Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 7091 ggr
[Kathja]1
2/21/14, 9:00 AM

Papperskorgen

Ibland dyker det upp tankar, känslor, situationer och människor som man bara vill be dra dit pepparn växer! Gör det då (fast kanske inte Irl…🤪)  - dumpa det du behöver bli av med i denna tråden. Innan hette den Fuck-tråden, men efter tips om att Papperskorgen kändes bättre har den nu fått byta namn. 😎

Här strävar vi efter att ha fokus på det positiva, men det innebär inte att vi är trallande glada hela tiden. 🤪 Det innebär mer att vi ser saker för vad de är och väljer ett förhållningssätt så att det känns okej. Men ibland har man saker som man bara behöver  få ur sig, därför finns denna tråden. Inte för att älta och gegga runt utan för att få hjälp att släppa och gå vidare. 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

Annons:
Cahira
2/21/14, 9:06 AM
#1

*lägger brödsmulor så jag hittar tillbaka igen* 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Kathja]1
2/21/14, 9:20 AM
#2

Hi hi, du är söt Cahira. ❤️

SHIAWASE
2/21/14, 10:11 AM
#3

Åh precis vad jag hade tänkt att göra Kathja!❤️

Cahiras (visst var det du?) uttryck var kanonbra!! Känns mycket bättre,

Papperskorgen,,hmmm 🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

retep
2/21/14, 12:18 PM
#4

Jag kastar mig själv i papperskorgen för att se vad det ger…?……!……,,,,_____________________( *

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

linnease
2/21/14, 12:25 PM
#5

Haha! Skönt humör du är på på sistone retep! 😃

SHIAWASE
2/21/14, 12:51 PM
#6

haha Linn, håller med☀️ peter😍

Jag har alltid haft motstånd till tidigare tråden,, på något sätt,, och därför inte skrivet där`,, men här kan jag nog slänga i det ena och det andra,,just nu slänger jag ner mina två äldsta döttrar,,haha för det är sååå för de är såå tjafsiga med varandra,, plockar upp dem om en stund antar jag❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
retep
2/21/14, 12:54 PM
#7

Kära linnease…det gav ju dig något…att se mig krypa och kika runt här i papperskorgen….vink vink…

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

szirius
2/21/14, 1:33 PM
#8

Haha, vad sköööna ni är🤗! Jag kastar ner snorpapper i papperskorgen idag -se upp Peter!

SHIAWASE
2/21/14, 1:41 PM
#9

Tog mig friheten att ta bort f.d i titeln, Kathja,,hoppas det var ok❤️

Kändes liksom som om vi bara expanderar vidare,, så just nu är en papperskorg precis vad vi behöver! tidigare fyllde den andra tråden sin funktion,,

MEN vi växer ju så det knakar härinne!!

Papperskorg är ju så bra !!!

Finns många meditationer där man slänger saker , personer etc, ALLT för att nå nämre sig själv,

Så här kan man slänga allt ,, (jag slängde ju nyss ner mina döttrar😍)

En frihetskänslar, Och hoppar vi ner själva kan vi ju stöta på peter kanske❤️🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/21/14, 1:43 PM
#10

Det var ju bara för att vi skulle hitta rätt, så självklart lugnt. Passar på att slänga i en släng av irritation över min man och att han tappar bort sig så lätt vissa dagar. 🤪

Theleonora
2/21/14, 1:46 PM
#11

Jag kastar ner min irritation, mitt fokus och min hangup på D och mon irritation över hangup på D. Jag passar på att kasta ner D också nu när jag är igång ;)


Theleonora
2/21/14, 1:46 PM
#12

Hoppas Retep kan hantera D :)


SHIAWASE
2/21/14, 1:50 PM
#13

# släng gärna ner din man en stund också,, kanske bättre än att slänga ner irritationen❤️ Bara att plocka upp honom lite senare🙂Han kan ju mysa därnere med mina döttrar och peter,haha! och D!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
2/21/14, 1:53 PM
#14

Tänkte samma som dig Shia - vem vet, kanske han kan hitta sig själv därnere i papperkorgen! 😂🤪☝️🙂

SHIAWASE
2/21/14, 1:57 PM
#15

Ja ! och tänk den där papperskorgen kanske blir en riktig myskorg!!😂🙂❤️❤️🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2/21/14, 2:40 PM
#16

Hahaha vad ni är sköna allihop!!!!🤗😂❤️

retep
2/21/14, 2:43 PM
#17

Det var också min tanke när jag hoppade i…👪

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
2/21/14, 2:58 PM
#18

Han åkte ner strax där efter!!! Och jag är nöjd och glad över min reaktion, jag som hittat till ilska. Han fann sig fort i korgen och nu är inte bara jag utan även han på banan igen. Känns trevligare att åka till jobbet i 65 timmar om vi är på banan. ;) ♡

Theleonora
2/21/14, 4:41 PM
#19

Jag slänger ner min stolthet!! Och D igen då, bara för att jag kan ;)


Otroulig
2/21/14, 5:46 PM
#20

Haha! Vilken härlig och rolig tråd! 

Thea: Tänkte på dig och såg dig i luftballongen skrikandes glatt: MAN ÖVERBORD! När du slängde ut D 😂

Åh vad jag tycker om er ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
2/21/14, 5:59 PM
#21

Haha Otroulig, tänkte inte ens på att varna folk. Får göra det nästa gång. Hittills har det mer varit i stil med: OFF YOU GO!

Sitter här och finurlar på om jag ska ut och ta ett glas vin eller sitta hemma. hm. Slänger ner alla tankar i papperskorgen också! 

Åh, älskar den här tråden. Känns snällare än fuck-tråden och man får ur sig skiten, kompost ;)


szirius
2/21/14, 8:02 PM
#22

Åh - kompost är ju ÄNNU bättre!!! För då blir det ny näringsrik jord av avfallet👍😂

retep
2/21/14, 8:19 PM
#23

Ojojoj…då får jag kanske ta och kravla upp och ur papperskorgen…innan jag blir till mull!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
2/21/14, 8:44 PM
#24

Än så länge ligger du väl i papperskorgen Peter? Att flytta till komposten är ett tillval. 😉Men du verkar ha lite sällskap där iaf.

Jag har nu landat på jobbet och en av killarna förtjänar att åka i papperskorgen en vända! 😃 Så, bort med honom nu kan han liggar där och vara kaxig. Taskig attityd passar inte med mitt ypperliga humör! 🤪

Astell
2/21/14, 9:30 PM
#25

Papperstussarna poppar bara upp igen…men man får vara bestämd att lägga dit dem igen 😓

[Kathja]1
2/21/14, 9:35 PM
#26

Trampa till dem lite med foten Astell, men akta Peter tror inte att han har krupit ur ännu. 😉

Cahira
2/22/14, 2:34 AM
#27

#2 Naw tack! ❤️

#3 Haha ja det var jag. ^^

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
ollivoll
2/22/14, 7:20 AM
#28

Och jag slänger ner min ryggont jag haft några veckor nu,,,,aj, jag vill inte ha den tillbaka:)

MissInAction
2/22/14, 1:12 PM
#29

Ahahahahaha! Herregud människor, nu har jag redan fått dagens dos av skratt 😂 Underbart! ❤️

Jag vill just nu kasta ner alla människor förutom mig själv i papperskorgen! 🤐 Haha, tänk vad skönt att vara heeeeeeeelt för mig själv en stund. Göra precis vad jag vill, stilla tankarna och känna inåt!
Sedan är jag tillbaka på kanten och plockar upp er som jag fortfarande vill ha i mitt liv 😉😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2/22/14, 1:21 PM
#30

Står på jobbet och ska göra te men timern till eluttaget håller på att gå sönder - låter underligt och slår av sig hela tiden. Så den åker i korgen med en duns!

retep
2/22/14, 2:31 PM
#31

Ajajaj…mitt i skallen!🎩

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
2/22/14, 2:39 PM
#32

Sorry! Men ska du ligga där och kräla får du nog lära dig att se upp. ;)

Otroulig
2/22/14, 3:36 PM
#33

😂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2/22/14, 4:06 PM
#34

Hm jag börjar bli mer och mer benägen att ta ur D ur papperskorgen. Speciellt när missi slängde i oss andra där. Tänkte vart ska D ta vägen då. Haha Men iaf börjar hitta till mitt jag ❤️


Annons:
retep
2/22/14, 6:15 PM
#35

Phuu…hittade några🎈🎈🎈bland skräpet, så nu blåser jag upp dem och svävar iväg…upp ur papperskorgen och högt över🌈…👋…😜

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
2/22/14, 6:26 PM
#36

Välkommen upp Peter!

linnease
2/22/14, 6:51 PM
#37

Hahahahaha..

Ååh jag slänger ner all oro i papperskorgen nu. Nu får det bara bra med den varan. Bara vara friiiii och göra vad tusan jag vill ☀️❤️

Minney
2/22/14, 8:08 PM
#38

Hänger på med orostankarna. Ni försöker liksom tränga er fram då och då med all er gamla invanda kraft. Men ni är inte så starka längre, ganska skelettliknande faktiskt, så där skraltiga och vinglande. Så ner med er i papperskorgen, där kan ni ligga o skallra. För den som ev befinner sig i papperskorgen kan jag bara beklaga, de där oro-skeletten är ett himla trist sällskap:-)

SHIAWASE
2/22/14, 10:36 PM
#39

😂❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2/22/14, 11:56 PM
#40

Jag slänger ner min magont, som kan ha att göra med oro ner i papperskorgen och hoppas på lite sömn nu!


Cahira
2/23/14, 12:09 AM
#41

Huvudvärk, onda magkänslor, trötthet *strimlare* *papperskorg*

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[Kathja]1
2/23/14, 7:57 AM
#42

Jag slänger i min trötthet, för fy farao vad jag har sovit dåligt!

[Torahzen]
2/23/14, 8:35 AM
#43

Jag slänger ner min känsla av att vara utestängd, utanför gemenskap. Känslan av ovärdighet. Det slänger jag tillsammans med den konstiga drömmen jag hade inatt.

Så, nu släpper det! 🎈

Theleonora
2/23/14, 9:42 AM
#44

Har också sovit dåligt, reser idag så kanske lite resfeber. Jag passar också på att slänga ner min känsla av utanförskap, och ovärdighet av att vara en del av gemenskapen och alltet. nu ska jag in i gemenskapen och umgås med härliga människor och bara må bra, vara mitt bästa jag!!


MissInAction
2/23/14, 11:40 PM
#45

Nu jevvlar åker Mo ner i papperskorgen och där kan han sitta ett bra tag!!!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2/24/14, 6:33 AM
#46

Ha ha, bra MissI, fokus på dig själv! ♡♥♡

MissInAction
2/24/14, 6:35 AM
#47

Såååååå jäkla förbannad på honom just nu så jag kokar inombords!! Det är ju kanske inte så bra men, ner med honom bara! 😡😡💣

Passar på att plocka upp er som hänger här på sajten 😃❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/24/14, 6:44 AM
#48

Tack snälla Miss, det kan jag behöva 😉

Jag vill lobba ned mina tråk känslor så jag kan stå kvar här stark i tillit och tro.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2/24/14, 7:34 AM
#49

Klart att det är bra! Var arg om du känner dig arg. Alltid bättre och går fortare över än att spjärna emot. Jag hade glömt att jag låg i papperskorgen, kanske därför jag blev så off och astrött igår. ;) Tack för att jag fick komma upp igen! ♡

Otroulig
2/24/14, 10:51 AM
#50

By the way Miss, att vara heligt förbannad kan vara förlösande. Ner med han bara :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
2/24/14, 5:24 PM
#51

Tack alla ni för härliga skratt 😃

Jag har blivit påmind om att ge plats åt något nytt måste man göra av sig med det gamla!!!

Härmed donerar jag mitt jobb, med skrivbord - dator - tjatiga kollegor, RUBBET🎈 

Jag älskar att ha modet att säga upp mig för att börja om på ny kula!🌈🌊

[rore]
2/24/14, 6:06 PM
#52

Kastar ner mina tvivlande tankar o stampar ner dem i takt med mantrat * fake it til you make it* :)

[Kathja]1
2/24/14, 8:04 PM
#53

Beslut är fattade! Mitt sockerberoende åker i papperskorgen men en smäll, efter åker 15 onödiga kilo som har fastnat på min kropp. *vinkar farväl och tänker att där kan de ligga i evigheters evigheter*

[Torahzen]
2/24/14, 8:41 PM
#54

Jag slänger alla begränsande känslor och tankar i papperskorgen! Jag ska ha nytt jobb!

Tack för mitt nya jobb!!!!

[Kathja]1
2/26/14, 5:50 PM
#55

Med en ljudlig DUNS slänger jag i känslan av HOPPLÖSHET och att saker och ting ALDRIG KOMMER ATT ORDNA SIG som kom på besök idag. Bort, iväg och vänligen håll dig borta!!!😡🤮😢😟

Slänger även ner en av killarna på jobbet och min chef när jag ändå är i farten. 🤐

Annons:
Theleonora
2/26/14, 6:43 PM
#56

Gaaaaah så jäkla arg. Slänger ner all ilska och allt det beror på. 33 år av ilska kommer upp till ytan nu. Så all ilska, osäkerhet, oro, rädsla, ångest, låg självkänsla/självförtroende/självrespekt, utanförskap, avsaknad av tillit, och avsaknad av kärlek som den här jäkla ilskan har fört med sig ner i papperskorgen. Gah! Bah! Wah! Aaaarrrgggghhh!! Fram med kärlek!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Theleonora
2/26/14, 6:57 PM
#57

Slänger även ner dåligt jäkla samvete, felaktiga empatiska och sympatiska känslor (blä=spygubbe), skador, blåmärken och ännu mera osäkerhet. Slänger ner avundsjuka och andras avundsjuka riktat mot mig (som jag alltid blir rädd av) och slänger ner rädslan för andras avundsjuka. Blä blä blä. Så äcklad. Slänger mer allt äckel. Fy vad arg…


linnease
2/28/14, 12:58 PM
#58

Bra Thea!! Släng på!!! :)

Theleonora
2/28/14, 2:40 PM
#59

Jag slänger min förkylning och all rädsla, verkligen all rädsla. ❤️


MissInAction
2/28/14, 4:11 PM
#60

Slänger ner avundsjuka och trötthet!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2/28/14, 8:20 PM
#61

Jag slänger ner min ångest som trycker på mitt bröst sedan snart en vecka. Hej då med den och välkommen att kunna andas och dra djupa andetag. :) Jag kastar ner mitt x där som orsakade oron. Där kan han stanna! Kanske kan retep tala honom till rätta? Troligen inte. :(

[Torahzen]
2/28/14, 8:25 PM
#62

Jag slänger ner eventuell förkylning hos mig och dottern så vi kan få träffa min sjuka pappa. Vi åker hemåt nästa vecka och har inte möjlighet att träffas så ofta…

Annons:
Cahira
2/28/14, 8:36 PM
#63

Jag kastar ned alla mina negativa tankar och känslor jag har idag. Alla har vi dåliga dagar och idag är en av dom. :( Utan anledning dessutom annat än trötthet.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Theleonora
3/2/14, 12:57 PM
#64

Jag slänger ner min förkylning, min slitenhet, slutenhet, mitt motstånd, min trötthet, alla negativa tankar och mönster, rädsla, avundsjuka, ilska och avundsjuka, all stress (ryck i ögat) och en viss person i papperskorgen. Och min förmåga att hindra flödet så fort det går bra. Hatar verkligen den egenskapen av hela mitt hjärta.


Älvan
3/2/14, 9:02 PM
#65

Jag kastar bort mitt x manipulerande av mig. Jag sänder honom kärlek och ber hans skyddsängel hjälpa honom.

Håbe
3/3/14, 9:31 PM
#66

Jag slänger ner mins sons adhd djupt ner i botten på papperskorgn så att vi men allra mest han kan få lite andrum någon gång.

Cahira
3/3/14, 9:35 PM
#67

#66 Om du behöver prata så kan du PMa mig. Kanske har lite tips att ge.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Håbe
3/3/14, 9:47 PM
#68

Tack cahira! Jag tror att jag har hyfsat bra kunskaper egentligen men ibland orkar jag bara inte med alla utbrott och humörsvängningar. Det har varit ganska lugnt en period men nu verkar det vara en jobbig period på ingång igen.

Cahira
3/3/14, 9:49 PM
#69

Förstår. Har han några fysiska sporter eller annat att bränna energin på? Löpband eller vadsom? 

När myrorna i kroppen sätter igång så är det skönt att ha nånstans att ta vägen så att säga. Det kan minska utbrotten av frustration.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Håbe
3/3/14, 9:55 PM
#70

Han är tack och lov en riktig sportnörd. Veckorna är fyllda av innebandy- och fotbollsträningar plus matcher på helgerna. Det är räddningen för oss tror jag. Utan det så vet jag inte vad vi hade gjort. Just nu är det väldigt stor rastlöshet. Det måste hända något (läs kompisar) varje sekund. Han hade en kompis hemma hos sig från fredag vid tvåtiden till söndag em. Direkt när kompisen blivit hämtad börjar han spinna runt och vill gå hem till en annan kompis.

MissInAction
3/3/14, 11:17 PM
#71

Hålla honom borta från socker antar jag att ni provat, Håbe? 🙂
http://www.bokus.com/bok/9789172412491/mat-for-barn-med-autism-och-adhd-darfor-fungerar-en-diet-utan-mjolk-och-gluten/
Kanske kan vara något.. inte läst just den här boken men en massa annat i ämnet. Fast du verkar ju vara insatt så du får titta själv!

Passar på att kasta ner känslor av att inte räcka till, känslor av avunsjuka och svartsjuka! Byb-bye! 👋

😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
3/3/14, 11:36 PM
#72

# 66 ger dig bara en stor KRAM🤗, tror inte det var råd du var ute efter just nu😉. Kräk ur🤮 och nya tag.

Cahira
3/4/14, 12:11 AM
#73

#70 Förstår. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

SHIAWASE
3/4/14, 5:03 AM
#74

Håbe❤️släng ner allt bara!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
3/4/14, 12:06 PM
#75

Jag tror att jag tar och slänger ner hela min familj, man och tre barn, i papperskorgen,, så kan jag ta och njuta av mig och mitt❤️Mmmmkänns Braaaa särskilt mannen,,han kan få ligga där ner ett tag☀️ 

Just nu vill jag nog inte ha någon i min närmaste omgivning,,, jag vill mysa med mig själv!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/4/14, 1:44 PM
#76

De kan få sällskap av min man, jag är oxå inne i en vara själv period! :)

Annons:
Theleonora
3/4/14, 1:53 PM
#77

Ner med den där lögnerskan till nagelteknolog som jag har anmält. Helt otrolig… Ner med henne, med min ilska varje gång jag tänker på henne, min känsla av hopplöshet, frustration, orättvisa, ner med allt.

Och ner med min förkylning, feber, hosta och snuva.


Otroulig
3/4/14, 2:29 PM
#78

Här slängs det friskt!!;) Jag lobbar ned de hinder som hindrar mig från att komma fram till mina innerligaste drömmar. Vet inte hur dom ser ut men det kanske jag inte behöver veta:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/4/14, 3:42 PM
#79

Mmm jag har plockat upp gubben igen, jag får ha lite överseende nu när han har sorg.

Cahira
3/4/14, 9:12 PM
#80

Jag slänger ned snön och vintern! 😈

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Torahzen]
3/4/14, 10:40 PM
#81

Jag slänger ner all min sorg och alla känslor som jag har just nu. Min pappa är svårt sjuk och det verkar gå fort mot slutet nu… 😢

[Kathja]1
3/4/14, 11:04 PM
#82

Tora - 🤗

linnease
3/4/14, 11:47 PM
#83

❤️❤️

Annons:
Cahira
3/5/14, 12:18 AM
#84

🌺❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

MissInAction
3/5/14, 1:20 AM
#85

❤️ Tora 🌺


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
3/5/14, 6:45 AM
#86

Åh Tora 🤗❤️❤️❤️🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
3/5/14, 8:56 AM
#87

Tora


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Lannelia
3/5/14, 8:58 AM
#88

Jag slänger ner den här mobilsajten också! Hahah inget jag skrev kom med utom första ordet…! Men men, det jag skulle kasta bort försvann iaf, det är ju bra;) hahah


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Theleonora
3/5/14, 9:06 AM
#89

Tora ❤️

Idag är jag på humöret jag-vill-inte-mer. Den här förkylningen tar på mina krafter och jag mår illa, så ner med den och dess symtom i korgen. Sen är det en massa tankar kring vad jag borde göra istället för att ligga här och vara förkyld som jag också slänger ner i papperskorgen. Frustration. Ner med den.


[Torahzen]
3/5/14, 9:27 AM
#90

Tack alla 😢❤️

Annons:
Cahira
3/5/14, 10:13 PM
#91

Är så sjukt ledsen och deppig idag. 😢

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Theleonora
3/6/14, 12:34 PM
#92

Om det någon gång skulle vara aktuellt med en ketchup-effekt för instant befrielse så är det verkligen nu!!

Känner mig sååå äcklig iom dennna förkylning, in på toa stup i kvarten, kan inte behålla mat (hoppas verkligen det visar sig på kilona på kroppen), feber, snuvig, dåligt samvete över att inte vara på jobbet (till viss del, inte lika mkt som förut), lägenheten ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig, allt är bara äckligt och på det har jag mens. Yeeay, sucks to be me! Och ner med allt i papperskorgen.


Theleonora
3/7/14, 12:54 PM
#93

Jag fortsätter slänga förkylningen och dess symtom inklusive nytt symtom: huvudvärk. Sen slänger jag min värk och min lathet! Jag vill blomstra!!! Nu!!! ❤️


Theleonora
3/7/14, 6:52 PM
#94

Jag slänger ner flera generationer av skuldkänslor (som finns i mitt cellminne) men jag passar på att slänga åt alla och för flera livstider. Jag slänger även ner behovet att straffa sig själv och hata sig själv för dessa skuldkänslor. Nu!


[Torahzen]
3/7/14, 6:53 PM
#95

Jag slänger cancer i papperskorgen, jag tycker det är jättedumt!!!😡

MissInAction
3/10/14, 4:45 PM
#96

Åh jag slänger också ner cancer i papperskorgen!!!!! 😭😡

Och jag plockar upp Mo igen! ❤️ Hade glömt att han låg där nere, trots att min ilska gentemot honom gick över jättesnabbt, ungefär då jag hade skrivit det till honom.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
3/11/14, 9:38 AM
#97

Jag slänger ner vimsighet och att tappa bort saker, den senaste tiden har jag tappat bort saker, letat sen hittat. Lite tröttsamt. Så nu vill jag bara hitta saker, en massa härligt och mina solglasögon såklart! Gillar dom en massa! Sen fortsätter jag slänga ner förkylningen! Det är härligt att känna att man lever men jag kan känna det på annat sätt, genom att bara vara :)


Annons:
SHIAWASE
3/11/14, 9:52 AM
#98

haha,, vimsighet och tappa bort saker har funnits hos mig sedan lääääänge!!! så jag lever och umgås med vimsighete😂

På gymnasiet så gick kompisar och plockade upp mina saker efter mig,,,

när jag gick på låg eller mellanstadiet och jag skulle gå och handla så hade jag inga pengar när jag kom till affären, så jag gick hem igen, min syster gick sedan vägen till affären och där låg det pengar med lite lagom mellanrum ( som jag inte hadeupptäckt på vägen hem )

För några år sedan så hade min man glömt sin mobil hemma. Oj!! tänkte jag,, bäst att ringa och säga att han har glömt mobilen, så jag tar och ringer, och då ringer ju hans mobil,, och Oj, igen tänker jag bäst att svara,, så där sitter jag med en mobil i varsitt öra,,haha,, och börjar gapskratta!!!

Kan nog skriva en hel bok om sådana episoder,, så låt dig vara vimsig❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
3/11/14, 9:59 AM
#99

Haha ja, egentligen är det ganska komiskt. I efterhand ;) ❤️


linnease
3/11/14, 12:40 PM
#100

Haha Shia!! 😛

szirius
3/11/14, 12:42 PM
#101

klassikern är ju att leta efter glasögonen- som sitter på huvudet, eller leta nycklar - som man håller i handen🤪

[Torahzen]
3/11/14, 1:20 PM
#102

Vi har nog våra egna klassiker allihopa… 😂

szirius
3/11/14, 1:29 PM
#103

Haha, apropå mobilen  såg jag nåt på FB om nån som glömt sin mobil nånstans. Han skrev " om du hittar min mobil så ring det här nr ". Och ett nr- som gick till hans mobil!😃 Och folk påpekade det, men det tog lång tid innan han fattade vad de menade…" vaddå det är ju MITT NR" " Jamen de som ringer har ju din mobil, inte du, så det ringer ju hos dem" Han fattade inte😂 så kul!

[Torahzen]
3/11/14, 1:46 PM
#104

Ibland vill polletten bara inte trilla ner… 😂

Annons:
SHIAWASE
3/11/14, 2:24 PM
#105

haha,, ja jag har haft någon gång när jag inte hittade min mobil,,, men jag gav upp, tänkte , den kommer väl fram så småningom,,det regnade ute och vi skulle ut, så jag tog mitt paraply fällde upp det,,, kände lite tungt,,, men tänkte inte så mycket, men dottern tittade upp och undrade varför mobilen hängde på insidan av paraplyet, haha, den hade tydligt trillat ner när jag kom in och tog av mig jackan, ner i paraplyet!! och fastnat 😂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
3/11/14, 2:29 PM
#106

Och jag har fler historier, när jag bodde i Stockholm,, så en dag när jag hade kjol på mig, så innan jag gick ut, så var jag på toaletten, sedan gick jag till tunnelbanan, åkte flera stationer klev ut,, INGEN sa något, ,men till slut så kom en dam fram och sa lite försynt att min kjol satt fast i midjan, den var uppvikt typ , eller hur man nu förklarar detta med ord. .. det var vinter så jag hade tjocka tights ( som tur var) MEN jag hade alltså promenerad där och åkt tunnelbana med hela min bak bar ( i tights dock!!!),, och ingen hade sagt något,,,,haha pinsamt värre,, men man kan ju inget annat än skratta åt det hela,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/11/14, 4:49 PM
#107

Jag brukar se det lite som en del av min charm att jag kan vara lite virrig. 😊

Theleonora
3/11/14, 6:45 PM
#108

Hittade gogglesen (svengelska) såklart!! Tacktack!! Slänger ner förkylningen och identifiering med en kär person och umgås med en vän istället! Toodiloo!


Älvan
3/12/14, 6:49 PM
#109

Stoppar in x här. Sen får Gud också ta plats där och marinera honom med kärlek. Gud finns ju i allt så jag stoppar eg inte honom i papperskorgen eftersom han redan är där för att ta emot xet. ;)

szirius
3/12/14, 8:11 PM
#110

Mönster att reagera med skam o skuld kan få ligga längst ner i papperkorgen, för alltid. Inte bra för nånting!🎈

# 109 Mmm, marinerad i kärlek lät ju riktigt mysigt😃

Otroulig
3/12/14, 8:15 PM
#111

Ja lite kärleks marinad lät mysigt!! 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
3/13/14, 6:16 AM
#112

Jag slänger i tidiga mornar som man inte har valt själv. Hjälp vad jag är trött!

Theleonora
3/13/14, 12:41 PM
#113

Jag dumpar ner min rädsla för att ta ansvar i livet. Ansvar för allt. Allt jag skapat.


Älvan
3/13/14, 10:45 PM
#114

#110 #111 Det är i avsaknaden av kärlek som de destruktiva och dåliga handlingarna skapas. Jag måste även stoppa in mig själv i papperskorgen och kärleksmarinaden så att jag aldrig någonsin mer skapar mer av sådana erfarenheter som jag hela tiden får av mitt ex. Verkar ta lite tid att mina mer ljusa och härliga tankar och skapande riktigt fullt ut ska manifesteras. Jag är ändå förväntansfull här där jag ligger och badar i kärlek. :)

[Kathja]1
3/13/14, 10:57 PM
#115

#114 Eller så ser du detta som sker med ditt ex som en gåva. I och med det (oavsett vad det nu är) kan du lära dig mer om dig själv, hitta nya vägar och växa som människa. (och då och då när växandet är för betungande kan du skrika att han är en IDIOT 😉)

[Torahzen]
3/13/14, 11:09 PM
#116

Jag slänger heshet och trötthet i papperskorgen, tillsammans med min pappas cancer… 😭 Medicinen gör att han blir hes och orkar inte prata.

Nu är det dagar eller veckor kvar…

Älskade pappa … ❤️

MissInAction
3/14/14, 12:13 AM
#117

❤️🤗❤️ Torah


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
3/14/14, 9:30 AM
#118

Skickar ljus och kärlek Tora❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
3/14/14, 9:31 AM
#119

Kram tora,, min pappa dog i cancer när han var 60 ,, jag bodde i Japan, åkte hem, och fick ett väldigt fint avsked,, så kämpa inte emot,, utan ta vara på de stunder ni har,, kom ihåg att han är en själslig varelse, så även om hans medvetande, det mänskliga blir avtrubbat av mediciner, så är hans själ oföränderlig. Kommunicera med hans själ, och inte med hans fysiska jag❤️Han är på väg precis dit han vill precis som det är meningen, det är bara hans fysiska jag som inte mår bra☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
3/14/14, 11:24 AM
#120

Tora blir tårögd för jag vet att avsked är sorgliga. Man får känna tyngden. Vi är människor och vana vid våra kroppar. Jag önskar er ett så fint avsked som det går. Ni får känna allt ni känner. Du vet ju själv att ni fortsätter kontakten. Du klarar detta och kan fortsätta vara hel fast din pappa går. Det känns bara som man går sönder. Man går aldrig sönder. Om du tror på Gud be honom bära dig och din pappa i Guds famn. Min dotter sände jag till Jesus som måste ta hand om henne nu. Tora jag säger kärlek och ljus till dig. Hoppas du kan känna den i dig.

Älvan
3/14/14, 11:26 AM
#121

Kathja Tack för kloka och värmande ord!

Theleonora
3/14/14, 12:06 PM
#122

Men åh Älvan! Du är så himla mycket kärlek! ❤️


Theleonora
3/14/14, 12:13 PM
#123

Jag fortsätter slänga ner mina känslor av ovärdighet. Märker hur spänd jag blir så fort jag får gehör. Bort! Puts!


[Kathja]1
3/14/14, 12:14 PM
#124

Tora - ❤️🤗❤️🌊❤️

Älvan
3/14/14, 12:23 PM
#125

#122 telefonera Vad gullig du är. Jag blir lite generad. :)

Annons:
Theleonora
3/14/14, 4:10 PM
#126

Jag slänger även ner mitt kontrollbehov, det som är kvar av det. Hela kontrollbehovet! Och jag tillåter flöde och tillit!!❤️❤️❤️


Älvan
3/14/14, 4:22 PM
#127

Theleonora Kul att rättstavningsprogrammet i telefonen ändrade ditt namn till telefonera. :)

Theleonora
3/14/14, 4:29 PM
#128

Haha ja jag förstod det och tyckte det var kul :). Alltid bra att få skratta lite, har ju så lätt till det nuförtiden :)


Otroulig
3/14/14, 7:12 PM
#129

Hihihi😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/15/14, 8:41 AM
#130

haha!!! telefonera😂kul!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
3/15/14, 9:53 AM
#131

Jag slänger ner alla mina gamla beteendemönster (i relationer) som inte gynnar mig. Jag slänger ner min lathet och all obalans i solar plexus chakrat och relaterade tanke/beteende-mönster.


MissInAction
3/15/14, 11:34 AM
#132

Slänger ner ångest och rädsla att inte duga för vissa andra!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Theleonora
3/15/14, 1:11 PM
#133

Åh, vill så gärna släppa motståndet som är i mig, ner i papperskorgen med det. Motståndet är så stort att olika kroppsdelar domnar bort då och då, slänger ner min ptsd här i och min hand- och fotsvett och alla ptsd-symtomen. Usch, en ordentlig stressreaktion pågår inom men otroligt tacksam för den trygghet jag samtidigt känner. Är medveten om att kroppen måste ha sin tid till den här reaktionen men vill ändå slänga ner det. Slänger ner all stress, all stress.


Theleonora
3/16/14, 5:59 PM
#134

Jag slänger ner C.


Theleonora
3/19/14, 10:48 AM
#135

Jag slänger ner mina begränsade/begränsande tankemönster kring pengar. Jag vill gärna se saker och ting tydligare. Tack!


Theleonora
3/19/14, 1:02 PM
#136

Jag slänger ner stinkande armhålor och annan icke-önskvärd kroppslukt och hoppas på att det bara är jag som är känslig och märker av det. Ingen annan! Tack!


Theleonora
3/19/14, 4:57 PM
#137

Jag slänger ner fotbromsen, handbromsen, ja hela bromsen. Långt ner i papperskorgen. Blä


gardit
3/22/14, 6:40 PM
#138

jag slänger smutsen som sitter på min bil… jag har nu en vacker bil som är vårstädad och fin (önsketänk😃)

Älvan
3/22/14, 7:32 PM
#139

Jag stoppar ner tacksamhet här. Eftersom vi kastat bort massa saker vet vi tydligare vad vi inte vill. Vi vet då vad vi vill och kan koncentrera oss på vår livsväg! Tack allt dåligt. Nu behöver jag inte er mer för jag har lärt mig min läxa och kan få vidare utan er. :)

Annons:
Otroulig
3/23/14, 10:46 PM
#140

Nätdejting sidor…som jag råkat registrera mig på och nu inte kan avregistrera mig från.  Jag hamnar bara på en betala sida hela tiden. Men nu är jag 112 år och 120 cm lång..så jag tror ingen nappar 😂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
3/23/14, 10:51 PM
#141

Otroulig Var inte så säker på det! ;)

MissInAction
3/24/14, 12:15 AM
#142

Ahahaahaha! Otroulig 😂😭😂🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
3/24/14, 1:42 AM
#143

Jag gapskrattade också när jag läste det där Otroulig, haha, Kul om din drömbonde skulle nappa!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/24/14, 6:37 AM
#144

Eller så råkade du inte alls regga dig och det finns därför en anledning till varför du inte kan o-regga dig. ;)

Theleonora
3/24/14, 8:00 AM
#145

Jag slänger ner dålig sömn och latmaskfasoner till följd av det. Nätdejtingsidor är nog ingen hit (OBS för mig). Jag skrev upp mig på en för nån månad sen och det tog 2 timmar, sen kom jag inte in och jag hörde av mig till supporten. Mitt konto existerar inte. Haha. Så universum, jag fattar flygel-på-foten-piken! Tack! Annars är det mest upp och sen ner, men det är vara bra!


Theleonora
3/24/14, 1:56 PM
#146

Jag slänger ner ptsd i papperskorgen. Nu och för alltid.


Annons:
gardit
3/25/14, 7:47 PM
#147

Tack kära papperskorg, för att du tar hand om min envetna huvudvärk🎈

catchpassion
3/28/14, 9:17 AM
#148

Så nu är det dags och göra ett första inlägg i denna kära papperskorg!
Är väldigt sparsam med att läsa här och även de som läggs ut av vänner på fb som är nedtryckande (medryckande). Då jag är extra känslig att dras med ner i det.

Men idag vaknade jag upp till en sån där dag när man inte börjar med ett leende. Det är dagen efter räkningarna är dragna och man försöker få ihop ett och ett för att se förutsättningarna tills nästa inkomst kommer. GE mig flera inkomstkällor NU! Jag förstår inte hur många av er klarar er? Så tungrott att försöka hålla huvudet över vattenytan varje månad :( Vill inte vara negativ, de finns de som har det sämre och värre förutsättningar än mig. Men oj va tungrott det är och jag vill så mycket mer för min familj än det jag kan ge idag! Lite inside information: Jag är ensamstående långtidssjukskriven 4 barns mor och bor i hus på landet med mina barn på heltid. Det är inte bara ekonomiskt det är tungt att fixa så att rullar på i vardagen är en börda isig är en känsla jag har hängandes över mig idag. Behöver jag lite pepp!  Kram till alla fina här inne.

Kram
CatchPassion

szirius
3/28/14, 10:11 AM
#149

# 148 pepp pepp o kramar till dig🤗. Vet inte om det är ett bra råd just där du är nu, men att göra listor på alla fördelar brukar kunna lyfta en, allt du HAR, liksom försöka zooma bort från pengafrågan o zooma in  på att du HAR 4 barn, underbart, vilken gåva och glädje❤️, du bor på landet - en dröm för många, finns enormt mkt positivt bara i det att plocka fram…att du bor i Sverige o faktiskt har möjlighet till sjukpenning, det existerar inte i många länder. Kolla på allt som är gratis att njuta av: naturen, relationer, kärleken till dig själv, musik. "Hellre äta potatissoppa med 4 barn än oxfilé själv"😉

Och sen ibland får man bara kapitulera och ha en skitdag. Det hade jag igår!🤗 Och vi åt nudlar😃

catchpassion
3/28/14, 11:37 AM
#150

Tack szirius !

Ja jag brukar göra listor och som du säger jag har så många saker att vara tacksam för men idag är ingen bra dag. "Morr"
Vi ska äta pannkaka och crêps på champinjonstuvning som fredagsmys i kväll. :P

Kram
CatchPassion

[Kathja]1
3/28/14, 11:50 AM
#151

Tillåt dig själv att ha skit-bajs-prutt-dagar oxå! Allt är okej. I tillåtande ligger en tillit till att allt alltid är som det ska vara och det i sig gör det lättare att släppa och komma vidare.

Theleonora
3/28/14, 3:21 PM
#152

Jag slänger ner min kollega MS i papperskorgen. Djupt ner. Stanna där. Blä.


Theleonora
3/29/14, 8:15 PM
#153

Ooooh, det hjälpte inte att slänga ner honom i papperskorgen, slänger ner honom igen. Alltså jag är sååå less på honom… Vet ju varför han finns men fattar inte varför jag inte vågar möta det.. Snälla gud hjälp mig möta det.


Annons:
[Kathja]1
3/30/14, 12:16 AM
#154

Just nu vill jag slänga ALLA bibel-fanatiker i papperskorgen!!! Jag blev akut ap-trött på att snacka demoner och bevis på ditten och bibelcitat på datten. Tänk vad härligt om alla bara kunde tillåta alla att vara som de är, sluta döma och vara i kärlek. 🤪

Otroulig
3/30/14, 10:13 AM
#155

Hahaha, ja jag tänker på Robert Gustavssons imitation av Ingmar Bergman " …demoooooonerna"😂

var tvungen att leta lite …hittade denna,passande för vår LOA sida

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/30/14, 10:25 AM
#156

Thanx love! Diiimoooonerrrr är farliga grejer, iaf för somliga. Själv tänker jag att de inte är farligare än tröttsamma människor.

catchpassion
3/30/14, 1:25 PM
#157

Ha hahaha.. jisses nu fick du mig och dra på mungiporna Otroulig !! Den va bara för bra!

Kram
CatchPassion

Älvan
3/30/14, 3:19 PM
#158

Kathja Jag gav upp. Tror det bästa är att fokusera på det man vill fokusera och då är papperskorgen att föredra i detta fallet.

Theleonora
3/30/14, 3:37 PM
#159

Jag slänger mer mitt självhat och självförnekande. Jag vill vara jag nu!!!


[Kathja]1
3/30/14, 4:15 PM
#160

Älvan  - Kärlek vännen, kärlek. Men det är svårt ibland! 🤐🤪😃

Annons:
Älvan
3/31/14, 4:54 PM
#161

Kathja Det lät skönt Stoppar ner andlig skepticism tråd här. Verkar vara ett gäng skeptiska ryggdunkare som inte hade en plats för Älvan. :( usch, Kathja. Jag gjorde som du och ägnade energi på något negativt som inte ledde någonstans än negativa vibbar. Varför gör man så? Gång efter gång? Jag gav ju tom dig tips om att ignorera. Skratt…

szirius
3/31/14, 6:31 PM
#162

# 161 haha dit tittade jag in en sväng o drog genast😂😉

HÄÄÄR finns plats för en Älva🤗

[Torahzen]
3/31/14, 6:46 PM
#163

Usch,, jag är på dåligt humör och det känns som att jag förpestar humöret för alla andra i min närhet just nu. Bläh! 🤪

Jag slänger ner dåligt humör

[Kathja]1
3/31/14, 7:56 PM
#164

Älvan - Vi ger oss nog in i sådant där för att vi ska lära oss att inte. Det krävs lite träning att ha distans och vidmakthålla kärleksfokuset. Tora - Jätte kram och tillåt dig att känna det du känner, det är okej. De omkring dig får ansvara för om de känner sig förpestade eller ej.

Otroulig
3/31/14, 8:17 PM
#165

Mmm, kan ju faktiskt vara så att det dåliga humöret är en annan känsla som är förtäckt. I sorg så händer skumma saker - följ med du bara och var snäll mot dig själv. 🤗 ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
3/31/14, 8:25 PM
#166

Tack snälla ni ❤️

[Kathja]1
3/31/14, 9:47 PM
#167

Slänger min förkylning i papperskorgen med dunder och brak! Just nu struntar jag i varför jag har manifesterat en dunderförkylning, jag gillar den inte i alla fall. Den gör mig bara på dåligt humör! 😡

Annons:
szirius
3/31/14, 10:16 PM
#168

Ja, Tora❤️ Jag vet "allt" om det där…hur sorg går i faser…inte bara ledsamhet utan ALLA känslor….låt dig vara i det bara….🌊

[Torahzen]
4/1/14, 7:49 AM
#169

Ja du vet ju hur det är. Fast jag tycker att jag behöver inte vara på dåligt humör bara för att jag har sorg…

[Kathja]1
4/1/14, 9:08 AM
#170

Hade du inte behövt det hade du inte varit det vännen. ♡

[Torahzen]
4/1/14, 9:18 AM
#171

Det förstås…

Älvan
4/1/14, 11:06 AM
#172

Jävla negativa personangrepps påhoppare med dåligt självförtroende som de tror blir bättre genom att trycka ner andra personer stoppas ner här. Varför, varför , varför är jag självplågare och hamnar där????? Om ni undrar varför kan ni läsa min åsikt på andlig skeptisism i min tråd.

Theleonora
4/1/14, 11:12 AM
#173

Jag slänger ner min förkylning, mina skuld och skamkänslor och mitt självsabotage. Nu räcker det. Over and out!


[Kathja]1
4/1/14, 11:45 AM
#174

Älvan vännen - kram på dig. Andas och backa ditt perspektiv. De agerar enbart utifrån sina föreställningar om allt som är. Och du har något att lära i det där, annars hade du inte hamnat där. Men det ÄR svårt ibland vill man bara skrika åt folk att fatta grejen.

Annons:
Älvan
4/1/14, 11:56 AM
#175

Kathja Jag har lärt min läxa igen. Och jag är tacksam. Tolerans och kärlek måste genomsyra allt vi gör. Eftersom det ibland finns avsaknad av det förekommer fenomen som näthat. Ödmjukhet är också oerhört viktigt. Att trots att man kanske faktiskt har mer kunskap måste man ju just därför vara den förste att vara ödmjuk. Att lämna en diskussion är inte att lägga sig för den andras argument och påhopp. Det är inte den som tystar sin diskussionspartner som vinner diskussionen. Att man själv också kan vara skyldig trots att man känner sig dåligt behandlad och kan be om förlåtelse utan att hålla med den andre i sina åsikter eller ens att tycka om den andre. Att man inte behöver vänta på ett förlåt av den andre utan att be om förlåtelse till den andre och sigsjälv räcker. Som någon vis sa; förlåt dem för de vet inte vad de gör. Jag lärde mig mycket från den här vändan Kathja!

Skogshumblan
4/1/14, 1:31 PM
#176

Bra tråd!

Jag slänger stress och allt den orsakar som ställer till det för mig. Slänger ut allt det så att de goda energierna  i mitt liv får större växtplats!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

SHIAWASE
4/2/14, 8:59 AM
#177

Har inte något att slänga ner här just nu. Men sprutar ut lite kramar till er alla!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
4/3/14, 4:47 PM
#178

Fuck att jag tappat mina finaste handskar, fuck för att nån förmodligen tagit dom. Fuck för att jag missar mitt flyg. Fuck för att jag förmodligen kommer hem sent…. Så nu var det klart … Men vad hände med mitt flyt??

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
4/3/14, 4:48 PM
#179

Fuck att jag tappat mina finaste handskar, fuck för att nån förmodligen tagit dom. Fuck för att jag missar mitt flyg. Fuck för att jag förmodligen kommer hem sent…. Så nu var det klart … Men vad hände med mitt flyt??

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/3/14, 5:05 PM
#180

Men hade du inte tappat den redan innan, men hittat den igen? Men vem vet vad det leder till vännen. Kärlek och tacksamhet så ska du se att det bli bra.

Otroulig
4/3/14, 5:45 PM
#181

Jag kan fortfarande hitta dom liggandes på flygplatsen - jag låter mer än vad jag känner hehe, siter här i taxin och skvalpar runt, dom har inte ringt från flygbolaget heller så det är lite spännande att se om detta ska leda till.nåt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
4/3/14, 6:29 PM
#182

Åh så spännande!

szirius
4/3/14, 9:53 PM
#183

Men SHIIIIT, jag får ju en filmbild i huvudet Otroulig…där kommer han…på flygplatsen…med dina handskar..era ögon möts..olala - allt har en mening 😉😍😂

[Kathja]1
4/3/14, 9:55 PM
#184

Eller hur! 😎

Otroulig
4/3/14, 10:31 PM
#185

Haha, näe det blev inget sånt. Fick se en fantastisk solnedgång, bli trevligt bemött på flygplatsen: "Hej är det du som är Maria och kommer från det Pajala" samt att i Taxin från Arlanda upptäcka att jag har ett röstmeddelande från flygplatsen i Pajala där dom undrar hur det gått och ber att jag ringer upp och berättar ❤️ , samt ett meddelande från site chefen som undrar hur det gick. 

Det finns underbara människor. 

Handskarna fanns inte vid gaten och inte på hittegodset 😭. 

Taxi chauffören var trevlig men 20 år för gammal och gift 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
4/3/14, 10:50 PM
#186

Men oj tänk vad mycket omtanke bara man åker lite norrut i landet 😛 Det är allt skillnad på storstan och landet. 

Slänger ner ångest i papperskorgen!

Jag slänger också ner sjukdomar i papperskorgen!!! Allt skit som gör att människor mår dåligt, blir ledsna, dör.. 

Slänger ner ALLT som inte är bra och härligt och vackert och underbart! 😢


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
4/3/14, 11:27 PM
#187

Jag kastar ner alla psykopater och narcissister som misshandlar människor till den grad att deras ljus brinner ner. Jag blir så ledsen när jag tänker på alla drabbade. Jag tänker på dessa goda människor som försökt fylla psykopatens stora svarta hål med kärlek, men tillslut inser att de inte överhuvudtaget lyckats fylla det svarta hålet ens med en strimma ljus och att deras eget ljus brunnit ner. Jag ber för alla er starka kärleksfulla ljusbärare som tyvärr tagit på er en omöjlig uppgift. Jag ber för mig själv och mina barn. Jag ber för att Gud ska fylla mig och de andra drabbade med ljus och kärlek. Jag ber för att mitt hjärta aldrig ska förhårdna utan alltid fortsätta tro på det goda.

Theleonora
4/4/14, 9:44 AM
#188

Jag har i några dagar tänkt på mitt vackra guldarmband, ett runt armband med en massa små hjärtan som hänger på den. Såå vacker i sin enkelhet, har inte sett den på evigheter. Så jag tackar Gud för att jag återfår den! Och jag slänger ner att tappa bort saker bland annat sig själv, i papperskorgen. Inte att jag ska slänga ner mig själv men ja, ni förstår. Aldrig mera vilsen, alltid i mitt hjärta!! ❤️


Annons:
[Kathja]1
4/4/14, 10:44 AM
#189

Jag slänger i min Älskling ett tag. Han har just nu iklätt sig offerkoftan, och den klär honom INTE det minsta. 😛 Där kan han ligga och tycka synd om sig medan jag gör det han alltid säger att jag ska göra -  det som får mig att må bra. (vilket jag gjorde denna gången oxå, men utan att fråga honom innan, därav koftan 🤪)

Älvan
4/4/14, 10:50 AM
#190

Nu stoppar jag ner alla trasiga saker och saker som går sönder här. Tack men nu får det räcka!

[Kathja]1
4/6/14, 12:54 PM
#191

Kom just på att jag hade glömt att plocka upp Älsklingen ur papperskorgen! Där har han inte ( längre) gjort sig förtjänt av att vara. ♡

Otroulig
4/8/14, 9:29 AM
#192

Jag slänger ned människors tanke om att de är förmer än andra, alla tankar om att folk är korkade. Som Jesus sa. Gud förlåt dom för dom vet inte vad dom gör.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
4/8/14, 9:41 AM
#193

Jag slänger ner rädsla och ångest. Jag vill se vad det är jag är rädd för och undviker. Jag vill se/möta mitt motstånd!


Älvan
4/8/14, 9:55 AM
#194

Jag kastar ner alla tankar på att min kropp inte skulle vara helt frisk. Inte så lätt dock då det pågår undersökningar och utredningar. Jag stoppar då också ner rädslor för att vara sjuk.

[Torahzen]
4/8/14, 2:58 PM
#195

Jag slänger ner förkylning…

Annons:
Theleonora
4/8/14, 4:59 PM
#196

Jag slänger ner mitt kontrollbehov och överlämnar kontrollen till Gud/livet/alltet. Jag slänger ner all motstånd, jag är för trött. Jag orkar inte mer. Sanningen är ju, jag har ingen kontroll har aldrig haft och kommer aldrig ha. Lika bra att överlämna sig. Ta mig! ❤️


[Kathja]1
4/10/14, 10:26 AM
#197

Nej nu får det vara nog! Slänger ner min förkylning som nu är inne på 9e dagen. Är trött på att vara trött och off. Slänger även ner PMS. Seg förkylning och PMS i en kombo, ja vadd ska man säga, tur jag helt kravfritt kan sitta hemma i soffan och kura. 🤐

Älvan
4/10/14, 10:29 AM
#198

Kathja Förkylning=pollenallergi?

[Kathja]1
4/10/14, 10:54 AM
#199

Nop, bara en elak virus. 🤪

gardit
4/11/14, 5:45 PM
#200

slänger ner all trötthet.😴🎈

Fredag kväll, känner för att göra både det ena och det andra, men orkar knappt resa mig från stolen.

bort med tröttheten, fram med dj…ar anamma - här ska grejas🌊

satsuke
4/11/14, 8:27 PM
#201

Åh! Härligt en papperskorg är precis vad jag behöver. En som jag inte behöver tömma själv 😄 Jag slänger ner allt mitt motstånd mot positiva tankar, min tvekan, min förmåga att förstöra sånt som börjar gå bra och framför allt slänger jag ner min tunga sorg längst ner bland allt skräp!!!!!!

Theleonora
4/12/14, 6:48 PM
#202

Jag slänger ner obalans i mitt hara center. Jag stänger ner det och sparar energin till mig själv. Nu får det vara slut med allt läckage till folk som inte förtjänar det. Tack och hej!


Annons:
[::Vera::]
4/12/14, 11:21 PM
#203

Slänger ner dig som jag kallade vän, du som senaste året, ja faktiskt, enbart hör av dig när min praktiska hjälp behövs. Trots vetskapen om hur jag har haft det i några år. När jag hör av mig så har du inte haft tid. Tänker inte hjälpa dig för jag har nog med mitt eget och lägger all min kraft på att lösa situationen och på att må bra. Jag behöver dig i mitt liv ännu mindre än jättespindlarna i min krypgrund! … Att jag är så himla duktig och kunnig gör mig dock glad! Alltid något för en svältfödd ;-). Plockar inte upp dig förrän du visar någon omtanke om mig!…Bara så du vet.

Älvan
4/12/14, 11:25 PM
#204

Jag stoppar ner min rädsla att inte räcka till för mina

[::Vera::]
4/12/14, 11:33 PM
#205

F-n va skööööönt det var att få det ovan sagt!!! …Grymt vad lätt jag känner mig! 😮😃

[Kathja]1
4/13/14, 2:54 AM
#206

Heja Liv! Alltid göra det som får dig att må bra. ♡

[Kathja]1
4/13/14, 2:54 AM
#207

Heja Liv! Alltid göra det som får dig att må bra. ♡

Theleonora
4/13/14, 12:36 PM
#208

Jag slänger ner bakismående, speciellt den hör dunkande huvudvärken (jag hade iofs himla kul igår) och jag slänger ner mitt bekräftelsebehov! En gång för alla!! Tjo tjo off you go!


[::Vera::]
4/13/14, 2:09 PM
#209

Blev väckt av en viss aggressiv knackning på dörren i morse, men personen var inte där. Slänger ner alla som använder sig av skrämseltaktik för att känna makt. Slänger ner stress och hjärtklappning. Jag tänker inte ha detta i mitt liv mer!

Annons:
Älvan
4/13/14, 2:30 PM
#210

Liv-74 Flytta. Skaffa webkamera utanför dörren. Tänk på motsatsen till skrämsel. Gör eft mot rädsla. Ta hand om dig.

Theleonora
4/13/14, 2:50 PM
#211

Jag slänger ner J här.


MissInAction
4/13/14, 3:02 PM
#212

Jag slänger ner känsla av avundsjuka och svartsjuka, känslor av att inte veta, att undra och att vara osäker.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
4/13/14, 3:52 PM
#213

Jag stoppar dotterns kräksjuka här. Jag fattar inte varför jag manifesterar kräksjuka gång på gång.

szirius
4/13/14, 8:56 PM
#214

Ja kastar ner gamla tankemönster om att sommaren är en tid av utanförskap "alla andra och inte jag"  hejdåååå det är gammalt nu, finns ingen sanning i det!🎈

Theleonora
4/13/14, 10:59 PM
#215

Älskade bekräftelsebehov, jag omfamnar dig och slänger ner dig återigen, med kärlek! Passar på att be om hjälp att synliggöra detta inom mig själv. Jag är ju medveten om att jag inte bekräftar mig själv, mitt jag!! Mitt underbara jag!!


satsuke
4/14/14, 2:56 PM
#216

Slänger ner mina negativa tankar som hoppat upp ur papperskorgen. Slänger ner mitt behov/min tro på att andra människor ska göra mig lycklig. Lyckan finns inom MIG och den kommer komma! Slänger ner sprickan i mitt bröst…känner tillit till att mitt bröst ska bli helt.

Annons:
[::Vera::]
4/16/14, 2:20 AM
#217

Här släpper jag sorgen över att jag troligtvis inte kommer att få glädjas över att få egna barn. 40-årsnojan har enbart handlat om det, jag vet det nu. Jag ville bara så väldigt väldigt väldigt gärna! Släpper alla tankar på hur underbart det hade varit. Släpp, släpp, släpp, släpp, släpp!!

vargar
4/16/14, 11:51 AM
#218

Jag vill kasta i hela mitt liv i papperskorgen. Hur jag än vänder och vrider på mitt liv så blir det inte ljusare utan bara mörkare. Försöker att få ordning på ena sidan så rasar det på andra sidan. Efter att längta till att barnen skulle få lediga i en vecka utan att boka upp oss på något så vill jag kasta denna veckan åt h….. Har längtat att få göra ordning altanen och trädgården men tappat intresset för ingen trivs längre här hemma. Så det blir väl till att sälja vårat hus. Det är så mycket tråkiga saker som händer här hemma i och runt om kring mig. Så idag kastar jag även i LOA hur jag än försöker så verkar det inte fungera på mig. Sen års skiftet så har jag läst massa böcker gått två kurser om det. Så idag åker hela mitt liv ner i papperskorgen och så får vi väl se när jag tar upp det igen….,,,,

[Kathja]1
4/16/14, 1:20 PM
#219

Det låter som att du kanske vill lite för mycket och för fort vargar, kan det vara så?

vargar
4/16/14, 2:41 PM
#220

Vet inte men under ett år har försökt på alla sätt att hålla ihop familjen så gott det går då räknar jag bara mig och barnen för min sambo vill igentligen äta kakan men ändå behålla den( han är på väg ut ur huset). Har gett honom friheten även om jag en gång älskade honom över allt annat. Men sen i årsskiftet har jag försökt på alla plan att ändra tanken om att det skall bli bättre för mig men droppen fick bägaren att rinna över när en av döttrarna säger att jag var den mäst värdelösaste mamman på jorden. För att vi inte hittar på något över påsklovet. De brast allt ett armband gick sönder skärpet gick av får inte rent altanen även fast jag gör rent den med samma medel som jag brukar. Sen kom samma dotter in med trasiga byxor som var helt nya. Detta var bara lite som hände på förmiddags. Så jag tänkte att om jag skriver och kastar iväg detta så kanske att det skulle kännas bättre men har det inte blivit bättre. Har försökt med musik som jag älskar att lyssna på även mediterat.

[Kathja]1
4/16/14, 3:49 PM
#221

Det låter som att du skulle må gott av att skrika lite på dem. 😡Men det är tufft, jag har varit där jag med. Som tur är så blir det bättre. 🥵

🤗 till dig vännen!

Älvan
4/17/14, 12:01 AM
#222

Jag stoppar ner min rädsla för att inte räcka till som mamma. Försöker tänka på det som stod i healingboken; er kärlek skulle räcka till för att heala hela världen!

Theleonora
4/17/14, 8:18 AM
#223

Jag släpper ner B djupt ner i soptunnan. Är klar med honom och vill ha bort honom ur mitt energifält, ut mitt liv. Han har funnits där tillräckligt och förstört, det räcker nu. Jag släpper det hårda taget. Jag är mer än redo!! Tack Gud!


Annons:
Älvan
4/18/14, 8:28 PM
#224

Nu åker nätnarcissisterna ner här. Tack för att ni lär oss sätta gränser, men jag har ju fattat poängen nu. Nu räcker det!

MissInAction
4/18/14, 9:07 PM
#225

Slänger ner tvivel och destruktiva tankar!! 😡


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
4/18/14, 9:28 PM
#226

Jag slänger ner tandvärk, sockersug och småätande!!!

Älvan
4/18/14, 9:42 PM
#227

Kathja Ursäkta att jag log när jag läste ditt inlägg. :) kändes som de sakerna hängde ihop. :) 1. Sockersug 2.äta godis 3. Hål i tanden 4. Tandvärk. Man måste se saker med lite humor eller hur!

[Kathja]1
4/18/14, 10:43 PM
#228

Eller så har är det för att jag inte har varit hos tandläkaren på många år och det onda är en gammal lagning som inte mår helt bra. Men bra att jag kunde glädja dig Älvan. .

Älvan
4/18/14, 10:50 PM
#229

Kathja Äh. Jag hoppas du inte tog illa vid dig. :) man ska inte hoppa över tandläkaren ju! De är bra fast det är så jobbigt att gå dit. Dyrt också. Jag skickar helande krafter till din tand så kanske det gör mindre ont iaf. Nu kan du lika gärna äta godis iaf. Det är trots allt påsk. :) Ha en så bra kväll du kan!

[Kathja]1
4/18/14, 11:05 PM
#230

Inte då! Jag är inte så lättstött.

Annons:
[::Vera::]
4/19/14, 12:37 PM
#231

Slänger mig själv. Idag ger jag upp. Kan inte tro att jag fixar att få vara ifred. Orkar inte hela vägen. Fixar inte LOA. Kan inte tro. Sitter fast. Är för trött.

Theleonora
4/19/14, 12:43 PM
#232

Jag slänger ner M i papperskorgen. Tack Gud för att du visar och vägleder mig. Tusen tack! Jag passar på att slänga ner självdestruktivitet och självhat. Jag slänger ner den avsaknad av respekt jag har visat mig själv och hädanefter älskar jag och respekterar mig. Tack!


Otroulig
4/19/14, 12:52 PM
#233

Haha, Thea - förlåt mig 🤗, men du verkar gå igenom hela alfabetet 😂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
4/19/14, 12:56 PM
#234

🤗 Liv-74, andas,  låt allt vara som det är. Vi har alla våra dagar. Vi kan inte vara på topp jämt. Vila ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
4/19/14, 1:07 PM
#235

Haha Otroulig!! Jag veeeet. Men man får det man ber om. Jag bad om insikter och alla genom hela livet dyker upp. ;)


Theleonora
4/19/14, 1:19 PM
#236

Just ja, det är ju för att jag tar in alla som en svamp också. Så jag slänger svampfunktionen i papperskorgen. Behöver den inte längre.


[Kathja]1
4/19/14, 2:14 PM
#237

Liv - Det är bra att slänga sig själv i papperskorgen, när du gör det så ger du upp och när du ger upp så slutar du kämpa och när du slutar kämpa slutar du kämpa emot ditt flöde ~ och där vänder det. ♡ Jag slänger ner pissig ekonomi i papperskorgen!!!

Annons:
[::Vera::]
4/19/14, 8:19 PM
#238

Ok, jag vet, jag får skylla mig själv att jag har en Buttshit crazy person som inte låter mig vara ifred, efter mig. Jag är så värdelös som har dragit till mig detta, när allt jag någonsin har önskat är kärlek för andra och mig själv..?? Det kan inte vända Katja. Jag tillåts inte må bra, eller vända på ett skit. Ursäkta språket, men det är tungt, och jag ska inte skriva mer som drar ner er. Tack för stöd.

Älvan
4/19/14, 9:06 PM
#239

Liv 74 Jag vet! Jag har varit där och hamnar där du är lite då och då. Vad jag kan berätta för dig är att perioderna av hopplöshet blir kortare och kortare. Du kommer att inse att det värsta är över. Du kommer att förstå att om tom en fågel i bur kan vara fri så kan du. Du kommer att återta makten och kontrollen i ditt liv. Eller snarare-du har hela tiden kontroll över ditt liv. Du behöver ingens tillåtelse att må bra förutom din egen. Ibland kanske det är bra och ta en paus. Jag visualiserar mig som att jag lägger mig i Guds famn och jag ber honom bära mig tills jag orkar gå själv nästa gång. Jag är helt förundrad över att det fungerar. Tänk själv ut vilket sätt somhelst att du kan bygga en bro över perioderna av hopplöshet. Tänk på att du redan kommit så långt! Tänk du har träffat oss här exv. Tänk vad mycket bättre det kommer att bli. Du håller på att avgiftas från en sjuk människas värld. När man lämnar sin misshandlare är det som att sluta missbruka. Du kommer få utsättningssymptom. Det är naturligt och betyder att du är på väg att tillfriskna. Du bär fortfarande på tankar som din förövare planterat in i dig. Förövaren vill få dig att känna maktlöshet och hopplöshet. Tänk på hur tufft det är för ex en rökare el alkoholist att bli av med sitt missbruk. Var snäll mot dig själv. Du är vacker och värdefull. Du är älskad. Glöm aldrig någonsin det.

[Kathja]1
4/19/14, 9:45 PM
#240

Liv vännen, du är långt ifrån värdelös! Och självklart vänder det, annars hade ju livet varit över. Men du behöver inte kämpa med att vända något, du kan bara försöka hitta lite att vara glad över i livet. Som solsken och fågelsång, eller rena strumpor. Var snäll mot dig själv och glöm inte att vi aldrig får mer än vi klarar av och att du aldrig är ensam. ♡

[elmaek]
4/19/14, 10:07 PM
#241

Jag slänger alla utnyttjare och fån till människor 😕 Och de 4 första månaderna av detta år kan få slängas i papperskorgen också.

Är inte på topp ikväll..

[Torahzen]
4/19/14, 11:18 PM
#242

Jag slänger ner pollenallergi som gör mig så trött att jag bara orkar sova, vila och gråta för att jag är så trött…

[::Vera::]
4/20/14, 12:46 AM
#243

Älvan, Kathja, Otroulig …Tack till er är inte tillräckligt! Ber att bli buren av er, universums änglar, för jag orkar inte mer.

SHIAWASE
4/20/14, 3:00 AM
#244

Oj Vad mycket som slängs ner i papperskorgen!! Men det är bra!

Liv, håller med de andra, och älvans visualiseringsövning lät väldigt bra!

Just det där att man bara överlämnar sig, släpper allt. Och du är absolut inte värdelös, DU har inte gjort något fel för att du har dragit till någon som gör dig illa. Kom ihåg att ingen någonsin kan skada din själ, den finns där inom dig, hel och vacker och fin och stark,,,, just du kan du inte koppla upp dig till den, men låt det ta den tid det tar,, var medveten om att det finns en del av dig, ditt JAG som bara väntar på att du ska öppna upp, och tillåta dig själv ta tillbaka makten, tillåta ditt JAG att leda dig .

OCH!!! känns det bra att skriva så skriv! Vi är inte så lätta att dra ned!

MEN ibland kan det ha en tvärtom effekt att skriva mycket om den oönskade situation man har ,,,

Kan man inte skriva om vad man önskar sig utan att känna att det skapar mer frustration och uppgivenhet när man bara inser (TROR) att man ändå aldrig kommer att få det man önskar.

Då är det bättre att bara koppla bort allt  tills man känner att man kan hitta till en bättre känsla.

Små, små steg. 🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Älvan
4/20/14, 8:48 AM
#245

Jag stoppar ner all arvsrädsla som fastnat i mig. Den rädslan var aldrig min utan många generationers rädslor som jag släpper nu. Den var säkert befogad och till hjälp för många generationer sedan. Jag ser dig rädsla och omfamnar dig som ett barn som söker skydd. Allt är bra nu. Du har gjort ditt nu och jag släpper dig fri. All karma som samlats ihop i så många tusen år. Nu får det upplösning. Jag gråter för alla generationer som lidit. Jag känner medkänsla för alla. Jag tar ansvar för den del jag bidragit till. Jag be alla jag skadat om förlåtelse.

Theleonora
4/20/14, 9:38 AM
#246

Tack Älvan för att du finns! Jag kopierar allt du skrev rakt av för jag känner exakt likadant. Jag släpper allt nu, all drama. Det skapades för sista gången och nu har jag/vi lärt oss och det räcker. Jag önskar innerligt att alla inblandade också ser på händelsen tydligt. Jag vill ha ett liv i harmoni, glädje, kärlek och trygghet. Jag stoppar ner all arvsrädsla som fastnat i mig. Den rädslan var aldrig min utan många generationers rädslor som jag släpper nu. Den var säkert befogad och till hjälp för många generationer sedan. Jag ser dig rädsla och omfamnar dig som ett barn som söker skydd. Allt är bra nu. Du har gjort ditt nu och jag släpper dig fri. All karma som samlats ihop i så många tusen år. Nu får det upplösning. Jag gråter för alla generationer som lidit. Jag känner medkänsla för alla. Jag tar ansvar för den del jag bidragit till. Jag be alla jag skadat om förlåtelse.


[Torahzen]
4/20/14, 9:57 AM
#247

Copycat Tora slår till igen:

Jag stoppar ner all arvsrädsla som fastnat i mig. Den rädslan var aldrig min utan många generationers rädslor som jag släpper nu. Den var säkert befogad och till hjälp för många generationer sedan. Jag ser dig rädsla och omfamnar dig som ett barn som söker skydd. Allt är bra nu. Du har gjort ditt nu och jag släpper dig fri. All karma som samlats ihop i så många tusen år. Nu får det upplösning. Jag gråter för alla generationer som lidit. Jag känner medkänsla för alla. Jag tar ansvar för den del jag bidragit till. Jag be alla jag skadat om förlåtelse.

Älvan
4/20/14, 10:02 AM
#248

Tora och Teleonora Skickar kärlek!

[elmaek]
4/20/14, 11:38 AM
#249

Vill kasta sajtvärdar som sysslar med nätmobbning i papperskorgen idag. Det lät elakt dock..

Älvan
4/20/14, 12:03 PM
#250

#249 Tror jag vet vem du menar. Klaga på just det hos den andra sajtvärden. Det har jag gjort och det ska uppmärksammas. Anmäl också de inlägg där det förekommer. Om det är den jag tänker på samarbetar även denna med en annan medlem så de kan plocka bort lite vilka inlägg som inte passar. All nätmobbing måste uppmärksammas då det är ett hot för yttrandefriheten. kram till dig

[elmaek]
4/20/14, 12:09 PM
#251

#250 Jag har gjort allt jag kan angående denna situation. Detta får inte passera utan att jag gjort allt jag kan mot detta.

Annons:
Älvan
4/20/14, 1:12 PM
#252

Jag stoppar ner all negativ attraktion i manifesteringar om pengar. Jag får in pengar och samtidigt läcker det pengar som ett såll. Köper trasiga saker, oväntade onödiga utgifter. Jag fattar att jag sänder ut ambivalens avseende pengar. Nu är det slut på läckorna!

[Torahzen]
4/20/14, 8:54 PM
#253

Tack Älvan

Theleonora
4/21/14, 2:03 PM
#254

usch, har en så äcklig känsla av frustration och en massa andra jobbiga känslor i en härlig kompott precis vid solar plexus, som jag släpper fri. Jag behöver inte hålla fast vid dessa känslor längre, ni har haft er tid hos mig men nu är det min tur, min tid. Tack och hej, leverpastej!


Håbe
4/22/14, 8:11 PM
#255

Jag vill slänga vartenda litet björkpollen i en stor, rymlig papperskorg och bara sätta fjutt på alltihop. 😢😴😈

Fast å andra sidan älskar jag ju björkar. De är så söta på något sätt och väldigt vackra med sina små gröna skott. Eldar vi upp dem så blir det ju inga nya små björkbebisar ju 🤔.

Äsch, jag stoppar all världens pollenallergi i soporna i stället!☝️

spull
4/22/14, 8:27 PM
#256

Dumpar genast min frustration och på gränsen till ilska som kom av antiklimaxen av att jag inte ringde nån bra minut, när jag laddat i över en timme för att våga videosamtala…!! 📱

Fattar att det inte bara var läge då! Universum, fixa så att vi kan videosamtala, jag är helt redo! ❤️HELT! (Fick en varm känsla i hjärtat…)

Pratar med vännerna sålänge. 🎧

(shit vad söta smileysar…nu blev jag på bättre humör! :D)

må gott ~

spull
4/22/14, 8:45 PM
#257

Håbe, det är många som pratat om pollenallergi idag… finns det nåt som lindrar för stunden..? Verkar jättejobbigt! Men ska inte ge det ngn onödig negativ energi här. Hoppas det lugnar sig iallafall! 

Björkbebisar, awww…! Såg små björkträd med typ små mössor och napp och blöja……

må gott ~

Theleonora
4/22/14, 8:50 PM
#258

Jag slänger ner ryggont!! Det känns som att ryggen kommer gå av på mitten samtidigt som någon sticker en påle med 10cm diameter i solar plexus. AAJJJ… 😢


Annons:
[elmaek]
4/22/14, 8:52 PM
#259

Jag slänger ned min usla hållning… Sträck på ryggen!

Håbe
4/22/14, 9:11 PM
#260

Spull, jag har nog det tyngsta jag kan få i medicinväg tror jag. Det lindrar något men inte särskilt mycket tycker jag. Det är som det är. Det är bara att snyta sin röda näsa och fortsätta vara lycklig över att mina älskade humlor äntligen har vaknat. Jag har en konstig passion för just humlor nämligen 😃. De är så ulliga och söta så man bara skulle vilja gosa och krama på dem. Sen gillar jag det där med "Enligt fysikens lagar så borde inte humlor kunna flyga, deras kroppar är helt felbyggda för det, men det vet dom inte om så dom gör det ändå"

Otroulig
4/22/14, 9:40 PM
#261

Nu flyttar vi över vårt kastande på en ny tråd som ni hittar här

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: