Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1940 ggr
MissInAction
5/11/14, 1:42 PM

Tårar och tårar - de är olika ♥

Den här länken postades i en grupp på Facebook idag och wow, säger jag bara!! Jag är inte alls förvånad men jag tycker det är fantastiskt och ja… hittar inte riktigt orden. Läs själva ❤️

En kvinna har tittat på tårar under mikroskop. Tårar utifrån olika tillfällen, allt ifrån när man hackar lök till tårar av sorg till tårar av glädje, tårar av stress osv. Det är skillnad!

http://www.lifebuzz.com/tears/#!MbbGy


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[::Vera::]
5/11/14, 2:02 PM
#1

Det var häftigt! :)

[Kathja]1
5/11/14, 8:01 PM
#2

Coolt! Jag är en sån där som sällan gråter av sorg men däremot av allt annat - när jag är arg, skrattar, när jag hittar rätt känsla/vibb, av tacksamhet, sex - ja det mesta utom när jag eventuellt är ledsen. Vilket jag i princip aldrig är.

ollivoll
5/11/14, 10:01 PM
#3

Vad häftigt:)) men är ändå inte förvånad. Finns något liknande experiment med vatten, vattenkristalisering. Där man gjort test på vatten som man låtit skrika hårda ord, svordomar, gap skrik etc och sedan fryst in. Sedan gjort likadant på ett annat fast istället sagt varma, vackra, kärleksfulla ord och fryst in. Kristalliseringen av dom båda är som natt och dag. Älskar sådana här experiment, dom bevisar och säger så mycke om våran inre kraft och vad vi är kapabla till:)

MissInAction
5/11/14, 11:25 PM
#4

Yes! Visst är det spännande 🙂♥

http://www.highexistence.com/water-experiment/


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Tarotstollan
5/12/14, 7:27 PM
#5

Verkligen intressant!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[::Vera::]
5/12/14, 11:27 PM
#6

#4 Tack Miss. Perfekt för mig ikväll.

Annons:
MissInAction
5/12/14, 11:32 PM
#7

❤️🤗☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: