Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 1098 ggr
Otroulig
2014-04-20 21:59

Angel cards för nästa vecka

Trillade på denna. Tyckte att det var många delar som passade in på flera av oss. Tur att jag laddat min Positiva spellista på spotify - det kanske blir mycket Wingaväppa, Wingaväppa nästa vecka.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-04-21 08:31
#1

Det låter som att det kommer bli en lysande vecka! Spännande värre. ♡

MissInAction
2014-04-21 13:06
#2

Ursäkta men fasen vad snygg hon är!!!!!!!! 😍
Hon påminner lite om en äldre version av Marlena, MakeupGeek som jag följer på youtube. 

Jag är egentligen inte alls insatt i det här med änglar, har aldrig vad jag vet träffat någon eller haft någon förnimmelse. Jag har noll koll. Men jag skulle vilja ha kontakt ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-04-21 13:34
#3

Hihi Miss, inget jag reagerade på 😃.

Jag tyckte det var lite spännande när hon pratade om att vi blivit nya, att vi inser att den vi var inte finns längre - jag var ju lite inne på det förut. Att jag är NY. 

Sen verkar det som att vi ska stå stadigt i oss själva, verkligen hålla an i vår Grundbult. Att vi ska minnas att kärleken är det som är viktig. Att inte engagera oss i turbulensen som kan uppstå. 

Sen var det ju lite om pengar också - följ ditt hjärta så kommer det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-04-21 13:37
#4

Ja men oj vad jag kände igen mig och tog till mig av det hon sa! Det nästan klickade i kroppen 😛❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-04-21 17:19
#5

Jag uppfattar svagt att det kunde bli lite svajigt pga andra som inte är på ens linje. Hörde mest att det är dags för nytt nu, kravla ur puppan och möta livet som fjäril. Men vi hör väl vad vi vill höra. ;-)

szirius
2014-04-21 22:39
#6

Jag brukar ju kolla på Doreen och det var mkt som stämde här med det hon sa för denna vecka!🤗

Att vi ska hålla oss "ovanför" alla turbulens tycker jag är ett tema som varit lääänge, typ flera år😮. Turbulensen i världen är ju ofta rädslo-energier, att folk får panik kring olika händelser….att i stället välja kärlek är sättet att hålla sig stabil. Och att inte se det som att man "fegar ur" om man i nåt sammanhang känner att man faktiskt ska dra sig tillbaks från arga människor. Vi behöver hitta våra personliga vägar  för att kunna shine our light✨

Annons:
[Torahzen]
2014-04-22 20:35
#7

Jag lyssnar också på Doreen, jag gillar henne och hennes budskap. Aloha

szirius
2014-04-22 22:37
#8

#7 jag gillar henne för att hon själv har så mkt erfarenhet…har tagit sig ur våldsamma relationer efter många år tex. Så hon är ödmjuk.

linnease
2014-04-24 20:30
#9

❤️❤️❤️

Otroulig
2014-07-20 22:17
#10

Lägger in Doreens weekly reading för denna vecka

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-07-22 20:44
#11

Den var till mig.. lyssnade i söndags men orkade inte skriva nåt.. men så bra, tack Otroulig! ❤️

spull
2014-07-23 18:50
#12

Kul att jag inte varit inne här igen på länge, men dras direkt till den här tråden, och vilken stark reading! Dessutom särskilt riktat till Indigos….jag tänker mkt på det, och tror att jag "är" det. 

Tack! 🌈🙂

må gott ~

Upp till toppen
Annons: