Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 559 ggr
[Kathja]1
2014-07-10 09:50

Gruppmeditation ~ 13/7 kl.21

Efter några veckors paus är det så dags igen ~ klockan 21.00, söndagen den 13/7 samlas vi för att förenas i allt som är.

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden

Annons:
MissInAction
2014-07-10 10:06
#1

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
2014-07-10 12:51
#2

MissInAction Ollivoll

Theleonora
2014-07-10 13:30
#3

MissInAction Ollivoll Theleonora


spull
2014-07-10 16:18
#4

MissInAction 
Ollivoll 
Theleonora

Spull 

Av ngn anledning blir det en extra blankrad mellan mitt namn och de tidigare hur jag än gör … symboliserar det att jag stör mig på att jag inte som ni beskrivit "hittar varandra" i meditationen? Väljer att stå lite utanför gemenskapen liksom.. intressant! Ska tänka på denna Glad

må gott ~

Otroulig
2014-07-10 21:28
#5

MissInAction 
Ollivoll 
Theleonora

Spull

Otroulig

HA, Spull det blev likadant för mig 🙂, jag hittar inte alla heller jämt, ibland inte någon.  Det gör det inte mindre värt.

Alla är vi olika.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-07-10 22:58
#6

Det kan vara så kanske om man kopierar listan från inlägget ovan och sen trycker Enter, då hamnar man långt ner.. men om man trycker Skift+Enter så blir det enkelt radbyte…. prova 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
2014-07-12 18:22
#7

Ja precis, skift+enter blir en rad, bara enter blir mellanrum!

Älvan
2014-07-13 13:20
#8

Jag e me men lyckas inte alls kopiera listan….

MissInAction
2014-07-13 13:22
#9

MissInAction 
Ollivoll 
Theleonora
Spull
Otroulig
Älvan

Hmmm shit, det är ju fotbollsfinal ikväll!!! 🥳 Hmm får se om jag är med för jag vill verkligen men det beror lite på hur kvällen ser ut då 😇


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-07-13 17:53
#10

Kommer få besök som det ser ut.. men skickar massa kärlek till er nu istället!! ❤️❤️

Theleonora
2014-07-13 19:43
#11

Tack Linn! ❤️ Ha det så himla nice 💋  😍 😉

Jag sätter mig lite innan fotbollen eller så skippar jag 15 min, får se :)


Otroulig
2014-07-13 21:21
#12

Tänk så skönt det är att släppa motståndet, så kändes det för mig. Hamnade i flödet. Jag var i en djungel och vi badade nakna och det var ett vattenfall som duschade mig ren, sen kunde vi flyta i det klara vattnet. 

Det blev en ganska kort sittning för mig, hundar och grannar och jag själv påkallade uppmärksamhet.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-07-13 21:24
#13

Jag skänkte alla en tanke! Har ju inte stött på andra i meditation förutom ett fåtal gånger. Jag gillar djungeln och nakenhet, tummen -upp-gubbe-smiley! (Skriver med mobilen)


Annons:
Upp till toppen
Annons: