Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 513 ggr
[Kathja]1
3/6/14, 9:10 PM

Gruppmeditation - söndag 9/3

Så var det dags igen! Klockan 21.00, söndagen den 9/3, samlas vi för att förenas i allt som är. 

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
MissInAction
3/6/14, 11:12 PM
#1

MissInAction 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
3/7/14, 7:09 AM
#2

MissInAction 🌈

Otroulig ❤️

ps, hahaha, jag har lyckats lägga Miss regnbågen utanför rutan och får inte in den igen men när jag stänger ned så finns den med i alla fall. weird
🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/7/14, 9:27 AM
#3

MissInAction 🌈
Otroulig ❤️
Kathja 🌊

Theleonora
3/7/14, 12:53 PM
#4

MissInAction Otroulig Kathja Theleonora ❤️


Jofiel
3/7/14, 4:27 PM
#5

MissInAction Otroulig Kathja Theleonora Jofiel

ollivoll
3/7/14, 8:09 PM
#6

MissInAction Otroulig Kathja Theleonora Josifel ollivoll

Annons:
Annjak
3/9/14, 9:01 AM
#7

Jag vill gärna prova att vara med!

[Kathja]1
3/9/14, 9:14 AM
#8

Vad roligt Annjak! Det är inte så svårt, gör det du känner känns bäst för dig, funkar lika bra att ligga på soffan som att ta en promenad. Bara andas och fokusera på oss alla och vår gemenskap. Ses i kväll. ❤️

[Kathja]1
3/9/14, 7:15 PM
#9

Puffar lite för kvällens träff. ✨

szirius
3/9/14, 7:21 PM
#10

MissInAction
Otroulig
Kathja
Theleonora
Josifel …fast Jofiel ska det väl vara va? 😛
ollivoll

Szirius

[Kathja]1
3/9/14, 7:29 PM
#11

Och Annjak! 😉👍

Håbe
3/9/14, 7:41 PM
#12

Vet inte om jag orkar vara vaken men jag ska försöka vara med. MissInAction Otroulig Kathja Theleonora Jofiel ollivoll Szirius Annjak Håbe

Älvan
3/9/14, 8:03 PM
#13

Älvan är här :)

Annons:
[Torahzen]
3/9/14, 8:26 PM
#14

MissInAction 
Otroulig 
Kathja 
Theleonora 
Jofiel 
ollivoll 
Szirius 
Annjak 
Håbe
Älvan
Tora

ollivoll
3/9/14, 8:28 PM
#15

Sorry Jofiel jag skrev fel;)

Otroulig
3/9/14, 10:06 PM
#16

Inga större, starka upplevelser idag. Flög först upp i svarta natten och tillsammans lyste vi upp det svarta med vår guldiga energi. Sen såg jag oss alla som barn på en grön äng sittandes i en ring. Sen såg jag en enhörning vars horn vi skulle vidröra. Flög förbi Miss och sen Tora för att lämna lugn och kärlek.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
3/9/14, 10:08 PM
#17

Jag gjorde yoga o hittade frid o kärlek som jag sände ut i en pulserande känsla, det kom o gick liksom, i regnbågens alla färger…fick nog kärlek tillbaks från er alla, tack tack❤️

ollivoll
3/9/14, 10:09 PM
#18

Lika skönt som vanligt:)) avslappnat och mycke rosa, hmm,blommor….vet inte riktigt varför?

[Torahzen]
3/10/14, 11:07 AM
#19

Tack Otroulig! Jag såg en hel del färger sedan somnade jag!

Jofiel
3/10/14, 12:38 PM
#20

#15 Ingen fara det var ju nästan rätt :-) Jag upplevde inte mycket igår. Blev mest avslappnad och bara flöt med in i sömnen. Så olika det kan vara från gång till gång.

Annons:
Håbe
3/10/14, 12:42 PM
#21

Jag var inte aktivt med. Var så himla trött så jag gick la mig istället. Men jag somnade på nolltid och sov som en klubbad oxe största delen av natten. Det är inte ofta jag djupsover så. Så jag kanske var med på något vis ändå.

Theleonora
3/10/14, 1:15 PM
#22

Vad intressant att det är så olika från gång till gång. Först hade jag svårt att slappna av men satte på en guidad meditation och vips var jag iväg. Jag så först Kathja och Otroulig på min högra sida och sen efter ett tag så såg jag lite fler "skuggor" på vänster sida. Alla satt runt ett stort vackert runt träbord. Sen mittemot mig fast mer åt höger så var det som att en portal öppnades och det var så mycket ljus, en himla massa guldigt ljus som rann ner och spred sig på bordet. Tror vi fick ta del av det alla! Intressant var det iaf. Idag har det varit väldigt mycket fokus på pengar och brist på den, lunchprat med mina kollegor. Mycket fokus kring pengar iaf, men det finns väl en lärdom jag ska se. Vet att det är en blockering hos mig och tack universum för att du visar mig. Ska bara chilla så jag kan ta till mig infon :) Sen fick jag äran att "trösta" en kollega, han som jag kom så bra överens med från början och vi fick chansen att tala ut om en oenighet från i november. Ask and you shall receive. Jag bad universum om svar då och jag fick det nu! Nöjd!! Tack gode Gud! Tack för livet!! Tack för närvaro! Tack för nu(et)!


Upp till toppen
Annons: