Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1450 ggr
Piixy
4/12/14, 1:53 PM

Hur funkar det ?

Jag kan attrahera att en person ska vara snäll och lojal fast den kanske inte är det. Men hur kan jag ändra personen? 

Eller hur funkar det? 

MVH

Piixy

Annons:
MissInAction
4/12/14, 3:27 PM
#1

Den enda du någonsin kan förändra är dig själv ♥

Vad du däremot kan göra är att ändra hur du ser på personen och därigenom, om hur du ser personen även finns inom denne, så kommer du att se mer av dessa sidor hos hen 🙂

Hänger du med? Kan förklara mycket längre och mer ingående men ifall du förstår hur jag menar nu så är det ju dumt att krångla till 😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
4/12/14, 7:02 PM
#2

När du är ditt bästa jag, med andra ord kärleksfull till allt som är så är det vad du får tillbaka. Ju bättre du mår, desto mer du är i harmoni, desto mer kärlek får du av andra. Så fokusera bara på dig själv och hur du känner dig, så följer det andra efter. 🌊

[::Vera::]
4/26/14, 11:13 AM
#3

Piixy, försök inte att ändra på en person eller personlighet på det viset! Jag tror att det är bra att uppmärksamma de sidor som är bra hos andra, men att alla sidor är lika viktiga. Blunda inte för de dåliga. Det som känns dåligt, är dåligt….För så kan det också vara, att det ibland inte är meningen att man ska försöka ändra sin syn på de dåliga sidorna hos andra. Ibland är det också rätt beslut att lämna personen.

Riktigt så enkelt är det ju inte alltid, att om man bara mår bra, är harmonisk o kärleksfull så ordnar allt sig. Är man detta så är de egenskaperna attraktiva även för personer som inte lever i kärlek. (Men så har jag inte hunnit gräva så djupt i mig själv ännu. Utredning pågår ;-))

Kathja, men jag förstår hur du menar 🙂. Vill bara säga att om man inte riktigt är på den andliga nivån som du är, så är det inte så enkelt som det låter.

Det är medvetenheten om hur du känner dig som är viktig, och att du följer din känsla OCH din logiska tanke (!). Varje minut varje sekund. Aldrig bortse från, eller göra avkall på ditt eget bästa. Så länge det inte skadar någon annan. Så tror jag.

Otroulig
4/26/14, 11:28 AM
#4

Vi ska aldrig tillåta oss att bli behandlade dåligt, människor som gör oss illa ska vi lämna. Vårt största ansvar är att ta hand om oss själva. Det är ju det primära. Så sant Liv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
4/26/14, 12:32 PM
#5

Och Piixy, jag menade absolut inte att se ner på dig där du är i din tro. Vill bara uppmärksamma det, eftersom vi alla befinner oss på olika nivåer med oss själva.

SHIAWASE
4/27/14, 12:49 AM
#6

Ja, man kan aldrig ändra på någon annan.

MEn som alla andra har sagt, så kan man ändra sig själv, sitt synsätt på andra. OCH väldigt OFTA så ändrar sig den andra.

I en relation, vänskap, familj, kärlek,, så är det ju alltid tvåvägskommunikation, Men ofta, om vi upplever att det är någon som inte är snäll mot mig, någon som behandlar mig illa ,,, så tenderar vi att lägga all fokus på vad vi tycker att denna person gör för fel, hur vi vill att denna person ska ändra sig, och hur vi vill han denna person ska behandla mig. MEN,,, då står vi helt stilla, för eftersom vi inte kan ändra på någon annan, så kommer ingen förändring att ske genom detta.

Vad vi kan göra,, vi har ju alltid ett val. Om vi verkligen känner oss illa behandlade, kan vi helt enkelt klippa av banden, bryta relationen med personen (vare sig det är vän, kärlek, eller familj).

Men om inte det känns som ett val just nu, eller om det inte är en sådan dålig relation, då kan vi gå in och titta på oss själva. Vad kan jag göra för att förbättra relationen? Kanske jag kan bemöta den personen på ett annat sätt? etc. Och genom detta så kommer du att förändra din vibration också,,, genom att du slutar att titta på vad du INTE vill ha utan du funderar på vad DU vill ha , hur DU vill ändra ditt bemötande etc. , så är chansen stor att den personen ändrar sitt beteende. ELLER så småningom  kanske den personen glider iväg från dig ,, bara för att ni befinner er i olika faser.

Jag vet inte om det är exakt detta du är ute efter Pixy,, men fråga bara mer om våra svar är alldeles för luddiga!!

☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
satsuke
4/27/14, 9:32 PM
#7

#6 klokt! Sååå klokt! Men svårt.

SHIAWASE
4/28/14, 1:03 AM
#8

Ja satsuke,, det är inte alltid så lätt🙂Men som med allt annat " träning ger färdighet"!!

Bara man är medveten om detta, så förändras det.. SEDAN ska man inte vara för sträng mot sig själv heller, utan vill man vara arg och lägga skuld på någon annan så gör det!!! Det kan vara ett bra sätt att få utlopp för aggressioner. För det kan också bli att man plötsligt skuldbelägger sig själv för allt som sker,, och det är ju inte det man ska göra. Det finns ingen "skuld" någonstans helt enkelt. Man kan heller aldrig göra fel. Så det är viktigt att man inte går och tror att man själv har gjort FEL för att någon relation inte går så bra. Så ibland kan det vara bra att bli arg, eller tycka att den andra har gjort fel,, etc. Så länge man vet hur det egentligen förhåller sig , så att säga🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: