Annons:
Etikettloa-och-relationer
Läst 1583 ggr
dagdrivarn
3/21/14, 3:43 PM

Fundering på manifestering.

Jag har praktiserat LoA ett tag nu, insåg att mitt förhållande gick som det gick pga av att jag själv hamnade i en extremt negativ spiral. Tänkte hela tiden tankar som det här går inte det här kommer aldrig att hålla, på slutet och DET var då allt VÄNT för oss o saker var bättre än någonsin, tre veckor senare var det tvärt slut. :-o

Har efter detta verkligen kämpat då jag vill ha tillbaka DET förhållandet vet att det är lite av tudelat inom LoA detta, en hel del säger ABSOLUT det går utmärkt att manifestera "tillbaka" ett tidigare förhållande, medan andra säger att nej det ska man inte göra. 

Nåväl nu har jag ändå gjort detta men fokuserat till 100% på MIG på att må bra som det är i mig själv att verkligen hitta bort från "avsaknaden av". 

Har väntat och väntat och väntat på att han skall höra av sig, vill börja som vänner och har fokuserat i första hand på att vi åtminstone skall börja ses igen, hans sista ord var just att man vet aldrig vad som händer om man fortsätter umgås. Men har inte på något sätt visat att han kan tänka sig att träffa mig. 

Nåväl jag har övat, slappnat av, manifesterat och visst det går fortfarande upp och ner men upp är mycket, mycket oftare än ner… 

Och flera "småsaker" jag önskat har manifesterats efter bara ett dygns väntan om och om och om igen så jag verkar ju vara på banan.

Men så slutligen till mina frågor har två stycken… 

1. Jag fastnar ofta i konversationer med honom i huvudet, jag kan inte säga att jag känner negativt för dem men heller inte lyckorus, är det något jag bör bryta omedelbart? Eller är de kanske ok? Kanske visualiseringar av vad jag vill det skall bli, observera att inga av dessa handlar på något sätt om klander mot honom, det jag kan känna och tänka i dessa är att jag talar om för honom att jag älskar honom oavsett som den man han är för det GÖR jag, men att jag kan inte på något sätt se att jag förtjänar det avståndstagande han haft. 

2. Sista dagarna har jag manifesterat flera olika saker gällande honom, främst att vi hörs av och börjar umgås… de säger ju att man från universum får infall, hintar osv om vad man bör ta action kring… och att man ofta ignorerar dessa för att de är för subtila så nu funderar jag. Jag har sista tiden börjat tänka på att JAG ska ringa honom istället för att vänta och vänta och vänta som jag förvisso sa att jag skulle göra. Det som idag började hända när jag började tänka på att ringa upp honom och prata med honom är att jag får hela magen full i fjärilar…. det känns INTE negativt utan snarare de där man har när man är nykär, nervositet ihop med pirr, längtan, spänning inför komma skall. Så frågan är, ÄR det signalen att jag ska ringa tror ni?

Har ni orkat läsa ända hit tilldelar jag er en medalj ;-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Annons:
Älvan
3/21/14, 6:51 PM
#1

Jättesvårt med råd. Jag tycker du ska känna om han ger dig positiva eller negativa känslor. Då borde du ledas rätt.

dagdrivarn
3/21/14, 10:33 PM
#2

Jag kände nykärhetspirr så jag kontaktade honom trots att jag var osäker på om det var rätt att jag skulle ta action, jag misstänkte att han aldrig skulle göra det oavsett. Så jag gick på pirret i magen eftersom det i sig kändes positivt och så där spännande, lite nervöst men ändå bra och härligt. Och gissa VAD han sa JA!!!! Imorgon ska vi på utflykt första gången vi ses eller gör något sen han hämtade sina saker och då ville ha inte prata med mig alls. Jag svävar på moln jag är säker på att nu när jag får chansen att bara umgås så kommer vi att hitta något helt nytt om det blir ett kärleksförhållande eller vänskapsförhållande får tiden utvisa.

JAG tänker fortsätta utöva LoA och vara lycklig och sätta mig själv först och fokusera på att vara på min "high flying disc" behöver jag säga att jag är där ikväll, kommer inte att kunna sova för att jag är så uppe i det blå :-) Men fokus för resten av mitt liv kommer att vara positiva tankar och att hitta vägen att lätt ta mig in i vortex igen de gånger jag slinker ut. Imorgon skall min ex sambo få möta en helt ny jag. 

Inte den undflyende, intetsägande, negativa, depressionsdrabbade utan den lyckliga, självsäkra, trygga jag :-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

SHIAWASE
3/22/14, 3:41 AM
#3

Dagdrivarn! Du verkar ju ha hittat rätt så där bara utan vidare!! Så inte mycket till råd. Fortsätt som du gör, kom ihåg att du behöver inte honom för att vara lycklig, han behövs inte för att fylla något hål i ditt liv, för det liv du har skapat är perfekt, alltså precis som det ska vara, och du vet hur du hittar till vortex och high flying disc själv… Sedan kommer ju allt det andra av sig själv. Ha så jätte roligt på utflykten!!! (mina smajlisar har försvunnit för tillfället)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/22/14, 3:55 PM
#4

Bra jobbat Dagdrivarn, du är ju helt på spåret!

Det är så himla lätt att fastna i "avsaknads känslan". Du är på helt rätt väg - fokus på dig! Ha så trevligt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
3/23/14, 1:36 AM
#5

Ooh jag tackar för medaljen! 😃

Halkade in här lite sent, och du verkar redan ha tagit dig en bit påväg!
Hur känns det nu? 🙂

Konversationer i huvudet känner jag så himla väl igen. Sån har jag alltid varit och ibland har det varit samma samma hela tiden. Har blivit bättre dock, man känner när det känns positivt… 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

dagdrivarn
3/24/14, 10:38 PM
#6

Hej igen, ja vad ska jag säga annat än att LoA rocks ;-)

Blev ingen utflykt men väl en fika, en mycket trevlig sådan. Jag gick hem och såg till att roa mig, tog en promenad och gjorde upp med en vän om träff dagen efter. På em kommer ett sms att det var skoj att ses och fråga om vi kan göra om det snart igen. Jag väntade mig typ två veckor eller något men redan igår kom sms med fråga om vi kunde ta en promenad idag. Vilket vi gjorde, första träffen pratade jag om att jag funderat på en weekendresa och skojade lite och sa halvt på skoj, du kanske ska hänga med vilket han sa att njae, nu tog han upp det igen och sa att han funderat o vi kanske skulle åka ihop, samt att han pratat med bonusen om att kanske de skulle umgås med mig i helgen, dvs om jag inte är uppbokad. Fick även följa med och träffa bonusen idag "lycka" och därefter tyckte han att vi kan väl ses fredag efter att han hämtat bonusen och så kan vi väl ta en promenad bara vi två på torsdag. 

Jag är förstummad, men lycklig :-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Annons:
szirius
3/24/14, 11:38 PM
#7

🥳😍

vad betyder " bonusen" ?😇

Otroulig
3/25/14, 2:47 AM
#8

Åh så bra du agerar, precis rätt. Lugnt och fint och jordad i dig. Jag har en historia där jag lät mig svepas med i stormen av förlust känslor. Det gick naturligtvis åt pipsvängen. Du är min idol. Heja!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

dagdrivarn
3/25/14, 8:32 AM
#9

#7 Bonus-barn = Styvbarn :-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

dagdrivarn
3/25/14, 8:43 AM
#10

#8 Tack!
Kan säga att förlustsvängen grävde jag ner mig djuuuuuuupt i första månaden, men jag tror att en av de saker som gav mig tillförsikt var att jag själv framkallat slutet. 

Hamnade i en negativ spiral och trots att saker vände och blev enormt positiva för oss och det verkade som att han var nykär så gick jag omkring och tänkte tankar som det här går inte, det kommer aldrig att fungera, fokuserade på allt som var fel och voila! Vad du tänker får du, borta ur mitt liv var mannen min!

Efter ett tag i botten så började jag vända, babysteps och nu när det gått två månader till så har jag hittat till lycka i mig själv, men då har jag också jobbat verkligen stenhårt med mig själv. Lyssar på youtube-klipp ofta, ofta ofta….. :-D

Och visst är det i ärlighetens namn enklare och enklare att hitta de positiva känslorna, ju mer som faller på plats ;-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

[Kathja]1
3/25/14, 5:26 PM
#11

Blir lycklig av att läsa dina inlägg Dagdrivaren! ❤️ Du är så på banan igen. 👍

dagdrivarn
4/11/14, 2:59 PM
#12

Måste bara uppdatera lite igen, livet för oss båda är bättre än någonsin, vi planerar nu framtiden tillsammans igen och snart är vi åter sambos. 
Jag är definitivt på banan igen och man märker att fler och fler saker inte bara kärlekslivet börjar falla på plats så nyckelordet är hitta din "High Flying Disc" och bara VAR så löser sig allt 😃

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

[Kathja]1
4/11/14, 3:04 PM
#13

Vad underbart att höra! 🥳

🤗 till er båda två.

Annons:
Theleonora
4/11/14, 3:12 PM
#14

Åh vad härligt dagdrivaren! All lycka till dig/er!!!


satsuke
4/11/14, 5:44 PM
#15

Vad underbart! Du är en sån inspiration för mig dagdrivarn! Jag ska verkligen ta till mig allt som du skrivit för själv går det inte lika bra…

Otroulig
4/11/14, 8:25 PM
#16

Heja Dagdrivarn 🥳

Så härligt att läsa ❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
4/12/14, 8:39 AM
#17

Dagdrivarn Måste då fråga vad är high flying disc?

[Kathja]1
4/13/14, 9:12 AM
#18

High flying disc kommer från Abraham Hicks, det är när du är i ditt flow helt enkelt. 🙂

strandhanna
4/13/14, 4:36 PM
#19

Jag har gjort Law of Attraction och sen jag började med det har allt fallit på plats i mitt liv. Jag behöver heller inte oro mig ekonomiskt som jag gjort innan. En otrolig lättnad! Allt bara kommer till mig, magiskt! Jag brukar få signs genom vita fjädrar, dem talar om för mig att jag ska ha tillit! Grymt

dagdrivarn
4/17/14, 1:11 PM
#20

#15

Vad härligt att jag kan vara en inspiration, har verkligen inte alltid flutit på för mig men tack vare LoA så har jag fått insikt i mitt eget ansvar för det som händer mig och kan nu vända situationer när de uppstår och kontrollera mina tankar på ett helt annat sätt.

När det brakar ihop, vilket det gör då och då och saker händer och jag inser att shit nu var jag där igen, eller shit nu har jag varit ouppmärksam med mina tankar igen och något elände händer så tänker jag på det Esther säger i sina videos på youtube.

Dont worry it will be over in a minute!

Oroa dig inte det är över på en minut, jag inser att OK jag kan inte stoppa händelsen NU när energierna är i rörelse men imorgon är en ny dag, bara att vakna i flow:et (high flying disc) vilket vi alla gör, ända till vi börjar tänka och när jag börjar tänka nästa morgon så är jag medveten om detta och sätter igång med positiva tankar på en gång, t ex bara känner värmen från täcket, hur gott det är att ligga där en minut extra och bara njuta innan man kliver upp typ… så har den dagen börjat bra. Försöker hålla kvar vid de positiva tankarna och känslorna hela dagen i den mån det går och stannar upp när negativa tankar kommer och vänder dem till något bättre.

Bara fortsätt så kommer du in i det, gå in på Youtube och sök på Abraham Hicks, underbart att höra och de lyfter sinnet en MASSA ;-)

Lycka till, snart vänder det….

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Annons:
dagdrivarn
4/17/14, 1:12 PM
#21

#19

Härligt att höra, ekonomin är mitt nästa område att sikta på.

Går redan bättre bara iom att allt annat flyter på… lättare att släppa desperationen då :-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

SHIAWASE
4/17/14, 2:03 PM
#22

Ja, vi är många här som har blivit inspirerade av A-H!!! Härligt att höra att det flyter på hos så många!🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
5/12/14, 10:26 PM
#23

Trillade på detta klipp som jag tyckte passade bra i detta ämne.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: