Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 887 ggr
ulraxe
7/2/14, 11:03 AM

tecken

Jag har önskat mig ett nytt kreativt färgglatt jobb till universum , för ett bra tag sedan nu. Nu börjar helt plötsligt siffran 3 dyka upp överallt i mitt liv. 3 katter liggandes i en triangel i skogen 3 fåglar åker in i mitt fönster inom ett dygn 3 knackningar på dörren o ingen är där Och i morse vaknade jag av att jag tyckte någon ropade just TRE utifrån köket, ingen var där Vad står siffran 3 för enligt er? Tror inte på att det är tillfälligheter utan tecken, men har svårt att tyda dom. Hjälp!!

Annons:
[Saz]
7/2/14, 2:41 PM
#1

Spännande. Helt klart ett tecken. Men också väldigt dålig på att tyda tecken tyvärr. Håller tummarna för att det har med jobbet du önskat att göra :)

ulraxe
7/2/14, 2:47 PM
#2

Tack:-D läste på en sida på nätet nyss att nummer 3 står för manifestation. Yeah precis vad jag ville se :-D

SHIAWASE
7/2/14, 4:22 PM
#3

Tecken helt klart!! När man fokuserar på något,, så börjar det dyka upp, i olika former,, när det gäller siffran 3 har jag ingen aning,,, manifestation låter väl bra,,!! (lite "oansvarig" tolkning,,haha,, men bäst att tolka på sitt eget vis,)

spännande att se vart det leder!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
7/2/14, 5:00 PM
#4

Du kanske ska jobba för mobiloperatören 3? :D ;)

ulraxe
7/2/14, 6:27 PM
#5

Haha linnease skulle inte tro det. Inget jag någonsin kommer att önska :-) men tack ändå :-D

Otroulig
7/2/14, 8:00 PM
#6

När jag kikade lite i min numerologi bok så verkar siffran 3 stå för kommunikation, kreativitet, konstnärlighet. Så på det viset stämmer det ju med din önskan. Sen har jag för mig att 3 och 4 står för manligt och kvinnligt, fast kommer inte ihåg vilket som var vilket. Sen har vi väl den heliga treenigheten.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
7/2/14, 9:51 PM
#8

Jag brukar tänka på det Abraham (Hicks) säger -  om en sak betyder något för dig så betyder det något. Ser du en sak som ett tecken så är det ett tecken. Själv kollar jag klockan på jämna nummer hela dagarna tycker jag. Och jag ler varje gång.

Otroulig
7/2/14, 9:59 PM
#9

mmm för mig är det fortfarande fjädrar, mest svarta, men idag (utöver flera stycken andra) kom något singlande, långsamt, som i slowmotion ned från himlen…en grå liten fjäder ❤️🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: