Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 755 ggr
SHIAWASE
2014-02-13 11:27

Dagens tacksamhetsros

Dagens tacksamhetsros vill jag ge till

Linn🌺 härinne hos oss ,, bara för att du överöser oss med en sådan härlig energi dessa dagar.🌺

Och jag vill även ge en tacksamhetsros till äldsta dottern, som har hjälpt  lillasyster att göra valentinechoklad🌺som hon ska ge till sina dagiskompisar i morgon😍

OCH,,, så vill ge en STOOOR tacksamhetsros till min mamma som är min inspiratör🌺Skrev just ett blogginlägg som handlade om drömmar, om hur många vuxna glömmer bort att fortsätta drömma, men om hur min kära mamma alltid har haft, och fortfarande har drömmar! 🌺 (Jag hade ingen tanke på att skriva om henne först , men det bara ploppade upp, och fanns där plötsligt i skrivna ord❤️)

Har du någon som du vill ge en ros till idag?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Theleonora
2014-02-13 11:44
#1

Jaa, absolut till Linn. Hon var och hälsade på mig inatt runt halv tvåtiden och väckte mig ;) Och till shia och till alla andra här inne och alla i mitt liv irl som får mig att växa så det knakar. Just nu känner jag att jag älskar all!! ❤️❤️❤️


linnease
2014-02-13 12:39
#2

Ååh tack! 🤗❤️❤️

szirius
2014-02-13 13:13
#3

Jag har ett stort fång med rosor som jag vill dela ut till alla jag möter🤗❤️, alla härinne, alla i mitt liv, min fina familj🌺🎈

Självklart en extra ros till Shia- för att du startade tråden🌺💋

SHIAWASE
2014-02-16 07:57
#4

Min ros idag går till mig själv🌺

Bara för att jag har hoppat upp några snäpp i mina vibbar, och för att jag är jag☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-02-16 08:56
#5

Samma tanke här! Dagens ros vill jag ge till mig själv som är i ett sådant härligt flöde. Lycka, harmoni och skratt - och allt för att jag är så mycket ett med mig. Älskar mig! 🌺❤️

Håbe
2014-02-16 10:00
#6

Jag vill också ge dagens ros till mig själv. För att jag förtjänar den. ❤️🌺

Annons:
szirius
2014-02-16 19:25
#7

# 5 det där var min insikt idag…har känt att jag tappat skrattet o bubblet några dagar🤔…och insåg att jag glömt bort att älska mig själv😍❤️

Upp till toppen
Annons: