Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 659 ggr
[Kathja]1
2/6/14, 11:06 PM

Morgondagens Tro- ifokus

Så var den igång, sidan Morgondagens Tro ifokus! 🥳

Morgondagens Tro är en plats för dig som känner att det finns en Gud men kanske inte den ”Gud” som vi kanske har lärt oss om via olika religioner - en ofta begränsande och inte allt för sällan allt annat än kärleksfull Gud. Här pratar vi om Gud i ett större perspektiv.

VÄLKOMMEN!

Annons:
Otroulig
2/7/14, 6:53 AM
#1

Spännande måste in och läsa sen. Grattis!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2/7/14, 7:01 AM
#2

🌺Grattis!

SHIAWASE
2/7/14, 9:09 AM
#3

Grattis, grattis Kathja!!! Tänkte skriva tidigare idag, men hade ju min deadline kl. 5 nu på eftermiddagen,, nuär den inlämnad, har inte rört mig från datorn, eller stoppat fingrarna sedan klockan sju imorse!! Kikar in hos dig senare! kolla med andra sidor om du får göra reklam dyp Andlig utveckliing, himlen, etc. etc.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2/7/14, 9:42 AM
#4

Grattis kathja! Var inne en snabbis innan jobbet och kollade. Vad organiserat! Duktigt!! Får läsa mer vid tillfälle :)


linnease
2/7/14, 10:22 AM
#5

Kul Kathja!!!! Bra gjort!! 🤗

[Kathja]1
2/7/14, 1:29 PM
#6

Tack! 🤗

Annons:
szirius
2/7/14, 1:58 PM
#7

Grattis Kathja- ska sätta mig snart o kolla igenom därinne🤗

Håbe
2/7/14, 3:17 PM
#8

Grattis! Jag var inne och kikade lite imorse. Det ser bra ut. Eftersom jag tillhör en av dem som alltid har haft en väldigt stark gudstro men samtidigt känner att jag får någon sorts reflexartad "taggarna-utåt" reaktion på den traditionellt kristna synen på Gud så lär jag nog nosa runt en hel del där :-)

[Kathja]1
2/7/14, 3:19 PM
#9

Härligt Håbe! Ser fram emot att möta dig där. ❤️

[Torahzen]
2/7/14, 10:35 PM
#10

Grattis!

[Kathja]1
2/7/14, 10:37 PM
#11

❤️

MissInAction
2/8/14, 2:39 AM
#12

Grattis Kathja! 🌺🥳

Ska ta en lite närmare titt när jag är mer vaken, jag med!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: