Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 524 ggr
catchpassion
3/26/14, 8:55 PM

Samlade Boktips från oss här inne!

Vore de inte bra med en samlad tråd med Boktips vi läser väl en hel del vi som är här inne misstänker jag. Jag har läst The Secret Tänk rätt bli framgångsrik av Napoleon Hill och Onley one way Up av Patti M Zlatan boken tycker jag mycket om och jag ser en röd tråd i LoA fast han inte alls skriver om det. Men fyll nu på med inspirerande böcker som vi oxså kan få läsa.

Kram
CatchPassion

Annons:
Otroulig
3/26/14, 9:13 PM
#1

Har letat efter trådar - vet ju att vi haft flera om bok tips. Men hittade inte den jag tänkte på. Puttade en annan. 

Jag har faktiskt inte läst så mycket om just specifikt LOA - men det ingår ofta som en ingrediens.

För mig handlar LOA om mycket mer än att dra till sig grejer, bli framgångsrik osv. Det handlar mycket om att må bra - ändra livs åskådning. 

Så mina favvosar är:

Samtal med Gud böckerna av Neale Donald Walsh 

Rhonda Byrnes

Byron Katie

Mia Törnblom

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

catchpassion
3/27/14, 6:57 AM
#2

Absolut Otroulig! Håller med dig fullständigt i allt du skriver. te.x Zlatan och Pattie M som jag läst handlar inte om LoA men jag ser en röd tråd i dem iallfall. Jag har oxså sökt utan att hitta något i banken här på forumets så tack för (putten) av tråden. Må bra böcker finns det gott om gäller att hitta dom som talar till en. :D

Kram
CatchPassion

[Kathja]1
3/27/14, 8:54 AM
#3

Funderade lite på vad jag har läst inom detta och kom fram till att det inte är så fasligt mycket faktiskt! Men jag älskar Neal Donald Walsh "Samtal med Gud" böcker och även Abraham Hicks.

ollivoll
3/27/14, 7:39 PM
#4

Har lyssnat på en ljudbok som jag fullkomligt älskade:) kanske inte så mycke LOA men finns ändå budskap som man lätt kan associera med LOA. Kajsa ingemanssons bok:Den magiska gnistan. Ren slump ( eller INTE) att jag valde just den boken att lyssna på efter att jag bestämde mig för att slopa Tv:n:)) Ger mycke bra feelgood känsla och kan varmt rekommendera den:)

catchpassion
3/28/14, 7:08 AM
#5

Meeen Ollivoll!!! Detta är otroligt?! Igår blev jag tipsad om den för andra gången med orden Duuu om någon måste bara läsa den! … Ska beställa den när jag läst klart den bok ja läser idag. Tack

Kram
CatchPassion

delfinen1
3/31/14, 1:38 AM
#6

Älskar samtal med gud boken.! :D

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Annons:
Upp till toppen
Annons: