Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1976 ggr
[Kathja]1
5/19/14, 7:14 AM

Otroulig ~ Grattis på din dag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hipp hipp hurra på din dag du underbara kvinna! ♡☆♡☆♡

Annons:
[Kathja]1
5/19/14, 7:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Du vet att det finns FB-grupper på temat hot farmers? (Min man lär ju undra om han kollar vad jag har sparat i mobilen idag…)

[Kathja]1
5/19/14, 7:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Denna kan jag ta ifall du inte vill ha…

[Kathja]1
5/19/14, 7:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Otroulig
5/19/14, 9:18 AM
#4

ÅH UNDERBARA DU ❤️❤️

Sitter här och ler med tårar i ögonen. 

Jag måste bikta mig lite. 

I mitt gamla gäng så är det brukligt med fyrverkerier på tolv slaget, vi har även haft frukost uppvaktning. Senast förra året var jag med och sköt salut. Nu har jag ju dragit mig undan de vännerna och de har hittat nya roliga vänner att umgås med. Det är ju i sin ordning, allt förändras.

Men likväl, så kommer de små tankarna om utanförskap. Inga fyrverkerier, inga sms vid tolvslaget, inga grattis annonser i tidningen. 

Så kommer jag hit ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Så tack så mycket för din roliga tråd, det var precis vad jag behövde. 

Dessutom äter jag en väldigt god frukost med nybakat bröd tillsammans med min bästa vän - jag själv!!! Och jycken förståss.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
5/19/14, 10:24 AM
#5

Love you Darling, ha nu en underbar dag fina du. Och glöm inte att ditt precis där du ska vara. ♡

szirius
5/19/14, 10:38 AM
#6

Stort varmt grattis på din dag- och tänk så rik och klok du är som insett att din bästa vän är du själv ❤️🤗

Jag tänkte också på dig det första jag gjorde när jag vaknade🙂, så jag var nog med dig vid frukosten🌺

Här får du några salut också!!!!🥳✨🥳✨🎈🍸

Annons:
Otroulig
5/19/14, 11:57 AM
#7

Puss finaste du Szirius, tack❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
5/19/14, 12:36 PM
#8

Njuuuut av Din dag tillsammans med dig, presenter och annat trevligt och kul!

…Kunde tyvärr inte bidra med några sköna bondebilder för ditt öga, för det där är nåt som jag alls inte alls förstår mig på 😉 Men här får du lite fina nyplockade rosor istället med (också de;) underbara dofter  som öppnar för fina energier i hjärtat 🙂

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

linnease
5/19/14, 2:03 PM
#9

Åh, hehe, fina bilder!! Såg tråden på mobilen när jag vaknade men såg inte bilderna där. KRAAAAAAM och stort grattis Otroulig, 50 år!!!!!!!!! Wow!!!! Hoppas du verkligen får en snugg hunk till bonde i paket idag! 🎁🤗☀️

Otroulig
5/19/14, 3:19 PM
#10

Tack snälla Liv, nä smaken är ju som baken, delad 😉 tack för rosorna ❤️

Linn Tack, haha, ja det kan man ju alltid hoppas 😃. Snart kommer mina bästa vänner i alla fall. DOM är fina dom 😍. 

Har varit på bolaget och ICA och burit i ösregn. Men det får gärna passa på och regna nu - så kan det vara strålande vackert på lördag. 

Resten av dagen tänker jag nog dricka bubbel och äta smaskig smörgåstårta, mums!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
5/19/14, 4:06 PM
#11

Grattis på födelsedagen! 

💣✨💣 <----  = fyrverkerier 😃

Det låter som du tänker ha en alldeles underbar födelsedag. Kramar, en för varje år, till dig. Bara för att du är du och jag tycker väldigt mycket om dig ❤️.

MissInAction
5/19/14, 5:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Hahaha åh vilken rolig tråd! 😂 

Grattis igen säger jag väl då! ❤️🤗🎂🍸

Ifall du är sugen på lammkött.. loooool 😂🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Jofiel
5/19/14, 5:46 PM
#13

Hipp hipp hurra på din dag. Grattis!!!!

Annons:
[::Vera::]
5/19/14, 6:14 PM
#14

#12 Ha ha…Fast jag gillar varken den högra eller vänstra bakdelen…men coolt linne. Men ser inte direkt skönt ut att det skär in på det där viset 😮.

Älvan
5/19/14, 6:34 PM
#15

Grattis igen Outrolig! (Jag var ju uppe redan vid tolvslaget o uppvaktade dig direkt när dan började! Det kan man kalla frukostuppvaktande!) Tänkte bara säga att du är en glädjespridare och klok

[Torahzen]
5/19/14, 8:18 PM
#16

Mera grattiskramar!!! 🤗❤️🎂

Otroulig
5/19/14, 9:17 PM
#17

Åh tack alla fina ni, ni är så varma och underbara och jag är så glad att ni finns i mitt liv ❤️❤️

Men HU Miss, hujedamig 😂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/19/14, 9:36 PM
#18

Äh, jag vet nog att Otroulig även uppskattar vackra kvinnor, tror du tom sa " jag blir nästan kär" vid nåt tillfälle va, hehe😛…det kom dock inte upp några fina bilder på söket: sexig bondmora!

Otroulig
5/19/14, 10:05 PM
#19

Men du var ju i dig, Szirius!😍 Så vem vet, det kanske är en bondmora som jag ska ha 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
5/19/14, 10:14 PM
#20

Kärlek som kärlek. :-D ♡

Annons:
[::Vera::]
5/19/14, 10:51 PM
#21

#17 Otroulig…Hur du uttrycker dig!! *skrattar*

Szirius…Jo när jag tänker på det så, och om inte Otroulig kommer först så ;-)… Jag skulle mycket väl kunna tänka mig en sexig bondmora, med t ex långt rött hår..en smågalen, VÄNLIG med mycket humor…Fast säg…om fem år kanske.

Ni är underbara ❤️

SHIAWASE
5/20/14, 2:31 AM
#22

Otroulig!!!!! Grattis grattis , och sen är jag🙏❤️❤️❤️❤️Härligt med en födelsedagstråd!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
5/20/14, 10:07 AM
#23

Liv - då får vi fixa en sådan åt dig. ;-)

[::Vera::]
5/20/14, 12:02 PM
#24

Kathja, nej för allt i världen!! 😉. Men Otroulig tycker jag mig märka är redo 🙂.

[Kathja]1
5/20/14, 1:26 PM
#25

Liv ~ Menade självklar med leverans om fem år. Be och du ska få. ;-)

[rore]
5/21/14, 8:13 AM
#26

Hoppar in och 🎂🎁skriver stort Grattis till dig Otroulig❤️Några dagar försent. 😘

Otroulig
5/21/14, 8:32 AM
#27

Tack tack snälla Rore!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
5/21/14, 9:44 AM
#28

Haha,, fotona kom inte upp när jag kollade från mobilen häromdagen!!! Men nu`,,, Kathja, jag tar gärna emot alla dessa muskelmän!!(om inte otroulig vill ha dem,,)haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
5/21/14, 9:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

#2 har jag paxat! Men de andra som blir över kan du få Shia. Om nu miss Otroulig inte ska ha alla…😉 

När jag ändå är i farten passar jag på att hotta till tråden med några girls också… 😉

[Kathja]1
5/21/14, 9:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

linnease
5/22/14, 12:05 AM
#31

Haha sweet Kathja! Åh, jag vill ha nummer 0! Det verkar mest bli tjejer över till dig Otroulig 😃

[::Vera::]
5/22/14, 12:38 AM
#32

Kathja Varg i fårakläder eller latmask… Är det vad jag har att välja på menar du?? :))

[Kathja]1
5/22/14, 6:13 AM
#33

Tänk vad man kan se olika saker Liv! ;-) Jag som tycker att det är två "kom och ta mig tjejer". Men inget tvång här Liv. Du slipper dem båda. Jag kan ta #30 med så hon inte blir ledsen. ;-)

Minney
5/22/14, 7:22 AM
#34

Otroulig, ett lite sent grattis från mig! O vilka snyggingar du har fått i present här, enjoy😍

Annons:
[::Vera::]
5/22/14, 9:33 AM
#35

Katja. Vill inte att någon ska bli ledsen här nu!! #30 är fin. Ett utseende säger mig ingenting egentligen, vet att jag är urtråkig. Har hört det många gånger. Men du hade varit så duktig att hitta dem!… så ville säga nåt i alla fall :( För Otroulig är nog inte så intresserad.

[Kathja]1
5/22/14, 11:35 AM
#36

Liv - ♡♡♡

szirius
5/22/14, 10:49 PM
#37

Haha , jag har en sån bh som #30, fast svart o rosa…och såna shorts med! Mäh-ok, det är ju nästan JAG!😛

Vet du vad jag tänkte på Otroulig! Den här vibben i din födelsedagstråd🥳🤗😍😃…den vill aldrig bli tyst..momentum!!! Såklart att det blir ett härligt kalas!🎂

Och jag önskar mig en egen födelsedagstråd när jag fyller år! 🎈

Otroulig
5/22/14, 11:17 PM
#38

Hihi, nej. Det är kul. Spanade faktiskt in en snubbe idag. Duktigt av mig. Jag borde lära mig att våga flirta mer!! Va fasen, jag skulle ju bli glad om nån flirta med mig!! Mer glädje och flirt !!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: