Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 770 ggr
[Kathja]1
2014-08-07 18:01

Gruppmeditation 10/8 kl.21.00

Efter önskemål kör vi gruppmeditation ~ klockan 21.00, söndagen den 10/8 samlas vi för att förenas i allt som är.

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden

Annons:
MissInAction
2014-08-07 19:32
#1

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-08-08 12:27
#2

MissIn Action Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-08-08 12:29
#3

MissIn Action 
Otroulig

Theleonora


Håbe
2014-08-09 22:32
#4

Jag ska försöka vara med igen.

MissIn Action
Otroulig
Theleonora
Håbe

[Kathja]1
2014-08-10 08:49
#5

MissIn Action Otroulig Theleonora Håbe Kathja Idag är det återigen en sk superfullmåne och den sk Lions gaten är öppen. En gate som leder till våra hjärtan och till kärlek, tider av tillit och kvinnligenergi just som det är förutspått. ♡ Detta är en kanaliseras "meditation" med budskap om just detta. The Hathors: Lions Gate - Super Moon - August 9-1…: http://youtu.be/ciF7QAe0Sc8

[Saz]
2014-08-10 09:30
#6

MissIn Action Otroulig Theleonora Håbe Kathja Saz

Annons:
[Kathja]1
2014-08-10 10:54
#7

Läste just att fullmånen idag infaller kl. 20.10 så jag tänker sätta mig klockan 20 istället. Sedan spelet det ingen roll hur ni andra gör, allt vi har är ju nu så vi hittar varandra. ;-)

ollivoll
2014-08-10 11:54
#8

MissInAction Otroulig Theleonora Håbe Kathja Saz Ollivoll Tänkte också meditera lite tidigare idag. Ska bli häftigt att se om man känner av lite extra idag:)

linnease
2014-08-10 16:02
#9

Åååh det här låter skönt idag. Jag är nog med med ❤️

MissInAction 
Otroulig 
Theleonora 
Håbe 
Kathja 
Saz 
Ollivoll
linnease

Malava
2014-08-10 18:16
#10

MissInAction 
Otroulig 
Theleonora 
Håbe 
Kathja 
Saz 
Ollivoll
linnease

Malava

Hänger på, måste bli bra vid fullmåne och "superfullmåne" dessutom. den står närmare jorden än i juli


Theleonora
2014-08-10 18:18
#11

Jag satsar nog också på att sätta mig tidigare. Behövs ❤️


Malava
2014-08-10 18:27
#12

http://livlustbalans.se/index.php/category/manen-2/fullmanen/

Här kan ni läsa om kvällens fullmåne❤️


Theleonora
2014-08-10 18:40
#13

Tack gör länken! Stod mycket intressant om Vattumannen och känsla av frihet och att vara unik ;), därför man drar sig från gemenskapen eller om man nu är med känner sig isolerad. Ska bli spännande att be till fullmånen och få hjälpa att släppa det jag inte längre behöver och som jag tyvärr håller fast vid stenhårt (dessutom ser jag inte vad det är, jag bara anar ett motstånd)…,


Annons:
Malava
2014-08-10 18:52
#14

#13

Lite samma sak här faktiskt"ser inte vad det är" och behöver komma till insikt i korta drag.


szirius
2014-08-10 19:13
#15

MissInAction 
Otroulig 
Theleonora 
Håbe 
Kathja 
Saz 
Ollivoll
linnease

Malava

Szirius

[Kathja]1
2014-08-10 19:13
#16

Tror att vi är ett gäng som är redo att "släppa" men inte riktigt vet specifikt vad. Tur vi inte behöver veta, det gäller bara att ärligt och uppriktigt av hela sitt hjärta vilja släppa och gå vidare. Och så be om hjälp. ♡

[::Vera::]
2014-08-10 19:47
#17

MissInAction 
Otroulig 
Theleonora 
Håbe 
Kathja 
Saz 
Ollivoll
linnease

Malava

Szirius

Liv

szirius
2014-08-10 21:43
#18

Oj vad jag var ofokuserad🤪, fick dundrande huvudvärk o svängde i humöret o ville bara gråta…

Theleonora
2014-08-10 21:51
#19

Jag hade jättesvårt att vara lugn, var mest överallt, har också huvudvärk och det är spänningar i kroppen så nog är det saker som vill ut men what to doooo….🤮


[Kathja]1
2014-08-10 22:14
#20

Gör meditationen jag lade upp i en egen tråd Tea! Den rensar vill jag lova. Jag hade dåligt fokus med och när fokuset var bättre ansåg hundarna att det var läge att skälla för att de trodde att "pappa" kom hem. Jag gjorde tre försök och fick inte ordning på det förrän jag gjorde den guidade fullmåne meditationen.

Annons:
Theleonora
2014-08-10 22:24
#21

Jag gjorde den Kathja, men jag tror jag kan ha fått lite för höga förväntningar på den av det du skrev :S så jag fick ingen riktig effekt. Väntar på att jag ska få nåt infall och antingen göra nån annan meditation eller nån EFT… Ska se vad som kommer till mig. ❤️


[Kathja]1
2014-08-10 22:32
#22

Eller så är det inget som ska släppa just nu… Men visst, som med allt annat så gäller det att inte vara låst i resultatet. Själv var jag ju irriterad på hundarna och måttligt fokuserad. Dig får prova den en sådan dag istället. ;-)

[Saz]
2014-08-10 22:45
#23

Och jag trampade snett med foten på promenaden strax innan. Så hade väldigt svårt att fokusera på annat än min värkande fotled som låg i högläge och insvept i en ispåse :(

linnease
2014-08-10 22:56
#24

Haha.. och jag blev så sjukt trött direkt och insåg att jag bara skulle gå och lägga mig för natten istället.. och vaknade nu ifrån värsta mardrömmen. Kollade in här för lite pepp. :) vilka galna energier, inte riktigt som de där magiska meditationerna där vi dansar ihop.. Kram på er! *hjärtan*

Otroulig
2014-08-10 23:24
#25

Haha, jag tvärsomnade, inte så konstigt kanske med tanke på min sömnbrist. Jag förstod att det skulle bli så men har ju gjort den där meditationen innan och tänkte på den och skrev innan jag somnade att jag bad om hjälp att släppa allt gammalt som hindrar mig. Vaknade nyss av drömmar där jag var beskyddad och jag känner mig superbra . En helt annan känsla än innan. Så tacksam.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-11 01:32
#26

Ojoj vad vi har varit distraherade och förhindrade ikväll! 😮
Och jag fastnade i dataspel…. satte mig vid halv nio och tänkte att "jag ska bara…." 
Jo visst, det går ju bra i ett spel där det hela tiden byggs på så det blir inga naturliga lägen att stoppa 😃
Jag vill verkligen ha en gruppmeditation med er nu eller snart men jag antar att det inte var meningen ikväll!

Jag var just ute på balkongen en stund och tittade efter månen. Så fin ♥
Älskar ju vår måne och har alltid gjort.
Fick sådan lust att gå ut i Hågadalen, vårt naturskyddsområde som ligger drygt 5 minuters promenad härifrån. Skulle nog vara fint ♥ Men jag är mörkrädd, och trött, och jag ska upp i hyfsad tid imorgon tänkte jag, så nu säger jag godnatt istället 😛🤦‍♂️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: