Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1065 ggr
[Kathja]1
2014-04-10 21:15

Gruppmeditation - söndag 13/4

Så var det dags igen! 

Klockan 21.00, söndagen den 13/4, samlas vi för att förenas i allt som är. 

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
[Saz]
2014-04-10 21:27
#1

Tack, detta behöver jag verkligen igen. Saz

MissInAction
2014-04-10 23:55
#2

Behöver också och längtar ♥ 🌈

Saz
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

catchpassion
2014-04-11 07:35
#3

Saz MissInAction CatchPassion Läääängtar!!!

Kram
CatchPassion

szirius
2014-04-11 10:56
#4

Saz

MissInAction

CatchPassion

Szirius

Theleonora
2014-04-11 11:18
#5

Saz Szirius Missinaction Catchpassion Theleonora - jag vill kunna flyga!


Otroulig
2014-04-11 12:28
#6

Helt klart ska jag vara med !!!! Saz Szirius Missinaction Catchpassion Theleonora - jag vill kunna flyga! Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-04-11 12:55
#7

Och jag!😃

Saz
Szirius
Missinaction
Catchpassion
Theleonora - jag vill kunna flyga!
Otroulig
Kathja

ollivoll
2014-04-11 16:51
#8

Jag också: )) Saz Szirius MissInAction Catchpassion Theleonora-jag vill kunna flyga! Otroulig Kathja

ollivoll
2014-04-11 16:52
#9

Ähum, och så ollivoll, då;)

Jofiel
2014-04-12 14:05
#10

Jag vill också vara med….

Saz

Szirius

MissInAction

Catchpassion

Theleonora

Otroulig

Kathja

ollivoll

Jofiel

Minney
2014-04-13 11:41
#11

Får inte in alla namnen på listan men jag vill också vara med!

MissInAction
2014-04-13 13:53
#12

Saz
Szirius
MissInAction
Catchpassion
Theleonora
Otroulig
Kathja
ollivoll
Jofiel
Minney

😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-04-13 14:32
#13

Saz 
Szirius 
MissInAction
Catchpassion
Theleonora
Otroulig
Kathja
ollivoll
Jofiel
Minney
Älvan (edit 😉)

Annons:
Älvan
2014-04-13 14:33
#14

Hmmm Jag skulle va i listan…

MissInAction
2014-04-13 15:03
#15

Tips - inom en timme kan man klicka på Hantera och gå in och ändra i sitt inlägg 👍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-04-13 15:52
#16

#15 Inte från mobilen…

Håbe
2014-04-13 18:57
#17

Provar vara med igen och hoppas det är lite lugnare här hemma än förra veckan.

Saz 
Szirius 
MissInAction 
Catchpassion 
Theleonora 
Otroulig 
Kathja 
ollivoll 
Jofiel 
Minney 
Älvan 

Håbe

szirius
2014-04-13 20:39
#18

Wohooo, så himla kul att vi är så många!🥳🤗❤️

Jag ska ha era namn  på en lista och prova att möta er en och en🙂

szirius
2014-04-13 21:18
#19

😍!!!!! Ojojoj! MKT Info!

szirius
2014-04-13 21:32
#20

Saz: såg svart sammet och tända ljus, fick känslan att du ska göra ceremonier…kanske elda upp gamla brev och liknande.  "Våga möta ditt mörker, det är inte negativt, det är ditt DJUP".

Missi: rosa, igen tror jag, en mjuk läkande rosa. Fick "detox", men kände mig förvirrad kring vad. " intryck" blev svaret.

Cachpassion: sorry, fick ingen kontakt, en grön färg kom och försvann…

Thele: lila! Månen! Månen är viktig för dig, en pusselbit, mångudinnan, finna din kvinnokraft. Rekommenderar dig att googla i ämnet o kolla om du kan hitta nåt som klickar

Otroulig: gult och glädje. Wow, så bra att du har din hund, som visar dig vägen till detta, din läromästare! Blir rörd och lycklig!

Kathja: blå. Jag mötte ditt tjuriga lilla barn, du satt i ett hörn med uppdragna ben och armarna i kors och ville INTE prata med mig😂Jag gav dig en ballong🎈

Olivoll: ingen färg men en kattunge som sa " jag behöver dig, ta hand om mig". Kanske du ska jobba med djur på något sätt, eller kanske du redan gör det?

Jofiel: ingen färg här heller. Same same som sist. Hur går det med pluggandet😉? Det ÄR nåt med utbildning/vidareutbildning här…det står en ängel som "peppar dig" att våga.

Minney: ingen färg men 2 små lintottar dök upp! Kanske från din framtid? Busiga och bedårande söta.

Älvan: helt klart starkast ikväll. SHIT! Du har inte ditt nickname utan anledning liksom! Du var helt omgiven av älvor, åh, vad de gillar att vara med dig🤗. Det sprakade i vitt och silver, har aldrig varit med om det förut! Får åter igen gåshud nu när jag skriver det.

Håbe: rött. Självförtroende.Tro på dig själv.

Annons:
Håbe
2014-04-13 21:42
#21

#19 Får vi höra???

Fast lite otroligt (jag kan inte skriva otroligt med rätt stavning utan att koncentrera mig längre 😛) att du kunde få fram någon info alls. Hos mig virvlade du runt runt runt. Som en älva. Och du skulle ha med alla att dansa med dig. Vi dansade runt en stund allihop. Utom Kathja som stod på trappen, det var en liten rödmålad stuga på landet, och tittade leende på oss. Lite som en stolt, kärleksfull mamma som ser på sina lekande, skrattande barn ❤️. Efter ett tag kom en bil farandes i en hiskelig fart. Ut slängde sig Otroulig "Guuuud vad jag är sen!" sen slängde hon av sig skorna och gick barfota över ängen. Minney, du hade en kanin i famnen och efter ett tag kom Thelenora och satte sig bredvid dig och klappade den. Linn låg på rygg i gräset med ett grässtrå i mungipan och såg ut att ha det alldeles förträffligt. Alla andra var där också men mer i gruppen av dansande, glada människor. Sen blev det mörkt och vi satt runt en eld. Linn spelade gitarr och vi sjöng. Jag tittade ut över er och tänkte "wow, vilka fantastiska människor som är här med mig idag. Vad glad jag är som får dela det här med dem" ❤️

Theleonora
2014-04-13 21:43
#22

Tack Szirius! Ska kolla upp. Ja, det har faktiskt varit mycket fokus på lila för min del på sistone, älskar mina lila tulpaner just nu och dom har hållt längre än andra tulpaner jag köpte samtidigt och längre än alla andra som bara håller i en vecka. 

Fick inte upp något överhuvudtaget, försökte mest varva ner och andas i början. Sen satte jag mig upp och skulle ta tag i telefonen för att köra en guidad meditation men då kände jag hur starkt det jobbade på mitt huvud, var mycket energier där och jag var alldeles yr. Det var så ett tag och sen släppte det. Sen blev jag fylld av en massa kärlek.

Tack för meditationsstunden! Lika härlig som vanlig och som jag hade längtat!! ❤️


Otroulig
2014-04-13 21:47
#23

Vilka fina gåvor du ger Szirius ❤️ önskar jag kunde gå in till varje och känna av.

Ja, han är en gåva min lilla kärlek ❤️. Så glad att han kom in i mitt liv. 

Jag fick följande bild, vi gick nedför en stig på höger sida en dal och en bäck, vi gick nedåt och hoppade över bäcken, vi kom ut på en grön äng, luften klar och frisk och solen skiner. Vi lägger oss ned i gräset i en ring - men fötterna mot centrum, så tar vi varandra i handen och ljudar lite grann. Då stiger det ned en stor ljus varelse ovanför oss, som har en enorm energi, jag fick rys i hela mig. Det böljade med energi. Häftigt 🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
2014-04-13 21:47
#24

….och Linn var inte ens med på meditationen ser jag nu. Datorn krånglade så jag fick inte fram listan med namnen precis innan så jag fokuserade på dem jag mindes och några jag tog för givet :-)

Szirius-rött är helt klart min färg. Har alltid varit. Och det där med att tro på sig själv jobbar jag på.

ollivoll
2014-04-13 21:53
#25

Såg oss alla dansa på en stor skön äng, mycke rofyllt. Kort frekvens anade jag en ängel, men såg i te ansiktet bara vingar men hen flög iväg så fort att jag inte uppfattade vad hen ville. Vad kul med katten:)) jag jobbar tyvärr inte med djur men oboy om jag skulle vilja:)

Otroulig
2014-04-13 21:55
#26

Haha, Håbe. Jag höll på att missa, skulle kolla tiden och då var hon 21.00 så jag var lite sen!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-04-13 21:55
#27

Szirius; Vad häftigt! När jag läser det du skrev får jag pirrningar i cronchakrat så jag tror du har rätt. Jag har fått höra att jag har flera typ "tingeling" runt mig. Är det en älva? :/ De är faktiskt busiga hursomhelst och bla gömmer saker som ibland kommer fram när jag bett dem "på skarpen". :) Jag tror de hjälper mig att hålla mitt hjärta och hjärna rent från destruktiva känslor. :) Jag hann inte meditera pga 1 sjukt barn och ett annat som inte kunde sova. :) jag hade ju ändå tankar till er alla.

Annons:
[Kathja]1
2014-04-13 22:07
#28

Den var perfekt Szirius! Jag hade svårt att komma till ro men så fann jag mig själv sittandes på att isflak. Jag frågade mig varför jag var där och svarade att jag ville vara ifred och där skulle ingen leta. När jag hade suttit där klart så flög jag till er och ni alla låg i ring med fötterna inåt. När jag landade mitt i ringen reste sig alla upp och så började ni dansa helt stilla. Håbe - Låter ju som här hemma, huset är vitt men vår stuga är röd med vita knutar, är på trappan till den som jag gärna sitter och njuter av morgonsolen på sommaren.

Otroulig
2014-04-13 22:28
#29

HA!! Var det du som kom!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-04-13 22:42
#30

# 27 stämmer ypperligt med min bild, små ljusvarelser, endel rejält busiga men med mkt kärlek❤️ de dras till dig🤗Du luktar gott och är varm😃🌺

Älvan
2014-04-14 00:07
#31

#30 Jätteroligt med älvorna! Ibland blir de ivriga och vill liksom få mig med på bus. :) jag kom nu på att de vill att jag ska få in den lättsamma biten i mitt liv! Åhhh! Blir så varm i hjärtat och tacksam! :) Tack szirius för att du påminde mig! Nästa gång vill jag ligga på ängen med er i en ring! :) Jag tycker detta gäng jag hamnat i här, alltså ni är som mina busiga älvor! Man blir glad och lätt i hjärtat! Gruppkram!

linnease
2014-04-14 00:40
#32

Nääe jag glömde det var söndag igen, känns som lördag idag. Kul att jag fick vara med hos dig ändå Håbe 🤗 Spännande att jag spelade och sjöng!

MissInAction
2014-04-14 06:48
#33

Söndag kl 21 sitter jag nästan alltid och spelar. Det kan vara hur dött som helst på spelfronten hela helgen, men sen på söndag kväll.. då händer det!! 😕
Oftast så har jag tid och ro fram till kl 21, för det är oftast runt den tiden som folk droppar in.. så jag brukar sitta innan.. men det är fasen sällan som jag prickar tiden! 😢

❤️🤗

Och szirius, rosa är och har alltid varit min favoritfärg ♥ Så oavsett vad, så omger jag mig gärna av rosa! Jag har trots det inte mycket rosa i inredningen hemma, faktiskt nästan inget.. utan det är mer på klädesplagg och saker jag tycker om att titta på.
Detox är himla intressant också!! Dels som ni vet så har jag ju tänkt mycket på att rensa rejält här hemma… göra mig av med massa prylar. Pryldetox. Och dessutom digital detox skulle jag behöva/vilja göra… fast då blir jag helt isolerad så det tar emot 🤐
Sen matdetox har jag funderat på också men inte riktigt tagit tag i. 
Och själsligt och känslomässigt så har det hänt så otroligt mycket senaste 4-6 veckorna så nog har vi en inre detox på gång också!! 😉
Intryck kan ju vara lite vad som helst men jag kan tolka det som det jag skrivit ovan. Jag har så himla mycket intryck och det bygger upp en inre stress.. jag har svårt att komma till ro, prioritera, göra bra val, få saker gjorda etc och blir ofta överväldigad.
Oj mycket att tänka på. Tack tack tack! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
2014-04-14 08:10
#34

#20 åh… Tack för detta. Jag hade ett tänt ljus under meditationen. Svart sammet… Kanske är den tygpåsen som jag visualiserade tidigare veckan att jag stoppade ner allt med kärlek, förhållande, tankar o drömmar i och kastade ut i universum för bli helt ledd till det som är förutbestämt för mig. Jag såg också att vi dansade. Först satt vi en ring i lotusställning och höll varandra i händerna. Sen reste vi oss och dansade hej vilt i när i ringen. Första gången jag upplever något som också stämmer lite med er andras upplevelse häftigt!

Annons:
catchpassion
2014-04-14 14:43
#35

Stämmer alldeles ypperligt Szirius att du inte fick någon kontakt, jag glömde helt av er i söndags.. :( Nya tag på söndag igen

Kram
CatchPassion

[::Vera::]
2014-04-14 14:47
#36

Jag känner mig som värsta nykomling och en utböling bland alla er här som är så himla kunniga och har kommit långt med er själva och allt. Jag har nog aldrig mediterat riktigt "som man ska", vet inte hur man gör. Men när ni skriver om era upplevelser nu så blir jag lite förundrad… Hade en tuff dag igår, så tänkte att jag sätter mig ner vid niotiden, släcker alla lampor, tänder ett ljus och lyssnar lite på Snatams musik. Går in i mig själv och försöker att bara vara och känna inåt. Tänkte på er… och sedan så står jag plötsligt och dansar i en halvtimma, med en otrolig känsla av glädje. Så stark känsla mot slutet att mina tårar bara rinner och rinner. Så när några av er nu skriver om upplevelsen av en dans så ryser jag. Brukar inte dansa till lugn musik så. Tänk om jag var där, fastän jag inte ens känner er..? …Ok, ville bara berätta.

Älvan
2014-04-14 14:53
#37

Liv 74 Blir så glad! Särskilt kul att du gillar min favvomusik! Vill bara säga att jag inte är expert på detta så du behöver inte alls förminska dig själv. Alla befinner sig i sin andliga utveckling precis där man just då ska. Ingen är bättre än någon annan. Alla är precis lika värdefulla och viktiga. Sluta genast nervärdera dig själv. Du är vacker, du är stark, du är jag och jag är du. :)

[::Vera::]
2014-04-14 14:56
#38

Ska försöka sluta ;-) Tackar Älvan som rekommenderade musiken! :-)

Otroulig
2014-04-14 18:14
#39

Liv-74 vad härligt!! 

Och det där om att vi alla är experter kan du glömma - jag vet inte heller hur man "gör" när man mediterar. Jag bara gör 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Jofiel
2014-04-14 19:35
#40

Tack Szirius 🙂 Utbildning är väl inget jag funderar på precis men man vet ju aldrig vad som händer…..

[::Vera::]
2014-04-14 23:33
#41

Ja, Otrouligt härligt! 🤗

Annons:
linnease
2014-04-15 14:27
#42

❤️❤️❤️❤️❤️❤️!

Älvan
2014-04-19 10:04
#43

Szirius Måste få berätta om min skeptiska pappa! Jag nämnde mina älvor för honom. Han tog det helt naturligt och sa att han i drömmar själv har kontakt med älvor!!!! Han tycker mycket om dem och det de står för. Är det inte häftigt? Jag har inte tidigare hört talas om människor som har kontakt med älvor!!!! :) och så har min pappa som inte är särskilt andlig kontakt! :)

MissInAction
2014-04-19 10:44
#44

Wow vad häftigt, Älvan! 😃😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-04-19 11:51
#45

Haha, Älvan. Jag hade samma upplevelse med min pappa. Trodde han var total praktisk och inte var ett dugg öppen för det andliga och när jag väl vågade ta upp vissa saker så visade sig så många sidor och upplevelser som han hade. Superhäftigt! Ni är en liten älve släkt ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: