Annons:
Etikettloa-och-relationer
Läst 468 ggr
sommar2014
2014-04-14 08:00

Nytt förhållande och nu barn

Hej. Jag är helt ny här. Jag behöver hjälp. Saken är den att jag träffade en tjej för ca 3 månader sedan. Hon dök upp i mitt liv efter att jag använt mig av Loa. Jätte häftigt att det gick så fort. Så vi började träffas och jag kände direkt en väldigt stark connection till henne och hon likaså. Efter någon vecka berättade hon att hon väntade barn med mig. Vi pratade igenom och bestämde oss för att behålla. Än så länge är allt frid och fröjd tills för ca en månad tillbaka så ändrade hon på sig och blev en helt annan person. Hon blev kall och introvert. Hon pratade knappt med mig och hennes mobil blev viktigare än vårat förhållande. Jag tog då upp detta och hon menade på att hon mår kast på grund av graviditeten osv och att jag ska lära mig att se saker utifrån hennes sida vilket jag köper rätt av. Jag agerade fel eftersom jag satt mig själv före hur hon mår. Jag har nu tränat på att ge henne space men känner fortfarande att det är jobbigt att aldrig få en kram/puss bara lite närhet eller någon kommentar någon gång. Jag är säkert jätte självisk som tänker så medans hon mår dåligt pga gravidmagen. Så jag är kluven. Jag vill inget hellre än att bara få vara nära henne någon gång. Nu till min fråga. Kan jag använda Loa på något sätt för att hjälpa henne att må bättre samt mig själv eller hur ska man tänka i detta läget? Jag behöver verkligen hjälp. Tack på förhand!

Annons:
VildaVittra
2014-04-14 08:09
#1

Hmm, på en vecka är det helt omöjligt att veta att man blivit gravid. Är du säker på att allt är som det ska på den fronten?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

sommar2014
2014-04-14 08:39
#2

Förklarade nog dåligt. Hon fick reda på det efter kanske 4 veckor. Så det står helt rätt till där. :)

[Kathja]1
2014-04-14 09:11
#3

Det du kan göra är att fokusera på kärlek, se det fina ni har, dagdröm om livet som du vill att det ska kännas/vara. Rent krasst behöver du inte sätta dig in i hur hon mår, bara se till så att du mår bra och hittar känslan av tillit, kärlek och harmoni. Eftersom du när du "tycker synd om" ger näring till det ingen av er vill ha - att hon mår dåligt. Älskar henne som hon är. Och fortsätt att vara tacksam över att ni har mött varandra. Allt är okej.

Upp till toppen
Annons: