Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1310 ggr
linnease
2014-03-25 14:19

30 days of ✫Happy✫

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kom på i morse att jag gjort allting baklänges på sistone. Försökt fixa saker så jag kan vara glad SEN.. Men grejen är ju att vara glad NU, så fixar sig dessutom allting 🤗☀️❤️🎂🌈🌺🌊☀️

Så, nu kör jag på 30 days of Happy✫  🤗🤗🤗 
(Tänker och pratar på engelska lika mycket som på svenska, så det blev så.. :) )

Bara happy for no reason! Fatta vilket moment man kan skapa med det som fokus i 30 dagar! Och hur verkligheten runtomkring kommer att reflektera det tillbaka till mig! Tänkte dela här, hur det går och saker och ting som dyker upp. Första idén var att göra en lapp att sätta upp på kylskåpet för att påminna mig.. och pappret jag fick tag i hade 31 dagar längst upp på sidan förtryckt, bara att kryssa av, cool 🤗

Annons:
szirius
2014-03-25 15:13
#1

haha, YES Linn!🥳 Du som brukar vara vår chill-expert, så bra att du hittat tillbaks till DITT då😍

Vet inte huuur många gånger jag påbörjat den där övningen…😇, 30 dagar  och bara släppa, bara må braaa, som en övning, det låter ju så enkelt🙂…och ifall man lyckas, så har man skapat superdupermomentum ✨……..jag krånglar till det iaf😂

Fast det är en bra grej som påminnelse!👍

Ganska vanlig tankefälla " fixa först, njuta sen…" när det är NU NU NU hela tiden som gäller👍!

Njuta hela tiden, oavsett om man fixar eller vilar eller vad man än gör🤗

Det blir kul att följa dig!☀️

[Kathja]1
2014-03-25 17:24
#2

Nice! Bra förslag om man behöver lite struktur. Att vara LYCKLIG och GLAD utan egentligen anledning är så nice. Fram för mer HAPPY HAPPY HAPPY just because. 👍

linnease
2014-03-25 19:49
#3

Haha eller hur Szirius.. Hm just nu är jag extremt motiverad i alla fall.. vill inte må som jag mått på sistone nå längre. Gått ganska så bra idag hittills, blir spännande att se imorgon!

Otroulig
2014-03-25 20:21
#4

Heja dig Linn  🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-03-25 20:24
#5

Jaaa heja heja! Toppen Linn, det är ju precis så ju 😃❤️☀️

Har dessutom sett flera bilder med text kring just det här på FB de senaste dagarna. När man är happy "utan någon anledning" så kan inte anledningen tas ifrån en. Och att barn ofta är glada och i nuet, just för att de inte har det där "dokumentet" i sitt huvud - allt som kan gå fel
Och en annan om orsaker till happiness. När vi är i den känslan, vad spelar det för roll vilken som är orsaken till vår glädje och lycka? Egentligen ingen alls, eller hur? 😍

Tror bestämt att jag också ska ha 30 days of happy! Blir kul att se vad du hittar på under den här månaden ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-03-25 20:30
#6

Jag fick höra Szirius favvo låt " Happy" 2 gånger på vägen hem idag 🙂 apropå Happy alltså!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
2014-03-25 21:52
#7

Lyssnade på Happy i morse! 🤗 Och första meddelandet jag läste på whatsapp när jag slog på telefonen efter att ha tänkt på happy i sängen, stod det "happy" i, så cool (personen i fråga brukar sällan använda just det ordet annars, han hade skickat det precis när jag låg och klurade på happy!)

När man är happy "utan någon anledning" så kan inte anledningen tas ifrån en. Och att barn ofta är glada och i nuet, just för att de inte har det där "dokumentet" i sitt huvud - allt som kan gå fel. 

Så sant! Och så sant!

linnease
2014-03-25 23:22
#8

Ha! Jag tror minsann att resultatet av första dagen på mina 30 days of Happy är en massa släpp på en himla massa rädslor och stress som kommit upp på sistone. Dels bra input i hemliga tråden här, dels dök det upp en jättetypisk stressituation precis nyss som visade mig massa saker samtidigt som jag chattade om det med Thea och fick superbra input av henne! Tack, tack, tack! ❤️❤️❤️

Nu är det sängen 🌛 och sedan stallet imorrn bitti ❤️

linnease
2014-03-26 18:52
#9

Oh, sov läääääänge idag, och tog mig en stund att hitta happy igen… men den här fick mig dit, aaahahahahaha! 😃 Kom in i den efter en stund 😛

Theleonora
2014-03-26 19:27
#10

❤️❤️❤️


Otroulig
2014-03-26 20:11
#11

Hahaha Linn - värsta Monthy Phyton stuket!!!😂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-03-26 20:36
#12

Har ni sett den här? 😃

szirius
2014-03-26 20:43
#13

Haha, alla som har husdjur tycker den här är kul tror jag😉

Annons:
Otroulig
2014-03-26 20:45
#14

JAA den är rolig!! Fast katterna är väl inte helt sams 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-03-26 20:46
#15

del 2

Otroulig
2014-03-26 20:49
#16

Hahaha!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-03-27 12:03
#17

Hade sett dom, men ja, roliga!! 🤗

linnease
2014-03-28 16:34
#18

Fortsätter foka på Happy så mycket jag kan, och bara flyter med däremellan.. Händer galna grejor i omgivningen här just nu, passar bra för att processa lite gamla rädslor jag haft.

Annars är det mycket mest, mmm, skönt just nu ❤️

Otroulig
2014-03-28 16:47
#19

🤗 Linn. 

Ibland ska saker passera bara. Det är bra tror jag att göra som du, inte lägga fokus på dom. 

Heja dig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-03-28 16:58
#20

Tack Otroulig 🤗

Annons:
szirius
2014-03-28 18:29
#21

Ja, jag har väntat nyfiket på uppdatering🙂 Mmmm, skönt låter nice. Det har varit några rejäla  "healingdagar" för flera av oss, som Rore så klokt kallade det😉- genom och uuut🌊🤗

Själv har jag idag lyckats komma in i ett flöde av känslan av rikedom, hahaaa, ännu icke existerande så att jag kan smell/taste/touch men njuter av känslan! 🥳❤️🤗🎁🍸🌺

Jag kom på att jag tror att jag lägger "happy" på nån väldigt hög, hög ribba och därför känns lite motströms🤔, men bara jag bytte till 30 days of ALLOWING🌈 så var jag med på banan igen🙂

Jag har haft på "Heidi" i bakgrunden nu när jag lagat mat, en favvofilm ( tecknad)  sen jag var liten, sååå mkt LoA i den. Hon får allas hjärtan att smälta och öppna upp genom sin genuina livsglädje. Snacka om att bli inspirerad! Rekommenderar den🙂

linnease
2014-03-28 19:54
#22

Jaaa, jag växlar mellan happy och allowing tror jag.. Bara flyta med, och sikta på happy när jag kan. Inte liksom over the top extremglad, men bara glad o nöjd. Gilla små grejor här och där! Och stora grejor med :)

Men så skön känsla att bara vara rent GLAD liksom, utan motstånd.. underbar 🤗❤️

Åh, det kanske är vad jag har haft med, healingdagar.. Resultatet känns så!

linnease
2014-03-28 23:12
#23

Ha! Nu gjorde jag det igen idag, mest hela dan, tänkte att jag måste FIXA nåt! Var en ganska extrem situation i natt väldigt nära, i huset här.. och tänkte jag måste FIXA för att känna mig trygg igen, mina prylar och min fysiska säkerhet.. MEN såklart ska jag bara fokusera på GLAD nu med, då kommer ju bara saker som matchar glad komma till mig och de andra faller bort mer och mer ❤️

[Kathja]1
2014-03-29 09:23
#24

Bra Linn! Inte fixa, bara vara. Tänk att det ska vara så svårt!!! 🤪

Theleonora
2014-03-29 12:02
#25

Linn ❤️ “Don’t seek, don’t search, don’t ask, don’t knock, don’t demand – relax. If you relax, it comes. If you relax, it is there. If you relax, you start vibrating with it.” ~Osho


linnease
2014-03-29 12:24
#26

Aaaaaaah!!! Så mycket lättare det är när när man är LEDIG och inga saker runtomkring vill ha ens uppmärksamhet!! 🤗🤗🤗☀️☀️☀️

Inget jobb, inga grannar, ingenting på hela helgen, yay, bara HAPPY!!!! 🥳🎂🎂🎈🎈🤗🤗🤗☀️☀️☀️

[Kathja]1
2014-03-29 20:54
#27

Visst är det så! Vore man själv ute i skogen varje dag så vore man happy för jämnan. 😉Det är ju lätt att fatta varför det finns eremiter. 👍 Skönt att du är HAPPY iaf Linn. 👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: