Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 5491 ggr
Otroulig
4/10/14, 9:02 PM

Del 10 Tacksamhetstråden

Tacksamhet får oss i en väldigt bra känsla och är ett av de viktigaste verktygen vi kan använda.

Så tacka på!

Den gamla tråden hittar ni här

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Håbe
4/10/14, 9:12 PM
#1

Jag tackar för att jag fått, och tagit, en ny chans och en ny möjlighet att skapa det liv som jag vill ha och bli den människa jag vill vara.

Älvan
4/10/14, 9:33 PM
#2

Jag tackar för ett varmt möte med en vän! Tack solen för en fin dag! Tack massagen som var jätteskön! Tack sällskapet ikväll till middagen! Tack till mig själv att jag lättare och lättare kan strunta i det jag inte vill ha i mitt liv. Allt lättare kan ta in det jag vill ha. Tack till mig själv för jag har efter att ha kämpat många år blivit optimist!!!! :)

vargar
4/10/14, 10:44 PM
#3

Jag är så tacksam för att det har varit en helt underbar dag. Jag vill tacka mina små änglar till döttrar som är helt underbara. Nu sover ni så sött dröm nu vackra drömmar.

Theleonora
4/11/14, 8:36 AM
#4

Tack så oändligt mycket för livet!! Tänkte skriva det och att det inte finns nånting som skulle kunna få mig att må bättre och då får jag ett telesamtal om nytt jobb med projektledarinslag!! Yeeayy!! Även om det inte blir det här jobbet så är det ett steg i rätt riktning! Och jag fick så bra feedback från ett jobb jag varit på intervju för i höstas men där de valde en annan kandidat. Jag trodde det var för jag sa nåt konstigt på intervjun (sa nån grej som kanske inte var lämpligt) men dom hade tydligen tackat nej för jag verkade ha mycket driv och go i mig!! Och här har jag gått hela året och trott att bara för att det inte blev den där killen eller det där jobbet att det är mig det är "fe"l på men som omväxling ska jag numera tänka att jag är rätt, nu och alltid!!! Och jag fick reda på det nu av den här rekryteraren som ringde mig. Allt sker i rätt tid! Och på rätt sätt!! Allt är rätt!!


[Saz]
4/11/14, 9:17 AM
#5

#4 Theleonora

Grattis till jobbet! 😃

Jag är tacksam för att jag har hittat hit och i och med det hittat mig själv. Tron på mig själv (även om den kändes låg igår). Tacksam för ni fina medlemmar som finns här och stöttar, ger feedback och ger tips på massa bra saker.

Hade en skitdag igår då jag blev totalt dumpad för tredje gången av min dejt som aldrig dök upp och gjorde sig otillgänglig på alla sätt.
Efter några små tårar men också en rejäl ilska så kunde jag sansat lägga mig till ro och lyssna på "Making the space for love".
Lade ner alla tankar och fantasier som har med kärlek, killar, relationer osv i en liten påse som jag knöt ihop hårt och kastade ut i universum.
Med det menat så lämnar jag mig nu helt åt universum och låter ödet bestämma hur mitt liv nu ska bli.

Jag har insett att jag är en alldeles för stark kontrollmänniska och detta med kärlek och relationer till män är en av delarna i mitt liv jag verkligen måste släppa på. Vilket jag nu manifesterade igår innan jag somnade.

Visst känner jag mig inte 100% lycklig idag, men bra mycket bättre än vad jag förmodligen gjort annars.
Jag insåg också med gårdagens händelse att det var menat att bli så. Jag hade önskat att han skulle höra av sig, vilket han gjorde, men återigen bevisade han vilken idiot han är vilket fick mig att verkligen fatta att han är INTE VÄRD ett dyft av tankar och energi från mig längre. Så det var den sista tanken han fick av mig.

Nu ska njuta av MITT LIV och vad det har att ERBJUDA MIG! ❤️
Underbart med fredag och helg också!

Theleonora
4/11/14, 9:31 AM
#6

Bra gjort saz! Jadu det där berömda kontrollbehovet kan få en att reagera på olika sätt. Har själv haft ett starkt kontrollbehov men senaste dagarnas händelse har hjälpt mig att se det och släppa allteftersom. Sånt tar tid också och man ska vara snäll mot sig själv och tillåta!! Imorse vid frukosten satt jag och kollade igenom mina mail och en gammal avläsning jag fick av en tjej på forumet. Då var jag verkligen inte mottaglig och tänkte hon vet inte vad hon snackar om. Det här var juni 2012. Men nu har jag sett med egna ögon hur mitt kontrollbehov som hon skrev om har gjort att jag inte har kärlek och gemenskap i mitt liv. Så jag passar på att tacka gud och universum för den tuffa men ack så lärorika läxan!! Tusen tack! Jag släpper kontrollen och överlämna mig till Gud! Så som det är och som det alltid varit bara att jag velat tro annorlunda. Tack Gud för att du välkomnar mig! Trevlig helg saz!


Annons:
[Kathja]1
4/11/14, 9:43 AM
#7

Härliga insikter och beslut Saz! Go girl! Stå på dig, du är värd den bäste. ❤️

Jag gick just från seg-off-bajs-trist till jippi! Och det är jag tacksam över. Nu vet jag vad jag har att göra, och det handlar bara om mig. Inget som ska göras för andra, eller tankar kring hur detta ska bidra i andras liv. Utan det ska göras för att det är mitt nästa logiska steg i livet. ☝️🥳👍🌊

vargar
4/11/14, 10:25 AM
#8

Tacksam för att jag tar mig tid att läsa här. Ni har så goda och kloka idéer. Sen är jag så tacksam för olika tips och råd som ni ger till mig och till varandra. Så ett stort tack till er alla. Jag är så tacksam. Tack

Theleonora
4/11/14, 10:35 AM
#9

Tack för alla vuxna barn som finns och tack för bekräftar du mig så bekräftar jag dig attityden även hos vuxna!! Och tack för attityden är du bättre än mig kommer jag inte frysa ut dig!!! Yaaay!! En massa insikter som trillar in!! Underbart!!


gardit
4/11/14, 6:07 PM
#10

tacksam för att det är fredag, helt nöjd med det🌈

MissInAction
4/11/14, 7:17 PM
#11

Vad härligt och inspirerande det är att läsa här! ❤️

Theleonora, wow! Kom nu ihåg detta, alltid! Visst handlar väl allt om dig 😃 fast detta med att ta andras beslut (som i det här fallet exkluderar en själv) personligt och negativt är så destruktivt och då vi inte vet vad som ligger bakom är det ju bara så onödigt! Härligt att du fick veta och insikten att allt är rätt! 😎

Saz, vad härligt att läsa! Jag har nog inte varit i den situationen riktigt själv men jag känner väl igen tankarna du skriver. Och tänk så skönt att du kan välja bort att ha en sån människa i ditt liv. Bara var och dröm och njut nu!! ☀️🥳

Jag är tacksam för nuet!
Gick hem vid 14-tiden från praktiken idag, kände mig så himla hängig och som jag håller på att bli sjuk. Vet inte, det kanske inte bryter ut något… jag har iaf sovit lite. Värmer pizza i ugnen. Ska kolla på Game of Thrones. Solen skiner och går ner om en stund. Det känns bara så skönt i just detta nu 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
4/11/14, 8:16 PM
#12

Jag mötte min bror med barn i bilen idag. Jag blev så varm av deras galna vinkande och fylldes av en väldig kärlek inför mina syskon ❤️❤️❤️ älskar verkligen dom. Tack för att jag fått växa upp i denna underbara familj!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
4/12/14, 12:16 AM
#13

Till mig. Du har burit en sorg i ditt hjärta, en rädsla i det tysta. Du tillät dig inte att glädja dig eller att ta hand om dig, för konsekvenserna blev tillslut inte hanterbara. Du kämpade så väl för att tysta din inre röst, din själ. Du kvävde dina paradoxala känslor och du försvann i ett apatiskt vakuum. Jag kan förstå din förvirring. Jag kan förstå dig!

Jag är tacksam för att jag får vara svag och vara stark, gråta floder och glädja mig, bry mig om mig och bry mig om andra. Tacksam för alla tårar idag. Jag finns där inne!

Tacksam för att jag får läsa det som ni alla skriver här på forumet. Det gör mig gott! ❤️

Annons:
Otroulig
4/12/14, 9:49 AM
#14

🤗 Liv -74

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
4/12/14, 6:20 PM
#15

Åter en dag med stämma hela dagen (årmötes-säsong för föreningsnördar🤓) Tacksam för att allt gick bra, och för de nya kontakter som knöts✨

[::Vera::]
4/15/14, 8:25 PM
#16

Tack för varningsblinkersen innan hastighetsövervakningen (lovar att jag kommer att bättra mig snart).

Tack humoristiska och varma kvinna på S.Kronan, det var kul att träffas! Förgyllde min dag med lite skratt.

Jag är här och där. Gör så gott jag kan, och är nöjd med det. Ja det är jag! Tack för förstående kollegor. Tacksam för att allt kommer att ordna sig bra!

Tacksam för att inte trilla ner från stegen över granen. Hade blivit så stickit.

satsuke
4/15/14, 9:22 PM
#17

Jag är så tacksam att jag hittade hit så det är inte klokt! Det känns så himla bra här!

 Idag har jag av en slump kommit över en relationsbok på nätet som gav mig några viktiga insikter i hur "fel" jag har betett mig ibland.Tacksam över det!

OCh så är jag takcsam över att vi i sista minuten kom på att sonen hade sista gången på sin kurs i japanska idag - hade inte blivit nådigt hemma om vi hade missat den. 😮

Otroulig
4/15/14, 9:41 PM
#18

❤️ Satsuke

Tack för att trevliga människor som kommer till mig - har stött på flera gamla vänner/bekanta de sista dagarna, jag är en trevliga människo magnet ✨

Tack för att jag fick göra I så strålande glad genom att ta med lite körsbärskvistar.

Tack för att jag är så fantastiskt tillitsfull vad gäller min framtid, folk kan inte ens påverka mig när de är oroliga. TACK för min kära, underbara Grundbult jag äntligen hittat och håller fast i 🥳

Tack för att jag inte påverkas av mammas ynk samtal. Jag kan vara kvar i min egen energi. Då är det även lättare att vända hennes tankar.  Tack för att jag vägrar känna skuld när hon tycker att vi inte ses så ofta. 

Tack för att jag prioriterar mig och mina behov ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
4/15/14, 11:25 PM
#19

Är så tacksam för alla känslor jag kan känna! Tacksamhet, uppskattning, kärlek! ❤️ Härligt!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
4/16/14, 9:43 AM
#20

Tack för att jag känner mig så nöjd både i kropp och själ. Tack underbara jag! Tack källan som flödar fritt i världen och mig. Tack för att jag är trygg. Tack för mötet med en vacker själ bosatt i en rumänsk tiggare som jag hade lyckan att ha ett vackert möte med igår. Vi kunde inte kommunicera via ord, men själarna fann varann. Tack för att jag kände mig i henne. Tack för att hon finns och lyser upp världen. Undrar om just tiggare har bättre kontakt med källan? Jag tror de är särskillt älskade barn av Gud. Det står i Bibeln om dem. Kommer inte ihåg exakt, men Gud frågar människan; såg du inte mig i tiggaren? Jag tror tyvärr många stressade människor inte gör det i min storstad. Det är tråkigt för Gud är vacker. Man kan få så mycket kärlek från en tiggare som materiellt har så lite. Tänk att en tiggare kan både ge och vara så mycket mer generösa än vissa av mina framgångsrika vänner. Det är tänkvärt. Tack för att jag får reflektera över dessa saker!

Annons:
gardit
4/16/14, 8:03 PM
#21

tacksam för att "allt löser sig"😃 om inte med en gång så -
så småningom

[::Vera::]
4/16/14, 10:19 PM
#22

Så här tror jag. Att tiggare känner större tacksamhet än rika människor. Ju mer människor har desto mer känner de att de saknar. Så upplever jag att det är när jag lyssnar på vad som sägs och vilka som säger det.

T ex en miljonär som vinner 10 000kr på triss, känner nog inte lika stor tacksamhet som en person med en mer begränsad budget. Mycket vill ha mer, sägs det.

Att vara och visa tacksamhet tycker jag är ett sätt att ge av sig själv. För mig handlar tacksamhet om att visa sin kärlek till människor som vi möter, eller händelser som inträffar. Visa kärlek till livet helt enkelt. Och att ge kärlek är ju enormt generöst.

Tiggarens stora tacksamhet för mycket lite, tror jag är källan till att man känner en sån stor kärlek från dem. Som senast när jag pratade med en rumän med ett svårt autistiskt barn, på knagglig engelska (förstod inte hälften av vad vi pratade om), så kände jag en värme ifrån honom utan dess like.

Min känsla kanske visserligen blir förstärkt pga av en ovana att möta den här sköna värmen. Tror att vi i välfärdsländer lite har tappat bort vikten av att vara tacksamma, men vi kanske kan vända spiralen om vi ser och tar in vad de fattiga, de som står utanför och till synes svagare i samhället ger, och tänker på dem så som de tänker om oss när vi pratar en stund och ger bort någon för oss futtig hundring. De tycker inte synd om oss, utan de är just tacksamma.

Så jag tror, att ju större tacksamhet vi kan känna desto mer generösa kan vi vara mot varandra.

Tack Älvan för att också jag får reflektera!

Älvan
4/16/14, 11:37 PM
#23

Liv 74 Jag håller med dig! Det är väl därför munkar och nunnor äger så lite. Att vara närmare Gud utan massa annat som distraherar. Att tigga tyckte ju någon munk som jag glömt namnet på, kanske Franciskus, ansåg att vägen till Gud var genom att tigga sig fram på pilgrimsresa. Att det gjorde människan ödmjuk och närmare Gud. Man kan tänka sig att en tiggare inte behöver tänka på status och hålla en mask. Jag vill inte idealisera tiggarnas värld för den är nog både tuff och osäker. Menar att alla människor är oerhört värdefulla. En tiggare kan ge så mycket. Det tycker jag är ett fint exempel på att man kan vara medmänniska oavsett yttre omständighet. Jag är tacksam för rumänska tiggarna som fördjupar vår tillvaro. Jag tycker det är bra att de är här så det kan bli en diskussion om villkoren i Rumänien. Annars hade vi inte vetat något om deras situation. Och nu kan man önska att det medför en förbättring för dem. Tack för att livet är mångfacetat. Aldrig bara svart. Aldrig bara vitt.

[::Vera::]
4/17/14, 12:49 AM
#24

…Skulle vilja skriva mer om detta, men ögonen går i kors efter veckan som har varit. Ja, det är bra att de är här. Det kan kanske göra skillnad på sikt om man väljer att se, känna och lyssna, och om vi kan vara tacksamma för att vi kan få ta del av deras livssituation.

Tiggarnas värld är säkerligen jättetuff/otrygg, men ibland kan jag tänka att det är tufft att leva i sverige som svensk, med denna ständiga strävan efter yttre ideal och status. En känsla går ju inte att jämföra med någon annans känsla, vi har olika referenser. Men hur det är att vara mycket otrygg vet ju både du och jag. Trots det så tycker man att vi svenskar lever i en skyddad värld utan större problem. Jag håller inte riktigt med. Vi kanske missar stora viktiga insikter med vårt sätt att tänka och leva. Jag skulle vilja vara i en tiggares kläder… om bara så för en period. Vad skulle hända inom mig?

…Nä ska nog inte skriva när jag är så trött, blir bara osammanhängande.

Hursomhelst. Ja, jag är också så glad att jag inte behöver leva i en svart-vit värld! Det berikar mig. Tack för alla erfarenheter av olikvarande!

Chagrine
4/17/14, 8:21 AM
#25

Jag är SÅ tacksam över glädjen jag kände igår, och att jag lyckades hålla kvar glädjen under hela dagen samtidigt som jag spred den till mina kollegor!

Jag känner mig tacksam till LoA som gör att jag behåller min "positiva vibration"!

Igår var jag med om små irriterande "vardagsproblem" men dom rörde mig ändå inte i ryggen.

Först försov jag mig till jobbet eftersom klockan av ngn anledning inte ringde. Men när jag vaknade kände jag mig ändå tacksam över att jag fått sova gott. Så jag stressade inte till tåget.

När jag kom till perrongen kom jag på att mitt pendelkort gått ut, 5 minuter innan mitt tåg skulle avgå. Men jag kände ingen panik, tänkte, jaha vad gör jag nu? Men eftersom jag försovit mig så hade servicecenter hunnit öppna och konstigt nog mitt i rusningstider så var det ingen kö! Så jag kunde fylla på mitt kort direkt, utan problem hann jag med tåget!

När jag väl kom till jobbet och var det dags för frukost, då låg där ett STORT påskägg på bordet, bara att hugga in på lite härligt lösgodis! (lösgodis är min stora passion i livet 😃 ) Sen arbetade jag ute hela dagen och solen var med mig hela dagen!

Ja, det var alldeles fantastiskt, tack!

[Kathja]1
4/17/14, 9:03 AM
#26

Chagrine -  Det var ju tydligt att du försov dig för att du skulle kunna fixa ditt pendelkort - härligt flyt! 🌊

Theleonora
4/18/14, 9:48 AM
#27

Tack för att jag tar tillbaka makten från D och E. Tack för att jag älskar mig själv, ärar mig själv och är djupt rotad i min egen trygghet och kärlek. Jag behöver ingen kärlek utifrån, jag är kärlek, jag strålar kärlek.


Annons:
[::Vera::]
4/18/14, 11:43 AM
#28

Tacksam för helt underbara ungar som jag får träffa nu i några dagar! …och mina fina fina systrar. Tack för att jag får en paus att vara i en trygg och lugn miljö… Lugn och lugn, ha ha, är omringad av mindre och större energiknippen som vill ha med mig i allt. Men jag älskar det. Tack!

[::Vera::]
4/19/14, 12:53 AM
#29

Tacksam för att min tro är tillräcklig just nu, för att jag är tillräcklig just nu.

gardit
4/19/14, 9:41 AM
#30

tacksam för städhjälpen jag får idag, kalas i morgon.

GLAD PÅSK önskar jag er ALLA

Älvan
4/19/14, 9:48 AM
#31

Tack för alla insikter för mina "arvssynder". Jag har kommit hit för att bryta många "förbannelser" som vandrar runt generation efter generation i min släkt. Exakt likadana livshändelser upprepas med obehaglig exakthet. Jag har hela livet vetat att detta är en av mina livsvägar att upplösa karma och rensa. Nu har jag hittat fler och effektivare verktyg för detta. Nu fick en linje av "ärvda" missfall upplösning. Cellminnen läks och jag är tacksam för att jag nu besparar min dotter denna upplevelse. Tack!

Theleonora
4/19/14, 9:57 AM
#32

Härligt älvan! Jag känner så igen mig i dig!! Vad bra vi är som har kunnat ta på oss ett så stort och viktigt ansvar. Ännu mer styrka till oss. Och tack Gud för livet!


Älvan
4/19/14, 10:00 AM
#33

Theleonora Light and bliss!

Theleonora
4/19/14, 1:34 PM
#34

Jag är så oändligt tacksam för hur perfekt jag skapar! TACK!!!! ❤️


Annons:
[Kathja]1
4/19/14, 7:06 PM
#35

Är djupt tacksam över en härlig dag med min bästa vän och älskade man. Mycket sol, glada skratt, givande samtal och bara vara. Spånade loss lite kring vad vi ska hitta på med livet, dags att göra annat. Alla ungar är stora och inget som håller oss fast här egentligen. Det känns så spännande!

Älvan
4/19/14, 9:12 PM
#36

Tack för att jag är mycket tryggare nuförtiden. Tack för samtalet m R idag. Tack för sol. Tack för god mat. Tack för långsamheten idag. Tack för ensamheten. Tack för att jag är på väg. Tack för insikterna. Tack för karma som lösts upp idag. Många generationers smärta håller på att lösas upp. Tack för att jag ser min livsuppgift allt klarare. Tack för att jag kan se konkreta resultat av min livsuppgift. Tack för att jag tillåter mig att må bra. Tack för att jag är mer snäll mot migsjälv.

[elmaek]
4/19/14, 10:08 PM
#37

Tacksam över min mor och min hund idag, och fina okända människor som finns där när man behöver råd och tips.

SHIAWASE
4/20/14, 3:12 AM
#38

Tacksam för en trevlig dag igår, för nya möten med intressanta människor, för att jag lugn och säkert navigerar mig fram ,, för att jag har en sådan stark tillit till mig själv!

För att det blir en lugn dag idag☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
4/20/14, 8:54 AM
#39

Tack för att jag nu skaffar mig kunskap om vad som är hälsosamma relationer. Nu kan jag börja dra till mig de personer jag får lov att ge min kärlek och att de kan ta emot den. Jag vill älska allting med öppet hjärta! Jag tackar för att jag börjat göra det. Jag tackar för Jesus som så starkt guidar mig. Tack för att jag insett att Gud är i mig och alla andra.

Otroulig
4/20/14, 11:37 AM
#40

Tack för min trädgård, tack för min fina roliga hund, tack för att jag har underbara vänner, tack för att nu känner jag hur något kommer upp som ska upp till ytan, tack för att mitt känsloliv förmodligen håller på att öppnas. Tack för att jag kan omfamna brist känslor för att sedan släppa dom.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
4/20/14, 12:43 PM
#41

Tack för att kärlek är den starkaste kraften. Tack för min tro aldrig någonsin kommer att lämna mig.

Annons:
Älvan
4/20/14, 12:46 PM
#42

Liv74 kram Tack för den enorma karmaknuten som löstes upp igår. Var så trött att jag sov djupt i flera timmar! Tack för eft finns!

[::Vera::]
4/20/14, 1:09 PM
#43

Tack för änglars guidning. Tack för att ni kommer att visa mig hur jag kan älska mig själv, ta emot kärlek från andra, och sända kärlek till de som inte vill mig väl. Kärlek till dig Älvan!

[Kathja]1
4/20/14, 6:46 PM
#44

Jag är så tacksam över dagar som dessa. Underbara stunder och samtal med min bästa vän och man, solsken, frisk luft och många glada skratt. Just som mitt liv bör vara. Alltid. ♡

MissInAction
4/20/14, 8:40 PM
#45

Jag är så otroligt tacksam för min dag! 
Är tacksam för att vi haft helt underbart väder!
Är tacksam för att jag har sådant sagolikt vackert landskap runt knuten!
Är tacksam för värme!
Är tacksam för vänner!
Är så supertacksam för att yoga finns och för ett skönt yogapass ikväll!
Är tacksam för god mat, dricka och godsaker!
Är så tacksam för mina känslor!
Är tacksam för musik!
Är tacksam för mitt hem!
Är tacksam över livet!
Är tacksam över alla människor som kommit in i mitt liv och alla som jag möter dagligen!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

gardit
4/21/14, 1:43 PM
#46

Jag är tacksam över min härliga familj🎂

SHIAWASE
4/22/14, 3:13 PM
#47

Jag är tacksam till allt!!!

Tänk vilka fantastiska insikter jag får varje dag,,, och tänk vad härligt att det börjar röra sig !!! precis i den riktningen som jag skrev ner för typ tre år sedan,,wooow!!!! kuuul!!!

Min bok,, den började jag ju första gången jpå  för över 10 år sedan!!haha,, helt annan typ,, MEN den kommer nu,,,,, precis som jag hade bestämt, i ett annat format och annat innehåll,, helt perfekt,, så TACK för att den manifestationen inte blev instant ,, utan universum och JAG bestämde att den skulle vänta lite❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Minney
4/22/14, 9:37 PM
#48

Jag är så tacksam för en helt underbar resa jag just varit på med en underbar man. Så vansinnigt tacksam för att jag hittade vägen till mitt eget hjärta, tid tog det och lite snårig är den, men vacker. Och jag hittar den igen när jag virrar iväg på den gamla enkelriktade motorvägen mot bekräftelsesökeri och självutplåning. Nu när jag hittat mitt hjärta kan även någon annan se det - och jag kan se hans.

Annons:
Otroulig
4/22/14, 9:42 PM
#49

Åh Minney, vad glad jag blir för din skull!!! ❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Minney
4/22/14, 10:03 PM
#50

Otroulig ❤️

szirius
4/22/14, 10:39 PM
#51

Vad fint skrivet Minney, man känner att det är sant rakt igenom❤️

[::Vera::]
4/24/14, 1:05 AM
#52

Tacksam för Snatam Kaur. Fyller mina rum med ljus och kärlek när det är mycket mörkt. Tacksam för glädje och hopp som jag känner idag. Tack änglar och vänliga själar.

[Kathja]1
4/24/14, 6:40 AM
#53

Härligt att höra att du hittat tillbaka Liv. ♡

spull
4/24/14, 1:39 PM
#54

#13 liv-74 SÅ FINT! Inlägget högg tag i mig! TACK! 

#48 Minney åh, detta tunade jag också in till. Så fiiiint. Tack för att du delade med dig!

Tacksam för att jag ser kärleken omkring mig och låter mig beröras. Att jag vågar ta emot. Oj, nu börjar jag gråta här medans jag skriver, finns nog något här…

Tacksam för att jag har fin support från vänner nu när allt sviktar och jag tvekar. Tacksam för att mitt Högre Jag visar mig vägen mot vad jag verkligen vill, och också att det envist fortsätter att påminna mig när jag inte följer mitt hjärta. Tacksam för att jag påminns om att lyssna inåt!

må gott ~

[::Vera::]
4/24/14, 1:44 PM
#55

Tacksam för varje dag som jag hittar tillbaka, Kathja 🙂. Tar jag två kliv fram och ett bakåt så kan jag inte annat än att vara glad för det. Har vandrat baklänges alldeles för länge, så det får räcka nu 😉

Annons:
[::Vera::]
4/24/14, 2:15 PM
#56

#54 Tack själv Spull! Att se kärlek omkring sig istället för att "se" rädsla är stort för mig. Ännu större är att våga beröras av kärleken, tycker jag. Jag hoppas att jag närmar mig det igen, precis som du, om än långsamt.

Vi har ett val att välja kärleken, även om det inte alltid är så lätt när det går emot. Innerst inne så vet jag att jag alltid väljer kärlek, men glömmer så lätt bort att det är jag som bestämmer 😉 .

Hoppas att det är lyckotårar du gråter. Just nu gråter jag ofta när jag känner lycka. Vet inte varför, men det är skönt 🙂.

spull
4/24/14, 2:39 PM
#57

Ja jag håller med igen! Att se kärlek omkring sig. Inte bara i kärleksrelationer utan ÖVERALLT. 

Får en bra känsla av din mening "Jag hoppas att jag närmar mig den", tror du är på god väg! 

Shit ska vara hos psykologen om 20 minuter! 

Lyckotårar inte alltid. Men tårar är fint. Måste dra nu!

må gott ~

[::Vera::]
4/24/14, 2:44 PM
#58

Spull 🌺!… Ja precis så jag menade, kärlek i allt.

Ta hand om dig.

Älvan
4/24/14, 4:07 PM
#59

Tack inspiration! Tack till mig själv som lyssnade på inspirationen och även utförde handlingen som inspirationen avsåg! Tack

szirius
4/24/14, 4:45 PM
#60

TACK till mig själv, som lärt mig vad jag ska göra när jag gått in i neggo-gegga för att  ta mig ur…och det går så fort nu för tiden, halleluja, 30 min tog det nu och jag älskar åter livet och känner hopp, förväntan, glädje i nuet, tacksamhet, uppskattning, allt! ❤️

[Kathja]1
4/24/14, 6:51 PM
#61

Härligt Szirius! Jag är så tacksam över veckans insikter, spontana givande möten kring tro, Gud och helande. En bekräftelse på vad jag ska göra, tänk att jag tvivlade härom dagen. Viken snurr man kan få till. Tack!!! ♡

spull
4/24/14, 7:48 PM
#62

Tacksam för att jag klickade på en länk på facebook om en ny skiva från ett band jag inte hört talas om. UNDERBART! Låtarna talar direkt till mig. 🎧🙂

må gott ~

Annons:
Otroulig
4/24/14, 8:17 PM
#63

Tack för allt som kommer till mig.

Tack för alla möten som visar saker jag behöver finjustera. 

Tack för att jag har haft en hel dag på TFD (The flying disc)

Tack för alla fantastiska klipp av AH. Måste hitta en av dom jag lyssnade på i morse och dela. 

Tack för att jag är lycklig OAVSETT om mina önskningar fallit in eller inte!!!

Tack för allt som väntar på mig  ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/24/14, 8:57 PM
#64

Visst är det härligt, att inse att man är lycklig oavsett vilket! ♡☆♡

Otroulig
4/24/14, 8:59 PM
#65

Jaa, fantastiskt - det är väl det som är grejen, känns det som. Att komma dit 🌈☀️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/24/14, 9:15 PM
#66

Amen till det.

szirius
4/24/14, 9:19 PM
#67

Lyssnade på ett roligt klipp idag där Abe frågade : "vad tror ni att vi gör här egentligen? Tror ni att vi åker omkring i snygga bilar? Tror ni att vi sitter i våra fina hus? Tror ni att vi dricker vin med vår älskare i solnedgången? 😂 ALLT ni önskar handlar om att vilja finna en känsla- att må bra! 

"**The ultimate manifestation is emotional"🥳 **

To feel great! To feel love and worthiness. To appreciate everything around you and inside of you.

❤️❤️❤️

Otroulig
4/24/14, 10:22 PM
#68

Hahaha! Ja lite konstigt är det ju, varför vi ville komma ned till den här lite tröga världen, om det nu är så fantastiskt " däruppe". Men det är väl speciellt här med, kan en tänka;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
4/24/14, 10:38 PM
#69

#68 finns så mkt kul man kan göra med kroppen…hehe😍😛

Annons:
SHIAWASE
4/25/14, 3:12 AM
#70

Mycket tacksamhet härinne, tack för att ni alla delar med er❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
4/25/14, 9:05 AM
#71

Åh vad jag är tacksam över de där små tankarna som far förbi och som ändrar allt. Idag gick jag i skogen med hundarna och så dyker "allt är som det ser ut att vara, se det som något annat och allt kommer att ändras" - härligt med de där (ofta självklara) påminnelsen vi får. Jag är även tacksam över min ekonomi, den är en välsignelse som har lärt mig så mycket! ♡

Otroulig
4/25/14, 11:02 AM
#72

#69 hahaha det blev ju lite dubbeltydigt ;) jamenvaf…. Eller hur, shit vad det var länge sen. Give it to me! Tycker liksom att det var en lite onödig tripp för så lite aktivitet av den varan för min del.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/25/14, 11:08 AM
#73

Du är väl inte död ännu? Du kan hinna med mycket ännu… ;-)

spull
4/25/14, 7:26 PM
#74

Åh.. jag känner nu hur jag äntligen lossnat för de där tipsen att skriva "tacksamhetsbok/lista" om dagarna… ska starta en sådan 😊 
Tack för att jag vill påminnas om det jag är tacksam för, helt enkelt! 😃

må gott ~

gardit
4/25/14, 7:33 PM
#75

Tack för humlornas surr i körsbärsträden☀️ Det är lika härligt varje år❤️🌺

[::Vera::]
4/26/14, 12:21 PM
#76

Tacksam för att jag känner mig helt ofattbart lugn och trygg. Tacksam för att jag får vara frisk och orka. Tack änglar, djur och varma människor för att jag förstår att ni finns för mig här där jag är!

Annons:
Otroulig
4/27/14, 5:53 PM
#77

Tack för kall öl. Gud så gott efter ett par timmars kroppsarbete i värmen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
4/28/14, 8:51 AM
#78

TACK

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
4/28/14, 8:51 PM
#79

Tack för att jag slängt grejer på återvinnings stationen och tack för att jag pantade påsarna med tomburkar som legat ett halvår i garaget. 

Tack för att jag fick inspiration och köpa present till mitt fadder barn. Då var det klart.

Tack för att jag verkar ha kommit i en göra period, hurra vad bra det känns!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
4/29/14, 12:58 AM
#80

Tacksam för att jag börjar kunna förlåta och för att jag börjar närma mig den som jag är. Tack för att många känslomässiga knutar håller på att lösas upp.

Tack för solen, våren och fina människor här och där.

[Kathja]1
4/30/14, 10:23 AM
#81

Tack för insikter som landade som de skulle, tårar har runnit och nu lättnad, glädje och kärlek. ♡

Älvan
4/30/14, 10:59 AM
#82

Tack fina människa jag träffade som gav mycket värme, delade erfarenheter, kunskaper som jag kan använda i mitt liv.

szirius
4/30/14, 12:19 PM
#83

Tack för att det kommande ovädret verkar blåsa förbi oss🥳, jag ser fram emot en röd dag i morgon med sol och värme och glass!☀️

Annons:
[::Vera::]
4/30/14, 8:51 PM
#84

Tack för att jag kommer att klara av att befinna mig i varje känsla som kommer till mig, låta mig flyta med den utan motstånd, känna flödet i varje cell av min kropp. Inte hindra dem, känna acceptans för och ha tålamod med dem. Orka när de gör mig helt utmattad. Tack för det!

Theleonora
5/1/14, 8:09 PM
#85

Tack!!! TACK!!! tack! Tusen tack!!! Tack!!! TACK!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️Tack!!! Åter tack!!!!!! TACK! TACK!!! TACK!!!


[Torahzen]
5/1/14, 10:25 PM
#86

Tack för att det har gått så bra att städa och rensa bland min pappas saker. Vi sparar en del frågetecken till senare, men vi är en bra bit på väg. Oj, vad jackor han hade…

spull
5/2/14, 8:23 AM
#87

Tack för att jag följde min känsla när jag vaknade till redan klockan 4:40 och gick ut och joggade/promenerade, sååååå vackert så jag höll på att gå sönder nere vid ån. Bara naturljud, fåglar, spegelblanka dammar, mina fotsteg mot grusstigen. 

Tack för att jag fick ordning på hjärtklappningen som kom över mig i duschen genom att lugnt och stilla affirmera och känna "Jag älskar och accepterar mig själv". 

Och just det, tack för alla vackra djur, ska bli så kul att komma igång med Djurkommunikation. ❤️

må gott ~

spull
5/2/14, 8:27 AM
#88

Väldigt osäker på om det här uppgår som reklam, isåfall ber jag om ursäkt och får gärna ta bort inlägget. Men jag laddade ner den här appen: Attitude of Gratitude , på Google play. Stilrent gränssnitt och allmänt lätthanterlig. Allmänt tips bara, som en kul grej. :)

må gott ~

Älvan
5/3/14, 10:29 PM
#89

Tack, tack, tack! Gammal god vän, champagne, mörk choklad, vernissage och en ny vän! Meningsfullt möte! Syncronicitet! Lycka! Tack!

[::Vera::]
5/3/14, 10:35 PM
#90

Tack för att Älvan känner lycka mm 👍🙂

Annons:
Älvan
5/3/14, 11:10 PM
#91

Liv Tack för att jag får dela glädjen med dig! :)

szirius
5/3/14, 11:34 PM
#92

Tack för en man som läser av mig, laddar hem "feel good"- filmer till mig, säger åt mig att bädda ner mig i soffan o köper hem en jordgubbscider. Kärlek❤️

[::Vera::]
5/3/14, 11:43 PM
#93

Tack för idag… Tänkte att jag skulle (som Otroulig brukar göra med saker) vila till mig lite, så testar jag imorgon istället (skrattar fortfarande).

Älvan kram :-)

[Kathja]1
5/4/14, 11:41 AM
#94

Åh vad jag mår bra! Det är jag tacksam över. Har även fått erbjudande om en initiering till Violetta Flamman, det ska bli så spännande och ligger (självklart) i linje med vad jag har önskat mig. Det bästa naturliga steget. ♡ ♡ ♡

MissInAction
5/4/14, 2:14 PM
#95

Är tacksam för underbara vänner och underbara människor i mitt liv! Tack tack tack tack tack tack tack! ❤️☀️🌺🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
5/5/14, 7:02 PM
#96

Tacksam för att jag fick känna mig värdefull för en vän. Enbart för den jag är och utan att prestera. Jag behövde det mycket idag och det värmde mig. Tack!

Älvan
5/5/14, 9:11 PM
#97

Tack för 4 par mycket snygga och billiga skor. (Sparade 4000 kr på att det var utförsäljning. :) ) Hade tänkt ut i princip alla skor och det manifesterades!

Annons:
gardit
5/5/14, 10:38 PM
#98

Tack för en härlig dag och kväll🌊

Go´natt mina vänner

Theleonora
5/8/14, 1:43 PM
#99

Tack för att jag ser allas rätta jag!! Och tack för att jag väljer att fokusera på dom som ger mig energi och lyfter mig och petar bort neggosarna!! Tack för att jag även kan se vad det är som gör dom negativa mot mig. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


[::Vera::]
5/9/14, 3:03 AM
#100

Tack för att det dag efter dag ordnar sig till det bästa. Tack för lugn och ro i mitt hem. Tack för tillit och hopp. Tack för att plåtLars hade tid tillslut. Tack för att det slutade regna så jag kunde måla. Tack för att mötet blev inställt imorgon. Tack för att jag har gott om tid imorgonkväll. Tack för att jag vaknar trygg, frisk, inspirerad och glad i mitt hjärta imorgon. Tack änglar och fina människor.

szirius
5/9/14, 8:12 AM
#101

Tack för en ny vän! Preciiiiis vad jag önskat mig🥳! Hon utbildar sig till naturläkare, kineseolog och öronakupunktör! Vi har så mkt intressant att prata om! Hon är varm, omtänksam, kärleksfull, kreativ, lever som hon lär, hennes energi är hög och klar, jag blir upplyft av hennes omgivning! Yes halleluja och amen!🤗

Vänta, jag har ju ganska nyligen fått ännu en ny vän👍! Jag ska dit i morgonförmiddag❤️. Hon jobbar med utvecklingsstörda och är utbildad massör. Äldre. Trygg. Klok. STORT hjärta. Hon ger mig en känsla av stöd och lite "mamma" och jag ger henne livsglädje säger hon🙂. 

Åh, vill liksom säga till er alla som är mitt uppe i rensartider - det är så värt det! Det kan bli tomt ett tag…för mig blev det lite tomt på vänskapsfronten några år…men försök leva i tillit och ha tålamod🌊…och det KOMMER att fyllas på med nytt! Med det du önskar!Det är ju en universell lag😉

[::Vera::]
5/10/14, 8:03 PM
#102

#101 Vad trevligt Szirius!! 👍. Tack för pepp att ha tålamod. Jag har rensat/rensar ut på vänskapsfronten. Alltså rensat bland de få som fanns kvar efter förhållandet med mitt ex.

Men det är så mycket trevligare att uppleva saker tillsammans med andra! Det kan ibland kännas riktigt urtrist och ostimulerande att ha få vänner, men jag vet att jag behöver och mår bra av att vara med mig själv en period nu…. Det känns allt oftare trevligt att umgås med mig nu, när jag tänker efter.

[::Vera::]
5/10/14, 8:33 PM
#103

Tacksam för att jag orkar mer än vad jag tror att jag gör.

Så tacksam för tystnad, lugn och ro!!

Otroulig
5/11/14, 7:43 PM
#104

Tack för att reklamen försvann från botten av telefonen, vet inte hur jag gjorde men borta är den. Tack, tack:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
5/11/14, 7:57 PM
#105

Åh jag ska önska bort min oxå, den är så ful!

[::Vera::]
5/11/14, 8:31 PM
#106

Önskan uppfylls om ni drar reklamen åt sidan. Magic ;)

[Kathja]1
5/11/14, 8:48 PM
#107

Wow! Be och du ska få, strålande. ♡

Otroulig
5/11/14, 9:32 PM
#108

Tack Liv!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
5/11/14, 9:44 PM
#109

Wow!!! Tack Liv för att jag slapp mycket irriterande reklam! Tack! :) Tack Liv för du skriver bra saker o tänker på mig! :) Ibland får man titta på nya rosa skor och skita i all annan brun sörja i livet! :) Tack gode Gud för att jag blir allt bättre på att välja tankar!!! :)

[::Vera::]
5/11/14, 10:54 PM
#110

Tack för att ni finns här. Gör mig lite lugnare inför närmsta tiden. ❤️🌺☀️

Otroulig
5/11/14, 11:12 PM
#111

🌊 skickar jag till dig ❤️ Liv

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[::Vera::]
5/12/14, 7:54 AM
#112

#111 Tack!!! :) Den här veckan behöver jag allt flöde, allt ljus. Behöver fint flöde i mitt hem ikväll och efter det. Det behöver gå i lås just nu! Tack för att det ordnar sig.

Älvan
5/12/14, 8:41 AM
#113

Tack för att jag redan är så frisk och har en fantastisk familj! :) Tack för att allt går enligt plan. Tack för att allt går enligt plan för Liv också!

SHIAWASE
5/12/14, 2:26 PM
#114

Åh Tack för att jag får läsa om alla era härliga tacksamhetskänslor❤️

verkligen inspirerande,,, även om det händer massor hos mig just nu , så svajar jag emellanåt!! , 😮men väljer att inte prata om det så mycket,, lite nojig kan jag ju bli fotrfarande på pengafronten, MEN jag VET att det löser sig,, alltså jag bara vet, , men ändå inte ibland,, MEN idag fick jag åter uppleva att allt är ok, och att universum tar hand om mig!!!

 Så tack för det!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
5/12/14, 9:11 PM
#115

Tack för att Älvan har ett varmt hjärta som är öppet för kärlek och frid, och som hittar fram till förlåtelse om och om och om igen.  Han vet inte vad han gör, för hans hjärta är stängt.

Tack för att jag tillåter mig att känna och uttrycka alla mina ljusa och alla mina mörka sidor, tillåter mig att vara i svårigheter och i medgångar.

Tack för att jag tillåts vara som jag är och är älskad för alla delar som är jag.

❤️

[::Vera::]
5/12/14, 10:25 PM
#116

…Och tack för min underbara, goaste, finaste, varmaste, roligaste, sötaste, omtänksammaste lillasyster! Tack för att du, din man och dina barn sprider glädje och värme i överflöd!

Älvan
5/12/14, 10:36 PM
#117

Tack för att jag inte berörs av stormen. Jag njuter så mycket jag kan av det jag kan njuta av.

Älvan
5/13/14, 2:37 PM
#118

Tack för fina stunderna! Tack för att mitt hjärta är öppet och då samtidigt inte berörs lika mycket av människors negativa attityd och handlingar. Tack för att varje dag får öva compassion. Tack för att jag kommer bli en mästare vilket gör att negativiteten inte behöver förbruka min kraft och energi. Tack Gud för att jag får vila i din famn. :)

Annons:
[::Vera::]
5/13/14, 3:25 PM
#119

Älvan Kram

Otroulig
5/14/14, 6:59 AM
#120

Jag är så tacksam över alla fina vänner som ställer upp med tält, stolar och annat. Tacksam för att jag har en sån fin familj som alltid backar upp mig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
5/14/14, 7:23 AM
#121

Är så tacksam för insikter som kommer till mig! ♥

Är så otroligt tacksam över livet! ♥

Är tacksam för möjligheter!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
5/14/14, 10:57 AM
#122

Jag tror jag är tacksam för precis allt just nu✨. Inte ens att cykla i regnet i morse kunde påverka mig, jag tänkte bara på vad extra skönt det skulle bli att komma in i värme, byta tröja o ta en varm kopp te😍

[Kathja]1
5/14/14, 1:07 PM
#123

Härligt att höra Szirius!!! ♡

Theleonora
5/14/14, 7:29 PM
#124

Enormt tacksam för allt!! Verkligen allt! Tacksam för att jag har bokat in mig på en sak och tacksam för att jobbet betalar det! Tacksam för att jag är älskad!


[::Vera::]
5/14/14, 9:42 PM
#125

Tack universums skapare för livet. Tack för att jag får leva i frid med tro, hopp och glädje i mitt hjärta. Hjälp oss att älska varandra och oss själva. Hjälp oss att vara kärlek, vara livet. Hjälp oss att förlåta och att vara ödmjuka. Hjälp oss att förstå vår andliga natur så att vi kan leva i total frihet och harmoni.

Tack

Annons:
Theleonora
5/15/14, 12:52 PM
#126

Iiih har lite dåligt samvete. Verkar som att jag ska släppa det såklart. Så tack du duktiga frisör som gjorde slingor, det blev superbra och jag är jättenöjd och det blev billigare än tänkt. Men jag ringde idag och sa till om att det blev lite gult på några ställen så hon erbjöd att fixa det, det sa hon även samma dag att hon skulle göra och att jag skulle ringa om en vecka. Men jag sitter ju och känner mig lite off. Så tack för att jag är bra!!! Och för att jag tar hand om mig själv. Tack för att jag får superfina slingor och blir fin i håret utan kostnad! Det var nåt mer men det har jag redan hunnit glömma :) hehe


Jofiel
5/16/14, 8:25 AM
#127

Idag är jag tacksam för att jag har en ledig dag och att solen skiner. Det blir en fantastisk dag.

szirius
5/16/14, 12:09 PM
#128

Tack kära kära sol för att du åter visar dig och värmer, vad jag har längtat efter dig dessa regniga dagar - I love youuu☀️

Tack för mitt mående, jag är sååå tacksam för att jag flyter så fint på min kork och känner att jag lever ett drömliv just nu❤️

Tack för att jag känner förväntan, iver, hopp, lust, livglädje, tillit och tålamod på samma gång.

Tack för att jag åter tog tag i att få bort all sopssortering- nu är garaget tomt och städat- och hela jag lyfter!

Tack för musik. Tack för att jag kan leva ut all musik jag har inom mig, tack för mitt piano, tack för min röst.

Otroulig
5/16/14, 5:56 PM
#129

Tack för att min snälla granne har klippt gräset, det fanns på min "att göra lista."

Tack för att det dykt upp en massa saker att göra på jobbet.

Tack för att jag får tydliga tecken att jag inte är klar med utanförskaps nego känslan, lite kvar att jobba med där. 

Tack för att värmen kommer - när jag ska ha tält kalas.

Tack i förväg för att det kommer att bli precis avslappnat och mysigt och roligt så att jag t.om blir förvånad själv. 

Tack för att jag kunde beställa smörgås tårta idag och få den på måndag.

Tack för en dags permission på måndag. 

Framför allt TACK för att jag verkligen följer flödet just nu. 

Livet är fantastiskt!❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/16/14, 6:18 PM
#130

ame lägg AV Otroulig att det kommer bli härligt - smörgåstårta!!!🤤 OCH cheescake🤤 och DU som födelsedagsbarn - hurraaa det bästa av allt!!!🤗

Så smart att beställa mat👍, sånt brukar jag glömma att man kan göra😇

Otroulig
5/16/14, 6:24 PM
#131

Glömde liksom bort att jag faktiskt fyller på måndag…jag har varit fokuserad på festen 🤪 det kanske dyker upp folk då. Bra med flöde i pengar och att det finns mat att beställa!☝️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
5/22/14, 8:02 PM
#132

Du var så liten och svag. Du vilade så trött i mina händer. Din överlevnad var oviss. Min själ visste då vem du är för mig, och du visste vem jag är för dig. Jag matade dig, höll dig nära mig i min värme, då som alltid. Du ville inte dö ifrån mig.

Jag var så liten, trött och svag. Så värdelös och utan vilja. Men du lämnade mig aldrig ensam. Du höll dig nära mitt hjärta och spann, då som alltid. Och jag ville inte dö ifrån dig.

Tacksamheten som jag känner kan jag inte uttrycka på ditt vis, men jag vet att din själ förstår.

Annons:
SHIAWASE
5/23/14, 12:45 AM
#133

Tacksam för så många underbara möten❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
6/23/14, 12:46 AM
#134

Tack varenda en av er här för att ni är så GENERÖSA mot varandra! Jag bara känner så just nu när jag läser runt lite. Jag blir helt enkelt glad 🙂.

Älvan
6/23/14, 8:08 AM
#135

Liv Och jag blir glad av ditt inlägg! Tack för låten också! Carry me! :) Önskar alla en fin dag i tacksamhetens tecken! :)

[::Vera::]
6/24/14, 2:10 AM
#136

Måste bara berätta, eftersom ni tillsammans med mig skapade den här dagen. Fantastisk dag. Tack!

Morgonen började med att jag var glad över er generositet här, vilket i sin tur gjorde Älvan glad, vilket gjorde att jag idag kände att jag med vill få tillfällen att vara generös. Vilket i sin tur leder till att jag även ikväll får vara tacksam över er generositet… vilken från början troligtvis kommer ifrån generositeten som ni har upplevt eller tagit emot från annat håll. Allt och alla skapar tillsammans alltings och allas liv. Så ser jag det lite…

Sedan…Åkte iväg stressigt värre på lunch för att fixa en del saker, och så träffade jag på en vän som var väldigt nära en period, men som jag helt tappade kontakten med för över två år sedan när mitt liv var som mest kaotiskt. Han kommer emot mig som från ingenstans med utsträckta armar och ett stort leende. Tänk er en lång biffig dörrvakt med rött hår, skägg och tatueringar över halva kroppen… OCH med de allra vänligaste ögonen som man kan tänka sig och de bara lyser av kärlek. Jag bara släpper alla måsten och landar i en jättekram och ett långt och skönt samtal. Vi skrattar åt gemensamma minnen och galna händelser. Jag är så otroligt tacksam för att jag fick träffa honom en sista gång på troligtvis mycket länge! ❤️När vi skildes åt var jag så glad … tårar av glädje kom i bilen på väg tillbaka till jobbet. Fick även ett mycket användbart tips angående en sak som jag har funderat på länge hur jag ska hantera.

När jag kom hem ikväll så ringde en kvinna ang min annons på en sak på blocket. Hon ville pruta 1500kr, och jag sa att det var ok. Hon och hennes man kommer hit och vi börjar prata om det ena och andra. Det visar sig att hennes man jobbar på Stadsmissionen, just där jag har lämnat grejer ett antal gånger de senaste veckorna. Hon är miljömedveten och återanvänder gamla saker, lagar och fixar och hon tycker inte heller om "slit och släng". Jag har ju varit bekymrad eftersom jag har en massa  saker som jag inte trodde att någon skulle kunna ha nytta av, och jag vill inte skrota det men vill inte heller ha kvar grejerna. Och har ingen tid på mig att lösa allt. Det visade sig att de till slut hade hittat saker i mitt garage och förråd som de behövde, så att de kunde fylla upp hela deras gigantiska bil och även på takräcket.🙂

De ville betala för allt, men jag blev så glad för att sakerna nu kommer till nytta, så jag tackade nej.  Men hon insisterade och  gav mig de 1500kr som hon först hade prutat för den saken som de Egentligen kom för att hämta 😃.

Kvinnan berättade om deras hus, om bäcken som rinner förbi, om öringarna som hoppar, om sjön nedanför, den lätta luften. Hon brukar sitta utomhus på morgonen och lyssna på naturens ljud, känna in lugnet och friheten som hon känner där. Hon berättar om en släkting som tillverkar superlätta kajaker av naturmaterial, vi pratar om vattenskidåkning,  gäddor så stora att de hugger efter åror och jagar fötter, konst/skapande, bistånd till Afrika, våra yrken, hur man kan komma vidare ifrån hopplöshetskänslor-hur varje liten sak som var och en kan bidra med faktiskt har ett stort värde, egoistiskt tänkande och konsekvenser av det på sikt, gamla ekskåp, hur skönt det kan vara att befinna sig i total tystnad osv Jag tror att vi pratar i över tre timmar om allt mellan himmel och jord. Hennes ögon strålar av värme. 

Vi är så tacksamma, säger hon när de är på väg att åka. Hon är på väg att ge mig en kram men hejdar sig. Det kanske hade känts lite för mycket kan jag tänka. Men jag hade gärna kramat om dem som vilka nära vänner som helst.

Det var nog tur att de tillslut åkte för annars så hade jag nog kunnat skänka bort allt jag äger och har till dessa två som sliter hårt för varenda krona men som ser möjligheterna. Hon vill att jag hälsar på dem om jag har vägarna förbi, så hon skriver ner adress och telefonnummer. Jösses vilka generösa, öppna och varma människor det finns! Jag är helt överväldigad. Är inte alls van vid det här!

Jag fick pengarna som jag behövde, och de löste en hel del bekymmer för mig. Men det som var värdefullt idag var närheten, samtalen, skrattet, värmen och… generositeten. Tillfällen att vara generös idag fick jag med råge precis så som jag önskade, och dessutom så fick jag det omedelbart tillbaka. 

Jag njuter 🙂. Vill inte gärna somna ifrån känslan. Imorgon njuter jag nog inte fullt lika mycket, för jag kommer att vara toktrött och har en massa jobb att ta igen pga att dagen blev som den blev. Men det ordnar sig nog.

Älvan
6/24/14, 2:27 AM
#137

Liv Jag blir verkligen glad av att läsa om din fantastiska dag! Vad underbart! Tänk vilka mirakel tacksamhet skapar! Och generositet. Och att ta emot. Och att ge. :) Sug länge på karamellen! Då får du uppleva det hela flera gånger!

Otroulig
6/24/14, 6:51 AM
#138

Men Liv!! Vilka fantastiska möten🌈 Vilken underbar dag☀️. Tack för att du delar med dig. Jag önskar mig nu också så underbara möten.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/24/14, 8:27 AM
#139

Liv - Tummen upp! ♡

Annons:
MissInAction
6/24/14, 2:13 PM
#140

Herregud vad härligt att få läsa, Liv!! ❤️ Blir så varm inombords och fylld med glädje och hopp ☀️
Kunde se allt framför mig också, helt underbart och så fint att du haft en sån dag! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
6/24/14, 3:29 PM
#141

Härligt möte!

szirius
6/24/14, 8:36 PM
#142

Underbart Liv! När saker bara löser sig. It´s supposed to be easy…it´s supposed to be fun…❤️

Kanske en blivande ny vän dessutom🙂. för, ja, det är sådär de kan dyka upp🤗

Otroulig
6/24/14, 9:51 PM
#143

Tack för att jag kan ge av mitt överflöd!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
6/24/14, 10:22 PM
#144

Tack för att min hjärna har omprogrammerats till en bättre livssyn. Till att jag kan uppskatta och vara tacksam för allt jag får istället för att uppmärksamma det jag inte har!

[Kathja]1
6/24/14, 10:47 PM
#145

Tacksam för alla fina ord jag har fått idag och att jag fick min pms att släppa genom att välsigna den. ♡

[VGN]
6/24/14, 11:10 PM
#146

Jag är inte van vid detta och någon gång ska väl vara första gången så att jag blir van 🙂

Jag är tacksam för att jag vaknade någorlunda pigg idag och för att jag tog tag i saker trots att det kändes jobbigt till en början. Jag känner lycka eftersom jag har under hela dagen laddat kroppen med god och hälsosam mat. Tidigare gick jag hungrig hela dagarna och jag struntade i att äta på grund av ångest. Det känns så skönt att veta att min kropp har mer näring och energi än vanligt

Jag uppskattar att jag träffade några människor som jag ser som framtida vänner. Vi har också bokat in olika aktiviteter som jag ser fram emot 🥳Jag är tacksam och känner samtidigt en stolthet över att jag lyckades ta tag i saker när jag skiljdes från dessa människor. Jag brukar ha problem med separationsångest och just idag kände jag mig extra stark och jag blir nästan tårögd eftersom det känns så ovanligt att må bättre när det gäller den biten 😢❤️

Jag tackar även er här på iFokus eftersom ni har hjälpt mig att fortsätta i rätt riktning. Jag bestämde mig för några dagar sedan att försöka utmana mina gränser och ändra mina rutiner och ovanor och jag fick en bra början och det är delvis tack vare er att jag fortfarande hänger kvar. Jag brukar lätt få återfall i vanliga fall.

Annons:
Otroulig
6/24/14, 11:21 PM
#147

Heja dig VGN 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
6/25/14, 1:11 AM
#148

Fantastiskt VGN!!

[::Vera::]
6/25/14, 1:51 AM
#149

Tack alla! 🙂❤️Jag blir så otroligt glad när andra kan glädjas med mig! Omöjligt att beskriva.

Jag har blivit bemött med avundsjuka, missunnsamhet, raseri och bestraffning när det känns bra för mig. Det kanske inte är helt enkelt att förstå utan att ha upplevt det själv, men jag har varit så väldigt rädd för att må bra och uttrycka minsta glädje, i mitt hem framför allt. När jag beskrev min fina dag igår så var jag rädd för responsen. Ångrade inlägget direkt efter att jag hade publicerat det. Så brukar det vara, och det är bara så just nu. Det är ett stort steg för mig att våga uttrycka att jag är glad, att det känns bra och att det får lov att vara så. Jag känner rädsla mer sällan. Väljer kärlek allt oftare. Skönt.

MissInAction
6/25/14, 9:48 AM
#150

❤️ Liv 🤗
Nu förstod jag plötsligt det gamla uttrycket delad glädje är dubbel glädje - eller för mig fick det en annan innebörd precis. Jag har alltid tänkt att det betyder att man har roligare när man är fler.. det behöver väl inte alltid vara så, har jag tänkt. Men det kan ju också betyda att när man delar som i delar med sig av sin glädje, så fördubblas den också! Den sprids! 😍

Det är alltför vanligt att känna missunnsamhet och avundsjuka när andra får, upplever och gör något för dem bra. En del av Jante. Och tack och lov finns det folk som är medvetna om det här och inte längre är del av det, utan faktiskt känner och uttrycker genuin glädje för andra 🙂 Måste kännas skönt för dig att märka att du rör dig mot friare känslor också! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[VGN]
6/25/14, 1:07 PM
#151

#Otroulig & linnease

Tack, woho! 😃🥳 Jag håller  med Liv, väldigt kul när andra kan vara glada för ens egen skull. Något jag skulle kunna bli bättre på 🙂

[::Vera::]
6/25/14, 5:09 PM
#152

MissI

Tänk hur olika vi kan tänka om saker. Uttrycket kan förstås ha flera olika budskap som vi upptäcker, eller inte. ❤️🤗

Ja, det är härligt att befinna mig i mina sanna känslor allt oftare. Som att hitta hem till mig själv igen. Det är absolut en en frihetskänsla i det. 🙂

szirius
6/25/14, 7:11 PM
#153

# 144 wow, det är verkligen stort! Hurra för dig o mig och oss!🤗

# 149 åh Liv, dina ord rörde i nåt inom mig och får tårar som trillar här😢❤️…jag har samma erfarenhet nämligen…❤️och det ÄR oerhört läkande att få bli bekräftad i sin glädje - underbara forumvänner🤗

När jag tänker på det är det nästan löjligt! Hur få vänner jag haft innan som hejat o peppat, jag har snarare smygit omkring och inte ens berättat om grejer som jag varit glad över eller som jag " lyckats" med 🤐 för att inte få massa skit för det😮. Wow, inser att det är mkt därför som jag fortfarande kan förminska mig och allt jag faktiskt gör och kan.

Tur att man lär sig och att jag valt om, valt bättre vänner nu, som är så himla gulliga och kärleksfulla och stolta över mig - precis som jag är över dem🤗

Annons:
Otroulig
6/25/14, 7:45 PM
#154

Nu blev jag tacksam över att jag aldrig behövt uppleva att få skit för att jag lyckats..kan inte komma ihåg en enda gång.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
6/25/14, 11:08 PM
#155

What!! Jag läser i min dröm bok, jag hade missat en dröm och kopplar det direkt till det här: jag hjälper mamma att städa i hennes garage, källare, där finns en hyvelbänk med ett lönnfack. Jag får extra fina presenter ost och mat. Men vi är tvungna att gömma dom i lönnfacket för de kom kontrollanter som såg till så att man bara hade sin tillåtna mängd…. Eller så handlar det om andlighet…som inte får "övekonsumeras" äh, jag får be om en förtydligande dröm i natt. Surr, surr.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
6/25/14, 11:46 PM
#156

#153 Szirius… förstår! 🤗. Men sluta förminska dig, du är ju härlig! Inte för vad du gör och vad du kan (det är bara prestationer). Utan för den du är. Glöm inte vem du är! ❤️

Jag har haft några generösa och fina vänner, men jag fokuserade helt fel och förlorade dem. Får lägga ut fler annonser på blocket sen när jag inte vill vara själv längre. Det verkar fungera för mig! 😉

spull
6/26/14, 3:00 AM
#157

Tack för att min psykolog är så GRYM och allt han lär mig - och jag lär honom. Tack!

må gott ~

szirius
6/26/14, 11:28 AM
#158

# 156 glöm inte att du har funnit en drös vänner  härinne🤗 Och såklart det funkar för dig!😛

[::Vera::]
6/26/14, 11:36 AM
#159

Spull Glad att se dig här igen, och att läsa att det fungerar för dig.

[::Vera::]
6/26/14, 11:49 AM
#160

Szirius Nej hur kan jag glömma er!? Är väldigt glad för att ni finns här fina vänner :) Kram

Annons:
spull
6/26/14, 1:32 PM
#161

#159 Tack, vad gulligt!! 😊
Jag tänkte jag skulle komma tillbaka, var tvungen att kaosa runt lite i livet bara.. :)

må gott ~

Theleonora
6/26/14, 2:20 PM
#162

Jag är tacksam för alla som delar med sig. Har ingen ork till att skriva eller göra nåt men följer er här och det är härligt att läsa. För jag får egen insikter av era insikter. Tack Liv. Jag har också haft såna vänner och idag och även imorgon valde jag bort att hänga med en som är sån. Känns tråkigt i hjärtat men jag vill prioritera mig själv! Tack för att jag håller mig lugn och har tillit under pågående varsel!


[Kathja]1
6/26/14, 2:35 PM
#163

Allt har sin tid Spull.

spull
6/27/14, 12:12 AM
#164

TACK Universum och MIN EGEN avslappnade inställning och TILLÅTELSE TILLÅTELSE TILLÅTELSE (Har t.om. ordrt som bild på facebook). Jag skickade ut önskan och mindre än 3 timmar.senare - voila - your wish is my command, hon ringde..och i princip allt jag bad om slog in. :)

må gott ~

Otroulig
6/27/14, 12:21 AM
#165

Heja Spull!!!!!!! Underbart❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/27/14, 8:01 AM
#166

Härligt flow Spull! ♡

linnease
6/27/14, 9:45 PM
#167

Tack för den fina dagen idag!!! 😍😍😍💋

Annons:
Älvan
6/28/14, 12:53 PM
#168

Njuter och lyssnar på I see God in you av josh wilson över en cappuccino. Allt går bra nu och det är normalt för mig. :) Väntar på massa fina saker jag ska få av en kompis. En annan vän bjöd mig på en enorm lyxfrukost på ett mycket lyxigt franskt bageri. Köpte sen mycket fina sängkläder för 25% av priset idag. Det är ju en helt vanlig dag i mitt liv. Och jag är fylld av tacksamhet i alla mina celler. Det bubblar av lycka.

Älvan
6/28/14, 12:59 PM
#169

Hade även en helt magisk kväll igår på egen hand. Det är som om universum hittar på roliga upplevelser till mig och mitt jobb är bara att slappna av och följa med. Hur fantastiskt som helst! Tack, tack, tack!

Älvan
6/28/14, 1:07 PM
#170

Det fortsätter; tänkt att jag skulle köpa sladdlösa hörlurar, men inte orkat. Nu ringde de från illustrerad vetenskapstidningen och för 79 kr fick jag sådana värt 600 kr (säkert lite överdrivet, men det gör inget) och 2 tidningar utan ytterligare krav. Sådär hörlurar fixade utan ansträngning. Avskyr att annars gå runt i butiker och försöka välja någon bra teknikpryl.

MissInAction
6/28/14, 1:41 PM
#171

Härligt Älvan!! 🥳☀️ Njuut av livet! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
6/28/14, 3:44 PM
#172

Tacksam för att allt flyter på som det är tänkt, och att jag har all tid och energi som jag behöver just nu.

Tack för att allt är väl för er andra här inne!!!

[VGN]
6/28/14, 6:15 PM
#173

Jag är glad för att jag fick besök idag av någon jag inte brukar umgås med 🙂🥳Jag är också tacksam för att jag fick pm av någon som fortfarande vill prata med mig. Det känns som att jag närmar mig bättre relationer. Jag är oerhört glad för att jag tar hand om mig själv på ett bättre sätt även om jag är för mig själv. Jag är tacksam för att det börjar hända fler roliga och sociala aktiviteter i mitt liv. Jag tackar personen som jag hade ett väldigt insiktsfull samtal med igår. Tack vare det samtalet vet jag ännu mer om vad jag vill hålla på med i framtiden och jag har hittat mer motivation till att plugga vidare. 

Av någon anledning känns det som att jag har sugit till mig många framgångar på kort tid, woho! 🙂😃🥳

[Kathja]1
6/29/14, 10:42 AM
#174

Jag har verkligen världens friaste jobb! Det var lite segt att gå på och jobba helgen i fredags vilket resulterade i att jag peppade mig med just det faktumet att jag har ett fantastiskt jobb där jag till största delen styr helt själv. Peppade så bra så idag är jag ensam kvar i huset då kollegan är iväg med alla killarna. Så vips var det ÄNNU friare. Tänk att det gick! Tack för det ♡♡♡

Annons:
szirius
6/29/14, 12:30 PM
#175

ååååå jag hänger på Kathja, jag har också vääärldens bästa jobb, jag älskar verkligen vad jag gör och känner mig så priviligerad och lycklig som kan pyssla med det bästa jag vet- och få betalt❤️

spull
6/29/14, 10:03 PM
#176

Tack för att jag tillåter att relationen med den jag tycker om är verklighet! Är glad för att jag märker att den djupnar och tar form. ❤️🌺 

(ändrade från _blir_ till _är_ verklighet - presens presens, annars får jag ju just det jag ber om - "bli" dvs fortsätta vänta.. och det vill jag inte😉)

må gott ~

Älvan
6/29/14, 10:34 PM
#177

Jag är så lycklig för anden och egot kan samexistera utan att kriga. Båda får finnas. Anden är kärleksfull mot egot nu när egot lovat lyssna bättre och sluta köra sitt eget race. Egot behöver massor med tröst för den är så lättskrämd och rädd. Det som är ovant känns hotfullt, men nu får egot faktiskt ta det lugnt och se att denna väg fungerar. Jag tackar egot för att den jobbat hårt för vad den trodde var bra då. De gamla lösningarna fungerar ju inte nu eftersom jag är ny. tack för att jag i varje stund är nyfödd. Utan bagage. Tack ego och ande för att ni vill mitt bästa

szirius
6/29/14, 10:38 PM
#178

#177 fint🤗! Läste en övning nånstans att se sina rädslor som små barn…få dem att lugna ner sig när de är uppjagade, hålla om dem, bädda ner dem o berätta att de är trygga❤️Det påminner om det du skriver🙂. Att bara se att det är egot om härjar…det är är en tanke…det är inte JAG…🌊

Jag faller däremot fortfarande lätt ur detta när jag möter andras egon…klarar inte 100% att se deras sanna jag, att ha kvar fokus på essensen…jag är lite otolerant för tillfället😇…finns säkerligen nån mening med det också…

En gång lyssnade jag länge på en ganska aggressiv, dömande släkting….till slut frågade jag " vad är det du är så rädd för, som måste vara så arg på allt?" ..helt lugnt och med öppet hjärta. Men oj, vad det inte kunde tas emot, blev värsta dramat med skrik och försvar🤐.  Vissa är inte alls redo att se sina speglingar…o jag speglade väl inte heller så bra där, eftersom det blev som det blev. Int vet jag -jag provade iaf nåt nytt😛

spull
6/29/14, 10:41 PM
#179

#177 vad vackert inlägg, det klingade gott här hos mig! Tack! 🌈

må gott ~

szirius
6/29/14, 10:54 PM
#180

haha, 177 härinne och 77 i klottertråden, märkte jag nu😛 DET GÅR BRA NU🏆😂

fast vaffö hoppar tråden upp så fort man gör en smilis?

[::Vera::]
6/29/14, 11:46 PM
#181

#177 Älvan, så vackert och skönt. Frid.

Annons:
[Torahzen]
6/30/14, 8:57 AM
#182

Tack för att jag fick sova ut i morse.Och att det inte regnar för lillans simskola som börjar om en timme.

SHIAWASE
7/1/14, 7:43 AM
#183

Tack för alla fina möten som bara ploppar upp varje dag!!! WOW```fascin❤️❤️❤️❤️erande,, känner verkligen hur min energi har skiftat och hur det påverkar mitt manifesterande!!! TACK,,haha,, hjärtana hamnade fel, men orkar inte ändra,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
7/1/14, 10:02 PM
#184

Tack för en bra dag! Vaknade i bra mood och sen har dagen gått som smort, naturligtvis 😎 det jag varit lite orolig över löste sig, bara jag var lite cool och började tänka 😉

Allt verkligen bara löser sig - med en tanke så följer nästa steg automatiskt. Tänk så fantastiskt det kan vara att använda LOA i vardagen. Att bara följa flödet❤️

Tack för att jag uppmärksammar mina fina sidor och att jag faktiskt är helt perfekt som MIG  - varför skulle annars så många tycka så mycket om mig ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

spull
7/1/14, 10:09 PM
#185

Otroulig, tack för påminnelse om att vara lite cool och börja tänka! Det gjorde du bra! 👍 

Oro känns som en laddad vibrationspunkt och ju mer man oroar sig desto mer av det får man… så det gäller att snap out of it… inte alltid så lätt dock 🤦‍♂️

må gott ~

[Kathja]1
7/1/14, 10:30 PM
#186

Jag har haft en helt perfekt dag idag. Underbart väder, full frihet att följa flödet och underbara snack & skratt med Älsklingen. Just som alla dagar bör vara. ♡

Älvan
7/1/14, 11:19 PM
#187

Tänk vad många vänner jag har runt mig! Ibland glömmer jag det. Idag har jag umgåtts med positiva vänner och jag är så tacksam att jag insett att jag ju redan har vänner och då är inte fokus på att skaffa vänner. Konstigt att jag såg en brist där jag redan hade ett överflöd?! :/ Att jag går och inbillar mig att jag är ensam fast jag har massa vänner. Jag har ju även er här! Jag är tacksam för alla underbara människor runt mig! Tack för en underbar dag! Kram till allahär

MissInAction
7/1/14, 11:51 PM
#188

❤️ alla!

Själv är jag otroligt tacksam för att mina känslor guidar mig genom dagen och att jag är medveten om det och kan justera mina tankar allt bättre! ♥

Är tacksam för all kontrast! Allt som kommer till mig bidrar till att hjälpa mig se vad jag vill ha och återigen, så att jag kan justera min vibb!! ☀️

Åh herregud vad jag är tacksam för att jag får åka till Tallinn på fredag!!!!!!! Har nog tackat tusen gånger vid det här laget och jag längtar något oerhört 😃🥳

Är så tacksam för mitt fina hem! ♥ Och över de små men ändå rätt signifikanta förändringar jag gjort på sistone. Och ser gärna att lite mer inspiration till förändring (och rensning) kommer till mig, tack 😃🌊


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
7/2/14, 12:24 AM
#189

Tack för att få vakna upp och må perfekt☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/2/14, 8:24 AM
#190

Tack för att jag lever och är frisk! För att jag är älskad och har någon att älska. Tack för livet! ♡♡♡

spull
7/2/14, 10:46 AM
#191

Tack för att jag för första gången på länge kände mig riktigt TRÖTT och somnade inom 5 minuter när jag väl släckte ljuset igår. Så förvånad då sömnen alltid är ett dilemma för mig…så T A C K! 🌛✨

Och också tack för att det kändes som en kvalitativ sömn och jag vaknade efter sju timmar innan klockan! TACK! ☀️ 

Jag ber Universum om hjälp för att få fortsätta ha sådana nätter! 😴😴

blir nästan gråtfärdig här, känner sån tacksamhet! ❤️😭😊

må gott ~

[::Vera::]
7/2/14, 1:38 PM
#192

Tack för att jag redan känner hur stress och ångest håller på att avta, att jag får somna utan att höra skrämmande ljud och få hjärtklappning och andnöd. Tack för att känslorna börjar lugna ner sig och plana ut, och för att jag vågar se skönhet och känna glädje utan att vara rädd för att det ska ta slut. Allt gott finns i överflöd…Tack!

[::Vera::]
7/4/14, 1:53 AM
#193

Tack för en härlig dag på vattnet!Tack för att jag dök upp i exakt tid så att jag fick bilen tvättad av en person som tycker om att tvätta bilar… medan jag njöt av gott kaffe :) Tack Gud för att jag får leva igen.

Theleonora
7/4/14, 3:07 PM
#194

Åååh, jag fick känna pirr idag iden. Tack du fina människa för att du finns. Och tack för att jag äntligen kommit dit där jag kan uppskatta din närvaro. Du är vacker!!


gardit
7/4/14, 6:13 PM
#195

Ikväll ska hem till en av de bästa vännerna, väntar bara på att den andra ska komma och hämta mig

Tack för vänner!

Annons:
[Kathja]1
7/4/14, 7:22 PM
#196

Jag är så tacksam över min fina man som bara glider med när jag svajar runt som ett j-a känslomonster. ❤️

Otroulig
7/4/14, 7:49 PM
#197

Tack för soool, tack för fredag, tack för låten " Have a little faith in me" som helt plötsligt kom till mig ❤️ Ja jag har det, tillit till mirakel. Jag tackar för det också.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
7/5/14, 1:39 AM
#198

Tacksam för kvällen, musikfestival ute i naturen. Vilken vy, vilken luft, vilken energi! Jag sög in allt, rockade och njöt! :)

Otroulig
7/8/14, 10:27 PM
#199

Måste tacka för en underbar kväll, tog just en promenad med hunden och njöt av den varma sommarkvällen, naturen och mina kvarter. Sen är jag väldigt tacksam återigen för min fina arbetskollega som är FANTASTISK. Faktiskt!! Där kan jag känna som Shia, shit vilken underbar människa med precis samma syn på livet som jag. Och så självklar❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
7/9/14, 11:45 PM
#200

Tack för en vacker kväll…Närhet. Frid. Kärlek. Behöver bara öppna mina sinnen och njuta. Så skönt att kunna njuta igen. Tack tack tack ❤️

[::Vera::]
7/10/14, 3:11 AM
#201

… Det här är platsen där jag för 25år sedan började "meditera". Visste då inte att det var det som jag gjorde. Jag bara "var" och försvann i allt det vackra. Nu vet jag varför jag älskade de stunderna.

Otroulig
7/10/14, 6:56 AM
#202

Men Liv vilket vackert foto! Som en tavla. Den skulle jag ta och köra upp på canvas om jag var du.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
7/10/14, 6:35 PM
#203

Skulle vara tacksam för Insider :)


[::Vera::]
7/10/14, 7:36 PM
#204

#202 Otroulig, önskar du hade fått sitta på bryggan och uppleva det! :) Naturen går inte att fånga så bra på bild…Speciellt inte med telefonkamera. Ska börja fota mer med min riktiga, så kanske det kan bli en ok tavla.

Theleonora
7/10/14, 8:23 PM
#205

Tack MissI!!


MissInAction
7/10/14, 11:06 PM
#206

Alltså jag tycker ju att den där bilden är underbar som den är. Vissa bilder blir otroligt bra med mobilkamera modell "sämre"… de får liksom ett annat djup och en annan stämning som man inte kan få med ordentlig skärpa 🙂

Vassego Theleonora 😃♥

I  kväll är jag tacksam för att jag har klarat den här dagen jäkligt bra! Var mycket ångest på morgonen och förmiddan, mycket neggo-tankar men jag har fokuserat mer på mig.. mig och mig.. och gjort en factory reset på telefonen så jag har haft att göra hela kvällen med att ta hem alla appar, fixa inställningar och inloggningar och allt precis som jag vill ha det 😃🥳🤓

Är så tacksam för sommaren!!! Älskar sommar! ❤️☀️🌈😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
7/11/14, 12:34 AM
#207

Såååååå tacksam för mitt band till min son som känns starkare nu.

[Kathja]1
7/11/14, 8:58 AM
#208

Jag är tacksam över livet, över frihet att följa mitt flöde, solen och min fina man och våra underbara samtal.

szirius
7/11/14, 5:41 PM
#209

vilken otroligt vacker bild Liv!😍

Annons:
MissInAction
7/11/14, 8:22 PM
#210

Jag är så obeskrivligt tacksam.. så otroligt och innerligt tacksam för att jag vann resan till Tallinn!!! Som jag hade längtat och fantiserat och känt och upplevt Tallinn med alla sinnen och så kom resan - och jag fick känna hur det kändes att komma hem, och att vistas i underbara miljöer och träffa vackra och vänliga människor och uppleva estnisk kultur och tradition och…. förälska mig i staden och i landet! TACK!!! ❤️❤️❤️

Jag är så tacksam för sommaren!! Älskar sol och ljus och värme och grönska och frisk luft och vackra moln och underbara solnedgångar och vackra nyfikna djur och sommarbetande hästar och badutflykter och grillningar och utomhusfester och picknickar och glass i solen och läsa en bok i skuggan i parken och äta jordgubbar och gå på utomhuskonserter och cykla och promenera och ligga i gräset och meditera utomhus och hänga tvätt utomhus och åka båt och promenera i regnet och känna vattendropparna mot min hud och njuta av ljumma sommarkvällar på balkongen och dricka vin i solnedgången och bara njuuuuuuta!! ❤️☀️🌈🌊🌺🍸🤗❤️

Jag är så oerhört tacksam för att Mohammed kom in i mitt liv eftersom han vände upp och ner på hela min värld och han gav ordet love en innebörd och hjälpte mig att skifta perspektiv på kärlek och på så många värderingar som jag har kring olika saker. Tack Mo! ♥

Jag är så otroligt tacksam för att Marko kommit in i mitt liv eftersom han redan från början var så lätt att prata med, jag kunde prata med honom om allt och allt kändes naturligt - och han kändes väldigt snart som en riktigt god vän. Och jag har insett att även han är en av mina hittills viktigaste lärare, jag kan inte säga vart vår relation utvecklas men jag är så tacksam för att jag har fått träffa honom och jag älskar den människan så oerhört mycket! TACK för att du finns ❤️

Jag är djupt tacksam för min kropp med alla dess organ och celler som fungerar 24/7 utan att jag behöver tänka på det. Tänk att kunna andas frisk luft, att kunna dofta på nybakta bullar eller färska jordgubbar eller personen man är kär i… att kunna njuta av all underbar mat och dryck, att kunna njuta av rörelse och promenad och kroppskontakt och att slumra i soffan.. att kunna lyssna på favoritmusiken och på den älskades röst… att kunna se detaljerna i favoritmöblerna, höstlövens färgskiftningar och vägen framåt och sin älskades leende… åh vad jag är tacksam för och älskar min kropp! Tack!! ❤️

Jag är så tacksam för mitt hemma, med min fina och ljusa lägenhet och min stora och fina balkong, en våning upp så att jag fortfarande ser gräsmattor och träd och lekande barn ❤️☀️

Åh det är så mycket som jag är tacksam för men istället för att skriva hela kvällen så avslutar jag här med tacksamhet för detta liv, som är en ovärderlig chans att njuta och upptäcka och uppleva och expandera, att utmana och utvecklas och förstå och förmedla och uppskatta och att älska! TACK! ❤️❤️❤️HjärtaHjärtaHjärta


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
7/11/14, 8:36 PM
#211

MISSI😍 underbar läsning, jag hummar o håller med i så mkt🤗

Theleonora
7/11/14, 8:43 PM
#212

Wow Miss! Så fint skrivet! Jag är tacksam för livet! För allt!!


Otroulig
7/11/14, 11:38 PM
#213

Shit Miss!! Vilken fantastiskt boost !! Bra tjejen :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
7/11/14, 11:51 PM
#214

MissI, tänk vad härligt att det finns så mycket att njuta av! Go for it! 🤗

[::Vera::]
7/11/14, 11:59 PM
#215

#209 Szirius, önskar att du med hade fått vara med på bryggan och uppleva den kvällen! …Den var magisk… Ja vi alla här hade nog fått plats därute om vi band ihop oss med snöre eller nåt för att inte dratta i! Vilken energi vi hade skapat 😃

MissInAction
7/12/14, 1:45 AM
#216

Åååh ja… alla vi på en fin härlig brygga… eller strand… tillsammans 🤗❤️☀️🍸🌺

Jag har bara slappat ikväll… läst och skrivit här och på facebook och sen spelat en counterstrike-match med vänner… roooooligt!! Så har mått så bra 😎❤️

Mia iFokus 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
7/12/14, 10:22 PM
#217

Wow Missi!

Ja vilken idé Liv!

Älvan
7/13/14, 4:36 PM
#218

Liv Jag vill gärna bindas ihop med er alla och med rep! ;) Jag är tacksam för all kärlek jag får ta emot och ge! Jag är helt otroligt tacksam för utekväll med dans med en vän. När jag dansade flödade kärlek och livslust otroligt starkt genom kroppen. Från moder jord och fadern! Den energin möttes i hjärtat och fullkomligt exploderade och kändes som fyrverkerier som spreds på hela dansgolvet från mitt bröst. Jag visualiserade en utslagen lotusblomma rakt ut från bröstet och hela jag :) Tror ni jag drog till mig många intresserade män? ;) jajjamen. Jag kände mig otroligt vacker vilket flera upprepade gång på gång! Kan ni tänka er?

[::Vera::]
7/13/14, 5:10 PM
#219

Haha Älvan, vilken grymt härlig kväll du fick!! Jag förstår känslan 🙂😃

Kanske just det som jag saknar lite just nu… Dans öppnar flödet i mig…hmm

Otroulig
7/13/14, 5:12 PM
#220

Det kan jag absolut tänka mig 🥳❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
7/13/14, 5:54 PM
#221

Jaaa!! 😃🤗🤗❤️🥳

Theleonora
7/13/14, 7:47 PM
#222

Tack för livet!!!!! ❤️


szirius
7/13/14, 8:53 PM
#223

Jaaaaa Älvan det kan jag tänka mig! Kom också in i nån magisk energi igårkväll! Dans är befriande, på alla plan!!!🤗🎈

Annons:
Theleonora
7/15/14, 12:17 AM
#224

Men åååhhh så jättemånga tack för den underbaraste insikten! Tack tack tack tack!!! Åhh livet!!!


Otroulig
7/15/14, 7:18 AM
#225

Tack för att datorn efter att ha blivit överröst av kärlek nu fungerar!  ( Tack Linn för tipset❤️)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
7/16/14, 1:39 PM
#226

Nähä!! Wow så kul Otrouligt! Det är både typ logiskt och på nåt sätt helt faschinerande att det faktiskt funkar, kul att höra att det funkade för dig med!!

gardit
7/16/14, 7:24 PM
#227

Jag är så tacksam över den vänskap som växer fram mellan mig och en ny bekantskap Han får mig att öppna upp som ingen annan, han ser och talar om de där jobbiga sanningarna som jag mycket väl känner till men valt att blunda för.

För det är dags att rensa ut energitjuvar och skaffa mer egentid!🌊☀️

[::Vera::]
7/16/14, 7:46 PM
#228

Tack för drömmarna som jag nu kan minnas när jag vaknar. Tack för underbara syskonbarn och systrar som får mig att skratta, leka och älska. Tack för frihet. Tack för att jag är jag. Jag är.

[::Vera::]
7/17/14, 10:48 PM
#229

Meningsfullt sammanträffande igen :) Det flyter bra, helt otroligt bra. En nära vän från förr och bl a en inbjudan om häng vid havet vid staden där jag tror att jag snart kommer att bo. Allt det som händer nu känns helt rätt och som en viktig del i mitt nya liv. Jag verkligen känner att jag är precis där jag ska vara. Är så tacksam. Tack Gud, änglar och alla fina själar. :)

Otroulig
7/17/14, 11:12 PM
#230

Härligt att läsa Liv, tummen upp till dig❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
7/19/14, 6:09 PM
#231

Åh vilken bra dag❤️🌊 TACK.

Be och du ska få, igår önskade jag att jag skulle få energi och YES jag har tvättat, dammsugit, skurat badrummet, torkat golv. Jag har svettats, druckit vatten, kissat, dammtorkat, skurat väggar, svettats, druckit vatten och kissat. Körde Plejad omprogrammeringen också - så en liten meditation kom med.

TACK! känner mig så harmonisk och lycklig nu.  

Straxt in till bästa grannarna för att få mat och umgås.  TACK för det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
7/20/14, 1:56 AM
#232

Tack Gud! Tack liv! Tack jag! Tack allt!

szirius
7/20/14, 12:35 PM
#233

Hoppar in här och utbrister ett stort TACK till er alla härinne!!!❤️❤️❤️ Jag uppskattar er alla sååå mkt, var och en, alla som skriver och finns och delar. Sånt underbart forum så man blir ju glad ända in i själsroten🌈 FINA FINA människor!😍

[Kathja]1
7/20/14, 1:21 PM
#234

Tack själv! ♡ Jag är så tacksam över den tydlighet som visar sig nu. Hur det verkligen inte går att blunda för hur magiskt livet är och att det förändras direkt då vi vibbar upp till kärlek, tillit och överflöd. ♡♡♡

gardit
7/21/14, 3:45 PM
#235

Tack, jag har fått livlusten tillbaka. Jag vet ju att allt löser sig om man bara har tillit och tålamod. Tack för vackert väder Tack för semestern Tack för underbaraste vänner Tack för att vi får bo på en helt underbar plats Ha en skön dag, alla ni som läser detta

[::Vera::]
7/29/14, 1:05 AM
#236

Tack min själ för tydlig vägledning och för att jag nu väljer tankar som leder till kärleksfulla upplevelser, som leder till känslan att jag är den jag vill vara. Tack för glädje, gemenskap och inspiration som jag fick i helgen! :) Tack Gud för att livet är gott för mig och alla och allt!

satsuke
7/29/14, 3:30 PM
#237

Känner mig så tacksam idag, över allt. Underbar känsla.  Att få leva i denna underbara världen, att få vara den jag är på gott och ont…få lära mig det jag lär mig av varje dag…även det på gott och ont. Tacksam över att jag gjort bra (små)  val de senaste dagarna.

Tacksam som alltid över denna sidan, även om jag varit borta från den i princip hela sommaren!

☀️

Annons:
Älvan
7/29/14, 11:44 PM
#238

Tack för min sinnesro trots att det drar omkring lite känslomässig åska runt mig. Vem bryr sig? Jag låter det inte fastna. Som ett par gruskorn i skon. Inte jätteskönt, men inte hela världen. Snart skakar jag ut gruset ur skon! Tack för att jag hittat detta fokus att inte hetsa upp mig för småsaker. Att jag faktiskt kan känna compassion för dem som tycker jag är deras fiende och som använder mig som projektionsplank. Måste vara jobbigt för dem eftersom de inte accepterar sina skuggsidor. Jag accepterar hela mig själv. Jag accepterar även det faktum att jag valt att dessa personer fått komma in i mitt liv och lära mig saker om mig. Jag tackar dem och jag känner att jag alldeles snart har lärt mig min läxa om narcissister. Tack livet för att allt är som det ska!

[Kathja]1
7/30/14, 6:48 AM
#239

Oooohhhiiii för att vakna på high flying disc! Tacksamhet ~ Frihet ~ Kärlek ~ Tillit ♡♡♡♡♡♡♡

Theleonora
8/6/14, 12:24 PM
#240

TACK GODE GUD; UNIVERSUM; JA ALLT!!!! Är så oändligt tacksam, ett projekt som har känt så himla upstreams på jobbet har lagts ner. Jag är så oändligt tacksam för att projektet lagts ner. Det har jag varit lite stressad över under min semester och hur det ska gå när jag är tillbaka på jobbet, speciellt nu med tanke på rådande situationer!! TACK TACK TACK!!!! Kan inte säga nog hur tacksam jag är.


[::Vera::]
8/7/14, 1:27 AM
#241

Vill säga tack till er här inne igen… och igen och igen och om igen. Ni är så grymt fina och goa hela gänget! ❤️

Vill säga tack för följande nyliga upplevelse som har löst upp känslor som jag blev medveten om i vår och som blockerade flödet massor…

Jag har sedan i våras velat besöka den kyrkan/församlingen där man flitigt försökte "bota" min homosexualitet för ca 20 år sedan. Det lyckades uppenbart inte så bra 😉. Toka 😃. Jag fick nog efter ett antal år och svor på att aldrig någonsin mer sätta min fot i en kyrka, den kyrkan eller bo i den här stan där jag bor just nu. Istället för att ta livet av mig så gjorde jag slut med min fina flickvän och drog.

Jag körde förbi just den kyrkan för ett par veckor sedan och såg att det strax skulle vara en kristen konsert, så jag gick in. Orkade inte vänta längre på att mitt motstånd skulle försvinna. Och det här mina vänner var meningen skulle hända mig här och nu..

Bara efter en kort stund i kyrkan så började körledaren berätta en historia och som slutkläm så skämtade han grovt om homosexualitet. Det var säkert menat att bara vara jättekul men budskapet var tydligt - Att man bör skämmas om man är gay, att det är smutsigt och fel. Alla skrattade och applåderade. Skratten ekade högt i mitt huvud och det kändes som att jag fick ett hårt slag i magen. Min första impuls var att försöka försvinna genom golvet, nästa impuls var att be honom dra åt helvete, nästa var att springa därifrån…

MEN jag reagerade mycket snabbt. Inom ett par sekunder så visualiserade jag skammen som att den var en vind som kom ut från hans mun och emot mig. Jag visualiserade en vit osynlighetsmantel, och jag såg känslan passera genom mig som om jag var genomskinlig. Känslan försvann ut genom väggen.

Jag såg på honom och häftigt nog så fick vi ögonkontakt en lång stund. Jag log och kände kärlek och medkänsla för hans oförståndiga skämt. Han log tillbaka (Han tyckte kanske jag var fin 😉). Det bara flödade kärlek och förlåtelse ur mitt hjärta! Kändes i hela min kropp. Sen satte de igång med musiken.

Ja, jag har min kyrka i mitt hjärta! Det är sant! Jag vet att Gud aldrig skulle förlöjliga mig eller förminska mig, och därför ska jag inte göra det mot mig själv mer heller. Uppmärksammade också att jag inte känner skam, misslyckande eller ovärdighet längre. Det är känslor från förr. Har lyssnat massor på "Imagine me". Älvan, Kathja, tack!! Det är sant…It´s gone. Jag är hel, jag är älskad och allt som finns är nu. Känner mig så glad och lätt!

Jag stannade kvar i kyrkan och njöt av musiken. Men jag känner inte att jag har något behov av att vara i kyrkor eller av gemenskapen där. Jag mediterar gärna på en brygga i solnedgången, eller "pratar" med Gud i en hästhage eller i kajaken, på en gata i stan eller t o m på dass. Gud finns ju alltid närvarande i alla människor och i allt. 

Jag ser nu de fina blommorna, känner doften och tänker… LIVET ÄR FASCINERANDE, OÄNDLIGT, MÄKTIGT, MÄRKLIGT, VACKERT OCH UNDERBART! 🙂

Tack Liv för att jag har hittat mig igen, funnit Liv, funnit liv! Tack Gud och tack ni fina här och allt! Puss och kram 😃

[::Vera::]
8/7/14, 1:59 AM
#242

Szirius, tack för boktipset!.. Jon Kabat-Zinn, vart du än går är du där. Den har hjälpt mig. 🤗

SHIAWASE
8/7/14, 2:09 AM
#243

Oj Liv!!!!! Snacka om rysningar i hela mig när jag läste ditt inlägg!!!!

WOW,,, vad underbart!!!!!! fantastiskt

All kärlek som finns till dig!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/7/14, 2:17 AM
#244

Åh vad jag är glad för din skull Liv!! 🤗❤️☀️🥳
Så häftigt och härligt att läsa såna här historier och jag vet hur stort det är!! Så YES på det!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
8/7/14, 7:55 AM
#245

Wow Liv! Det känns som att jag var där i kyrkan med dig! Skammen! Jag kan se hur den blåste bort som en vind! Jag ser kärleken Liv som flödade genom dig Liv! Liv du fattar att du i exakt den stunden flödade all Guds förlåtelse/kärlek/compassion för dig Liv och för körledaren. Ni är båda lika kära för Gud och då fick även körledaren tillgång till Guds innersta väsen. Förstår du vilken skam den brände bort hos denna person? Herregud vad mäktigt! En tidsknut löstes upp och ditt förflutna har ändrats i grunden då du faktiskt bokstavligen skrivit om det vi kallar "dåtiden" som du nu upplevt inte är dåtid alls! I nutiden har vi tillgång till allt som funnits och kommer finnas! Denna berättelse har redan på morgonen satt guldkant på min dag. Tänk nu har du också upplevt och kunnat ädra på historien. Liv du är så stark och vacker! Jag är så glad att jag funnit dig min vän! All kärlek!

[Kathja]1
8/7/14, 8:46 AM
#246

Vackra fina Liv, tänk vad de missar som inte vågar se, och lära känna, dig. ♡♡♡

szirius
8/7/14, 11:26 AM
#247

Liv, jag blir såååå berörd av ditt inlägg, tårar trillar, vilken förlösning, vackra människa, vilket mod och vilken kärlek ❤️ (skulle nästan kopieras till en egen tråd, om homosexualitet, så att fler hittar den som googlar…)

Ja, tänk vad de missar, de som inte ser dig✨

Vi ser dig🤗 och du är helt makalös!

(Vad kul att boken varit till hjälp också🙂)

Otroulig
8/7/14, 12:14 PM
#248

Åh så fantastiskt, det rös i hela kroppen❤️❤️❤️ Vilken kärlek och kraft du har i dig ( det har vi ju alla , men du har verkligen kontakt med den) Power Liv Power!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

satsuke
8/7/14, 12:25 PM
#249

OJ ja det var en fantastisk läsning! Helt underbart bara att få höra!

[::Vera::]
8/7/14, 3:32 PM
#250

Jag blir väldigt generad av det ni skriver ❤️… Ni ger mig kraften, förstår ni väl 🙂, och jag är så otroligt glad för att ni har så tillåtande personligheter, generösa och utan avundsjuka. Ni är så unikt vackra att jag blir tårögd här.

Men jag har ju ändå kvar en del mindre rädslor och andra hang ups. Skillnaden nu är att jag är medveten, accepterar och är inte rädd för dem…. Jag tror att även de väldigt snart kommer att lösas upp i vindarna.

linnease
8/7/14, 7:05 PM
#251

❤️❤️❤️❤️🤗

Shit ja, vem har inte det.. 🤦‍♂️ eller STORA.. men snart är det mycket färre för mig tror jag.  Anar ljuset i tunneln ❤️✨☀️

Annons:
szirius
8/8/14, 12:22 AM
#252

# 250 jag säger som Linn - vem fasiken har inte  hangups och rädslor?😂, bara det att vi inte ältar o fokar för mkt på dem härinne ( fast GAAAH vad jag gjort det senaste dagarna, så inte ens det var sant!😛)

Vi är ALLT tjejer, glöm inte det! Vaddå ana ljuset i tunneln , du är ju ljuset Linn! Och tunneln! Och mörkret för att ljuset ska synas. ALLT.

[::Vera::]
8/8/14, 10:01 AM
#253

Oj vad det händer saker i mig!! Jag förstår ju nu idag vilken av mina rädslor som försvann i vinden igår. Jag skrev ju t o m här att jag trodde att de skulle lösas upp ganska snart. ..men så snabbt ??? Försöker känna efter nu men inte ett spår kvar, inte en enda olustkänsla för just det. TACK! Szirius, jag förstod ju det för ett tag sedan. Trodde länge att alla ni var helt utan hangups här. Förstår lite mer nu, även om jag fortfarande faktiskt känner mig väldigt ny i tankesättet loa osv. Som Bambi på hal is ibland. :)

[Kathja]1
8/8/14, 10:12 AM
#254

Hang up fria!?! Du är rolig du Liv! ;-) Skillnaden är nog mest att med tiden så lär man sig att inte snacka så mycket om dem eftersom de bara får näring av det och då hänger de sig gärna kvar. Bättre att tala om det som får en att må bra. ♡

[::Vera::]
8/8/14, 10:47 AM
#255

Kathja Ja det är lite svårt att veta så här på nätet, när man bara ser väldigt mycket av en enda sida hos en person. Jag har ju alltid trott att det kan vara möjligt att bli av med varenda rädsla, och det är kanske lite lustigt knäppt ;)… men jag tror faktiskt på det :)

[Kathja]1
8/8/14, 10:58 AM
#256

Det kan man självklart, men det tar sin lilla tid. Och de flesta av oss som är aktiva här inne har haft det knöligt under uppväxten och och en bra bit av livet och då blir det en del blockeringar att lösa upp. Om du går tillbaka sådär två år bland inläggen så ska du se alla våra turer. ;-)

[::Vera::]
8/8/14, 11:33 AM
#257

Kathja Ja jag har förstått efterhand var några av er kommer ifrån och har varit med om, men det har varit oerhört mycket fokus på mig själv några månader. Jag har låtit det vara så även fast det ofta känns väldigt egotrippat. Väldigt!Visste att det måste vara så eftersom jag hade försvunnit helt och hållet. Jag har alltså knappt läst några gamla inlägg. Och egentligen Kathja, så tycker jag att det är bra eftersom allt som finns är nuet :)… Men visst behöver man till viss del ibland veta bakgrund om varandra för att lättare förstå och vara vän.

Theleonora
8/8/14, 12:07 PM
#258

#256 av: Kathja Jaaa, tack Kathja för påminnelsen om hur lång jag/vi har kommit 🌺


Annons:
[Kathja]1
8/8/14, 12:58 PM
#259

Visst har vi Tea!!! ♡♡♡ Och Liv vi SKA vara egon, kärleksfulla egon. ♡♡♡

Älvan
8/9/14, 9:41 PM
#260

När motståndet till min skugga släppte tack vare obehaglig upplevelse på inneställe. Omslöt min skugga och låter andra vara ifred och skapa sina egna verkligheter utan mitt fördömande. Hände något! Motstånd är väck! Dejtade min första LoA man! Han är helt naturlig LOA och har inte namn för sitt skapande men säger själv att han lever i flow. Han är superintressant, snygg, smart och helt annorlunda mot män jag mött tidigare. :) Jag har då hamnat i en hög vibb är det ju bekräftelse på. Han sa efteråt att han gärna träffas igen! :) Tack jagsjälv som skapar så bra! :) tack universum, källan och Gud. Tack fina människor på sajten. Fatta; detta är stort! En liten hälsning till Otroulig. Han kom via dejtinsajt! ;) hahahaaa (lite får man väl retas!)

Otroulig
8/9/14, 10:43 PM
#261

" gubbe som räcker ut tungan" Haha Älvan, härligt för dig:) Har insett lite mer varför jag inte gillar " dejting" alla är vi olika.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
8/9/14, 11:09 PM
#262

Älvan

Yes!!!! 🙂Det är helt fantastisk! DU är fantastisk fina människa.❤️Jag blir så lycklig av att läsa det här!! Jag fattar hur stort det är! Jag har sett hur du skiftar vibb och hur du strålar starkare och starkare hela tiden. Fortsätt starkare, högre! Det finns inga hinder bara möjligheter 🙂🌺🌺🌺

Älvan
8/10/14, 12:16 AM
#263

Tack fina Liv o Otroulig! :)

szirius
8/10/14, 4:41 PM
#264

Älvan så härligt😍

Jag tittar in för att säga TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK

[Kathja]1
8/11/14, 3:07 PM
#265

Dags för en ny tråd. 👍

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: