Annons:
Etikettdrömmar-och-insikter
Läst 1135 ggr
Krissegy
2014-04-04 09:43

En Dröm om LoA

Hej alla!

Jag hade en väldigt intressant dröm som faktiskt handlade om LoA. Jag var utomhus o funderade på varför min ekonomi inte va så bra som jag önskade, och då kollade en kompis till mig ut från ett hus och ropade. Jag vet, ta en katalog o kolla igenom den. Hitta de du vill ha, och fokusera på det.

Och jag svarade, du menar med tankar. Hon nickade o då sa jag, ja för tankar har vibrationer. Och hon nickade o skrattade o ja haha va lycklig att jag förstod.

En riktigt bra dröm, väldigt inspirerande!

Min fråga: Betydde drömmen något speciellt?

Kram

What we think, We become

Annons:
Theleonora
2014-04-04 09:48
#1

Hm, jag skulle säga att drömmen betyder att synintryck ska fokusera på brist (dvs det du inte har) istället tänka på det du vill ha, känna det och sen släppa det till universums postorder att ta hand om! Och ha tillit!! Din kompis representerar en del av dig!


[Kathja]1
2014-04-04 10:45
#2

Låter som att du ska dagdrömma lite mer bara. Härlig dröm!!! 👍

Otroulig
2014-04-04 19:02
#3

Perfekt dröm,  din kompis som är en del av dig - fattar det här och vill visa dig att du ska gå den här vägen. Jag har också fått en del drömmar med just budskap om att vi kan skapa så otroligt mycket med våra vibrationer.

Vibba på Krissegy! 🥳 Dagdröm mer om det du VILL ha!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Krissegy
2014-04-05 09:46
#4

Hej alla! 

Tack för era svar! Gud vad underbart, nu fattar jag drömmen xD Så min kompis var en del av mig som ville "informera" mig. Vad underbart att universum o allt fungerar på ett sånt fulländat o perfekt sätt!

Era svar gjorde min dag, jag har flow idag xDTack hörrni!

Kram

What we think, We become

Upp till toppen
Annons: