Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 790 ggr
Mandra
2/19/14, 1:54 PM

Vi kan ju tala om andra saker så länge :)

Vi kan ju tala om andra saker ett tag. Som t ex vilka andra sidor som finns av mig. Tills jag orkar prata om det andliga igen. Känner att jag kanske gett lite missvisande info om mig själv, som en arg och ledsen enstöring som alltid känner mig ur synk. Som bara arbetar och är fanatiskt intresserad av andliga saker. Och så är det inte. Jag har många andra sidor och på de flesta av dem känner jag mig inte ur synk.

Det gäller mest det andliga och i viss mån när det kommer till djur, hur man sköter dem osv.

Men i övrigt går det nog rätt bra att samsas och umgås med människor. Jag är väldigt intresserad av kreativa saker och när jag inte jobbar (vilket jag faktiskt inte gör jämt, hihi, orkar inte) - så skapar jag saker. 

Jag gillar heminredning, jag fotar och quiltar och har också kombinerat detta till  något som heter foto-quilt-art. Jag designar tyger (hinner inte riktigt det heller - vore bra om man kunde bestämma sig någon gång). Jag gör smycken. Smycken går att finna på min FB-sida. Och jag driver en firma för magnetprodukter med min gubbe (som jag inte hinner med riktigt.

Här kan ni se den:

javascript:nicTemp();

Här kan ni se foton och foto-quilt-art:

javascript:nicTemp();

Och tyger:

javascript:nicTemp();

Annons:
Mandra
2/19/14, 1:57 PM
#1

Måste se om detta funkar. Den här har jag gjort idag till en tävling på Polyvore:

javascript:nicTemp();

Mandra
2/19/14, 2:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Star Quilt - Photo Quilt Art

SHIAWASE
2/19/14, 2:12 PM
#3

Åh tack Mandra!!! SKa klicka på länkarna senare,, jag har precis kommit hem och sjunkit ner i soffan med mat , äntligen,,!! och dator,, Läste de andra trådarn idag från mobilen (smilisarna är borta),,, Härliigt att du berättar om dig själv!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2/19/14, 2:13 PM
#4

Välkommen tillbaka! ❤️ Kom och häng med oss i klotterplanket, där surrar vi om det mest vardagliga. Kan inte kolla alla filer så bra, sitter med mobilen nu:) ska titta sen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/19/14, 3:30 PM
#5

Men så roligt! Både att få veta mer om dig och att se vad du sysslar med mer än "det andliga" och att du hänger med oss en stund till. ❤️ Jag önskar ofta att jag vore mer kreativ, men det blir sällan av, är alltid impad över er som kan.

retep
2/19/14, 8:00 PM
#6

Kathja! Alla kan!…Skaffa litet grejer, material att jobba med…sätt igång, inspirationen kommer och kreativiteten vaknar!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
[Kathja]1
2/19/14, 9:38 PM
#7

Klart att alla kan, men jag tycker inte att det är så roligt, har inte hittat till att det är görandet som är grejen, vill att det ska vara snyggt och får prestationskramp. 😮 Fast lite pillar jag ju, just nu virkar jag allt möjligt underligt. 🤪

linnease
2/20/14, 11:31 AM
#8

Wow! Superfina grejor Mandra!!! Så kul, så bra du är på det! ❤️❤️☀️✨🌈🥳

Upp till toppen
Annons: