LoA-Tacksamhet och Uppskattning

Dagens tacksamhetsros

2014-02-13 11:27 #0 av: SHIAWASE

Dagens tacksamhetsros vill jag ge till

LinnBlomma härinne hos oss ,, bara för att du överöser oss med en sådan härlig energi dessa dagar.Blomma

Och jag vill även ge en tacksamhetsros till äldsta dottern, som har hjälpt  lillasyster att göra valentinechokladBlommasom hon ska ge till sina dagiskompisar i morgonKär

OCH,,, så vill ge en STOOOR tacksamhetsros till min mamma som är min inspiratörBlommaSkrev just ett blogginlägg som handlade om drömmar, om hur många vuxna glömmer bort att fortsätta drömma, men om hur min kära mamma alltid har haft, och fortfarande har drömmar! Blomma (Jag hade ingen tanke på att skriva om henne först , men det bara ploppade upp, och fanns där plötsligt i skrivna ordHjärta)

Har du någon som du vill ge en ros till idag?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Anmäl
2014-02-13 11:44 #1 av: Theleonora

Jaa, absolut till Linn. Hon var och hälsade på mig inatt runt halv tvåtiden och väckte mig ;)

Och till shia och till alla andra här inne och alla i mitt liv irl som får mig att växa så det knakar.

Just nu känner jag att jag älskar all!! ❤️❤️❤️

Anmäl
2014-02-13 12:39 #2 av: linnease

Ååh tack! KramasHjärtaHjärta

Anmäl
2014-02-13 13:13 #3 av: szirius

Jag har ett stort fång med rosor som jag vill dela ut till alla jag möterKramasHjärta, alla härinne, alla i mitt liv, min fina familjBlommaBallong

Självklart en extra ros till Shia- för att du startade trådenBlommaPussmun

Anmäl
2014-02-16 07:57 #4 av: SHIAWASE

Min ros idag går till mig självBlomma

Bara för att jag har hoppat upp några snäpp i mina vibbar, och för att jag är jagSol

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Anmäl
2014-02-16 08:56 #5 av: [Kathja]1

Samma tanke här! Dagens ros vill jag ge till mig själv som är i ett sådant härligt flöde. Lycka, harmoni och skratt - och allt för att jag är så mycket ett med mig. Älskar mig! BlommaHjärta 

HjärtaSajtvärd på Tro Hjärta

Medarbetare på LawOfAttraction 

Anmäl
2014-02-16 10:00 #6 av: Håbe

Jag vill också ge dagens ros till mig själv. För att jag förtjänar den. HjärtaBlomma

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.