Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1120 ggr
[Kathja]1
2014-02-21 09:30

Underbar inspiration!

Hittade denna idag när jag skulle lyssna lite på A.H (Abraham Hicks)  -  istället dök det upp en video med en kvinna vid namn Rachel Matthews. Hon vann 40 miljoner dollar efter att ha bett Universum/Gud om 40 miljoner dollar, eller mer. 😃

Hon berättar helt kort om sin resa, innan pengarna och nu efter pengarna. 

(Jag fick ståpäls när jag hörde den så videon var iaf till mig. 😎)

Annons:
SHIAWASE
2014-02-21 09:44
#1

OJ!!den måste jag lyssna på eftersom jag också har just 40 miljoner i mitt huvud,, heller 40 miljoner yen,, tack!!! Vet inte vart jag har fått 40 miljoner ifrån!!!

OCH idag har lotteriet ringt ( där jag har deltagit några gånger, men idag har jag inte svarat ,, för jag deltar inte när jag inte känner någon inspiration,, hmm,, kanske mina 40  miljoner är på väääg)

Signs allover!!! wow

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Astell
2014-02-21 10:29
#2

Tack!! Ja att det ska vara så svårt att ha tillit att det kommer vad man än önskar…vissa saker går ju bra där man inte har motstånd..men det är bara att fokusera på 🙂

linnease
2014-02-21 11:34
#3

Roligt, jag gick runt på stan i flow igår och idén poppade upp att gå in på spelbutiken och dänga in en lottokupong! Inte så ofta jag gör det, så spännande sync med er (som vanligt :D )!!! ❤️❤️❤️

Braaaa inspirationsvideo Kathja!!

linnease
2014-02-21 11:49
#4

En till! Annan vinkel på det, såå skön! I have always been taken care of ❤️

[Kathja]1
2014-02-21 12:11
#5

Visst är den härlig! ❤️

linnease
2014-02-21 15:20
#6

Annan inspiration!! Lyssnat på Abe lite på sistone igen, och nånstans där pratade de om Esthers barnbarn Luke, och hur han kastade bollar i korgar, och hur det inte borde vara tur att kunna göra det, utan vi borde kunna göra det igen och igen och igen, för Source vet var bollen är och var korgen är och hur fysiken fungerar.. bara släppa fram det. Inte ens våra toppidrottsmän tror på det konstant, att de kan det. Hur som helst, så cool och så YES SÅKLART tänkte jag när jag lyssnade häromveckan. Och nu dök denna upp på FB idag!!! 😃😃❤️❤️❤️ Via kära Crinalina som hängde här tidigare!!

Annons:
Astell
2014-02-21 17:12
#7

#6

Hahaha incredible!!!! snacka om att ha kontakt med Source energy 😃👍

Otroulig
2014-02-21 17:43
#8

#6 Haha! Är det Esthers barnbarn, Jag har sett den tidigare, så jämra coolt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Astell
2014-02-21 19:08
#9

Denne lille kille heter ju Titus??? verkar inte vara hennes barnbarn..men det kvittar förståss…😃

Otroulig
2014-02-21 19:10
#10

#1 ja den var fin. Nåt jag inte förstod däremot, här har hon lyckats att manifestera 40 miljoner dollar dvs 260 miljoner SEK ..typ ..så ska hon göra det igen, som en test, om hon kan göra det medvetet, varför tänker jag då? Finns det inget annat som hon skulle vilja ha än pengar? Nåt man INTE kan köpa för pengar. 

Så skulle jag ha tänkt…tror jag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-02-21 20:00
#11

#10 lite så tänkte jag med😉…tex fler riktiga vänner…hon sa ju att hon knappt hade några riktiga vänner.

Var iaf härlig att lyssna på, allt är möjligt liksom. Nästan svårt att greppa vad man skulle göra med så mkt pengar men har fantiserat hela dan om allt jag skulle göra 😛🌊

Har sett den där lillkillen i nån show, där han tävlade mot nåt basketproffs, haha- och vann🙂! Precis, bara vara ett med source, barn är såna experter att vara totalfokade på vad de pysslar med oxå…har en lillebror som oxå var galet pricksäker med bandyklubba o boll som liten, typ 2 år var han - men han gjorde ju typ inget annat - lika kul o fokad i timmar varenda dag, skjuta skjuta skjuta😃

Astell
2014-02-22 22:59
#12

Fick lite inspiration ikväll…Jag gick in på min brorsons fb-sida..i ett av hans inlägg stod det…"Is Abraham telling the thruth?"…min brorson svarade Yeahh!!…blev faktiskt paff hahaha…men tack så mycket Abe ❤️

(Någon hade tydligen hört ett rykte om att brorsonen ska besöka New York igen om någon vecka där han har jobbat i 1 år, därav denna meningen)

MissInAction
2014-02-23 01:21
#13

#6
Vad roligt det där med att pricka bollar! Det dök ju upp en video på FB idag, med Beckham som skjuter en boll låååååååååååångt på en strand, och som landar i en papperskorg. Eller tre-fyra bollar. Kanske fejk. Men det är ju samma tema - roligt 😃😎

Har varit upptagen med roligt idag så jag har inte hunnit kolla de andra videosarna än, men ska!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: