Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 820 ggr
linnease
6/13/14, 11:29 PM

Åååh så bra - you can have it all!!

Den här är en sån höjdare bland Abe-klipp!! Tål att ses igen.. så cool också hur man ser nya saker varje gång man kollar på gamla grejor.. 

Aaaah idag kunde jag riktigt känna hur han kom på och insåg vad som var på gång under konversationens gång (eftersom jag sett den innan och vet hur den slutar :) :) ) Den där känslan av ens största drömmar som är på väg att slå in, yay!

Annons:
Theleonora
6/13/14, 11:45 PM
#1

Ååååh vad coolt Linn! Jag ryser!!

Men jag blev inte klarare över min situation men får låta tiden visa på hur det blir :)


linnease
6/14/14, 12:07 AM
#2

Cool! Jag tänkte den kunde vara till dig Thea :) :)

Otroulig
6/14/14, 11:26 AM
#3

😭❤️😃 Åh vad berörd jag blev!!! Tårarna trillar. Tack Linn, det öppnade upp mitt hjärta - preciiiiiis vad jag behöver. 

Vad fint!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
6/14/14, 3:16 PM
#4

Jag gråter också! Det var EXAKT vad jag behövde höra. Jag är precis där jag behöver vara för att ha det fantastiska liv jag önskar. Att gräva där man står! Det stämmer. Jag har inte uttömt möjligheterna där jag nu är. Jag var bara lite blind ett tag! Tack Linn! Tack insikter!

MissInAction
6/14/14, 3:41 PM
#5

Oh my god!!!!!!!! 😮😍🥳❤️
Wow det slutet hade jag inte väntat mig!! Så häftigt!!
Måste nog bannemig se om videon på en gång 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
6/14/14, 10:46 PM
#6

Åååh så kul att ni gillade den allihop! Verkar ha varit helt rätt timing att lägga in den här just nu :) :)

Annons:
linnease
6/14/14, 10:49 PM
#7

Jag har hängt med Scotty i Florida förresten.. 😃  Så cool, efter att ha sett honom på videon kanske ett år tidigare, så hittade jag honom när han fastnat med en påse i en ismaskin kvällen innan ett Abe-event i Orlando på hotellet det skulle vara på. Pratade en massa, var så cool att höra hela hans historia.

szirius
6/14/14, 11:26 PM
#8

Åh, en favvo - jag har länkat den här en gång, är ganska säker på det - tål att visas igen och igen, man blir ju såååå glad för hans skull🤗- och att man fylls av den här tilliten, att det kan lösa sig på direkten, bara man är tydlig i sin önskan✨

linnease
6/15/14, 4:36 PM
#9

En till på samma tema!! 🥳❤️

MissInAction
6/15/14, 5:37 PM
#10

#9
Oooh!! Hahaha, grannarna måste undra vad i hela friden jag håller på med 😂 har balkongdörren öppen och jag tjöt rakt ut och klappade händerna när han sa det där om vortex!! 🥳😂

Fantastiskt!! ☀️❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
6/15/14, 7:09 PM
#11

Hahaha!! Braaa! 😃🥳 Härligt med lite entusiasm 😃🤗 Jag gillade "she just said, this shit is amazing", haha :)

Älvan
6/15/14, 9:01 PM
#12

Underbar video Linn! Den får mig att fundera eftersom jag visste att jag skulle komma in på exakt den utbildningen jag ville nästa termin så jag sa nej till en erbjuden plats på den utbildningen, som var på fel ort. Nästa termin sökte jag endast utbildningen på den ort jag ville gå den på. Jag hade ingen plan B! Såklart kom jag in. (På den utbildningen och orten som är svårast att komma in på) För mig var det så självklart att jag skulle bli antagen att om någon ifrågasatte sa jag att det i så fall skulle vara något fel på deras urvalsprocess. Och det var det ju inte. :) För mig har utbildning och karriär gått lätt efter jag bara kunnat bestämma mig har jag fått exakt det jag velat. Även mitt nuvarande jobb, men jag önskade specifikt och inte utifrån den känslan jag ville uppnå. Tyvärr blev jag då inte nöjd. Nu vet jag iof bättre och det kommer ändra sig. Det jag funderar över hur en del i livet som utbildning/karriär kunnat vara så lätt och jag har omedvetet använt LoA helt rätt, men för andra delar av livet har jag inte alls lyckats använda LoA. För min del socialt, relationsmässigt och hälsomässigt. Menar; varför har jag inte innan jag medvetet förstod LoA misslyckats på alla plan i livet? Ni ska veta att jag tidigare haft otroligt negativ livssyn. Det borde väl kunnat sabotera även karriären.

szirius
6/15/14, 9:49 PM
#13

#12 LoA funkar ju även om vi inte är medveten om det, eller hur😛? Antagligen finns ingen hangup inom karriären Älvan, som du säger själv, du visste, det var självklart osv. Inget wobbel i vägen där och då flöt det🌊. På andra teman har andra tankar funnits och skapat andra manifestationer. Det verkar inte vara så att " allt skiter sig" om man är "allmänt negativ", för man har ofta teman som man kanske inte tänker på öht och de kan flyta på. Skillnaden är nog mest att om man är "allmänt negativ" så lägger man inte märke till de delar i livet som flyter, för man har fullt upp att foka på det andra😉

Nu tar jag nåt lite ytligt som exempel, men som hy och hår, jag har verkligen givit det noll fokus, eller, jag har alltid tagit det för självklart att det "sköter sig självt"…och det gör det. Det finns inget i vägen där, inga negativa tankar….får ofta frågan vad jag GÖR, och jag gör ju absolut ingenting😃Litar på att det sköter sig, och uppskattar att det är så, det är allt. Du har väl haft nåt liknande med karriär🙂

Jag börjar ÄNTLIGEN lyfta ett snäpp på tilliten om ekonomi, woooo, där har jag snurrat in mig i några år, grejs i vägen - oj snacka om att wobbla där🤪, men nuuu jag känner en stor förändring i hela mig och även i maken, ett annat flöde, en öppning, en förmåga att njuta,uppskatta, våga, drömma, leva större igen och att det känns fullt möjligt. Underbart!

Det härliga är också att rastlösheten försvinner! När jag känner att det är fullt möjligt och KOMMER att ske, så slappnar jag av, ingen brådska liksom. Rastlösheten verkar sitta i att tilliten inte är total!☝️ Tillit = rastlösheten försvinner och jag börjar chilla

Annons:
Älvan
6/15/14, 10:05 PM
#14

Szirius Det är sant allt du säger. Det är ju bättre nu att förstå att den tilliten jag känt till karriären kan jag lägga på andra aspekter av mitt liv och jag har ju redan tidigare bevisat att det fungerar med karriären. Vissheten ger också lugn som du säger. Det var ju så jag träffade mitt ex. Jag mådde så bra att jag inte kände att jag behövde någon för att må bra. Då kom han direkt efter jag kommit i den vibben. :) En bra grej till är att jag aldrig oroat mig för är pengar. När jag tjänade 3000 kr i månaden sparade jag 500 eftersom jag fick över. :) och jag hade alltså flyttat hemifrån. Jag har aldrig varit pank och vet att jag alltid har pengar över så jag om jag vill kan spontanköpa rätt stora inköp. Kanske måste jag nu känna att jag redan mår så bra att jag inte måste ha ett annat jobb. Då kommer jobbet. :) och mannen. :-D

Upp till toppen
Annons: