Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 886 ggr
Piixy
5/7/14, 8:58 AM

Vad har hänt,

God härlig regnig morgon xD 

Av någon anledning så funkar LoA jätte snabbt o hela tiden. På senaste tiden funkar det när jag inte ens lägger ner någon energi på det. Det kan bara vara någon konstig tanke o så händer det. Samma dag eller dag efter. Sjukt kul

Känns verkligen att jag måste lägga band på mina tankar nu asså. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen över att de funkar. För det funkar inte bara om jag tänker på nått bra det funkar om jag tänker på nått dåligt oxå. 

Kram  🤪

Annons:
[Saz]
5/7/14, 11:19 AM
#1

Hur hur hur… gör du?
Jag behöver pepp, har tappat det helt!

linnease
5/7/14, 11:24 AM
#2

Visst är det häftigt Pixy? Vet inte vad som hänt, men visst är det så intressant! Jag tror att det egentligen har funkat så hela tiden, men av nån anledning har du börjat bli mer uppmärksam på det nu bara 🤗

Försök inte styra tankarna för hårt bara, följ med och bara se vad som händer ett tag och vad du kan lära dig av det först kanske?

Saz, hon sa ju egentligen att ALLT är LoA, det bra och det dåliga.. Det funkar ju för dig med.. 😉🤗

[Saz]
5/7/14, 11:40 AM
#3

Jag vet.. har slutat att tänka för mycket men man har ju innerst inne alltid någon önskan om något, både bra eller dåligt.

Ska börja försöka meditera lite mer och komma till ro i mina tankar igen.

Kom i och för sig på en sak som kan ha fungerat.
Jag har spanat in en snygg kille på träningen, vi tränar dock inte på samma pass och har inte möjlighet att prata med honom.
Har tänkt att jag skulle skicka ett meddelande till honom på facebook. Men av någon anledning så stoppade min magkänsla mig och sa att jag kommer få möjlighet att träffa på honom och prata med honom snart.
Idag kom det upp ett yoga-event som vi båda har anmält oss till på söndag så Ja, ok där var en framgång.

Ska bara visualisera mer om detta vad som kommer hända sedan… även fast jag redan har det lite i en dröm långt därbak 😉

linnease
5/7/14, 11:44 AM
#4

Saz… släpp kontrollen ❤️🙂

[Saz]
5/7/14, 11:45 AM
#5

Linnease: jag hann uppdatera lite där emellan ditt svar kom 😉

linnease
5/7/14, 12:38 PM
#6

Ooh, kul!! 😃😛🤗 bra gjort^^

Annons:
szirius
5/7/14, 12:44 PM
#7

#0 alltså, tycker ju att du ska må BRA över det, för om du är ledsen över det så är det ju vad som manifesteras ännu mer, nu när det går så enkelt😉. Känner igen det…det går fortare, åt båda håll😉…vilket är bra, får en att foka bättre, man blir påmind direkt om vad man har gått och tänkt på liksom😃 Gör om gör rätt😇 o så njuuut av det som flyter🌊🤗

spull
5/7/14, 5:51 PM
#8

Känner igen det så väl själv! Ibland är det läskigt kort tid från tanken och när det händer, men precis som nån sa, det är åt båda hållen. Både "bra" och "dåligt". 

Personligen ser jag det som att jag är i bättre kontakt med mig själv/mitt högre jag, plus att jag allmänt är mer uppmärksam på när saker visar sig ^^ 

TACKSAMHET är nog en bra grej också! 👍

må gott ~

Upp till toppen
Annons: