Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1336 ggr
[Kathja]1
2014-08-10 21:18

Kraftfull fullmåne meditation

Jag hittade denna meditation när jag skulle sätta mig i kväll. Det är en fullmåne meditation som kan göras några dagar innan och några dagar efter fullmånen med. Minns inte hur många men det säger hon i början. Det är en kraftfull meditation på temat släppa gammal skit. Jag grinade som attan så nog gjorde den nytta. Ska köra den i morgon med tänkte jag. ♡ Full Moon Meditation: http://youtu.be/XU7iTLnc5_o

Annons:
szirius
2014-08-10 21:32
#1

Tack! Ska kolla den sen. Det här hittade jag, på temat kring denna fullmåne och 2 veckor framåt…puh, mitt i prick för mig🥶

https://www.youtube.com/watch?v=VB_s6p0yYjU

SHIAWASE
2014-08-12 07:51
#2

Åh dessa ska jag kolla imorgon!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-08-12 07:51
#3

Åh dessa ska jag kolla imorgon!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-08-12 21:11
#4

Oh, yes vad den här gjorde susen! Samma för mig Kathja, grinade som attans första gången men var HELT lugn efteråt, bara peeeeaaaace🌊. Släppte något otroligt, jag nästan svimmade när jag kände hur det lyfte från mig🎈Bestämde mig för att dela med mig av den så vi gjorde den ikväll som avslutning på yogan och såå mkt lättare då🙂. Ska göra den i morgon också. TACK darling💋

[Kathja]1
2014-08-12 21:19
#5

Glad att du gillade den! Jag kommer absolut att köra den igen nästa fullmåne, är ju bäst att lyda och inte göra den på "fel" dag.

szirius
2014-08-12 21:23
#6

hon sa att man kan göra den från en vecka innan och upp till 4 dagar efter fullmåne, men även under eclips-times.

Annons:
[Kathja]1
2014-08-12 21:32
#7

Ja, så ganska många dagar under månaden. 👍

Älvan
2014-08-12 22:14
#8

Var det ingen som blev stressad av den? Allt gick ju så himla fort?

Otroulig
2014-08-12 22:18
#9

Meditationen gick igång men sen stod den och buffrade…så jag antog att jag inte skulle göra den. Hmm konstigt - låter ju som att det är temat jag varit inne på. Men allt är som det ska vara

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-12 22:22
#10

# 9 det gjorde den för mig också första gången, jag väntade några minuter o sen gick det bra.

#8 faktiskt inte, jag brukar annars ha lätt för det🤐men inte nu.

[Kathja]1
2014-09-07 17:32
#11

Jag puffar denna lite då det är mycket prat om att "släppa" saker här inne och det är fullmåne natten mellan måndag/tisdag, kl.03.38 närmare bestämt. ✨

szirius
2014-09-07 22:11
#12

så kul att se…wow det var bara en månad sen…jag minns var jag var då och vad jag släppte då…och det känns ju som en EVIGHET sedan 🥳 Sååååå mkt lättare energier i mig nu

[Kathja]1
2014-09-07 22:14
#13

Eller hur! Kan inte annat än hålla med, den senaste månaden har varit enastående. Härlig känsla. ♡♡♡

Annons:
Otroulig
2014-09-07 22:40
#14

Szirius och Kathja, ja det känns som ni flyger fram!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-09-08 00:08
#15

Jag har ju inte provat denna,, ska kanske ta och göra det då,,,, här flyger man ju också rätt så bra,,haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2014-09-08 10:15
#16

Provade nu, ååååh vad jag gillade sången!! Battlestar Galactica för mig :D ^_^ This has all happened before, and it will all happen again.. Mm.

MissInAction
2014-09-09 17:21
#17

Nu har jag också gjort den här 🙂
Kändes skönt och var precis vad jag behövde nu ♥

Visste inte riktigt vad vi gjorde där i början med att hålla handen ovanför huvudet, men jag kände att det blev kallt och sedan sa hon ju att vi skulle känna antingen en cold eller warm sensation, så det var skönt att få bekräftelse på att jag var med 😍

Hm sången?? Haha, jag tyckte nog att den var skön men den var så behaglig och bara var där i bakgrunden, så jag tänkte inte på den 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-09-09 20:14
#18

Hihi, testade igår igen pch den buffrade just som hon körde eldandningen…har lite svårt för ljust den och att ljuda och låta - det är så lyhört så min granne tror väl att jag dör, och som brandman han är kommer han väl till undsättning 😉

Så denna är inte för mig. Jag får väl öva på eldandningen (för visst hette den så 🤔?) på Yogan - om vi hinner komma dit den här terminen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2015-03-20 11:55
#19

Den här kanske kan vara nåt för dagen. Nu när vi står inför en nystart. Hehe, jag lyckades ju aldrig ta till mig denna förra gången - men kanske att den passar mig nu.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: