Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 497 ggr
linnease
2014-02-28 10:11

Vilka vi är - wow! ♥

Wow, hittade en video av en person som är helt ny för mig, som uttrycker PRECIS min egen förståelse av vilka vi är!! Såå fantastiskt att höra någon annan berätta precis vad jag själv känner, förstår, ÄR! Som Abe +Bashar+Aaron Connection+lite andra här och där + JAG!! Det här är jag, vänner!! 🤗❤️❤️

Annons:
Otroulig
2014-02-28 10:18
#1

ojoj. spännande - så kul - ska kolla i kväll!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-02-28 17:44
#2

Härligt!

Det är ju egentligen precis vad Neal säger. Fast han uttrycker det i att det är Gud som vill uppleva alla dimensioner- alla känslor - alla uttryck. Det här var för mig att befästa det jag redan vet ..fast jag fick lite ny dimension på det. Jag fick en frihets känsla.

 Som att - jag ska göra det jag ska göra, jag är unik och kan skapa mitt unika underbara liv. Det är mitt jobb. Fantastiskt, det släppte faktiskt som en liten sten och börda från mina axlar. Jag behöver ingenting, bara jag är jag. Det kommer att återspegla en perfekt "bergstopp" . Jag behöver inga karmaläxor, jag behöver inte rädda världen - jag är redan en del av den. Ojoj, det jag måste nog smälta detta lite. 

Tack Linn 💋

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-02-28 18:05
#3

Ja jag med, sån känsla av frihet fick jag, wow ❤️🤗☀️ Ja precis, Neale oxå ja! Han trycker ju verkligen på hur vi är här för att uppleva oss själva och skapa oss själva igen i nästa mest fantastiska version vi kan komma på, igen och igen :) :)

Kul att du oxå gillade den Otroulig! ❤️🤗

Upp till toppen
Annons: