Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 855 ggr
MissInAction
2014-04-23 07:18

Lösningen på ALLA problem

Haha! Underbart 😃🥳
Visst är LoA enkelt, som någon sa härom dagen!

Det gäller bara att komma ihåg! ☀️🌊🎈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
2014-04-23 08:01
#1

Kul. Och med humor! :)

Theleonora
2014-04-23 08:33
#2

Härligt! Tänk att det är så enkelt. :)


szirius
2014-04-23 11:17
#3

Har inte kollat på klippet än, men vaknade i morse o tankarna började ganska raskt snurra kring göranden o små dilemman o jobb osv, sen tänkte jag: oj, vad vi människor krånglar till våra liv egentligen, vad vi hänger upp oss på så mkt "trams" i tankarna som kan få oss ur balans, vad spelar det mesta av det där för roll egentligen? Egentligen? Huvudsaken är ju att inse att det är en otrolig ynnest att få leva! Det finns så mkt att njuta över, oavsett vårt yttre tillstånd. Bara det att vi har en själ inom oss, som kan connecta med alltet, det gör mig euforisk ✨.  Den tanken fick mig att skifta helt, ingenting känns motigt, att sitta i ett väntrum några timmar är heelt ok, post o bankärenden, det är bara att flyta med, skura avloppet, yes! osv. Allt bara är grejer vi tar oss för i våra kroppar och liv denna stund på jorden, men vi är oändliga och eviga och allt är så mkt större. Det ger mig sån enorm frid och glädje att tänka på.❤️Det känns som sann kärlek bara.

Nu ska jag kolla på klippet!🙂

MissInAction
2014-04-23 12:23
#4

Jaaa szirius!! Hjärtan! Haha sitter med mobilen så jag har inga smiley's och kan inte göra hjärtan. Men precis så resonerar jag med! :-D Visst är det enkelt, och självklart, och härligt! ^_^


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-04-23 21:42
#5

Jaa, bra med en liten påminnelse. 

Tänk!! Jag blir lite fascinerad nu faktiskt. Tänker på att det finns faktiskt  knappt något i mitt liv som jag är missnöjd med. Det är väl kanske vissa personer jag träffar på som gärna kunde fila av sina oempatiska sidor - men idet är inte många. Dom kan jag ju gå ifrån. Men i övrigt så finns det inte så mycket oönskat i mitt liv. SÅ jag pratar nog inte så mycket om det oönskade. Hurra för mig 🥳 … eller göra jag det?? 

( Det kanske är min egen uppfattning bara 😃).

 Det är ju som i papperskorgs tråden - jag har inte ens nåt att slänga där 😎.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-04-23 22:44
#6

# 5 fy faaaasiken vad skönt för dig måste jag ju bara uttrycka!!!!  Att bara ha härliga människor i ditt liv❤️ Good work darling! Jag är snart redo att kasta stora delar av släkten, både på min o makens sida, i papperskorgen🤐, fast det är nog jag som ska ner i den en stund😇, tills jag kommer på hur jag ska se på världen med kärlekens ögon😍☝️, och på mig själv gissar jag, för allt är ju en spegel…

Men det ramlar in nya trevliga, fina bekanta!🥳🤗 Och ANDRA släktingar som tidigare varit lite i skymundan dyker upp mer o mer - som jag GILLAR🙂.

Så jag tar o fokar på det o glömmer papperskorgen😂

Annons:
[Kathja]1
2014-04-24 00:06
#7

Tack för påminnelsen Otroulig! Jag har baske mig inte mycket att klaga på jag heller. Skulle vara ekonomin då som på pappret är öken men på känsloplanet är okej, och okej är gott nog. Dyker väl upp tröttsamma möten på jobbet då och då men nu för tiden önskar jag bara bort dem och vips är de borta. Så jag har det allt väldigt bra. ♡

Upp till toppen
Annons: