Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 409 ggr
spull
7/9/14, 10:14 PM

Att veta vad man vill

Alltså…jag börjar tro att lite av min känsla av vakuum och stillestånd på flera områden i mitt liv just nu beror på att det är precis det jag är/känner - nämligen att jag oftast inte VET VAD JAG VILL.  Plus att jag har svårt att fokusera tillräckligt lång tid på det innan nåt annat verkar roligare/bättre och jag tänker att jag kanske vill ha det istället…Tro sjutton att jag får en sån upplevelse också 😉

Har trott att saker går trögt för att jag inte tillåter det eller litar på det. Men nu tänker jag att jag faktiskt kanske också är otydlig med mina "beställningar"…för jag får trots allt tillbaka "lite" av det jag tror mig vilja ha….

må gott ~

Annons:
Otroulig
7/9/14, 10:34 PM
#1

Hela livet utkristalliserar sig önskningar och drömmar. Så är det. Vi förändras ständigt.  Vi växer och ändrar riktning.  Ibland måste saker "mogna". Ibland kan vi lämna en tydlig önskan och kan vi släppa den utan känsla av brist, så kommer den förr eller senare.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
7/10/14, 1:11 AM
#2

Hm är det för att du inte vet vad du vill.. eller för att du t.ex. fastnat i att kolla på, väga både för och nackdelar med allt? För då blir det lätt den där, ett steg fram mot önskan, döda den direkt med en nackdel, ett steg fram, ett tillbaka igen.. så står man bara still och stampar? Kan vara nåt sånt oxå?

Om du testar att tänka på vad som helst, allt möjligt.. och BARA listar fördelar med detta, fördelar med det där.. fördelar med den där borta..åååh fördelar med denna och med honom och med henne och med dom.. Ett tag.. och bara hoppa över alla nackdelar! Så kanske saker kommer börja hända!?

Upp till toppen
Annons: