Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 954 ggr
[Kathja]1
3/20/14, 8:45 PM

Gruppmeditation söndag 23/3

Så var det dags igen! Klockan 21.00, söndagen den 23/3, samlas vi för att förenas i allt som är.

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
[Kathja]1
3/20/14, 8:46 PM
#1

Kathja

MissInAction
3/21/14, 12:08 AM
#2

Kan ha match då men ska försöka vara med annars ♥

Kathja
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Jofiel
3/21/14, 5:33 PM
#3

Kathja

MissInAction

Jofiel

Otroulig
3/22/14, 10:27 PM
#4

Vi får se om jag hänger på - är bjuden på middag så jag vet inte riktigt när jag kommer hem.

Kathja

MissInAction

Jofiel

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

catchpassion
3/23/14, 12:50 AM
#5

Hej jag vill gärna vara med om jag får. Har tvärr inte hittat någon bra meditation som passat mig än så jag tar tacksamt emot tips från er. Kram

Kram
CatchPassion

[Kathja]1
3/23/14, 10:25 AM
#6

Det är klart att du får Passion! ❤️ 

Då det kommer till meditationen i fråga så gör vi nog alla väldigt olika. Jag brukar sätta mig ner, tända ett ljus, ibland även en rökelse, andas ordentligt och fokusera på vad jag vill uppnå (möta er alla) - ibland sätter jag på ett youtubeklipp med en musikslkinga som går om och om igen i över en timme. 🤪 Jag är ingen lång-mediterare, och gillar att göra det enkelt. Är heller inget proffs på djupmeditation, blir lätt rastlös. 🤐 Så gör iaf jag. 😃

Annons:
Theleonora
3/23/14, 11:16 AM
#7

Kathja MissInAction Jofiel Otroulig Catchpassion Theleonora


catchpassion
3/23/14, 1:47 PM
#8

Jag är med CatchPassion Passar på att fråga efter passande meditation, då jag är helt ny och endast mediterat några få ggr än så länge. Kram

Kram
CatchPassion

Theleonora
3/23/14, 5:37 PM
#9

Catchpassion, jag antog av ditt tidigare inlägg att du ville vara med så jag skrev in dig i listan, som vi brukar göra. Se ovan :)

Svårt att säga vad för meditation du ska köra, har u prövat att söka på youtube? Man kan ju lyssna på rösterna (om man vill ha en guidad meditation) alternativt lyssna på melodin för att se vilken som passar. Tog mig friheten att söka på "Guided meditation". Följ gärna länken och se om det är nåt för dig.

http://www.youtube.com/results?search_query=guided%20meditation&sm=3


catchpassion
3/23/14, 5:47 PM
#10

Tack! Ja jag vill vara med i kväll och ja jag vill ha guidad meditation. Ska genast kika på länken.

Kram
CatchPassion

szirius
3/23/14, 6:25 PM
#11

#10 det finns ett enormt utbud och alla har olika smak, så mitt bästa tips är att söka på youtube och lyssna dig fram🙂, man ska ju gilla musiken, rösten på den som talar och själva budskapet såklart.

Själv gillar jag änglameditationer, brukar börja dagen med en sån i perioder🎧

Länkar ett ex. här :

https://www.youtube.com/watch?v=4Gzg3YG8Z3c

Jag kan ju också rekommendera att röra sig mjukt till musik, gärna med stängda ögon - en slags dansmeditation- oerhört avslappnande och hjälper kroppen att släppa spänningar🙂

Jag har ganska nyligen funnit att det är väldigt härligt att meditera till olika mantran( jag föredrar att sjunga dem)  och mudras ( handpositioner) - det har tidigare känts helt off och för "flummigt" för mig, men nu glider jag iväg och känner mig pånyttfödd efteråt✨

länkar till en sån också. Den här är UNDERBAR tycker jag:

https://www.youtube.com/watch?v=M0MANeYSGkQ

ollivoll
3/23/14, 7:10 PM
#12

Hej:)) Skulle gärna vilja vara med ikväll på gruppmeditationen. Men har precis kommit hem från kursen 20 stegs meditation ( 5 h)så risken är stor att jag somnar in alldeles strax:) Ser emot att vara med nästa gång istället:))

jojjana
3/23/14, 8:27 PM
#13

Kathja

MissInAction

Jofiel

Otroulig

Catchpassion

Theleonora

jojjana

Jag hänger gärna på. Ser att det är om en halvtimme, vilken timing jag hade denna gång!

Annons:
[Kathja]1
3/23/14, 8:52 PM
#14

Härligt, vi blir ju ett litet gäng. Ses om tio minuter. ♡

Minney
3/23/14, 8:55 PM
#15

Kathja MissInAction Jofiel Otroulig Catchpassion Theleonora Jojjana Minney

linnease
3/23/14, 9:02 PM
#16

Jag är med ❤️

Kathja 
MissInAction 
Jofiel 
Otroulig 
Catchpassion 
Theleonora 
Jojjana 
Minney
Linn

Minney
3/23/14, 9:26 PM
#17

Kathja MissInAction Jofiel Otroulig Catchpassion Theleonora Jojjana Minney

Otroulig
3/23/14, 9:27 PM
#18

Wow, vad många vi blev, vad roligt - var det därför det kändes så starkt även om jag var lite störd av två hundar som genomförde sin toalett vid mina fötter 🤪 jag hann precis hem från middagen hos grannen. 

Men jag kände en väldig kärlek och fick till mig " Ni skapar en ny väg, ni skapar något nytt" 

Så mycket ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
3/23/14, 9:28 PM
#19

❤️❤️❤️❤️❤️

jag kände mig bortkopplad, avskild.. men hittade ändå till ❤️❤️❤️ på slutet.. tror jag var ute och dansade under stjärnorna med, kände människor, varelser runtomkring mig

Minney
3/23/14, 9:42 PM
#20

Ett stort och tryggt lugn. Och sanden under mina fötter och himlen med alla stjärnor precis bredvid. Leende människor och jag själv leende.

Annons:
[Kathja]1
3/23/14, 10:04 PM
#21

Coolt att du dansade Linn, jag såg oss alla dansa som älvor runt, runt, runt. ❤️

catchpassion
3/23/14, 10:25 PM
#22

Jag hamnade uppe i universum och träffade bl.a Alladins ande som gav mig så mycket energi och kärlek.

Kram
CatchPassion

Jofiel
3/24/14, 2:40 PM
#23

Jag hamnade vid en lägereld och där satt ni hela gänget. Vi sjöng och någon spelade gitarr….. Det var så mycket glädje. Härligt!!!!

Upp till toppen
Annons: