Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1236 ggr
SHIAWASE
2/19/14, 3:35 PM

Vi valde denna fysiska verklighet därför att?

Vi är vibrerande energi, icke-fysisk existens. Detta är vår "huvud-existens". MEN vi väljer att manifesteras som fysiska varelser om och om igen. Vad är planen när vi gör detta val?  Vad vill vi få ut av detta fysiska liv?

För mig; Expansion, välmående, glädje, njutning, harmoni, och EXPANSION igen,,,

Och allt detta får jag uppleva erfara just därför att  jag i min fysiska manifestering, inte först kommer ihåg min "egentliga " existens. men genom livets erfarenheter och kontraster så börjar jag "komma ihåg". Jag kommer ihåg genom att (medvetet eller omedvetet ) koppla upp till mig själv, och så kommer det tankar, insikter, intuitionsupplevelser till mig

Tycker om Abrahams ord nedan, stämmer perfekt med mig!

 Vårat välbefinnande kommer till oss när vi vet att alla situationer och allt vi erfar i detta fysiska liv är till det bästa för mig, det är mina val,, och, allt är BRA!! Där , i den känslan ,, mår jag bra, är hamonisk, upplever ett välbefinnande oavsett yttre omständigheter!

You are meant to live an expansive, exhilarating, good-feeling experience. It was your plan when you made the decision to become focused in your physical body in this time-space reality. You were born knowing that you are a powerful Being; that you are good; that you are the creator of your experience, and that the Law of Attraction (the essence of that which is like unto itself, is drawn) is the basis of the Universe, and you knew it would serve you well. And so it has. -Abraham

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2/19/14, 3:44 PM
#1

När man inser det där och till fullo kan omfamna det så har man kommit en rejäl bit på vägen till att vara i balans med allt som är. Jag brukar snacka med mina klienter, och killarna på jobbet om just det är, att hitta till att livet är okej. Att se att allt som händer mig är för mitt eget högsta bästa, alltid. ❤️

Där bor harmoni, balans, kärlek. ❤️

[Nude]
2/19/14, 4:02 PM
#2

Vi är här för att uppleva och växa i det. Vi är inte här för att lära oss läxor. Karma som en del av reinkarnationen är en villfarelse. Däremot är det en del av det pågående livet i enlighet med attraktionslagen. Abrahams budskap håller. Glad och tacksam över den gåva som heter insikt och som ger mig ett äkta liv i livet.

SHIAWASE
2/19/14, 4:10 PM
#3

Nude❤️Just precis uppleva och växa🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/19/14, 4:12 PM
#4

Omfamna livet är livets melodi. 🎧

Upp till toppen
Annons: