Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1802 ggr
ollivoll
2014-03-17 17:20

Vad är det för fel på mig? PS varning för fula ord

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är så trött nu. Min kropp och sinne har helt kapajat verkar det som. Vet inte varför, går bara runt och suckar och tycker att det mesta verkar skit. Det var just detta som jag inte vill känna. Vill ju vara glad och lycklig. Men i stället har jag ont i ryggen, orkar inte träna eller äta, har verkligen ingen matlust alls, orkar inte ens meditera, vad är det för fel? Har lagt ner tv:n helt, nu får det vara bra med all denna propagandaskit världen vill förmedla ut! Tjejer som svälter sig och känner sig odugliga i modepogram, idioter till rika kärringar som visar upp alla dåliga sidor vanliga kvinnor på sin höjd får en gång per halvår får dom vart sjätte minut. Mord som ska lösas, kidnappade och mördarde kvinnor och barn hit och dit, nyheterna som bara visar hela jordklotets elände och vinklar det på sitt sätt så att människor inte kollar upp vad som egentligen är på riktigt. reklam asssss……..som gör oss tillbatterier…….nä nu får det fan vara bra! Varför ska jag eller vi alla behöva se på sån skit…och se på hur andra lever sina liv. Nä, har sagt upp min boxer och min lilla tv i sovrummet har lagts på hyllan. På söndag ska jag påbörja en 20 stegs meditation i Kungälv för att höja upp mitt sinne till en annan nivå, kan ju behövas. Har ingen aning vad som väntas och jag har inga förväntningar. Vet att detta är långt ifrån LOA just nu. Men behöver lite råd eller om någon känner igen sig? Jag förstår inte vad detta betyder? Varför jag ens känner så här. Det har varit så här i dryga 2 veckor nu. Jag tänkte inte så mycke på det i början utan det går väl över snart, men usch, det har ju inte gjort det. Vill även tillägga att i helgen gjorde jag en jätteutömning i hela lägeheten, jag slängde ut princip allt jag äger ( utom katten) ska se om jag kan bifoga bild på ett exempel Kan det här ha något med själslig förändring att göra? Tack för att ni orkat läsa:)

Annons:
MissInAction
2014-03-17 18:03
#1

Oooh!! 
Känner igen mig väldigt mycket i det du skriver. Eller tja, TV-grejen. Jag följer ju inte nyheterna längre sedan något år, utan kollar bara upp om det är något särskilt som jag vill veta. Men jag tycker precis som du om allt det du nämnde… 🤮Får verkligen inte ut något av det, så varför ägna tid och energi åt det liksom?

Rensa ut lägenheten har jag tänkt väldigt mycket på de senaste två veckorna kanske! Vill verkligen rensa rejält. Kanske inte allt, men nästan allt. Väldigt mycket. För jag vill känna och uppleva, inte äga. Saker gör mig inte lycklig. Jag befäster väldigt mycket känslor kring just saker och dofter och musik och sånt. Och på så vis kan ju saker bli som en tung boja, eller ett fängelse. Jag äger inte en massa saker - sakerna äger mig. 

Så oj vad jag är imponerad. Modigt och stort att slänga ut allt sådär! 
Hur känner du nu kring det? Och har du sålt/lämnat bort allt eller finns det "inom räckhåll" än?

För min del handlar det nog mycket om det själsliga. Jag har länge längtat efter det "enkla", och det mera djupa… komma nära naturen och det andliga. Lite svårt att förklara men kanske du fattar? 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
2014-03-17 18:56
#2

Tömningen är det bästa jag gjort hittills:) det är så skön känsla. Jag vaknade på morgonen med en så obekväm känsla av att någonting måste ut, och jag fattade att det handlade om dålig energi. Så all dålig energi ut. Och just som du beskriver, ägande känslor. Jag behöver inga saker för att må bra, har jag mått bra av mina märkeskläder? Alla mina skor och väskor, har det gjort mig lycklig? Smycken ja allt, bort bort. Alla mina dvd filmer och cd skivor gamla böcker slängde jag ner i en stora kartonger och skrev "Gratis, bara att ta" och la utanför. Nu är lådorna rensade:) Mina kläder, skor, väskor la jag i stora påsar och skänkte bort. Resten av all dylik i skåp och lådor slängde jag. Det har gått så långt att hela vinden är helt tömd. Jag har kvar sammanfattning: min soffa, storTV:n, katten, några få kläder och några fåtal skor, en väska, min säng, sen ett guldhalsband och guldringar jag fick av min mormor. Det är faktiskt allt. Alla mina fotoalbum slängde jag ( eller hur!:) jag behöver inte se tillbaka på gamla minnen. Jag har några få kort på min dator. Mina kort på mig som barn fick mamma tillbaka. Men alla kort som jag själv har tagit har jag slängt. Måste tillägga lite roligt att efter hälften av min tömning drog jag för skoj skull ett änglakort och fick upp ( nu vet jag inte vad honheter) men det var en ängel som skulle hjälpa mig att tömma ut, och ta bort dålig energi:)) tyckte jag var jättehäftigt:) Jag har inget sparat, allt är utan räckhåll och det känns så skönt. Svårt att förklara, frihetskänsla. Jag kan faktiskt helt ärligt säga att nu finns det inget jag har som är av värde, förutom min katt:) om någon går in och tar min TV så kommer inte jag att gråta. Jag håller fullständigt med att jag också vill ut i naturen och in mer i det andliga:) På kvällen efter tömningen gick jag faktiskt ut barfota i gräset för att jag längtade så mycke efter luft. Jätteknepigt.

ollivoll
2014-03-17 18:58
#3

Guldring, inte guldringar ( har bara en)

ollivoll
2014-03-17 19:06
#4

Måste även berätta en annan liten rolig detalj på tal om guldring. När jag rensade bland mina smycken ( allt skulle bort) så kände jag plötsligt en närvaro av någon väldigt irriterad person. Någon som verkligen ville tala om något för mig att göra rätt. Jag är helt säker på att närvaron var min mormor ( hon har varit avliden i 10 år) jag hade något som tillhörde henne och det skulle prompt tillbaka till sin rätta plats. Jag kunde inte begripa vad. Tills jag sorterade smyckena och hittade hennes guldkedja och guldarmband som jag kom på att jag hade tagit ifrån asken som min mamma hade i skåpen efter mormor. På den " tiden" brydde jag mig inte så mycke om moral och behövde en guldkedja till någon medaljong jag hade köpt, tyckte väl att armbandet var häftigt och tog det också. Sen har det legat flera år i mitt smyckeskrin. Nu kände jag henne så starkt, jag tror absolut tack vare meditation och att man kommit mera in på det andliga. Jag kom inte ens ihåg att jag hade dom hos mig. Så det var bara att ta dom tillbaka på sin rätta plats i asken som dom låg i tillbaka till min mammas skåp. Efter det försvann närvaron:)

[Kathja]1
2014-03-17 19:20
#5

Wow vilken grej du har gjort! Coolt! 

Jag tror inte att det är något fel på dig alls, varför skulle det vara det? Allt är alltid som det ska vara. ❤️ Det blir spännande att se vad som kommer att komma in i ditt liv nu, för tar du bort något kommer det alltid något nytt. Det kan inte finnas något tomrum. Nu finns det gott om plats för härliga känslor, underbara möten och givande tankar. ❤️

Det låter ju absolut som att du behövde rensa ut, och som att du var tvungen att dra det ganska långt för att du skulle få det gjort. Snacka om att följa sitt flöde. 🌊

ollivoll
2014-03-17 19:36
#6

Tömningen av hemmet är såptrolig skön känsla, en känsla nästan som att man äntligen börjat andas. Konstig beskrivning, men, jo, äntligen känns det som jag andas. Däremot känns det inte helt, hmm, tillfreds riktigt, någonting behövs göras mer… Jag har en känsla av att det kan handla om mitt jobb, eller arbetsplats. Kanske att jag behöver byta arbetsplats eller kanske rent av nytt yrke? Något, vet inte riktigt. Kanske därför jag blivit trött. Jag kanske tänker för mycke. Min dröm är att resa. Mycket! Helst andliga resor världen över, sevärdigheter etc. Börja i Peru och bara sen fortsätta till tex till Indien, nya Zeeland och mycke mer. Ååååååååh vad kul det skulle vara:))

Annons:
gardit
2014-03-17 19:37
#7

ollivoll, jag blir rent av avundsjuk på att du faktiskt gör det!👍

Det blir lite svårare när man som jag lever ihop med en ekorre som vill spara på allt. Jag försöker hålla mitt på ett minimun men kliver dagligen över tidningshögar, och allt annat "bra att ha"

Ok, inser nu när jag skriver att jag använder min man som ursäkt☺️ska nog försöka ta tag i situationen och prata….

Tack för inspirationen😃

[Kathja]1
2014-03-17 19:43
#8

Det handlar inte om ditt jobb, eller ens dina saker  - det handlar alltid om dig själv. Men ibland behöver vi göra stora förändringar för att hitta tillbaka till oss själva. Så varför inte hyra in katten hos mamma, eller kanske ta den under armen och dra ut i världen?!

Jag skulle gärna dra iväg, men är lite för bekväm för att luffa runt med ryggsäck utan att veta hur jag ska fixa säng eller mat. Fast det skulle ju alltid lösa sig… Är väl lite feg kanske. 🤔 Eller bekväm, eller… 😉

ollivoll
2014-03-17 19:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

gardit jag tycker absolut du ska försöka få med din man att tömma ut, kanske inte allt till att börja med;) Jag har fördel som bara bor med katten, som faktiskt åker kana på golven nu. Kathja jag känner mig också lite för feg. jag tror jag är ganska anpassningsbar. Men visst, i mitt fall skulle jag gärna viljat ha mera pengar utfall att liksom. Vilket jag måste försöka slå bort om jag ska ut i världen. Det finns ju så mångamänniskor som rest utan ett öre mer eller mindre och gjort fantastiska upptäckter. Jag vill också vara en av dom. Det handlar ju att våga ta risker, våga hoppa…..

Otroulig
2014-03-17 21:00
#10

Oj! Vilken rensning. Imponerad!! 🥳 på dig. 

Du behövde förmodligen det här. Påminner lite om Crinalina som var sajt värd här föut. Hon gjorde sig av med allt och drog till Spanien på vinst och förlust :)

Vad nästa steg är kan nog bara du känna. Glöm inte att andas och vara i nuet också. 

Sen är jag en heeeelt annan människa - en riktig seg och envis oxe. Så jag måste ta allt i sin takt. Du kanske bara ska köra 🤔. Men om du väntar in dig själv lite så kommer sannerligen känslan eller möjligheter till dig. Det är jag övertygad om.

Det här med TV..jag såg inte på TV på ett år. Tittar knappt nu heller. Ett par timmar totalt per vecka. 

hmm om du är trött kanske du bara ska ligga på soffan och käka praliner?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-03-17 21:10
#11

Men åhhh!!! Underbart!!
Peru och Indien och andliga resor! Och Bali! 😃❤️☀️🌊🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-03-17 21:31
#12

Herregud alltså, jag har fått så många tecken nu på sistone, att jag ska göra något liknande. Allra senast nyss i mitt FB-flöde så dök den här bilden upp 🙂❤️

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/1235133_245149455639891_999004043_n.jpg


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-03-17 23:28
#13

Ollivoll🌺 Härligt med  utrensning!,, och när det gäller tv är det lika här, jag slutade titta för ett bra tag sedan

Följ din känsla bara, meditationskursen kommer nog också  att leda dig vidare,,,

Din känsla som du försökte beskriva i startinlägget, känner man faktiskt inte i dina andra inlägg, utan det känns som om du har tagit ett stort steg och är på väg framåt 🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
ollivoll
2014-03-18 06:22
#14

SHIAWASE du har helt rätt:) Jag tyckte jag förändrades i början, men det var mera smådetaljer här och där. Då fick jag lite mer energi och skulle börja lära mig tänka mer i nuet:) Jag trodde inte riktigt att det skulle slå in så här;) I natt var första natten sen liten knatte jag inte hade ljud i bakgrunden ( musik) oftast. Min mamma hade alltid radio på så den vanan fördes över på mig. Nu för första gången på länge hade jag det knäpptyst. Ingen musik, ingen tv ingenting. Vaknade för första gången på, jag vet inte hur länge, orolös, med inställningen,: Idag får det bli som det blir. För en som alltid vill ha kontroll var detta något helt nytt. Jag har läst om folks förändringar efter dom påbörjat meditationer, därför började även jag:) varje natt innan jag la mig bad jag till änglarna om en förändring i mitt liv. I ett år har jag bett om förändring. Meditationen har varit en sån extremt mindfullness för mig, jag var innan en otroligt stressad person. Meditationen gjorde mig lugn. LOA har alltid varit en del av mitt liv, på något sätt har jag alltid förstått den sen liten. Men det andliga är något nytt. Och jag har verkligen bett om att finna min inre ro och harmoni. Får se om jag en dag hittar min högre guide:)

MissInAction
2014-03-18 06:56
#15

Verkligen imponerande, och inspirerande! ☀️🌈🎈

Och oj vilken förändring att ha helt tyst omkring sig om du alltid haft ljud på natten. Måste vara otroligt skönt.

Det kommer nog att komma till dig precis vad du ska göra, precis när du behöver det också.. som de andra redan säger. När man tar bort brus runt omkring, både ljud och annat som distraherar, så ser och känner man inåt istället och du verkar ju vara så så bra på att känna vad du vill och faktiskt agera på det också 👍 🌊


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-03-18 09:40
#16

Det är ju inget fel på dig alls!🤗🌺🎈

Du har lyssnat inåt och gjort ett jättejobb med att rensa ut🥳, det är ju superbra! Det tar tid innan energierna faller på plats efter ett sånt jobb och man BLIR trött av att rensa. Hav tillit🌊. 

Håller med Shia, jämfört med ditt första inlägg så andas dina andra en helt annan, högre vibb! ✨

Resa låter ju grymt spännande! Och peppa dig själv varje dag, inse hur otroligt modig du varit som gjort detta rensningsarbete, det är inte många som verkligen skulle kunna släppa alla prylar på det sättet.🏆

ollivoll
2014-03-18 13:48
#17

Får se nu på söndag när kursen 20 stegs meditation börjar hur den kommer att påverka:) Hihi är faktiskt lite nervös inför det:) kanske hittar en inre guide vid namn Sverker haha coolt hade det varit;)

[Kathja]1
2014-03-18 14:03
#18

Spännande! Sverker låter väl nice. Håbe har en kvinnlig vägledare som heter Mattias, och jag har en hel hög - en björn som heter Egon och en sköldpadda som heter Stig och nu senast en guide vid namn Karin. Hur kul är det att ha en andlig vägledare vid namn Karin? Inte mycket spirituellt och andligt över det namnet. 🤪🤐😉

ollivoll
2014-03-18 14:23
#19

Åh vad häftigt :)) Jag skulle bli så supernöjd om jag lyckades hitta min guide eller guider. Kathja fann du dina guider på egen hand eller fick du hjälp att finna?

[Rumpstek]
2014-03-18 14:30
#20

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Är det propaganda att nyheterna berättar om vad som sker runt om i världen? Det är ju fakta att folk svälter, blir våldtagna och mördade runt om i världen dagligen.

Det är värre att de får uppleva det, än att du blir informerad om det när du sitter i din soffa.

Annons:
[Kathja]1
2014-03-18 14:51
#21

Olli - De har bara dykt upp allt eftersom. Jag har inte aktivt manat fram dem, eller ens önskat att möta dem. Jag har väl bara varit öppen och mottaglig.

ollivoll
2014-03-18 14:53
#22

Rumpstek, angående tragiska reportars via nyheter säger jag inte mycke om förutom att det oftast finns fler än ett sätt att se det på och att man bör inte tro på allt man läser. Däremot är reklam för mig ren propaganda. Och du har rätt, jag vill inte bli informerad där jag sitter i min soffa, jag vill ut i världen:)

ollivoll
2014-03-18 14:58
#23

Kathja härligt:)) Har själv försökt på egen hand, visserligen med guidehjälp via youtube, men det gick inget vidare:) Har även försökt hitta mitt kraftdjur, men även där gått bet. Trodde ett tag att älg var mitt kraftdjur, för att jag såg älgar ute och i någon dröm jag hade. Ganska längesen iofs.

ollivoll
2014-03-18 15:18
#24

Rumpstek, kollade igenom mitt inlägg jag skrev i början, det jag menar med våldtagna och mördade kvinnor och kidnappade och mördade barn var mer syftat till olika program man ser på tv som handlar just om sånt. Jag känner att det blir för mycke. Nyheterna menar jag rent politiskt att det finns mer än ett sätt att se:)

szirius
2014-03-18 17:24
#25

# 18 Karin…jag fick genast upp en bild av en mkt vis nunna, Kathja🙂 , kan väl vara huur bra vägledare som helst🤗

Haha, jag minns mitt möte med en filur i turban som kom sittandes i lotusställning i en virvelvind o bara garvade…han hade så underligt namn så jag inte mindes det, fick fråga flera gånger men glömde det likväl så fort jag " vaknade". Han hjälpte mig iaf komma i kontakt med humor och skratt igen🤗

Älvan
2014-03-18 17:56
#26

Rumpstek Jag tycker också det är osunt att smaska i elände. Man ska öppna ögonen inför sådana fakta om man vill och kan förändra någon dålig sak. Världen blir inte bättre av att även jag lider när jag sitter i soffan om jag inte tänkt agera i frågan i alla fall. Människor utnyttjas och exponeras ofta helt hänsynslöst då de drabbats av tragedier och då gör man faktiskt skada genom att stödja sådan journalistik som Aftonbladet och svensk damtidning. Tänk på hur enskilda sörjande människor exponerades efter tsunamin i Thailand eller efter Estonia. Jag skäms över hur människor gräver i andras sorg istället för att de fick sörja ifred. jag bidrar inte!

Älvan
2014-03-18 17:57
#27

Ollivoll Du ger mig inspiration! :)

Annons:
ollivoll
2014-03-18 18:18
#28

Tack Älvan:)) Tack allihop för era underbara svar:)) Jag tar till mig det ni skriver och det verkar ju faktiskt inte så illa denna trötthet längre nu känns den tom välkomnande;)

ollivoll
2014-03-18 19:00
#29

Hök!!! Kom ju just på att jag visst har träffat mitt kraftdjur. En söndag under en gruppmeditation hörde jag ju en hök:)) Ha, att jag inte fattade det!

[Rumpstek]
2014-03-19 06:21
#30

Men att beskriva att en olycka eller liknande har skett är inte att smaska i elände, det är något helt annat än den socialporr som också finns.

Jag gillar film, serier och böcker. Någonstans i de flesta av dessa kommer det finnas någon som skadas eller dylikt. Att försöka plocka bort allt bara för man inte vill se det fungerar inte.

#22 Du vill ut i världen och hjälpa dessa människor som lider, eller vill du bara ut i världen som vanlig, västerländsk turist?

ollivoll
2014-03-19 14:33
#31

Rumpstek jag gillar också film och böcker, men det väljer man vad man gillar att se på och läsa:) När det kommer till att resa så har jag funderat lite. Jag har inte mycke pengar, jag har inget heller inget sparat. Så att resa för att gå runt och turista har jag inte råd till. Att jobba som volontär har jag kollat upp många gånger och något jag gärna skulle vilja, men även där verkar jag inte ha råd. Så då har jag ytterligare en ide, att åka runt på olika ställen och hitta något att jobba med på varje ställe( tanken är ju att vistas ett tag på varje ställe) kanske rensa fisk, plocka bär, så ris etc. Får jag någon som visar och lär mig är jag en duktig arbetsmyra:) och på så sätt få in lite pengar pö och pö:) och dessutom hjälper jag till:))

Twinflamewolf
2014-03-20 07:42
#32

Wow vilken underbar tråd att läsa 😎 och tummarna upp för dig Ollivoll för faktum är man behöver rensa ut skit man inte längre känner för eller som inte har någon plats i ens liv.

Tv har jag också slängt ut,det är på tok för mycket billigt trams och en massa tragik som jag personligen tar på mina axlar för jag har alltid vart funtad som så att vilja kunna hjälpa allt och alla men måste inse min egen begränsning att där räcker jag inte till.

Så istället för att må dåligt av allt sånt jag omöjligt kan påverka väljer jag bort det ur mitt liv och fokuserar på det ljusa positiva istället samtidigt som jag är aktiv med hjälpverksamhet i Navajo men jag kan omöjligt räcka till för hela världen.

Saker finns här hemma,stort hus som samlat flera hem från farföräldrar och morföräldrar och en hel del har jag ju slängt så klart men istället för att slänga allt tar jag vara på och köper inte en massa nytt.

Även om saker är omoderna så är dom fullt funktionsdugliga och genom att använda och inte skaffa nytt spar man på Moder Jord.

Det är väl det LoA också går ut på väldigt mycket att rensa bort sånt som man inte har behovet av och fokusera på nya möjligheter och det som är positivt.

Jag brukar ju säga jag tror inte på LoA men in kommer jag och biktar mig liiiite i alla fall för hur det är kommer jag på mig att det bor nog en liten LoA-Tant i mig trots allt för hur det är är ju förhoppningsvis allas strävan efter ett bättre samhälle,klimat och liv där det positiva får utrymme och det negativa får man göra sig av med.

Jag har varken tv eller telefon,ser dessa som enbart stressmoment och känner en sån befrielse sen den dagen jag bestämde mig för att inte ha.Datorn är en tidsfråga den också innan den åker men än är jag inte riktigt där men nog är det på gång allt.

All Lycka Till Ollivoll,man ska följa sitt  inre och göra det som känns rätt för sig själv 🌺

ollivoll
2014-03-20 17:55
#33

Tack Twinflamewolf:) Jag håller med dig angående telefon. Jag har ingen egen och vill heller ingen ha. Däremot har jag min jobbtelefon, men om jag fick välja skulle jag inte vilja ha den heller:) dator har jag ingen, däremot en iPad.

SHIAWASE
2014-03-21 01:27
#34

Twinflamewolf,, haha,, en liten LoAtant☀️

Det handlar väl också mycket om hur man beskriver , vilka ord man använder. Jag kommer ju alltid tillbaka till mångfalden, som jag märker mer och mer nuförtiden, kommer i kontakt med sååå många olika typer av personer dessa dagar!  Vissa inom shamanska världen, många som sysslar med kristaller och healing, många som funderar i samma linje som jag, vissa som inte anser sig andliga, men som, när man pratar med dem tänker i samma banor. Olika events med olika sätt att närma sig samma samma teman!! (egentligen, fast inte alla har märkt det liksom☀️)

Saker,, jag skulle ju gärna vilja rensa ut lite mera,,, kommer nog det också,,, datorn vill jag INTE rensa ut för den gör att jag kan sitta och jobba vart  jag vill, den ger mig tillgång till information som känns viktig för mig, den ger mig till alla er härinne!!! 

Resa är absolut ett bra sätt att hitta in till sin kärna,, så ut i världen Ollivoll!!🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
gavran
2014-03-23 08:07
#35

Ollivoll, jag blev jätteinspirerad av dig och satte igång med en stor rensning hemma igår! Tänkte fortsätta idag! :) Man har så mycket skräp som bara tar upp plats. Känns väldigt bra att göra detta! :)

ollivoll
2014-03-23 19:16
#36

garvan, vad häftigt:)) Känslan efter utrensningen är otrolig:)) Beskriv gärna hur du känner dig när du är färdig:)

gavran
2014-03-23 20:02
#37

Jag är en sån som får mina ryck och rensar några ggr om året, jag har dessutom flyttat flera gånger och då har jag slängt en hel del. Men det är ändå grejer som hänger med år efter år fastän jag egentligen aldrig använder det. Nu ska det ut! Nästa projekt blir källaren! :)

Efteråt känns det härligt, man känner sig befriad på nåt sätt och energin kan flöda igen!

szirius
2014-03-23 20:40
#38

# 37 ja det är ju såå underbar känsla!🌈

Jag har rensat ut överallt varv på varv, så jag har inte så mkt att rensa längre….kan nästan vara lite avis på alla som har det där kvar😃

Så NJUUUT!😍

szirius
2014-03-24 10:29
#39

haha, nu ska jag ta med mig två papperspåsar med tomglas och panta - och det känns så braaaa, att veta att de försvinner från garaget och gör ny plats🥳

Jag är ganska lättroad ibland😂

Ser fram emot att dammsuga och tvätta bilen till helgen också☀️

Wohoo , rent och friskt!🌈

Mkt tacksam för vår lilla pluttbil, samtidigt som jag visualiserar en 4-dörrars combiKär

Upp till toppen
Annons: