Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 685 ggr
linnease
3/6/14, 5:46 PM

Lee Harris Energy Forecast Mars 2014

Inte känt mig dragen till Lee Harris på länge, men idag gillade jag hans video. Kanske för jag varit utmattad och uuuuuutanför vortex på sistone. 😇🤦‍♂️😴🙂 Men i alla fall! Kanske fler som gillar 🤗❤️

Annons:
Otroulig
3/6/14, 8:17 PM
#1

Eftersom jag inte tittar på TV eller nyheter så är jag ju inte så påverkad  av all oro. Men OM jag skulle göra det så känner jag att jag skulle suga åt mig just det här " vart är vi på väg".

Som han säger och som jag nämnde i någon annan tråd så tar jag åt mig energi, främst sorg, väldigt lätt nu förtiden. Vobblar iväg som han säger. Så det var ju bra att få en påminnelse att jag faktiskt gör mest nytta när jag är i alignment med mig själv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
3/7/14, 1:24 PM
#2

#1 precis det jag oxå snappade upp, det allra bästa man kan göra när  andra oroar sig och stressar, är att vara i alignment- så påverkas dem positivt av den energin✨. Vi bor ju på gränsen till ett ev krig här🤐men jag kollar inte, lyssnar inte, jag fokar bara på att sända kärlek och ljus, varje gång nåt med det temat dyker upp så visualiserar jag tusentals änglar kring människorna där, att de öppnar upp för fredlig vägledning och kloka beslut❤️sen släpper jag det.

Jag har ju en nervös läggning, jag är känslig i hela min varelse, jag kan inte "trolla bort" det, men hitta vägar att leva med det och påminna mig om att medvetet välja fokus. För mig är just det här med att " scanna av kroppen" flera gånger om dagen en nödvändighet för att stanna jordad. Så råden han ger här är toppen för de med "nervös läggning". Vi är ju som sagt alla olika🙂. 

Och det där med att skapa extra stress pga av alla intryck via FB och andra sociala medier…😇det är ju verkligen en belastning för hjärnan att ta in så mkt info, galet hur man har koll på vad alla gör och alla klipp och alla länkar, även om mkt intressant info hittas så är det MKT varje dag att smälta ju! ….jag ska definitivt dra ner på det…det blir ju som en drog." ska bara kolla om nån lagt ut nåt kul…" flera ggr om dagen,  sen blir man scrollandes, fast det inte var tanken….inte minst på kvällarna, när jag är TRÖTT. Jag beter mig som en tjurig barnunge…bara liiite till….Nä - nu fick jag en spark i ändan av denna påminnelse, nog mkt därför jag varit å splittrad sista tiden, har suttit ovanligt mkt vid datorn☝️

Linn- han har ju faktiskt haft uppehåll med sina videos flera månader, så det har liksom inte funnits nåt att känna sig dragen till heller😛

Jag tänkte på att han såg tunnhårig ut🤐

linnease
3/7/14, 4:17 PM
#3

Jo jag vet 🙂 men har nog inte kollat på ett år kanske

Upp till toppen
Annons: