Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 600 ggr
linnease
2/21/14, 11:41 AM

Mer om tid

❤️

Annons:
[Kathja]1
2/21/14, 12:09 PM
#1

Det är så spännande detta med tid! Hade en period så jag snöade in på det helt. 🤔 Detta att den finns men ändå inte, att allt är NU och att vi i detta nu kan plocka fram vad som helst. ☝️

linnease
2/21/14, 12:20 PM
#2

Ja precis! Jag har börjat låta mig bli mycket mer flytande i tid på sistone.. (På sistone, haha!)

Saker kan få ta hundra år om de vill, det gör inget, allt är ändå samma NU på nåt sätt.. Och att riktigt gå in och njuta av bara EN sak i taget, i detalj, riktigt lääääänge.. mmmmm.

Och det coola är, känslan kan vara precis så.. kändes som jag tog en halv evighet på mig att njuta av att uttrycka och skriva ner den förra meningen här, och samtidigt när jag kommer tillbaka till "verkligheten", till klocktiden, så har det säkert bara gått tio eller tjugo sekunder. Så coolt.. vet inte ens om jag kan förklara det riktigt

linnease
2/21/14, 12:21 PM
#3

Jo men alltså, det är som jag kan välja att sträcka ut den eller ta en omväg i tiden, eller hoppa i den.. kan VÄLJA hur jag skapar min tid mer och mer nu, den är inte alls lika linjär längre, med multidimensionell och jag kan vandra runt i den hur som helst ❤️

linnease
2/21/14, 12:23 PM
#4

Lite som att trippa på weed för mig 😉🤐😇… fast jag kan göra det själv, medvetet, styra eller bara flyta ut och tillåta🎈⏰❤️✨🌛

[Kathja]1
2/21/14, 12:50 PM
#5

Hög på livet! Det har vi ju snackat om innan… ;) Hög på livet, mer behöver man inte. ☆ ★ ☆ ★

szirius
2/21/14, 1:41 PM
#6

#0

" We say we don't forgive, because we never condemn to begin with. So forgiveness is coming back into Alignment after you've been out. That's what forgiveness is. Forgiveness is just re-Aligning with who you are… Forgiveness is Alignment. It's giving up resistance. That's the best definition of forgiveness. Giving up resistance. Giving up your justification to be out of the Vortex. Giving up your justification to be depriving yourself of the Source of you. Giving up the justification of being out of Alignment. That's what forgiveness is!"

✨❤️

#2 känner igen det där totalt…det är ofta som i en film med time-travel, jag har varit iväg i evigheter, som när jag reser iväg i meditation, vaknar till o tänker jag har nog varit iväg 2 h nu - kollar på klockan sen o det har gått 5 min! Och sen åt andra hållet likadant, nåt känns som ett ögonblick och det har gått 3 h. Och det spelar ingen roll heller, det bara ÄR, jag tillåter det mer och mer…det är bara att inse att det är en ny tid ( hehe), en ny värld vi lever i nu…eller om vi kan leva i om man tillåter sig🌊

Annons:
linnease
2/21/14, 2:17 PM
#7

#6, mm precis!

Otroulig
2/21/14, 6:13 PM
#8

När jag åkte hem idag och passade på att åka och handla - så passerade jag mitt gamla jobb, ni vet - det jag älskat och det som de sista åren varit platsen för STOR frustration - så kände jag plötsligt bara kärlek och förlåtelse. Det kändes STORT som att jag just DÅ ändrade på  mina förutsättningar ❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: