Annons:
Etikettloa-och-relationer
Läst 657 ggr
linnease
2014-03-07 12:40

Romance!!! ♥♥

Oooh, den här var bra med ^^

Annons:
Otroulig
2014-03-07 18:56
#1

Tänk vilken tur att jag inte varit så specifik då 😇

Har ju bara visualiserat en bonde, som ska vara lång, varm, omtänksam, kärleksfull jadajadajaja 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-03-08 01:20
#2

Vilket bra klipp!!! Jag har sänt ut tanken att jag tar emot kärlek i vilken form den än kommer. Jag har sänt ut att jag vill träffa den som passar mig bäst just nu. Känner att detta är rätt väg att gå. Förut har jag varit mer specifik o fått det jag bett om och det var inte så bra för mig.

MissInAction
2014-03-08 01:34
#3

Nu är det sent men jag hoppas jag kommer ihåg att kolla det här imorgon, verkar spännande! 😎

Ville bara säga att oj, jag har en väninna som sa att hon sände ut precis den önskan, att hon tar emot kärlek i vilken form den än kommer. Och den har inte varit okomplicerad precis. Man får nog tänka till lite också, för man kan få precis det man önskar sig 😃♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-03-08 01:44
#4

MissIn action Hahaaa Som tur är har jag även tillägget att den som passar mig bäst just nu… :)

MissInAction
2014-03-08 01:54
#5

Det är bra, det! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-03-08 15:19
#6

Ha! Ååååh ja precis så var det ju! 😍 Älskade mig själv och livet och så dök det upp någon som totalt överraskade mig, på alla plan.

Häftigt!

Helt lätt är det inte att hålla det där öppna sinnet och allowing som jag tror att han är ute efter, när man redan har en person inom sig ❤️ det är så lätt att tankarna och känslorna färgas då av honom/henne!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
2014-03-08 16:58
#7

Ja, väldigt lätt hänt MissI.. jag med.. 😇

Upp till toppen
Annons: