Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 983 ggr
MissInAction
7/12/14, 1:09 PM

Webinar: "The 3 Steps Proven Formula to Bounck"

Vill tipsa er om det här ♥
Det kom ett mail med en inbjudan till ett webinar som är gratis att delta i. Det heter "The 3 Steps Proven Formula to Bounce Back -- Instantly (and higher than ever) When Life Knocks you Down" och är med kvinnan som var i en videointervju som jag delade i ett inlägg, kan ha varit Klotterplanket, härom dagen 🙂

http://www.thetappingsolution.com/ts/unsinkable-presentation/

Här finns en video som jag rekommenderar. Kanske du får ut tillräckligt bara av att titta på den!! ♥ 
Man ombeds att skriva sin mailadress. Sen har man möjlighet att registrera sig för en plats i webinariet (haha jag vet inte om det finns något svenskt ord för det). Jag har precis registrerat mig och valde tiden 12.00 noon Eastern time, vilket är kl 18 för oss i Sverige. 

Här är lite av texten i mailet:

Becoming unsinkable, where you feel like no matter what life throws at you you can deal with it, is a great place to get to!  After all, life has a tendency to throw some pretty interesting challenges at you.  :)

What we all strive for is having the ability to not only overcome challenges but to thrive in life.  This webinar presentation can help you get there.  

P.S. - Sonia shared some bullet points with me about what she'll share with you on the webinar.  I wanted to pass those along to you.  Here's what you will learn:

* The 3 step formula for rapid recovery from anything and everything life could throw your way 

* Your 3 sentence statement that turbo-charges your confidence and immediately elevates your vibration state 

* The ONE detrimental thing everyone does when faced with major obstacles…and how it guarantees you'll continue to suffer and repel miracles along the way--simply shift THIS and you'll transform your life 

* The energy shift you can do easily (and anywhere) that will have you feeling better (and peaceful) instantly…and will turn things around in record time 

* The 10-fold "Maverick" goal-setting method that will simply take your breath away -- and guaranteed to bring back the fire in your belly


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
7/12/14, 1:50 PM
#1

Okej jag fick ett mail från henne efter registreringen där hon förklarar att hon gått igenom innehållet och konstaterat att det är 2 timmar långt och allt är viktigt och så bra!!! Det blir som att gå till en live-workshop och lyssna och anteckna. 

En investering, låter det som. Men så att man är förberedd. Vara där tio minuter innan kanske och sedan avsätta två timmar för detta 👍 För platserna är begränsade och det förväntas bli full!! Därav vikten att vara där minst tio minuter innan för att säkra sin plats.

Går ju att jämföra med en film nuför tiden, de är oftast minst två timmar!

I mailet så fanns även en länk till att ladda ner en Fast Track Inner Peace Meditation som man kan förbereda sig med 🙂 Spännande!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
7/12/14, 3:05 PM
#2

Har gjort meditationen och tycker att den var underbar! Så befriande och upplyftande ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
7/12/14, 6:28 PM
#3

Tack, detta ska jag kolla in…

MissInAction
7/15/14, 4:58 PM
#4

Det här är idag, om en timme 🙂

Ur ett mail som kom idag, för att påminna… har fått två, bra 😃
Ser verkligen fram emot det!! Har öppnat sidan och väntar på att få komma in. Tusentals som registrerat sig, står det. 

I'm so excited to share this life-transforming formula with you! Seriously, it will be one of the best events you have ever participated in. You'll experience phenomenal shifts in your life. Many of my past webinar participants have commented that this is one of the most life-transforming and eye-opening webinars they have ever participated in.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
7/15/14, 5:44 PM
#5

Jag ska oxå vara med, blir spännande att se vad det kan ge.

MissInAction
7/15/14, 5:52 PM
#6

Wohooo jag är inne!! 🥳 Och jag såg mitt namn i välkommen-listan 😃
Kul Kathja! ☀️

Jag är mitt inne i en lång Hicks-video.. men får väl fortsätta den efteråt om jag inte hinner färdigt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: