen meditera. Något jag sagt till migsjälv ca 9 år….:) tack universum för den påminnelsen!

linnease
2014-09-04 17:01
#113

Oj spännande Älvan :) :) kul!!

szirius
2014-09-04 21:44
#114

Älvan, 👍för att du lyssnar på ditt hjärta! Kanske de här gratisevenemangen med Deepak Chopra skulle vara  nåt för dig? Så enkelt, man får en ny meditation varje dag på mailen, bara klicka o göra. Jag behöver ofta få hjälp på detta sätt för att skapa en vana, sen när jag är inne i det vill jag inte sluta🌺 Fast detta varv har jag ärligt talat alltid somnat de sista 10 minutrarna o inte hållit mantrat😇, men det har effekt ändå. Förra varvet var väldigt positivt, jag var typ konstant lycklig hela maj( så vill jag minnas det iaf😛)

Otroulig
2014-09-04 21:49
#115

Älvan, det låter ju som en fantastisk dag. Var har du varit? På nån mässa eller bara i vanliga livet?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-09-04 22:42
#116

Otrouligt Jag var i vanliga livet! Dock i en ovanlig affär som jag drogs till. (Och många händelser innan möjliggjorde att jag gick förbi just idag och just då). Det är en bokhandel som har alla böcker, stenar, rökelser, änglakort osv man kan behöva om man sysslar med andlig utveckling!

Älvan
2014-09-04 22:44
#117

Jag mediterade till deeprak från youtube alldeles nyss. Var för rotchakrat. Kändes rätt. Jag somna dock lite. :)

MissInAction
2014-09-05 10:17
#118

Tänkte först skriva i Tacksamhetstråden, men hoppar in hit istället!

Jag känner nämligen att jag är otroligt tacksam att få ta del av allt som ni delar med er av här inne, om era insikter och upplevelser och känslor, er livsresa helt enkelt. Det är ett privilegium och jag är så glad att jag har dragit in er alla i mitt liv ♥

Utöver det så är jag tacksam för mitt liv, för mitt hem och mina dagar och vetskapen att jag alltid har ett val, och att jag har alla möjligheter i världen!! Tacksam för alla människor jag möter, som skapar nyans och kontrast i mitt liv! ♥

Tacksam över Kärleken! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
2014-09-05 19:34
#119

Oj. Jag med.. Inte tänkt på det så noga förrän jag läst er andra skriva om det men så sant. Ni är verkligen tryggheten, grundbulten i mitt liv just nu! Även om vi svajar hit och dit finns det alltid minst NÅN här som är på spåret i stunden och kan komma med fantastisk input.. 🙂👍 Och ta del av allas resor, ja herregud.. så mycket det ger som jag bara inte riktigt tänkt på innan!  ❤️❤️🤗🤗🌊☀️🌈

Otroulig
2014-09-05 19:41
#120

Jag läste ju detta lite snabbt i morse, du ÄR i tacksamhetstråden Missi 😃

Och JAA, jag håller med och som i WOW tråden några av oss har följt varandra i flera år, några har kommit och gått, men vilka fantastiska händelseförlopp och utvecklingar som skett. Så underbart att få följa alla och att ha er som grundbult här. För precis som du säger Linnease, ni var grundbulten för mig när jag tog det största modigaste steget i mitt liv. Och jag ångrar det inte en sekund!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-09-05 20:04
#121

LOL… ojdå skrev fel.. jag menar att jag tänkte skriva i Insiktstråden - för det var näs jag läste där som jag fick impulsen att skriva! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-09-06 09:04
#122

Och jag passar också på att tacka er!!!! Mitt liv har ju verkligen satt fart sedan jag började vara aktiv här,, och det är ju bara för att mitt fokus är så mycket bättre när man skriver,,, Tidigare var jag lite mer "försynt" på FB och bloggen, men nu har jag släppt allt och är precis som jag är ,, så nu lär väl saker och ting ta ännu mer fart! Undrar liksom vart jag är på väg!!! haha, Eller det har ju redan börjat,, haha, MEN  som sagt grundbulten finns här inne , och som Linn säger, det är alltid någon som inte svajar eller är ute på high flying och flyger för mycket eller något annat,, haha

Kram på er!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-09-06 09:42
#123

Tack för livet!!!!!!!!!! Tack för mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack för er❤️ Shit vad jag älskar mig själv i allt som är. ❤️🤗

SHIAWASE
2014-09-06 14:08
#124

Ja, jag tackar livet också!!! och i dag har jag fattat några fantastiskt beslut (eller fattat beslut,,, jag har lyssnat till mig själv, och kommit till klarhet!!!)

Tack till mig och tack till er!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

ollivoll
2014-09-07 08:40
#125

Tack för hjälpen jag fått, tack för förtroendet, tack för all uppmuntran jag fått, steg för steg tar jag mig framåt.

Annons:
SuzanneV
2014-09-07 10:00
#126

Jag är otroligt tacksam för att jag hittat bra hjälp och fått vägledning. En tuff inre resa med att komma ur mitt skal och äntligen få leva leva livet levande. Vara free to be me. Är också tacksam för alla mina fina vänner och kollegor som stöttar mig. Tack för alla insikter på denna resa. Tack för att jag lärt mig att lyssna med hjärtat, och att det går lättare och lättare för varje dag. Tack för alla möjligheter och dörrar som nu öppnas upp i livet. Tack för all kärlek och glädje. Tack för Er fina här inne. Kram och massor med kärlek till er.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-09-08 07:07
#127

Suzanne, så skönt att läsa. Förstår vad du menar tror jag. Härligt kämpat. Var fri! :) Är tacksam för att jag stoppade ner en extra bh i väskan igår. Var kaotiskt i morse och glad att jag inte glömde dra på mig en tröja. :).. Tack för att det blir en bra dag idag.

[Kathja]1
2014-09-08 07:18
#128

Jaaa en extra bh vet man ju aldrig när man kan behöva Liv! 🤪😎😍🤐😇 

(😉)

Jag är såååååååååååååååå tacksam över mig själv och livet. Ooooohhhhiiii vad det är spännande att leva. Så där genuint äkta spännande! Kärlek till allt som är. 🥳

[::Vera::]
2014-09-08 07:37
#129

Kathja! :) Det blev ju ingen extra nu när jag sitter här helt utan :/. Blir snabbt toalettbesök sen. Men jo det är lätt att tappa bort dem :);)

Otroulig
2014-09-08 08:17
#130

Haha, en extra BH i väskan:) det verkar vara en välutrustad väska- en sån man kan hitta allt i :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-09-08 08:21
#131

En äkta Hermione-väska (haha ursäkta, bara Harry Potter-nördar fattar 😂)

Jag är tacksam för de människor som jag har i mitt liv ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-09-08 09:21
#132

Haha liv !! Extra bh:) ja, jag jan ju glömma att sätta på mig ibland och i det här landet är det NG, men jag tycker ju om mina bröst så de får väl andra göra också!!!! Haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2014-09-08 09:21
#133

Haha liv !! Extra bh:) ja, jag jan ju glömma att sätta på mig ibland och i det här landet är det NG, men jag tycker ju om mina bröst så de får väl andra göra också!!!! Haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2014-09-08 13:23
#134

Tack för att jag får öva mig i konflikthantering. Och tålamod. Behöver visst öva detta mer. Jag tar emot detta och försöker öva upp min tillit till att allt löser sig. Jag måste inte vara så aktiv. Jag tar ett steg bakåt och väntar på lösningen som kommer. Eller att konflikten stormar förbi. Håller konflikten på avstånd så mycket jag kan. Tack Gud för att detta löser sig med små ansträngningar och för att jag väljer ha tro på en lösning.

SHIAWASE
2014-09-09 17:11
#135

Tack för varje stund jag upplever

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Alder]
2014-09-09 19:06
#136

Jag är så tacksam över helandets Gudomliga kraft. just nu känner jag bara en enorm kärlek.❤️

Älvan
2014-09-09 19:54
#137

Tack gode Gud, änglar, hjälpare, älvor och mitt högre jag! Tack jag som skapar så bra! Idag har 2 mirakel skett! Jag är nåt väldigt stort på spåret! En person som jag inte träffat förut förmedlade klockrent budskap; Om man planerar sitt liv innan man föds och vill uppleva rikedom så föds man fattig för att därifrån uppleva rikedom! Fatta! Så tydligt formulerat och så självklart! Tack för insikten jag redan tidigare anat lite dunkelt!!!

Otroulig
2014-09-09 20:10
#138

Ja Älvan, när man tänker efter så är det ju självklart. För att förstå vad något är och att verkligen uppskatta det - så blir allt mycket större om man fått erfara motsatsen 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-09-09 20:15
#139

Otroulig Mitt favoritord efter expansion just nu är just KONTRASTER! Så självklart ju!

Annons:
Otroulig
2014-09-09 20:48
#140

Jag är tacksam för min dag. Som jag vaknade till av trevliga drömmar och sedan medvetet förde över till glada, kärleksfulla tankar och därmed vibrationer. 

Så naturligtvis. Nu funkar datorn klockrent - ingen in och ut zoomning. Jag skickade en ny felanmälan på mailen och kom till en ny sida. Jag har fått höra vår projektledare säga saker som jag sagt i flera år, han har samma tankar/ värderingar som mig. Jag tänkte nästan skrika YES på andra sidan skranket. En chef som fattar - precis vad jag önskat mig. 

Jag har fått energi och har fått massor gjort sen jag kom hem. Nu puttrar en chili gryta på spisen…där vet jag dock inte hur jag tänkte - för den blev STARK. Men den blir säker bra när den blir klar. 

Så - tack för att jag startade dagen med BRA tankar och sedan medvetet spädde på! Tack till all hjälp som kommer när jag visar min intention och kan lyssna.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2014-09-10 09:44
#141

TACK!!

Känner mig så tacksam inför Livet och Hur det visar Min väg Till Mig Själv!❤️

[Kathja]1
2014-09-16 15:16
#142

Känner djup tacksamhet och kärlek till mig själv, att jag nu vet att när jag tror att jag är av banan är det bara att andas och styra om fokuset så är jag tillbaka i hög-på-livet-känslan igen. 🌊🥳❤️✨

SuzanneV
2014-09-16 16:04
#143

Är otroligt tacksam för alla insikter som kommer till mig hela tiden nu🙂 Härliga explosioner som skapar ett underbart bubblande lyckorus i hela mig. All oro och stress är som bortblåst. Allt är KÄRLEK ❤️ Jag  ÄR KÄRLEK ❤️Känner verkligen igen det du skriver Kathja om att styra om fokuset. Wow, vilken känsla. Flying high!!! ✨ 🌈 ❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Theleonora
2014-09-16 21:36
#144

Oändligt tacksam för livet och för idag och för alla dagar och för allt, alla stunder!! Wow hela tiden!! ❤️❤️❤️


[::Vera::]
2014-09-16 23:14
#145

Tacksam för att jag inte behöver vara rädd. Jag har allt som jag behöver. Tacksam för min "fristad" och generositeten, omtänksamheten och gemenskapen som jag har fått där jag bor just nu! Stor stor tacksamhet. Tack Gud och änglar!

SHIAWASE
2014-09-18 07:53
#146

Jag är så tacksam för alla fina möten och samtal jag har nuförtiden. Särskilt för ett möte, Jag är också såååå tacksam för att jag nu har valt att verkligen vara jag och för att se vilken kraft spm skapare jag besitter när jag är JAG, att jag är. Orubblig i mitt varande, att jag tillåter mmig själv stråla oavsett vad som händer runtom mig, att jag inser att jag är fantastisk och att denna fantastiska bara nuförtiden drar till sig de mest fantastiska personer!!!!! Undrar om jag har hamnat i paradiset!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Älvan
2014-09-18 11:48
#147

Shia Wow!

SuzanneV
2014-09-18 12:14
#148

Härligt Shia! Jag är enormt tacksam för att jag äntligen har vaknat på riktigt. Har varit bara nästan vaken ganske länge nu men i går hände det fantastiska. Wow, har aldrig upplevt något liknande någonsin. Översköljdes inombords av en stark värme och kärlek och en inre ro som jag hittills bara känt av då och då eftersom Egot tagit över för mycket. Den kraft och kärlek jag har nu delar jag med mig av till andra genom att ge med hjärtat, finnas till hands, stötta och peppa. Det ger mig sååå mycket gjädje. Själv njuter jag nu och är otroligt tacksam för att äntligen få leva livet levande, slippa vara rädd, få vara fri att vara jag, kunna lyssna med hjärtat och lita på min intuition, känna och veta att jag är värdefull, att jag är älskad för den jag är och inte för det jag presterar, för allt fint jag får uppleva, för alla fina vänner och kollegor, nya kontakter och möten, alla möjligheter och dörrar som nu öppnas. Jag ÄR, allt och alla ÄR, kärleken ÄR. Omfamnar livet medvetet närvarande och lycklig. TACK!!! Massor med kärlek till er alla!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
2014-09-18 13:06
#149

Åh vad härligt det låter Suzanne, har varit där och vill dit igen!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-09-18 14:45
#150

Ja Suzanne!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-09-18 14:54
#151

Suzanne!!!❤️❤️🥳🤗🌺 får gåshud, känner hela vägen hit  hur du ÄR kärlek☀️

SuzanneV
2014-09-18 18:36
#152

Taaaack! Härligt Szirius 🙂🤗 ❤️❤️❤️✨🌈 Ha en fin kväll alla fina!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2014-09-18 18:49
#153

Åh vad jag är tacksam för musik!! ❤️☀️🤗✨
SÅ underbart att bara kunna lyssna på, spela eller sjunga en låt och så LYFTER man! Åh ❤️

Tack och detsamma till dig, Suzanne! Och alla andra, haha! 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
2014-09-19 20:16
#154

Wow Suzanne.. låter helt underbart!!! Mmm vad skönt det låter ^_^

szirius
2014-09-20 16:16
#155

Hamnade lite off ett tag men hittade tillbaks genom tanken o upplevelsen att ett av mina absoluta favoritställen på JORDEN ligger bokstavligt talar runt hörnet, vår baksida🌺❤️ Vilken ynnest. SÅ tacksam. Har suttit och tittat på lekande fjärilar o halvtama koltrastar ( de bor här i trädgården) som dragit upp maskar ur marken😛, har fyllt på kaffekoppen, lyssnat på de superboostade klippen Kathja lagt upp här o känt att wow, jag behöver faktiskt inget annat än mig själv för att vara lycklig😍

SuzanneV
2014-09-20 17:00
#156

Tack för wow och glada tillrop! Just nu är jag enormt tacksam för en fin kontakt med en person som betyder väldigt mycket för mig. Är också enormt tacksam för all glädje och kärlek jag har i mig nu. Jag är väldigt tacksam för all fin natur som jag kan njuta av här runt omkring där jag bor. Tack för detta forum och alla er här inne som är till stor hjälp och stöd för mig. Ni är underbara! Tack Kathja för härliga klipp som räddade min dag! Wow vad härligt Szirius! Glad att du hittade tillbaks. Låter helt underbart. Är där när jag läser dina ord. Ha en härlig och glädjefylld helg alla fina! Massor av kärlek till er!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Theleonora
2014-09-23 12:43
#157

Tack för min omgivning, den obefintliga…


[Kathja]1
2014-09-23 12:59
#158

Tack för att livet är så spännande att leva! ♡

lizaohman
2014-09-23 13:37
#159

Jag är så innerligt tacksam för mina vänner här och på Andra sidan, särskilt för min make och för min Andlige ledare. Jag påminner mig själv om det vid varje intoning!

SHIAWASE
2014-09-23 14:30
#160

Tack för min kontakt med MIG!!! För att jag vet vilken väg jag ska gå!!!!
Tack för att jag känner när allt är rätt!!!! YEEEEEEES!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Älvan
2014-09-23 16:04
#161

Hej Gud och tack för att rikedom även i pengar är på väg som jag önskat! Idag vill ny bank ge mig några tusen rabatt på räntan. Det är också bra pengar. Jag hoppas han känner kärleken från dig och mig och ger mig mer! :) Tack för allting! Hjärtat fyllt av kärlek och tacksamhet för allt!

SuzanneV
2014-09-23 23:36
#162

Tack för en glädjefylld dag! Har känt mig bubblig, pirrig, kärleksfull och full av skratt hela dagen. Allt har känts lätt och rätt och en känsla av ingenting är omöjligt. Härlig känsla i kontrast till gårdagens dipp, vilken var nödvändig för att jag skulle må bra i dag. Så det var alltså något positivt. Livets berg-och-dalbana som bara är. Jag är kär!!! Är så tacksam för mitt nya liv och för att känna mig levande. Jag vill göra ALLT nu! Följa mitt hjärta och leva livet. Wohoooooo!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
2014-09-24 00:56
#163

Låter underbart Suzanne !!! Följ hjärtat och lev livet!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

TezzD
2014-09-24 07:38
#164

Jag sov så väldigt illa inatt, kanske max 2h sammanhängande sömn, men jag gav upp kl 6 och klev ur sängen, för just idag är jag så otroligt tacksam över att mina barn kommer hem och stannar tills på söndag! Jag är så otroligt tacksam över min älskade fina sambo som gör allt för mig, jag är tacksam över hela livet just nu, vem behöver sova då? Man kanske missar något😉 ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

SuzanneV
2014-09-24 23:41
#165

Yeees! Tack Shia! Ska göra det. Tack för en ny fantastisk dag med flow och glädje! Är så tacksam för att jag fått möjligheten att gå en coachutbildning. Längtar! Blir glad i hjärtat när jag tänker på det, och alla som jag sedan kommer kunna hjälpa och vägleda så som jag själv har fått hjälp. Känns helt fantastiskt! Massor med kärlek till er alla!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-09-25 11:06
#166

Tack för att massor av extra energi kommer till mig nu, så att jag kan njuta till fullo. Tack Gud och änglar för att kärleksfulla människor, möjligheter och lösningar kommer till mig.

[Kathja]1
2014-09-25 12:08
#167

Tack för att jag är jag och att jag kommit till nivån att jag instinktivt värnar om att må bra. Yey!!! Det är naturligt att välja att må bra. ♡

Annons:
SuzanneV
2014-09-26 21:42
#168

Tack för nya härliga insikter i dag!!! Jag går från klarhet till klarhet och tack vare att jag faller och bryter ihop. Tack! Nu SER jag äntiligen och förstår allt på riktigt. Nu finns ingen oro eller krav på prestation. Jag kan slappna av. Allt ÄR och som det ska. Allt ÄR och är bra. Förstår nu det viktiga i att ta hand om mig och må bra. Äntligen! Back on track! Härlig mening Kathja. Det är naturligt att välja att må bra. Tar jag till mig. Tack för detta forum! Kärlek, lycka och glädje till er alla!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
2014-09-27 23:18
#169

Tack för att jag klarat de här av de senaste dagarnas utmaning i att ha tålamod och tillit!!! Tack för att jag inte har låtit Egot ta över, falla för frestelser och styra mitt Sanna jag. Tack för att livet känns lättare och lättare. Tack för alla nya insikter! Tack för att jag inser att jag har skador kvar av mitt medberoende och utmanas att öva bort vissa beteenden! Tack för insikten att jag behöver ta hand om mig, fokusera på att må bra, skapa glädje, lycka, bus och skratt i mitt liv! Tack för att jag är HEMMA , SER och förstår allt nu. Tack för att jag är fri och äntligen kan leva livet levande. TACK!!!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-09-28 12:24
#170

Latte vid Hyde Park..dagen efter jazzklubbsnatt. Solen.. Pulsen! Livet är vackert. Älskar livet :) Ni är med mig här vänner :)

Älvan
2014-09-28 14:02
#171

Wow Liv. ÄR du i NY? Inte undra på att jag sett o känt så intensivt bilderna av NY. :) Njut ordentligt!!!

Otroulig
2014-09-28 14:09
#172

Fniss Älvan, Hyde Park ligger väl i London 🙂 NY resan får väl du stå för. 👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-09-28 15:03
#173

Nej brudar…I'm in heaven! :) Det är det du ser Älvan ; ) Har njutit och njuter av varje sekund. Lever!!!!!!

szirius
2014-09-28 15:27
#174

Precis Älvan, NY : nästa för dig😉

Hyde park var underbar, det var speach corner eller vad det hette när vi var där, vem som helst kan ställa sig o hålla tal, eller spela eller vad de vill! wow! Vi hade KUL 🥳Underbara människor! Du har väl inte missat camden market? Eller soho, wow så god mat vi åt där✨

jag ska oxå snart ha kul, med min vän, vi ska gå ut i skogen o sätta oss på nån fin solig plats o VIRKA hahaha, o prata❤️🤗

Annons:
gardit
2014-09-28 18:36
#175

Idag har jag än en gång anledning att vara tacksam för de goda vänner som jag har i mitt liv. De stöttar, inspirerar och jobbar hårt för min skull. Det är så underbart att ha vänner att älska och att känna sig älskad av❤️

Otroulig
2014-09-28 20:28
#176

Tack för yogan, idag var det ett pass för hjärtchakrat - med en underbar mantra sång som vi avslutade med- jag känner hur jag öppnat upp❤️ Tack för det

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-09-28 21:49
#177

Hahahaaa Liv o szirius. Vill så intensivt till NY att jag visst läser in det i livs resa. :) London är ju också helt underbart! Var där i somras och njöt! Liv missa inte tate Modern! Bästa konstmuseet på jordklotet!

SuzanneV
2014-09-29 23:31
#178

Är så tacksam för att jag fixade den här stressiga dagen utan att bryta ihop. Tack för att jag har hittat hem på riktigt och tack vare det kan fokusera och jobba effektivt och inte gå upp i stressvarv. Wow, vilken skillnad mot förut! Tack för den helt underbara upplevelsen på min skogspromenad i dag. Sol, ett med naturen och det kom glädjetårar. Tack alla som hjälper mig på min livsresa! Kärlek, ljus och lycka!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Älvan
2014-09-30 00:03
#179

Tack Gud för sången! Jag manifesterade varje ord perfekt! Tack för att jag fick njuta fullt ut. Det gjorde att jag blev påmind om varför jag valt födas till denna planet! :) Jag kan inte fatta att jag får så många vackra gåvor varje dag! Tack!

[::Vera::]
2014-09-30 01:29
#180

Älvan o Szirius… Missade Camden market, men inte Soho. Tack för påminnelsen om Tate… Var i närheten dvs i st Pauls Cath. så var ju snabbt att ta gångbron över. Varit där bara en gång innan och hade glömt hur mycket jag gillade det. Astrött i Sverige nu. Tack Gud för en makalöst fantastisk resa och inre upplevelser! ..Missi.. Harrypottertrappan finns i St Pauls katedral ju! Den var väldigt vacker. Men inte öppen för allmänhet längre som jag förstod det eft ej säker att gå i.

[Kathja]1
2014-09-30 09:23
#181

Tack för solen. Tack för livet. Tack för att vara lycklig bara för att jag kan.

Annons:
szirius
2014-09-30 12:11
#182

åh, kan kopiera ditt Kathja o lägga till mer:

Tack för SOL☀️ Tack för livet, för andningen, för kroppen att njuta med, för kaffe, för tid att bara vara, tack för färger, tack för idéer som kommer flygande till mig, tack för energi så att jag hipp happ tog tag i skafferiet idag o hämtade ett skåp till badrummet som jag kan ha handdukar i🌊✨, tack för musik, tack för kärlek som buublar i mig utan bestämd riktning…den ÄR. Jag är kärlek. TACK🎁 Tack för förväntan inför en underbar eftermiddag och kväll med favoritmänniskor, stora o små🤗. Tack för kattungar! Det ska flytta in en hit om några veckor, iiiii🐱. Och tack för sol igen, dessa vackra varma soliga dagar som drar ut på sensommaren och låter mig använda mina kjolar - idag en röd med  stora svarta broderade blommor på🌺. Tack för mat. Tack för matlust o matlagningslust. Tack för att jag trivs med att vara i köket och pyssla.

Tack för att allt ordnar sig. Alltid. Alltid!

sweetgum
2014-09-30 14:27
#183

Jag är så tacksam för de underbara vänner jag fick som utbytesstudent i Italien.  Tänk att trots att det gått 2 år har vi inte tappat kontakten. Att ha vänner över hela världen är verkligen en välsignelse även om det är tufft att vi så sällan kan träffas. Tack för mina vänner! ❤️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2014-09-30 19:11
#184

Tack för en fantastisk dag. Tack till mig som var med och skapade den! Tack för att jag fått skratta en massa, tack för att jag banne mig tror att jag bara genom lite Hooponopono skapar om verkligheten på mitt jobb. Idag har jag fått en översättning att göra och varit fullt sysselsatt hela dagen.  Samt att en känsla av att det kan total vända igen. 

Tack för det vackra höst vädret och alla fantastiska färger och vår vackra natur. Tack för att allt verkligen löser sig för mig (härmar dig Szirius) MEN allt löser sig faktiskt för mig!! Det har det alltid gjort.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-09-30 19:39
#185

Tack för mina två underbara änglar som stöttar min själ. Utan er hade jag varit död idag! Tack till mig själv att jag skapat dem in i min skapelse! Det var otroligt smart gjort. De har minskat mitt och mina barns lidanden. De hjälper mig att hitta de fragment som finns utspridda och separerade från mig pga olika trauman! Idag hittade jag två av migsjälv. En ledsen 1 åring och en rädd och arg 15 åring. Jag kunde omfamna dem, se dem och trösta. Jag har blivit ytterligare mer hel. Separationen i mig själv minskar. Genom det minskar separationen med alltet. Tack goda Gud. Tack jagsjälv.

MissInAction
2014-09-30 19:45
#186

Åh jag tänkte på precis det, Älvan, när jag läste vad du skrev! Att änglar och älvor och alla våra "hjälpare", de är ju en del av oss själva! Inom oss själva! Är vi inte helt fantastiska egentligen! 🤗❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
2014-10-01 00:55
#187

Tack för en ny dag med härligt pirr och flow!❤️ Wohoo! Måste nypa mig själv i armen för att fatta att det är sant. Att få må så här bra! 😃

Håller med dig MissI. Tack för att vi är så fantastiska ❤️✨

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Älvan
2014-10-01 07:53
#188

Missl Det är så smart av oss att skapa in våra fina hjälpare i vår skapelse! Djust dessa två jag kallade änglar har människokropp och vet inte att de är änglar. De är professionella hjälpare som jag försöker få att förstå att de gör enorm skillnad. Det jag nu håller på att fatta är att vi just nu är många som håller på att andligt vakna. Och jag menar inte bara den mer lättare uppvaknandet utan att vi är många som helt i grunden håller på att transkormera vår energikropp osv och därigenom vår fysiska kropp och allt detta ändrar definitivt vår vibb, men för mig är det bortom "the secret". Våra önskningar är alltmer universella för allas bästa. Det begränsas inte enbart till människorasen utan vår kärlek och tolerans omfamnar allt som är skapat. Inte ens jordklotet begränsar vår kärlek. Jag har börjat få andliga upplevelser där alltet sammansmälter. Jag är oerhört tacksam och förväntansfull inför fortsättningen. Jag är så tacksam för den processen som en av dessa människor igår hjälpte mig starta. Det är en utrensning av skuld och skam som är en röd tråd i mitt liv. Detsträcker sig tom många liv och det bara rinner som en flod rakt igenom alla liv och Gud tar emot den. Jag blir så oerhört mycket lättare i själen. Jag kan verkligen rekommendera detta till alla. Det är alla dessa negativa saker som är obearbetade som håller tillbaka oss från att i nuet blomma ut i vår fulla potential. Alla som inte kollat in Swan Teal och hennes prat om skuggarbete tycker jag ska göra det. Tack för alla insikter! Ha en underbar dag önskar jag alla!

Annons:
Älvan
2014-10-01 07:58
#189

Shadow Work vs.Positive Focus: http://youtu.be/YUfEA4yVMMk La in länken om skuggarbete kontra positivt fokus av Swan. Kände att nån av er behövde denna idag. Vet ej vem. Varsågod!:)

TezzD
2014-10-01 08:51
#190

Igår var jag tacksam över att jag fick min gynundersökning avklarad och en förklaring till vad som är fel. Och medicinering där efter. Sen gjorde vi klart hönsgården, tack för att det gick bra och blev bra!  Idag är jag tacksam för att mina små flickor kommer hem ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[::Vera::]
2014-10-01 08:52
#191

Tack för en underbar dag!

szirius
2014-10-01 12:11
#192

Älvan , vi har en tråd nånstans, minst en 😉 om skuggarbete. Just att rensa ut skuld och skam är ett tema denna vecka enligt flera olika guider, o jag känner det med. märkt det i mina drömmar och mkt i mitt föräldraskap och gentemot egna föräldrar. Hela medberoendebiten för min del. Jag har märkt att det lätt speglas och flyter upp om jag är i närheten med andra som bär på mkt skuld och skam men inte är medveten om det, där det blivit en negativ spiral av försvar…jobbar på att släppa och läka detta….

Hittade en chant om att rena ut skam och skuld generationer tillbaks, cellminnen från liv efter liv och det kändes så RÄTT hur den "dök upp" ( eller hur😛) den var på 3 delar och ganska lång men viktig för mig.

MallaT
2014-10-01 13:12
#193

Idag är jag tacksam över allt jag har! 
Även om jag inte är miljonär, så har jag alltid tillräckligt med pengar, alltid tak över huvudet, mat på bordet, en varm säng och hela och rena kläder och jag kan erbjuda detsamma till hela min familj! ❤️

Theleonora
2014-10-01 13:40
#194

Wow, idag är jag tacksam för en jättebra nyhet, så otroligt tacksam att det här har vänt och att det bara går så som jag vill!!!! Tusen tusen tack!

Sen är jag på förhand tacksam för en enkel och värdig begravningsceremoni och att allt går smidigt!!! 

Jag är tacksam för allt!!!


SHIAWASE
2014-10-02 04:25
#195

Tack för härliga dagar och härliga möten, tack för flödet av allt jag önskar , tack för att vara fri och oberoende , och tack för att jag är jag!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2014-10-02 08:00
#196

Tack för förmågan att hålla vibben trots att andra runt mig dippar och far. Tack för att jag är jag, för livet med allt vad det innebär. Tack för att det är så spännande att leva. Tack för te och en sovande hund i knät. Tack för att bo på världens finaste ställe. Tack för mina fina ungar och för att yngsta dottern kommer på besök idag med pojkvän och "bebisen" Freja, en glad rottis på drygt ett halvår. Tack för att livet bara blir bättre och bättre. ♡♡♡

SHIAWASE
2014-10-02 09:29
#197

Ja! Kathja, visst är det en härlig känsla när man kan hålla sin egna vibba trots att allt annat stormar typ!!! Och att kunna njuta av detta!!!

Jag var ju på en jätteintressant föreläsning i lördags,, där en CEO pratade just om detta,, alltså TOTALT loa prat. Om att kunna njuta av alla ups and downs, och om hur härligt det är att inte veta utgången,, etc. !!!

Jag är tacksam för dagens jordande och avslappnande dag!!!!! Underbar.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

sweetgum
2014-10-02 13:38
#198

Idag är jag tacksam för att jag äntligen har fått energi och känt mig glad flera dagar i rad. Att jag de senaste dagarna vaknat med ett leende på läpparna. Tack för glädjen!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SuzanneV
2014-10-02 21:32
#199

Är också sååå tacksam för precis det du beskriver Sweetgum! Flera dagar i rad utan dippar på morgonen, plus en enorm glädje, pirr och lyckorus i kroppen. Känner mig stark och full av energi! Helt fantastiskt! Tack för allt fint jag får uppleva på denna resa. Tack för all kärlek, glädje, lugn och inre ro!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-10-03 10:45
#200

Jag känner att något stort är på gång i och med vår nya regering. Känner ett hopp och en tacksamhet för att SD anhängare har lyfts ut ur den mörka tunneln. Ut ur skuggan. Detta kommer att föra oss till en helt annan nivå och medvetenhet!

Stjärnfamilj istället för kärnfamilj!  :)

Tänk…Det är helt underbart att  vår statsminister använder sig av begreppet när han nu presenterar regeringen! Begreppet utgår ifrån alla människors unika förutsättningar. Vi är UNIKA och alla familjeformer är lika värda. Ensamstående förälder, HBT familj, familjer med utländsk bakgrund , flyktingfamilj, tiggarfamilj, adoptivfamilj osv osv osv. Det finns ingen begränsning. 

Tillsammans är vi ju en enda gigantisk familj, ett kollektiv, en massa stjärnor som enas i våra olikheter.

Jag känner mig så djupt glad och tacksam. Känner förändring, känner hopp !!

Tack! :)

linnease
2014-10-03 11:18
#201

Wow gjorde han Liv, stjärnfamilj? Så cool!

[::Vera::]
2014-10-03 12:39
#202

Linn. Ja visst är det :)

Annons:
satsuke
2014-10-03 12:45
#203

Haha jag tyckte han sa kärnfamilj. Börjar kanske höra dåligt. 😮

JAg är så innerligt tacksam idag, och igår för den delen,  för att något har hänt. Alltså mina viddar….har gått upp upp upp helt plötsligt och jag känner mig bara så…tillfreds och nöjd och allt möjligt bra! Faktum är att det vände efter en speciell meditation för att komma över ett förhållande. Kanske lossnade nåt då! I varje fall - tjoho! 🥳

satsuke
2014-10-03 12:45
#204

Haha jag tyckte han sa kärnfamilj. Börjar kanske höra dåligt. 😮

JAg är så innerligt tacksam idag, och igår för den delen,  för att något har hänt. Alltså mina viddar….har gått upp upp upp helt plötsligt och jag känner mig bara så…tillfreds och nöjd och allt möjligt bra! Faktum är att det vände efter en speciell meditation för att komma över ett förhållande. Kanske lossnade nåt då! I varje fall - tjoho! 🥳

[::Vera::]
2014-10-03 13:09
#205

Satsuke.. Eller så är det jag som hör och ser det jag själv vill  ;)…struntsamma! Känslan är bra :)

Skönt att något lossnat för dig!

sweetgum
2014-10-03 14:22
#206

Härligt SusanneV!!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

satsuke
2014-10-03 14:40
#207

Vi säger att det var stjärnfamilj ! 😃

Otroulig
2014-10-03 21:01
#208

Jag måste tacka för min nya Kajsa Varg förmåga. Detta är en ny förmåga hos mig. Jag oooorkar inte åka och handla och då tittar jag i frys och kyl och kan helt plötsligt trolla fram fantastiskt goda rätter. som i kväll, snacks först med bönor och sen en supergod fiskgryta 🥳 för mig och för inspirationen jag får.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-10-03 21:18
#209

Vad bra Otroulig! Fiskgryta och bönor är nyttigt med ju. Jag hittade en ask Belgisk lyxchoklad. Gott men mindre bra. Tackar för den ändå!

Annons:
Otroulig
2014-10-03 21:29
#210

Belgisk choklad är inget Kajsa Varg hittar.. där har gluffs gluffs vargen varit först 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-10-03 21:43
#211

:) Otroulig. Är det du som är Gluffs? Hade som tur var glömt att den fanns och behöver lite tröstchoklad. Blev lite ledsen i sinnet plötsligt. Fisk hjälper ej lika bra ;)

Otroulig
2014-10-03 21:49
#212

JA självklart är jag GluffsGluffs 😎 . Jag har aldrig någon choklad eller bullar hemma…. för de tar slut.

Men vilken tur att det fanns tröst choklad. Hoppas det hjälpte. För att vara på säkra sidan så skickar jag lite löööööve till dig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-10-03 22:10
#213

Otrouöig Jag mår dessutom lite illa nu ;) Men icke gladare. Kaffe har inte heller någon påverkanskraft på mig. Jag har nog blivit immun. Tack för kärlek!! Känner mig bara lite ensam av någon anledning.

TezzD
2014-10-06 10:30
#214

Jag är otroligt tacksam över min fina sambo och mina underbara barn. Idag ska jag göra delegering och jag är väldigt tacksam över att jag fått detta jobb som timanställd inom vården trots att jag är frisör. Jag är tacksam till de kunder som fortfarande vill bli klippta av mig sedan jag började med yrket och till de nya kunder som kommer till mig. ❤️ Och jag är tacksam över att jag har lite mer energi idag trots tung förkylning 🌈
tack för all kärlek som finns i mitt liv just nu❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

sweetgum
2014-10-06 13:10
#215

Idag är jag tacksam att jag gjort färdigt min visionstavla. Tack för att min kreativitet börjat blomma upp igen. Jag har saknat den!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Theleonora
2014-10-06 13:41
#216

Tusen tack! För alla möjligheter!! Är oändligt tacksam! ❤️❤️❤️


Annons:
Theleonora
2014-10-06 13:42
#217

Och tack för min förkylning för utan den skulle jag nog aldrig unna mig en lugn stund. Ska genast hem och vila! Tack! Och tack för utrensningen! Och tack för alla härliga, glada människor jag möter på min väg!


Otroulig
2014-10-06 20:16
#218

Idag är jag tacksam över fina ord 😍 sen är jag även tacksam över yogan jag börjat, åhh vad det känns bra. Jag öppnar upp mitt hjärtchakra och det känns så underbart. 

Med nästan ingen väntetid alls fick jag tid hos min fina massör idag och wow vilka grejer det händer i kroppen. Det värmde på och strålade som bara den i ena axeln. Så tack för min kropp, tack fina massör och tack för att allting kommer till mig, allting verkligen bara löser sig för mig. TACK!!

Ähh jag fortsätter, tack för alla garv idag, jösses vad vi har roligt på vårt våningsplan, vi skrattar så vi gråter, så mycket roligt galet folk. Tack för att jag har energi, tack för att lusten att pyssla och göra fint äntligen har kommit tillbaka. Underbart!! 

Tack för alla roligt tecken, och synkronisiteter Jag fattar inte alla men jag uppskattar dom verkligen - fortsätt med dom👍.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2014-10-06 23:28
#219

Tack för alla dörrar och nya möjligheter som nu öppnas upp för mig! Är enormt tacksam för det! Klarar min pressade arbetsvardag tack vare det nya som väntar. Spännande. Tack för alla fina människor som stöttar, peppar och leder mig framåt. Tack för allt fint jag får uppleva! Tack för all kärlek som strömmar in och ut ur mig! Underbart! Tack för inre ro! Kärlek!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Theleonora
2014-10-07 11:47
#220

Jag tackar återigen för att jag är så välsignad och för att allt löser sig till det bästa. Tusen tack! Och jag är tacksam att jag hittat tillbaka till tacksamheten, det är det bästa av allt! ❤️


MissInAction
2014-10-07 16:23
#221

🤗

Och jag är så otroligt tacksam för vänner och familj och stöd och pepp! ❤️
Det hjälper mig att få nya perspektiv och distans till saker och får även god hjälp att verkligen vara i nuet 😃☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-10-07 18:00
#222

Heja There!!! ♡ Härligt att höra.

[::Vera::]
2014-10-08 00:28
#223

Vill bara säga tack till varma själar och änglar som har funnits och finns vid min sida när jag känner mig ensam trots mycket människor omkring mig. Säger som Arja Saijonma.. Tack Livet som har gett mig så mycket. (Den låttexten är underskattad, vacker och full av tacksamhet. Skulle vilja klippa in här men den är så lång så den får inte plats på mobilskärmen)

Annons:
SuzanneV
2014-10-08 01:11
#224

Tack för nya insikter som hjälper mig framåt! Tack för att allt är bra och som det ska. Tack för alla härliga positiva kärleksfulla känslor! Tack för insikten om att allt ordnar sig till det bästa för mig nu. Tack för att jag vet mitt värde nu och känner kärlek till mig själv. Tack för att jag kan styra in mig i det underbara nuet lättare nu. Fantastiskt! Kärlek!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
2014-10-09 07:47
#225

Tack för alla fina samtal som vi har härinne, och för alla underbara samtal som jag har IRL nuförtiden!!! Och för att mitt JAG vägleder mig så bra!!!! TACK!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2014-10-09 11:50
#226

Tack för mitt underbara hem. Tack för all trygghet jag känner här. Tack för att jag har tillräckligt med pengar och mat. Tom överflöd. Tack för min hälsa (kan bli bättre, men redan helt ok). Tack för mina friska fantastiska barn. Tack för att en pappa som vill träffa dem finns. Tack för mitt jobb. Tack för de människor som bryr sig finns. Och tack för musiken! :) min bästa tröst och källa till lycka och kontakt med källan!

MissInAction
2014-10-09 12:13
#227

Är så tacksam för familj som alltid ställer upp och som tror på mig ♥

Och är tacksam för möjligheter!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
2014-10-09 18:22
#228

Jag är tacksam för att jag haft fullt upp med bra kurser i september och att jag nu har fått tid att varva ner och återhämta mig. Jag är tacksam för att jag "som av en händelse" hittade mitt bibliotekskort i plånboken och kom på att jag reserverat en bok, men kom inte på vilken. Det var samtal med Gud av Neal Walsh, som jag har tänkt att läsa så länge. Jag som i morse bad Gud om tecken på att få styrka och tid.

I eftermiddag var det en trevligt kvartssamtal på skolan om min underbara dotter. Skolan hade bara positivt att säga, så något har vi ju gjort rätt. Sedan blev det besök på dagis, för hon ville hälsa på. Där träffade hon en kompis som hon fick följa med hem. Maken är på kvällsmöte så jag har nu haft några timmar helt för mig själv. Snabbt manifesterat!

Det blev en solig promenad runt en liten sjö och med lite skog. Sedan läsa lite i boken vid sjön.

Tack för livet! Tack för mitt liv!

sweetgum
2014-10-09 18:41
#229

Tack för den vackra hösten vi har här i Skåne. Tack för det härliga samtalet jag hade med en vän jag inte pratat med på länge. Tack för att min pappa är så snäll att han köper choklad till mig utan att jag bett honom när jag har ont. Tack för mitt hem och min familj.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2014-10-10 19:17
#230

Jag bara svämmar över av tacksamhet. Det känns som att allt bara trillar på plats (fast jag inte sett det fysiskt) jag njuter av det som sker i min omgivning. Jag har haft en hög vibb hela dagen och allt bara trillar på plats - jag har lyckats få in 3 önskningar på ett bräde i morgon. Jag har aningar om att det om jobbet är på G. ( jag får i alla fall hjälp) Jag har fixat ett här på siten och banne mig…jag tror att den stora önskningen på nåt himla vis även den är på väg ❤️.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2014-10-10 21:58
#231

#1 hehe, tror visst att den här bergodalbanevisan smittat av sig lite, du dippade lite med nån lite hopplöshetsinlägg o sen ba swiiiiiiisch upp på högsta high flying!!🥳🌊

Jag kom på mig själv att jag komplicerar mina önskningar, jag är lite för låst o tråkrealistisk, istället för att verkligen öppna upp för att allt "jobb" kan ordnas av nån annan o jag får glida med på kakan! Vet ju att det går, bara jag kommer ihåg att lita på EASE! Jag önskar mig betalda flygbiljetter o massa roliga grejs hemma i Svedala nån gång i adventtider! Gärna  Luciafirande i en kyrka! 🎁

SuzanneV
2014-10-10 22:53
#232

Tack för en helt fantastisk första dag på min coachutbildning! Helt underbara människor. Så mycket glädje, inspiration och insikter. Kärlek och lycka!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-10-10 23:18
#233

Tack Gode Gud för att det är helg och för att jag har klarat av att slutföra denna veckan med huvudet kvar på halsen och modet i behåll !

Tack för ett gott vin, musik och oljefärger!

Tack för låten "Through the Barricades",  som fått tårar av kärlek att rinna från det att jag hörde den första gången när jag var 13 år till nu! En melodi och text som ger mig värmestrålar genom alla celler i min kropp.

Tack för internet och alla er här som delar med er av era liv! ❤️💋

[Kathja]1
2014-10-10 23:49
#234

Jag är obeskrivlig tacksam över att nu ligga i sängen. Kära vänner så trött jag är. Känner redan tacksamhet över att helgen kommer att gå fort. ♡

[::Vera::]
2014-10-11 02:34
#235

Jag trodde att jag var klar med det här. Trodde att jag hade nått den djupaste roten. Men nu har jag gråtit i över tre timmar, pratat med och lyssnat på den 15-åringen som inte var välkommen i sin egen familj. Man ville varken ha henne som dotter eller syster. Det var hårda ord, men hon grät aldrig. Hon var aldrig förstådd. Hon gjorde allt för att förändra sig  för att vara älskad. Hon gjorde allt annat än att vara sann.

Nu fattar jag vad änglar har velat säga mig i två veckor. Stackars änglar..igen. Vad jag är trög. Jag älskar den lilla människan i mig som kämpade så hårt och tappert. Du behöver inte kämpa mer. Jag ser dig, jag lyssnar på dig och jag förstår dig, älskade vännen.

Tack finaste ängel!!

[Torahzen]
2014-10-11 08:52
#236

❤️

Otroulig
2014-10-11 10:08
#237

❤️ Vera 🤗

#231 Jag gissar att du menade mig? Inte så mycket dipp - den var mer en otålighets frustrations svacka - a´la light modellen 😉

Men shit vad jag var high flying igår. Hihi, lite mer normal hög idag

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2014-10-11 19:50
#238

#235 Vera❤️🤗🌺🎁, vi blir aldrig klara, det finns inget mål att nå, det är livet som ÄR, som är, känslorna som är vår ledsagare, du gör inget fel, känn det du känner bara, låt det flöda igenom o snart kommer andra känslor flöda där, allt är ok, jag känner igen dina känslor, minns att du är inte ensam och du är älskad!

Ah, You are loved! Den låten dök upp nu✨, så den får du av mig🌈, ta ut den på piano o sjung 🙂, den hjälpte mig igenom en svår period, när det kändes som om jag hade ingen, så kunde jag finna vilan o tryggheten i att alltid vara älskad av högre makter o av min egen inre kärna, som ju ÄR kärlek❤️

Gud hör dig alltid, ser dig alltid, älskar dig alltid.

Åh, vad den är laddad med känslor för mig, tårarna rullar direkt…

https://www.youtube.com/watch?v=EBSwA8pMgrA

[::Vera::]
2014-10-11 20:26
#239

Szrius… tack vännen! Kram Josh Groban ja. Jag ska ta ut den på pianot…när jag gråtit klart ;( Måste ha youtube tut. bara, så hoppas den finns. Usch… tårar bara forsar igen efter att ha lyssnat på den en halv minut bara… F- n vad detta var tungt det här var då. Låter det komma… Tror att jag är redo nu för att känna allt som jag tydligen gömde väldigt väldigt långt inne i mig.

szirius
2014-10-11 20:37
#240

Tårar är renande, du släpper bara det du låst fast i kroppen, det här är läkande❤️

MissInAction
2014-10-11 20:55
#241

🤗 Vera


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
2014-10-11 22:09
#242

Tack

Älvan
2014-10-11 22:23
#243

Tack för låten! Sänder kärlek till era finingar. Jag fortsätter försöka uthärda min skuld och skamsanering. Den tar tid! Snart 2 v. Smärtorna i kroppen börjar släppa och jag har haft mer energi idag! Tack gode Gud för det! Och tack ni andra här!

SuzanneV
2014-10-11 23:39
#244

Varm styrkekram till dig Vera och till alla andra som behöver en! Tack, låten och bilderna är underbara! Tack för ännu en stärkande, utvecklande och glädjefylld dag tillsammans med mina nya vänner på utbildningen. Är så tacksam för mitt nya liv och alla möjligheter som ligger framför mig. Lyckorus! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
[::Vera::]
2014-10-14 14:51
#245

#244… Tack Suzanne för kramen!

Nu har jag boostrat upp mig en stund här på forumet, inför samtal med bossen. Har några önskemål att få igenom … och jag var inte direkt mitt bästa jag idag…sur och jäklig. Men NU kommer det att gå bättre känner jag absolut. ABSOLUT… 🙂. Tack för alla er här som gör att jag hoppar upp ett steg på skalan!

sweetgum
2014-10-14 16:12
#246

Jag är tacksam att jag fått sova så gott de senaste nätterna. Jag sover kanske lite för mycket, vilket oroar mig men jag får i alla fall sova.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Älvan
2014-10-15 11:12
#247

Kära tacksamhetsstråd. Tack för att du finns! Tack vänner här för att ni är inspiration och stöd. Tack fina jagsjälv som gråtit klart för en stund och nu gör inte kroppen så ont längre. Tack Gud för du tog emot enorma mängder skuld och skam. Tack för varma själar runt mig. Tack för bra sex och utförare. Hahahaaaa Tack för kropp som kan känna njutning. Tack gospelkör jag funnit och ger mig så mycket glädje! Tack livet för alla rikedomar jag tacksam tar emot!

Älvan
2014-10-15 14:38
#248

Tack för trevlig träff. Tack för gott kaffe. Tack friska starka kropp!

Otroulig
2014-10-15 18:41
#249

Tack för mitt fina fina hem, lite slitet här och där, kök från 48 gör det personligt 😉 men det är MITT - jag har skapat atmosfären, den är varm, mysig, omhuldande, inbjudande. Jag älskar atmosfären här. 

Tack för mina fina fina vänner S och L vet inte vad jag skulle göra utan dom. Haha, inte själv dö 😉 - men fasiken vad dom förgyller mitt liv både praktiskt och energimässigt. 

Tack för att jag iakttar mina tankar så fint, en del kommer automatiskt, men sen går mitt nya jag 2.0 in och säger är det riktigt sant - vet du att det är sant och egentligen - spelar det någon roll!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2014-10-15 22:08
#250

Tack för nya insikter igen och att jag äntligen känner tillit. Wow, vilket lugn i kroppen och jag kan relaxa på riktigt. Tillit och tålamod är min nya boost nu. Ingen rädsla och oro som spökar. Yes, underbart skönt att slippa!!! Självklart många tuffa matcher med Egot innan jag kunde kliva in i tillitens port. Nu är jag enormt tacksam för det! TACK! !!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-10-16 10:21
#251

#247, #248 Älvan. Tack för att du får mig att känna hopp när jag läser dina tacksamhetskänslor. Jag ler när jag läser om glädjen som du skapar. 👍

Annons:
Älvan
2014-10-16 12:40
#252

Vera Tack! Blir varm inombords av det du skriver! Delad glädje är verkligen dubbel!

SuzanneV
2014-10-17 00:15
#253

Tack alla som hjälper mig! Tack för all kärlek, trygghet och inre ro ❤️Tack för alla insikter och att jag slipper rädslan! Tack för nya vänner och ny kontakt med gamla vänner! TACK! ❤️🌊✨

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[::Vera::]
2014-10-17 10:21
#254

Tack för känslan av frihet och trygghet där jag är. Tack för att jag känner solen, vinden, kylan och värmen på min hud.  Tack för att jag så mycket uppskattar det lilla som alltid är en del av det största. Tack för att jag oftare kan känna längtan!

❤️

MissInAction
2014-10-17 10:54
#255

Jag är så otroligt tacksam för allt! För mitt hem, mitt fina vackra hem ♥ där jag bott i 8 år.
För att jag har kläder och allt som jag behöver! ♥
För mina vänner, som får mig att må så bra och skratta och reflektera och känna efter och ifrågasätta och komma till insikt! ♥
För Sverige, för när man är på väg utomlands så ser man allt med nya ögon och jag tänker att vi har det ändå jäkligt bra i Sverige! ♥
För min familj som alltid har ställt upp för mig! Världens bästa ♥
Så otroligt tacksam för allt och TACK till er här på sajten för att ni finns 🤗🌺


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
2014-10-17 23:20
#256

Tack för en dag i glädje och

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[rore]
2014-10-18 18:44
#257

Tack!❤️

SuzanneV
2014-10-18 23:35
#258

Tack för att denna dag som började jobbigt slutade i glädje och inre ro! Är så tacksam för att jag har min löpträning som ger mig så mycket glädje, lycka och sinnesro. I kväll blev det race i skogen. Wow, vilken njutning, kände mig helt euforisk efteråt. GLÄDJE! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
MissInAction
2014-10-19 00:16
#259

Åh vad härligt det låter med löpning!! ❤️
Skulle också vilja springa! Gjorde det lite för typ 12 år sen men sen plötsligt en dag så sa det pang och högg till i båda mina vrister, så jag har inte kunnat fortsätta. Men kan känna sinnesron och euforin ändå nu när du beskriver det, Suzanne!! 🤗😃

Jag är så otroligt tacksam för vänner och människor som jag bryr mig om och tycker om! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-10-19 17:40
#260

Tack för extremt tydlig ledning igår för att få bukt på min huvudvärk sedan 2v. Skrattretande tydlig var rösten. :) jag både argumenterade emot och krävde bevis på att det var något "utanför mig" som gav mig ledning. Jag fick starka och omedelbara bevis. Var en kinesmedicinläkare "den" tyckte jag skulle uppsöka kl 16 en lördag när jag tänkt thaimassage. Jag "tror" ju inte på sådan medicin ens. Jag sa till rösten att 1. Det är stäng på lördag kl 16. Och jag orkar inte gå en omväg. Rösten sa att det ordnar sig. 2. Jag sa att jag inte är säker om det är "jagsjälv" som hittar på detta eller min guide/högre jag el liknande. Den sa att det var min vägledning. 3. Krävde konkret bevis. "Klappa mig på huvudet om det är utanför mig". Omedelbart tryck i bakhuvudet. 4. Jag sa att det var inte tillräckligt tydligt utan jag kanske inbillade mig trycket. Då blev trycket mer bestämt och nästan tryckte mig och knuffade mig mot kinesiologen. :) När jag kom dit var det visst öppet. :) Han hade fullbokat för 2v frammåt på denna och en annan lokal. :( Jag sa att det gårinte. Jag behöver hjälp idag. Då bokade han ig 1 h efter stängning! :) (rösten hade rätt *skratt*) Han var mycket bra och konstaterade att jag hade mycket låg energinivå så jag fick akupunktur. När jag fick alla nålarna rusade en glädjekänsla genom kroppen och sen otroligt trött. Efteråt massage mot mina spända muskler. Han berättade efteråt att glädjekänslan kom från att jag fick mer energi. Jag var helt och hållet fri från huvudvärk och muskelsmärtor på kvällen. :) Behöver jag säga att jag även fick rejäl rabatt på behandlingen! :) :) :) Det hade mina ledsagare fixat helt otroligt bra! Jag tackar från hela mitt hjärta för det. Jag älskar det stöd som ges mig! Tack!

[Torahzen]
2014-10-19 20:32
#261

Underbart Älvan!!!!

Älvan
2014-10-20 07:43
#262

Tack för att jag åter funnit en man som kan diskutera om de saker och på min nivå!

[Kathja]1
2014-10-20 10:33
#263

Tack för att jag känner mig själv så jag vet hur jag ska göra för att vända en dag som startade lite snett. Och tack för undvara S vår nya terapeut, det kommer att bli många härliga samtal med henne det känner jag i hela mig. ♡

MissInAction
2014-10-20 10:54
#264

Wow Älvan!! Ryser när jag läser 🤗 Så häftigt!!
Jag är sååå tacksam för en väldigt trevlig gårdag och natt ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-10-20 21:47
#265

Vi fortsätter med att vara tacksamma i tråd nr 12

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: