Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 347 ggr
vargar
8/5/14, 7:53 PM

affirmation för att vi skall få bygga ut

Hej vi har köpt ett hus som måste total renoveras. Vi kommer att bygga ut huset en bit. Vi har hört att en granne till oss är emot allt och alla. Vi vill ha en god relation till alla grannar. Hur skall vi tänka och kan man affimera att det går bra.

Annons:
Zepp
8/5/14, 8:07 PM
#1

Eh, det där med grannar brukar som regel gå bra bara man är lite smidig!

Men det där med att totalrenovera och bygga ut huset brukar ta tio år och sluta med skillsmässa!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Otroulig
8/5/14, 8:57 PM
#2

Allt löser sig för oss När vi möter människor med kärlek och omtanke så får vi alltid detsamma tillbaks. Vi har fantastiska grannar som är hjälpsamma. Nåt sånt kanske. Och grejen är att ni ska tro på det och sluta oroa er. Framför allt ska ni inte ta andras tolkningar och göra till era, ha ett öppet sinne!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

vargar
8/5/14, 10:31 PM
#3

2# det är klart att vi skall möta dem med kärlek. Jag vet att jag har läst i någon bok en affirmation om grannar, minns bara inte om det var i the secret eller hicks böckerna. 1# skall anlita en firma som skalll renovera och bygga ut.

Älvan
8/5/14, 11:31 PM
#4

Du kan skriva/uttala vilken affirmation du själv vill om grannar. Finns ju ingen trollformel i LOA. Beroende på vilken vibb man är när man startar får man tänka ut affirmationen så att den känns trolig för sig själv. Om man hittar på nåt som man alls inte kan tro på kommer det hela inte fungera pga motstånd byggs upp. Du kan även använda allmänna affirmationer som ex Jag väljer att känna tillit till att allt kommer ordna sig på bästa sätt Jag väljer att möta mina medmänniskor med kärlek Andra ex är att börja med: skulle det inte vara härligt om….. Gör själv en affirmation som känns från hjärtat

Upp till toppen
Annons: